Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Hvordan kan vi nå længere ud: Et rollespilsprojekt

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvordan kan vi nå længere ud: Et rollespilsprojekt Empty
IndlægEmne: Hvordan kan vi nå længere ud: Et rollespilsprojekt   Hvordan kan vi nå længere ud: Et rollespilsprojekt EmptyLør Apr 13, 2019 6:36 pm

Er online rollespil døende? Måske, men vi vil gerne blæse nyt liv i det og til det har vi brug for DIN hjælp!

Vi er i gang med det indledende forløb til noget, der kan blive et større projekt. Til det søger vi svarpersoner, der kan fortælle os, om vores projekt er en god ide, og ikke mindst om nogen vil med os på eventyr! Smile


Projektet handler om at finde flere, nye rollespillere og vores håb er at vi sammen kan finde en måde, hvorpå vi kan komme bredere ud og reklamere for den fornøjelse, som denne hobby er. For at opfylde dette mål, har vi brug for et samarbejde på tværs af fantasy, heste, fansider og dystopiske verdener.

Det er ikke noget vi kan opnå alene, men i første omgang vil vi gerne høre om det er noget I finder interessant, og om folk støtter op om ideen. Vi søger også folk, der vil hjælpe os med arbejdet, da to personer ikke kan repræsentere os alle på en ordentlig måde, eller klare alt arbejdet alene. Det eneste krav er at I brænder for det og er villige til at lægge lidt tid og energi i det! Smile

I første omgang vil vi prøve at organisere et træf for de frivillige der melder sig, hvorfra vi kan brainstorme og ideudvikle måder vi kan løse det voksende problem. Søger I generelt mere information er I velkommen til at skrive til os når som helst. Vi håber I under alle omstændigheder vil hjælpe med at besvare dette lille spørgeskema.

I kan også være med til at diskutere videre omkring hvad der skal ske og følge udviklingen inde på vores offgame-tråd: Link!

På forhånd tak for jeres hjælp!

The Ghost & Beedle
Tilbage til toppen Go down
 
Hvordan kan vi nå længere ud: Et rollespilsprojekt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: XI :: Reklamer-
Gå til: