Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Luca

Chloe

Elian

Lilith

Miguel

Hannah

Stephen

Jeremiah

Kowo

Joy

Statistics
Der er i alt 351 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kayanna

Vores brugere har i alt skrevet 16798 indlæg in 1361 subjects

Share | 

Anybody up for a hybrid? - Emne/Rela/Plot

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Damien

Humør : Why can't we all just get along?
Fag : Biologi, Kemi, Sportsgrene.
Antal indlæg : 62

IndlægEmne: Anybody up for a hybrid? - Emne/Rela/Plot   Fre nov 17, 2017 12:15 am

Bleeeeaaaargh.... I guess it's my turn to do this, now?

Ja, jamen så blev min dejlige blanding her endelig godkendt! Damien er sådan en dejlig blanding af fe og rogue varulv, og er derfor både meget glad men også en kende aggressiv til tider <3

Han er en meeega nørd, båd emed sin håndbold og med sit Overwatch, begge dele spiller han på kompetitivt plan men begynder at overveje at gå fuld tid på Overwatch, siden det er der, han har vundet flest tournamenter med sit hold. Han eelsker slik og søde sager, samt ramen og sodavand, som enhver anden gamer! Og så hade rhan grøntsager... Det e rnok ulven i ham der snakker, eller det faktum at han måske lidt er en teenage dreng der aldrig er vokset helt op på trods af hans 40 års levetid.
Så nu når vi til det spændende! Relationer jeg søger!

- Evt. nogen der er i familie med ham på hans mors side? (fe i Canada)
- En eller flere gaming buddies
- En eller flere han kan spille håndbold med
- En eller flere der er helt accepterende overfor hans seksualitet og ikke stiller spørgsmål veddet som de fleste plejer at gøre
- Generelt bare gode venner?
- Fjender?
- Eventuelt en der mobber ham?
- Og hvad I dejlige menensker nu ellers kan finde på <3

Glæder mig til at høre fra jer, smukke mennesker og andet godtfolk! <3

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Satrina Darch

Humør : You are beautiful just the way you are
Fag : Musik, dans, englenes ansvar & historie, samt fægtning
Antal indlæg : 82

IndlægEmne: Re: Anybody up for a hybrid? - Emne/Rela/Plot   Fre nov 17, 2017 12:35 am

Jeg stiller mine chars til rådighed! Lucifer, Desire og Satrina her Very Happy

Søger relationer til alle men..! Tænker Satrina vil være yderst forstående og accepterende for hans seksualitet og finde det specielt! Derudover tænker jeg de kan blive ret gode venner hvis Damien gerne vil have en ven, ellers får han sig en beundrer xD skriv endelig hvis min snak har vakt ideer :b eventuelt en PM hvis du gerne vil diskutere nogle ting Very Happy
Vis brugerens profil
Damien

IndlægEmne: Re: Anybody up for a hybrid? - Emne/Rela/Plot   Fre nov 17, 2017 12:38 am

@Satrina Darch skrev:
Jeg stiller mine chars til rådighed! Lucifer, Desire og Satrina her Very Happy

Søger relationer til alle men..! Tænker Satrina vil være yderst forstående og accepterende for hans seksualitet og finde det specielt! Derudover tænker jeg de kan blive ret gode venner hvis Damien gerne vil have en ven, ellers får han sig en beundrer xD skriv endelig hvis min snak har vakt ideer :b eventuelt en PM hvis du gerne vil diskutere nogle ting Very Happy

Uh! Jamen det lyder da dejligt! Very Happy ja lad os skrive lidt mere ove rpm ang det, men altså, Damien er flink og rar overfor de fleste, så mon ikke et venskab er muligt <3
Vis brugerens profil
Mary Louise

Fag : Art, Psychology, Drama and Music
Antal indlæg : 16

IndlægEmne: Re: Anybody up for a hybrid? - Emne/Rela/Plot   Fre nov 17, 2017 12:43 am

Jeg vil også gerne emne med dig!! (Mere end hvad vi normalt har)

Jeg tænker at Mary Lou som en homoseksuel kvinde, ikke just vil være typen, som vil have noget imod hans seksualitet, såfremt han intet har imod hendes. Gennem hele hendes liv, har hun været tvunget til at flygte (på grund af hendes art), måske de kunne danne et form for venskab, knytte et bånd over fucked up familiemedlemmer?
Vis brugerens profil
Satrina Darch

Humør : You are beautiful just the way you are
Fag : Musik, dans, englenes ansvar & historie, samt fægtning
Antal indlæg : 82

IndlægEmne: Re: Anybody up for a hybrid? - Emne/Rela/Plot   Fre nov 17, 2017 12:45 am

Flink og rar er en god start! Jeg sender en om x3
Vis brugerens profil
Damien

IndlægEmne: Re: Anybody up for a hybrid? - Emne/Rela/Plot   Fre nov 17, 2017 12:46 am

@Mary Louise skrev:
Jeg vil også gerne emne med dig!! (Mere end hvad vi normalt har)

Jeg tænker at Mary Lou som en homoseksuel kvinde, ikke just vil være typen, som vil have noget imod hans seksualitet, såfremt han intet har imod hendes. Gennem hele hendes liv, har hun været tvunget til at flygte (på grund af hendes art), måske de kunne danne et form for venskab, knytte et bånd over fucked up familiemedlemmer?

Yay! Jamen det er meget muligt Razz Altså den eneste totalt fucked up i Damien's familie er nok hans nu afdøde far, men ja, de kan da godt rante lidt over det sammen x''D skal vi lave et emne hvor de bliver venner, eller bare et efter de er blevet det?
Vis brugerens profil
Mary Louise

IndlægEmne: Re: Anybody up for a hybrid? - Emne/Rela/Plot   Fre nov 17, 2017 12:50 am

@Damien skrev:
Yay! Jamen det er meget muligt Razz Altså den eneste totalt fucked up i Damien's familie er nok hans nu afdøde far, men ja, de kan da godt rante lidt over det sammen x''D skal vi lave et emne hvor de bliver venner, eller bare et efter de er blevet det?

I hendes tilfælde, er det stort set hele hendes familie, med undtagelse af hendes ældre bror, som faktisk ønsker hende død!
De kan helt sikkert rante over det!!
Måske de har haft snakket sammen før, men i dette emne rigtig falder i snak og udvikler et venskab?
Vis brugerens profil
Damien

IndlægEmne: Re: Anybody up for a hybrid? - Emne/Rela/Plot   Fre nov 17, 2017 12:51 am

@Mary Louise skrev:
@Damien skrev:

I hendes tilfælde, er det stort set hele hendes familie, med undtagelse af hendes ældre bror, som faktisk ønsker hende død!
De kan helt sikkert rante over det!!
Måske de har haft snakket sammen før, men i dette emne rigtig falder i snak og udvikler et venskab?

ja det lyde rmege tmuligt! Very Happy kan du måske starte emne så? men sjeg laver emne til ham her og hans tre roomies <3
Vis brugerens profil
Mary Louise

IndlægEmne: Re: Anybody up for a hybrid? - Emne/Rela/Plot   Fre nov 17, 2017 12:52 am

@Damien skrev:
ja det lyde rmege tmuligt! Very Happy kan du måske starte emne så? men sjeg laver emne til ham her og hans tre roomies <3

Sure det kan jeg godt, hvorhenne og hvad skal lede op til deres samtale? <3
Vis brugerens profil
Damien

IndlægEmne: Re: Anybody up for a hybrid? - Emne/Rela/Plot   Fre nov 17, 2017 12:56 am

@Mary Louise skrev:
@Damien skrev:

Sure det kan jeg godt, hvorhenne og hvad skal lede op til deres samtale? <3

Hmm ja godt spørgsmål. Altså Damien træner jo mest, hhv. i at spille Overwatch og i at spille håndbold. Så han er meget på atletikbanen og på sit værelse... Og så lige storsalen for mad, for han æder en hel del. Måske bare en spisepause, så? og der var plads overfor hvor han har sat sig for at fråde? xD
Vis brugerens profil
Mary Louise

IndlægEmne: Re: Anybody up for a hybrid? - Emne/Rela/Plot   Fre nov 17, 2017 12:57 am

@Damien skrev:
Hmm ja godt spørgsmål. Altså Damien træner jo mest, hhv. i at spille Overwatch og i at spille håndbold. Så han er meget på atletikbanen og på sit værelse... Og så lige storsalen for mad, for han æder en hel del. Måske bare en spisepause, så? og der var plads overfor hvor han har sat sig for at fråde? xD

Så det eneste sted, hvor der er plads, er ved ham? Sure why not Very Happy

Jeg vil lave det her enten i morgen eller i overmorgen <3
Vis brugerens profil
Damien

IndlægEmne: Re: Anybody up for a hybrid? - Emne/Rela/Plot   Fre nov 17, 2017 1:00 am

@Mary Louise skrev:
@Damien skrev:

Så det eneste sted, hvor der er plads, er ved ham? Sure why not Very Happy

Jeg vil lave det her enten i morgen eller i overmorgen <3

yep det passer fint Very Happy og dejligt! <3 jeg er alligevel til fest i morgen så det passer fint xD
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Anybody up for a hybrid? - Emne/Rela/Plot   

Anybody up for a hybrid? - Emne/Rela/Plot
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Emne-, plot- og relationssøgning!
» Halloween Ride - Åbent emne!