Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs maj 23, 2017 10:47 pm by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Drystan

Niklaus

Will

Rosallina

Lilianna

Milla

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5749 indlæg in 345 subjects

Share | 

What have u done to me?~Connor xxx

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Connor

Humør : who knows
Fag : psykologi, biologi, kemi, Drama, historie, bueskydning
Antal indlæg : 67

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Tirs okt 27, 2015 11:33 pm

han smilede til hende og lagde mærke til hvordan hun havde dryppet ned på gulvet "det ser ud til at du nød vibratoren, men bare rolig slave, du kommer snart til at få det meget rart, jeg har fundet nogle fine mænd der alle gerne vil hjælpe dig med at blive trænet op til en perfekt tip, top slave" han smilede og fjernede vibratoren fra hende og gik om foran hende hvorefter han tog ball gagen ud "rens den her mens " han stak den ind i munden på hende og lod hende sutte den ren for hendes egne safter og stillede den væk.

mændene kom ind efter det, tre meget store veltrænede fyre hver med et smil på læberne og stiverter der pressede mod bukserne over at se slaven foran dem, Connor så på dem "første tur bliver på bukken, efter det er det freestyle. Alt er tilladt de herre" de smilede til Connors lille slave en af dem stillede sig om bag hende ved hendes nu udspilede hul, de to andre stillede sig foran hende "og du slave, du gør hvad jeg beder dig om, er det forstået" hans øjne var faste mens han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Felucca

Humør : Mød mig og find ud af det selv
Fag : Musik, Drama, Kemi
Antal indlæg : 51

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Ons okt 28, 2015 9:15 pm

Hun lyttede til det han sagde, og rødmede en smule over det, og så væk. Men da han sagde, at han havde fundet fire mænd der gerne vil hjælpe med at træne hende, bed hun sig hårdt i læben. Hendes hjerte begyndte at banke hurtigere. Hun sukkede stille da han fjernede vibratoren fra hende. Det føltes mere behageligt nu, og også da han fjernede bolden fra hendes mund. Hun var dog ikke så begejstret for at han stak vibratoren ind i hendes mund. Hun suttede den dog ren som han bedte hende om at gøre.

Felucca så på mændene som kom ind i rummet. Hun kunne se en bule mellem deres ben, men så hurtigt ned. Hun lyttede til det Connor sagde til dem, og var nervøs over det her. Hun fornemmede manden som stod bag hende. Da hun fik at vide, at hun skulle gøre alt hvad der blev sagt, nikkede hun. "ja det er forstået" sagde hun, og bed sig i læben.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Ons okt 28, 2015 9:57 pm

han smilede og nikkede til mændene "gør det" de lod deres bukser falde og viste deres store lem til hende. uden at sige et ord hamrede manden bag hende sit lem op i hendes hul. Connor smilede til hende roligt "sut på den anden pik slave" hans øjne var fokuseret på hans slave der skulle til at blive pløjet fra hver ende.

mændene nød at bruge hende, deres lem kørte frem og til bage i hende, enten i takt eller ude af takt. Conner smilede tilfreds da han så den første kom og en anden tog over ved hendes mund "slug sæden og kom i gang igen slave" i den anden ende skiftede de mellem at støde i hendes hul.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Tirs nov 03, 2015 10:11 pm

Da hun så deres lem, spærrede hun øjnene op, og stirrede på dem, en smule bange. Et højt gisp undslap hende, da manden bag hende bankede sit lem op i hendes hul. Det gjorde ondt på hende. Hun havde ikke rigtig lyst til at sutte på den andens mands pik, men gjorde det dog alligevel, da hun ikke vil være ulydig over for ham.

Hun prøvede at følge med, men det var svært, og hun følte sig kvalt. Hun kom med kvælelyde af det. Da manden kom i hendes mund, havde hun med et lyst til at spytte det ud, men slugte det dog, da Connor sagde hun skule sluge det. Hun fortsatte som han bad hende om at gøre.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Tors nov 05, 2015 2:40 pm

efter de havde kommet og hun havde forsat som han bad hende om gik Connor roligt hen ved siden af den bom hun var spændt fast på, da han gik der hen trak mændene sig tilbage og han spændte hende fri "op og sidde slave du er ikke færdig endnu" han smilede til hende med det samme glimt i øjet som han kom om på den side hvor hun sad. Han tog fat i hende og trak hende hen til vægen med lænker. Da han havde hende op af væggen lænkede han hende fast til den om halsen, og ved håndledene.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Fre nov 06, 2015 9:43 pm

Hun fortsatte, bange for hvad der mon vil ske hvis hun stoppede. Vil hun mon så blive straffet for det, og hvis hun vil, hvordan vil han mon så gøre det? Hun var i tvivl om, om hun turde finde ud af svaret, så det var derfor hun blot fortsatte, og vil gøre hvad han sagde. Havde hun været mere sig selv, vil hun ikke havde gjort det her, da det virkelig var meget grænseoverskridende at blive kneppet af flere på en gang og så af fremmede. Hun var ikke sikker på, om det vil være meget bedre, hvis det havde været nogle hun kendte i forvejen. Nok ikke.

Da Connor kom over til hende, så hun lige på ham da de andre mænd trak sig væk fra ham. Hvad skulle der nu ske? Hun lod ham spænde hende fri, og hun var allerede træt, men satte sig alligevel op som han bad hende om. Hun havde lyst til at spørge ham om, hvad han havde i tankerne nu, men lod være. Da han hev hende med sig over til vægen for at spænde hende fast der, bed hun sig i læben og så ned i gulvet. Meget forsigtigt så hun op på ham med et spørgende blik.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Fre nov 06, 2015 11:18 pm

Connor gik hen til hende "du skal lære at blive dækket i sæd min lille slave" han gav hende et bind for øjnene hvor indersiden var foret med rød fløjl "bare sid stille og hold din mund åben slave" han så på hende roligt og gik tilbage lidt "hvis ikke du gør detbliver jeg nød til at gagge dig så du holder den åben, forstået?" han så på hende før han trak sin stol hen så han kunne se bedre "begynd"

mændne stillede sig i kø og en efter en begyndte at bruge hendes mund til at give dem selv stimulation. når en var færdig ville en anden tage hans plads, til sidst var der sæd over alt på hende og de blev ved med at bruge hende indtil connor gav dem signal til at stoppe.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Fre nov 06, 2015 11:42 pm

Hun bed sig hårdt i læben. "Dækket i sæd?" hun var ikke vild med den tanke, men var ikke helt sikker på hvad han mente med det. En svag piven kom kort fra hende, da han satte bind for hendes øjne. Hvorfor måtte hun ikke få lov til at se noget? Hun 'kiggede' rundt, men kunne ikke se andet end mørke da hun jo havde bind for øjnene, så hun lukkede dem i. Hun nikkede til det han sagde. "Ja jeg har forstået det." sagde hun, og åbnede tøvende munden op. Hun gjorde det da. Hun mærkede den første mands pik i sin mund, og at han brugte hendes mund til at komme. Hun var flere gange tæt på at brække sig af det, men kæmpede imod trangen til det. Ikke længe efter den første var kommet i hendes mund, løb sæd og spyt ned fra hendes mund og ned på hendes krop. Hun blev dog siddende på tros af, at hun ikke var vild med det her. Det føltes som evigheder før de endelig stoppede med det. Hun trak vejret tungt og lyttede lige nu.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Lør nov 07, 2015 12:12 am

han gik meget hurtigt hen til hende og holdt om hendes ansigt "forstår du det nu slave" han satte sig ned ved siden af hende "du er mit værktøj, jeg bruger dig som jeg vil. og du vil lære at elske det" han smilede selv om hun ikke kunne se det. Han vendte hende rundt så hun nu havde hendes hul pegende ud mod de store mænd. Han smilede igen "nu skal vi have trænet dit beskidte lille slave hul, begge af dem" han smilede roligt og nikkede til mændene som tog position igen.

mændene begyndte at se på hendes huller og derefter tog de hende som før, når en kom ville en anden tage deres plads, dog blev begge huller taget i brug nu, der var en pøl af sæd ved hende og Connor smilede tilfreds "kan du lide det slave" han smilede mens mændene fortsatte deres angreb på hendes huller.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Lør nov 07, 2015 12:44 am

Hun kunne høre en eller anden komme over til hende, nok Connor hvis hun ikke tog meget fejl. Hun mærkede grebet om sit ansigt. Hun hørte det han sagde, og nikkede. "Ja jeg forstår det godt" sagde hun forsigtigt. Hun var dog ikke sikker på, om hun nogle sinde vil lære at elske et her på nogle måde. Måske, måske ikke. Hun blev nervøs da han vendte hende om så hun stod med røven ti de mænd der var her. Hun havde virkelig lyst til at krympe sig, men lod være. Hun nøjedes med at komme med en nervøs pivene lyd.

Da mændene pressede sig op i hendes røv, skreg hun af smerte og var tæt på at græde. Det blev dog bedre med tiden, og hun begyndte faktisk at nyde det en smule. Et lavt støn undslap hende, og et svagt ja kunne høres da han havde spurgt hende, om hun kunne lide det.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Man nov 09, 2015 12:07 am

han så på mændene som blev ved med at bruge hendes huller som legetøj. Han holdt en hånd op og de trak sig tilbage, han gik hen for at inspicere både hendes røv og hendes normale hul "det ser ud til vi har trænet jomfruen ud af dig slave, så hvorfor belønner du ikke disse herre når jeg nu slipper dig fri" han smilede som han låste hendes kæder op " brug din krop til at gøre dem meget glade nu" han smilede som han tog bindet fra hendes øjne og skubbede hende hen til mændene som så ned på hende "kom i gang slave, vis dem du ikke er en bange jomfru mere" han smilede triumferende over for dette syn.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Søn nov 15, 2015 9:37 pm

Hun sukkede lettet da de trak sig ud af hende igen. Hun blev dog bare hvor hun var, og bed sig i læben da hun hørte hans ord. Belønne dem? På hvilken måde tænkte han det skulle være? Med munden eller hvad havde han tænkt sig? Hun missede med øjnene da han fjernede bindet, og da han skubbede hende over mod mændene, barkede hun let tilbage igen, og pev svagt. Godt nok var hun ikke jomfru mere nej, men hun anede stadig ikke hvad hun skulle gøre. Hun bed sig i læben da han sagde hun skulle vise hun ikke længere var en bange jomfru. Hun vil gerne gøre som han sagde, men anede ikke hvad hun skulle. "Ved ikke hvordan Herre" sagde hun stille, og så ned i jorden. "Sorry"
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Søn nov 15, 2015 11:56 pm

han så på hende og blev lidt sur over det hun sagde "i kan tage hjem de herre, hun er færdig for i aften med at uddele" han så på dem som de alle tog deres tøj på og gik igen hvorefter han gik hen og tog fat om Feluccas hår og hev hende op i det "når jeg siger servicer så mener jeg sut, bliv kneppet og riv dem af som de behager det, er det forstået slave" han smed hende mod jorden som han lod sin pisk hvisle mod hendes balle og slog hende med et højt smæk "tag din straf slave" han smilede til hende og blev ved med at slå hende flere gange før han til sidst var færdig med det og trådte af hende og gik hen til døren "du vil møde her hver dag efter skole og vente til jeg kommer er det forstået slave" han så på hende lidt og ventede på hun svarede før han forsvandt ud af døren og gik mod hoved indgangen der lå langt væk fra ham lige nu.

//end//
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   

What have u done to me?~Connor xxx
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» What have u done to me?~Connor xxx