Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Ons maj 31, 2017 2:31 am by Niklaus

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5750 indlæg in 345 subjects

Share | 

What have u done to me?~Connor xxx

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Felucca

Humør : Mød mig og find ud af det selv
Fag : Musik, Drama, Kemi
Antal indlæg : 51

IndlægEmne: What have u done to me?~Connor xxx   Søn okt 04, 2015 11:51 pm

S: Et 'hemmeligt' rum.
T: aften.
V: vådt
O: En masse ting som ligger rundt omkring i rummet.

Det var aften og det var temmelig vådt alle vejene udenfor. Felicca, en ung pige gik stille gennem gangene på skolen. Hun gik direkte over til trappen som førte ned til kælderen, som hun gik ned af. Hun havde fået at vide at hun skulle komme her ned, og ind i et hemmeligt rum, hun havde fået at vide hvor var. Hun var egentlig ikke helt sikker på, hvorfor hun gik her ned, og ind i det hemmelige rum som hun havde fået besked på. Noget inde i hende ville her ind. Hun så sig rundt da hun var kommet indenfor i rummet, ledte efter ham som havde bedt hende komme her ned. Var han mon her allerede, eller var hun kommet før ham? Hun valgte at sætte sig ned på sine knæ, og hvilede røven mod hendes føder, mens hun ventede på at han ville komme.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Connor

Humør : who knows
Fag : psykologi, biologi, kemi, Drama, historie, bueskydning
Antal indlæg : 67

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Man okt 05, 2015 12:17 am

Connor smilede for sig selv mens han gik forbi et gammelt portræt, han var roligt på vej videre mens han svang en nøgle han havde fået af sin biologi og kemi lærer mr. Tubbs, eller Adrian som han kendte ham, de var gamle venner, selv om Connor var ældre. Nøglen var en nøgle til et rum gemt lidt mere væk fyldt med nogle legesager som Adrian og Connor havde smuglet ind på skolen tidligere, han var meget glad for at have ham som sin ven, i timerne var det dog anderledes. Adrian havde været fast om at Connor ikke fik særbehandling og det havde Connor respekteret. Connor kom ned til rummet og gik ind hvorefter han låste efter sig "velkommen, Felucca. Du husker sikkert mit lille brev jeg sendte til dig, jeg sagde du skulle komme her efter solned gangen ikke" han smilede til hende "jeg vil her med informere dig om at du er så heldig at jeg har udvalgt dig blandt de nye elever til at være min sex slave" han lod mere af sin sensuelle energi flyde ud i rummet og lod den tage en plads som en sky.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Man okt 05, 2015 12:39 am

Felicca sad blot og ventede på, at han skulle komme ind til hende. Hun var ikke sikker på, hvor længe hun sad og ventede, men hørte døren gå op, og så hen mod den. Hun betragtede ham som var kommet ind, og sagde intet da an låste døren efter sig. Hun lyttede til det han sagde til hende. Hun nikkede stille. "ja kan godt huske det brev." svarede hun, og så på ham. Hun var ikke sikker på, om hun skulle blive siddende eller rejse sig op fra gulvet. Da han fortalte hende, at han havde valgt hende som sin sexslave, så hun lige på ham, og bed sig i læben hårdt. Noget i hende sagde det her var forkert, og hun skulle væk her fra nu, mens en anden stemme ville have hende til at blive. Det gjorde hende i vildrede over situationen, og hun mistænkte ham for at ha gjort et eller andet ved hende. Hun anede dog ikke hvad.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Man okt 05, 2015 12:59 am

der var mange feromoner i luften i det lille lokale, Connor kunne mærke på hende at hun virkede usikker men stadig klar på dette her "jeg ved det er lidt af en ny ting, men tro mig, du vil kunne lide det" han lod mere af sin lystige energi påvirke hende, fra en kvindes synspunkt, var han et ikon af erotik. Han havde ingen plan om at dræbe hende her, nej hun skulle bruges som et legetøj. Han var lige glad med om hun ville eller ej, han havde mange tråde at trække i på akademiet, og han var meget karismatisk på grund af sin baggrund som incubus "det er en stor ære for dig, jeg vælger kun en ud af de nyankomne" han smilede roligt til hende, dette var hendes chance til at gå med frivilligt, hvis ikke, måtte han jo bare overtale hende gennem at gøre det.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Man okt 05, 2015 1:19 am

Hun var i vildrede over det her. Vil hun virkelig kunne lide det, eller var det bare noget han sagde, for at få hende til at sige ja? Hun havde aldrig drømt om at blive sex slave, men noget i hende havde lyst til at gå med til det. Hun var dog næsten sikker på at det ikke var hendes egen tanker. Men var det ham der på en eller anden måde manipulerede med hendes tanker? D han fortalte hende, at det var en stor ære, og at han kun valgte en af de nyankommende, så hun på ham stille. Skulle hun virkelig gå med til det, at være hans slave? Hvad indebar det overhoved? Hun vidste det ikke, men ville ikke spørge ham om det. Noget i hende fik hende dog til at gå med til det her, og hun var sikker på, at det var ham som fik hende til det på en eller anden måde.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Man okt 05, 2015 11:02 pm

han slog et klik med tungen og så på hende roligt "jeg kan se du mangler at blive overbevist" han gik hen til hende og tog fat i hendes hage, han så hende dybt i øjnene og længere ind, ind i hendes hukommelse og sind. Dette var hans sidste udvej, han fjernede alle føleleser der sagde det var en dårlig ide fra hendes hoved før han gav slip "se på mig, jeg er din herre, er det forstået" han smilede til hende triumferende, han var sikker på at hun ville falde på plads nu "svar mig så, hvad siger du til at være min underdagnige sex slave" han smilede bredt over for hende og de stål grå øjne var fastlåst på hende.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Man okt 05, 2015 11:32 pm

Hun så på ham da han snakkede og da han gik over til hende. Hvordan vil han overbevise hende om det her? Kunne han på en eller anden måde manipulere hende til det? Hun vidste det ikke. Hun så lige ind i hans øje da han løftede hendes hage op. Hun slog blikket ned da han slap hendes hage, men intet i hende strittede imod at blive hans slave mere. Hun anede ikke hvorfor tvivlen pludselig var væk, men det virkede rigtigt at blive hans slave. Hun så op på ham da han sagde hun skulle se på ham, og hun lyttede til det han sagde. Hun nikkede til det han spurgte om. Hun havde forstået at han var hendes Herre. Hun bed sig i læben, da hun spurte hvad hun vil svare til at være hans slave. "Okay Herre" sagde hun stille, og så på ham, anede ikke hvad hun ellers skulle svare.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Tirs okt 06, 2015 10:41 pm

Connor slikkede sig om sine læber, storartet. Han så på hende med et rovdyrs smil "start med at smide tøjet mens jeg klargøre din træning" han smilede til hende og gik hen til et af skabene, nøglen hang han om sin hals i en kæde og dækkede den ind under sin trøje. Det var tid til at træne denne søde lille pige til at blive hans egen personlige sex slave "er du klar slave, det er trænings tid" han smilede og vendte sig rundt med et reb i hånden.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Tirs okt 06, 2015 10:51 pm

Hun så det smil han sendt, og hun bed sig i læben. Da han bad hende smide tøjet, tøvede hun kort, men hun vil jo gerne være hans slave, eller det mente hun da hun vil. Hun smed sit tøj, og så på ham med opmærksomme øjne. Hun vidste ikke hvordan han havde tænkt sig at træne hende, men hun så rebet han fandt frem. Da han spurgte om hun var klar, nikkede hun stille. "Ja" hun anede ikke hvad hun kunne forvente, da hun intet kendte til at være slave og den slags.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Ons okt 07, 2015 11:36 pm

Connors hænder bevægede sig flydende mens han bandt pigens hænder og fødder sammen i en speciel slags knob, der kun blev brugt til den her slags opgaver, Han tog fat om hendes hage "regl nummer et som slave, der er ikke noget der hedder nej. Hvis jeg siger at du skal sutte mig af skal du gøre det uden at tøve, hvis jeg siger du skal have en vibrator siddende i dig hele dagen på fuld styrke gør du det" han gav slip på hende for at komme af med sit tøj selv så han nu stod over for hende nøgen med hans hårde lem lige ud for hendes mund "sut den" hans øjne havde et glimt af tilfredshed over dette han havde gang i.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Tors okt 08, 2015 12:14 am

Hun blev pænt siddende mens han bandt hendes hænder og føder med rebet. Hun ser op på ham, da han tager fat om hendes hage, og hun lytte til det han sir til hende. Hun vil gerne adlyde ham, og hun nikkede stille til hans regler, selvom det nok vil blive svært, det med at have en vibrator oppe i sig en hel dag, på højeste styrke. Hun så stadig lige på ham da han slap hendes hage, for at smide sit tøj selv. Hun ser roligt ned på hans pik som var ved hendes mund. Da han bad hende om at sutte den, åbnede hun munden, og lod hans pik komme ind i hendes mund. Hun prøver så godt hun kan, men er ikke vant til at sutte pik, så hun er ikke så god som hun kunne være det. Hun havde brug for mere øvelse til det her, og det vil ikke komme bag på hende, at han ikke syntes hun var god nok til det.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Tors okt 22, 2015 3:18 pm

Connor så på sin slave med et roligt blik lige nu, det var utroligt ringe faktisk, han havde fået mange blowjobs gennem sin tid men den her pige var meget ny, perfekt. Han smilede til hende roligt mens han tog fat om hendes hår, men hans smil var ikke blidt, nej det var fuld af lyst og forskruede intentioner "lad mig vise dig hvordan man gør" han pressede sin pik helt ned i halsen på hende, så langt han kunne mærke den bøje ned i hendes hals. hans hånd blev holdt fast som han begyndte at støde hårdt i hendes mund.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Tors okt 22, 2015 8:13 pm

Hun prøvede så godt hun kunne, men standsede da han tog fat i hendes hår, og så op på ham stille. Hun var dog slet ikke forberedt til det han gjorde, og følte sig kvalt, da hans pik kom helt ned i hendes hals, og automatisk prøvede hun at komme en smule væk fra ham. Hun var tæt på at brække sig også, men prøvede virkelig på ikke at gøre det. Hun slog blikket ned af da hun intet kunne gøre, og prøvede bare at få nok luft mens han stødte hårdt i hendes mund.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Tors okt 22, 2015 8:27 pm

hans øjne fokuserede på hendes hoved der slugte hans pik og lod det glide ud igen. Han kunne mærke sig komme tættere på at komme så i sidste øjeblik trak han sin pik ud og sprøjtede hendes ansigt til med sæd "se sådan sutter du pik" han tog fat i hendes reb og hev hende hen af gulvet og op på en buk hvor han bandt hende fast.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Tors okt 22, 2015 9:57 pm

Hun havde svært ved at få nok luft, og var ikke så vild med det her, men hun blev alligevel siddende, uden helt at forstå hvorfor. Da han endelig trak sig ud af hendes mund, så hun op på ham, men lukkede hurtigt øjnene da han sprøjtede noget klistrede noget i hendes ansigt, som hun gættede på var sæd. Da han sagde, at det var sådan man suttede pik, nikkede hun stille til det, og åbnede forsigtigt øjnene for at se på ham. Hun fulgte hurtigt efter ham da han trak hende over gulvet, og gjorde ingen modstand da han band hende på en buk. Hun bed sig kort i læben, mens hun bare så på ham. Hvad mon han vil gøre nu? Hun anede det virkelig ikke.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Tors okt 22, 2015 11:09 pm

han lod sin finger glide langs hendes ryg "det ser ud til du har meget træning på et langt sigt frem" han smilede til hende roligt og fingeren stoppe ved hendes røv. Den var fin, meget fast. Han stillede sig bag hende og spredte hendes baller og mærkede hendes røvhul prøvende "meget stramt" han lod sin finger glide ned til hendes skamlæber og lod dem glide så langt ind som muligt "hmm, lad mig give dig en ordenlig fysisk evaluering slave" han smilede og trak sine fingre ud af hende og holdt dem til hendes mund "sut dem lige rene for mig" han så på hende med et frækt smil.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Lør okt 24, 2015 9:06 pm

En let gysen randte gennem hende da hans fingre gled ned langs hendes ryg. Hun betragtede ham bare stille og lyttede til det han sagde. Hun så ned af og mumlede stille. "Ja undskyld." hun var ikke sikker på om hun skulle undskylde for det eller ikke, men det var det hun gjorde. Hun bed sig i læben og holdte halvt vejret da hans fingre standsede ved hendes røv. Hvad var det han vil gøre med hende nu? Hun havde ikke den fjerneste ide om det, men håbede ikke, at han vil stikke noget op i røven på hende, da hun havde på fornemmelsen, at det vil gøre ondt. Da han så valgte at stille sig bag hende, og sprøæde hendes balder, blev hun en smule nervøs for det her, men sagde intet. Hun bed sig blodt hårdere i læben så den nu blødte en smule. Han pressede heldigvis ikke fingrene ind i hendes røv, og hun blev lettet over det. Hun havde hørt en smule, at det ikke var så rart der, men hun vidste det jo ikke, da hun aldrig selv havde prøvet det før. Hun gispede da han i stedet pressede dem ind i hendes underliv i stedet. Det gjorde en smule ondt, men føltes mærkeligt på en eller anden måde, men alligevel rart. Da han sagde at han måtte give hende en evaluering, nikkede hun stille. "Må du vel." svarede hun stille, og så på ham forsigtigt. Da han så valgte at holde hans fingre op foran hendes mund, så hun på dem, og tøvede da han sagde hun syntes det lød og virkede ulækkert, men hun åbnede tøvende munden så hans fingre hunne komme ind i hendes mund. Forsigtigt og prøvende slikkede hun dem rene. Det smagte ikke så slemt som hun havde frygtet. Hun så stille op på ham igen.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Lør okt 24, 2015 9:44 pm

han så på hende med et lille smil og lod hende blive ved med at slikke hans fingre "gode patter, god røv, men du er jomfru er du ikke slave" han smilede til hende og trak sine fingre ud af hendes mund og gik om bag hende han gjorde hende mere våd i hendes underliv før han tog sit lem op til hendes åbning før han pressede sig inden for i hende, hun var solidt plantet på gulvet " det vare ikke længe" han smilede til hende med et glimt i øjet og pressede sig mere ind "og hold nu støj nivauet nede, ellers ogs bliver jeg nu nød til at give dig en bold i kæften" han smilede til hende roligt og begyndte at køre i hendes underliv.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Lør okt 24, 2015 10:05 pm

Hun fortsatte med at slikke hans fingre rene, og lyttede til det han sagde om hendes krop. Hun rødmede en smule af det, og følte sig genert, men kunne ikke gemme sin krop fra ham. Hun nikkede stille da han spurgte om hun var jomfrue, og slog blikket ned af. Vidste ikke om han syntes at det var godt hun var jomfru eller om det var dårligt. Hun håbede på det første. Hun havde aldrig før været tiltrukket af nogle, så hun havde aldrig haft muligheden for at prøve det, eller selvfølelig kunne hun sagtens ha fundet en eller andet og gjort det med, men sådan var hun ikke. Hun vil helst gøre det med en hun havde følelser for, på nær med ham her åbenbart. Han var en untagelse for hende.

Da han begyndte at lege med hendes underliv sukkede hun stille af nydelse, da det føltes rart at han legede med hende på den måde her, men da han pressede sin pik op i hende, havde hun virkelig lysst til at skrige af smerte eller bide i ham eller noget andet meget hårdt. Hun pev af smerten og bed hårdt tænderne sammen for ikke at srkige, men det var umuligt da det gjorde virkelig ondt på hende. Et lavt skrig slap over hendes læber, og hun pev mere nu. Det her var ikke spor behageligt på nogle måde. Det var bedre før da det kun havde været hans fingrer som legede med hende.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Lør okt 24, 2015 10:21 pm

han trak sig ud og så ned på hans blod plettede lem "hold kæft og gør den ren" han tvang sit lem ind i hendes mund hurtigt fik den gjort rent. Efter det fandt han en ball gag i hendes mund "så ka du måske holde kæft" han gik om bag hende og blev ved med at støde i hende med et meget rytmisk stød og en gang i mellem slog hende hårdt i røven. Han smilede triumferende "jeg kommer til at have masser sjov med dig" han smilede til hende mens han blev ved med at støde i hende indtil han fyldte hende med sæd.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Lør okt 24, 2015 10:31 pm

Hun bed sig i læben da han bad hende holde kæft, og hun så på hans pik som der nu var blod på. Blødte hun? Hun fik det en smule dårligt, og pev da han tvang sin pik ind i hendes mund. Blod smagte ikke godt, men hun blev nødt til at gøre det her. Hun så nervøst på ham da han fandt noget frem hun ikke anede hvad var. Det lignede en bold som var gjort fast til en snor af en slagt. Han tog den på hende, og hun trak vejret i stød nu og så mere nervøst på ham. Da han så igen stødte ind i hende, vil hun skrige, men kunne ikke grundet det hun havde i munden. Der dannede sig nogle enkelte tåre i hendes øjne, som randte ned af hendes kinder, da det stadig gjorde utrolig ondt. Hun havde svært ved at få nok luft ned i lungerne, men prøvede at være stille der hun var, så han ikke vil blive sur på hende over hun gik i panik over det her. Hun så på ham mens han kneppede hende.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Lør okt 24, 2015 10:58 pm

han hev bolden ud af hendes mund "sid her mens jeg for det her fandens blod af" han smilede til hende roligt mens han gik uden for hendes syns vinkel. Han gik hen og fik sig gjort rent om sit lem. Dette var problemet med jomfruer, det gode var at de kunne trænes meget nemt "du overlever, det gør ondt nu men snere bliver det bedre" han satte sig i sin stol og så på hendes udspredte ben og hans sæd der dryppede ned på gulvet med en blanding af blod. Han smilede til det. dette skulle nok blive sjovt.
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Lør okt 24, 2015 11:17 pm

Hun så på ham da han hev bolden ud af hendes mund. Det føltes meget bedre nu end før. Hun så ned da han sagde hun skulle blive siddende mens han fik det fandes blod af . det lød ikk som om han var glad for hun blødte eller noget, men hun så et smil? Hun var usikker på hvad han syntes om hende, og alt det. Hun vil gøre sit bedste for at gøre som han vil bede hende om, men hun anede jo ikke så meget om alt det her, der var han nok meget klogere på området end hun var det. Da han sagde at det vil blive bedre senere, så hun på ham stille. "Hvordan ved du det? Er du sikker på, det ikke vil blive ved at gøre ondt?" Hun var nervøs for, at han løj, og at det vil blive ved med at gøre ondt. Hun følte sig mærkelig lige nu. Hun havde det underligt, men kunne ikke forklare hvordan overhoved. Hun så på ham da han satte sig på en stol. Hun var usikker nu på hvad der vl ske, og hvad han mon vil have hende til at gøre.
Vis brugerens profil
Connor

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Tirs okt 27, 2015 10:53 pm

hans øjne så farligt på hende "selv hvis det gør, er det ikke mit problem slave" han så på hende og rejste sig fra sin stol og gik roligt hen over gulvet og så på hende "hvad med at du venter her lidt mens jeg finder lidt mere underholdning" han låste døren op og næsten ud "hvor uhøfligt af mig" han vendte hurtigt rundt og satte hende midt i rummet stadig bundet fast og fandt en vibrator fra en skuffe mens han tændte for den "sådan, så er du ikke ensom mens jeg er væk" han satte ball gagen i munden på hende igen og gik ud af døren og låste den bag efter.

Han havde brug for at træne hende mere men han manglede tid til at gøre det, og med et slog det ham. Han ringede til et nummer, det var alt han havde brug for, det ene nummer var hans løsning, nummeret til baren han bartendede i.

der gik 30 minutter før Connor igen kom ind af døren "gode nyheder slave, jeg fandt den perfekte måde at træne dig på, en god gammeldags gang bang" han smilede mens han satte sig ved hendes ansigt og så på hende "det ved du godt hvad betyder, gør du ikke?"
Vis brugerens profil
Felucca

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   Tirs okt 27, 2015 11:21 pm

Hun bed sig i læben og så ned da han sagde, at det ikke var hans problem hvis det gjorde ondt. Da han rejste sig op, slog hun blikket op for at se på ham, mens han kom over til hende. Hun gyste kort, og var ikke sikker på hvad han mente med at finde lidt underholdning. Vil han finde andre der også kunne lege med hende, eller hvilken slags underholdning? Hun blev bare siddende da han låste døren op, men bed sig i læben og så på ham da han kom tilbage. Hun lod ham sætte hende midt i rummet, og så på ham da han fandt en vibrator. Hun sank en klump i halsen. Hun vidste ikke helt hvad hun syns om vibratorer. Hun pev da han pressede den ind i hende og tændte for den. Hun trak vejret dybt gennem næsen da han satte en gag ball på hende. Hun kunne ikke sige en lyd nu, så ingen vil kunne høre hende. Hvad havde hun rodet sig ud i? Det havde virket som en god ide. Hun kæmpede for at ignorere vibratoren, men det var umuligt i længden. Blot efter 4 minutter, kunne hun ikke tænke på andet end den. Hun prøvede ikke at give efter, men efter 15 min fik hun en orgasme. Den føltes virkelig underlig, men samtidig rar.

Da de 30 min var gået, så hun over på døren da den blev lukket op. Hun havde ingen anelse om, hvor længe hun havde været her. Hun lyttede til det han sagde, og havde ingen ide om, hvad han snakkede om. Hun rystede på hovedet, da hun ikke vidste hvad det var, og da hun heller ikke kunne sige noget, takket være gag ballen i hendes mund.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: What have u done to me?~Connor xxx   

What have u done to me?~Connor xxx
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» What have u done to me?~Connor xxx