Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Zerachiel

Chester

August

Q

Elian

Julian

Leviticus

Miles

Jaxton

Haniel

Statistics
Der er i alt 504 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Peyton

Vores brugere har i alt skrevet 28390 indlæg in 2116 subjects

Share | 

Time to de-stress - Barry

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Time to de-stress - Barry   Søn nov 12, 2017 2:02 pm

Tid: Ca. 21:00 en lørdag i September 1991.
Sted: Amsterdam, en af de mange små hyggelige kaffebarer.
Omgivelser: En hel del mennesker, der både har gang i kagerne, vandpibe, bajere og alt derimellem.
Vejr: Udenfor er der køligt og blæsende, men tørvejr.
Outfit: Link her, minus tasken. Desuden havde han sit hår og makeup sådan her, dengang.

@Barry

Aah, endelig kunne han da slappe af. Christofel virkelig hadede hans arbejde for tiden, manuelt arbejde var så kedeligt og kun noge than gjorde for pengenes skyld, intet andet. I virkeligheden kunne han jo se der var ved at være et kæmpe publikum for de såkaldte 'tryllekunstnere', der jo i virkeligheden ikke kunne en skid magi. Jaja, menneskene kaldte det for illusioner, men det va rjo ikke rigtige illusioner, var det vel? Nej. Han havde selv en idé om snart at prøve at føre sin lille drøm ud i virkeligheden, og rent faktisk udøve sin magi foran mennesker, helt åbent, men under den forståelse at han blot var en normal tryllekunstner, der var rigtig god til sit kram. Dagen i dag skulle de rjo nok altid være kritikere der ville finde på måder hvorved han 'fakede' det, det var jo en helt anden tid end dengang me dhekse afbrændingerne i Rusland og Hviderusland. Heldigvis, da!

Så nu sad han bare her, en helt normal lørdag aften, på hans yndlings kaffebar i Amsterdam, hvor han for tiden var strandet indtil papirerne gik igennem i England og han kunne få lov til at tage uddannelsen på Athena akademiet derovre. Christofel sad ved et mindre bord i det ene hjørne, lig enu uden andre ved bordet, og sad og skrev idéer ned i sin notesbog mens han stille og roligt bappede lidt fra den mindre vandpibe der stod på bordet, og foran ham lå der også en halvt spist hashkage, og en halvt drukket øl. Nå rhan skulel slappe af i weekenden, så skulle han da også sørge for at det var helt igennem, så han kunne få al stressen fra ugens arbejde ud af krop og sind. Han havde selvfølgelig taget sin læderjakke af og smidt den ved siden af sig, da det var alt for varmt til at have den på herinde, udover læderbukserne.

Sidst rettet af Christofel Man nov 13, 2017 2:51 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Søn nov 12, 2017 6:50 pm

Outfit

Barry havde tilbragt det meste af dagen gemt under sin dyne efter nogle af hans 'venner' aften før syntes det ville være sjovt at drikke ham fuld, han klynkede og pakkede sig ind i dynen, det var for lyst og der var for meget larm, han lå i senge i fem minutter mere før han rejste sig op og lukkede sit vindue så larmen fra gaden kunne blive lukket ude.

På valkene ben gik han gennem den lille lejlighed, hen til badeværelset for at enten kaste op eller gå i bad nok begge del nu når han tænkte sig om, *jeg vil aldrig drikke igen...eller ryge...jeg hader mit liv...gud please...dræb mig...* hans tanker stoppede da han mærkede op kasten bevæge sig op ad halsen på *oh fuck*, han var ikke sikker på hvor langtid han stod med hovedet i kummen, men det var længe nok til at hans mave var tom, han gik over til badet og tændte for det varme vand inden han satte sig på gulvet og lodvandet vaske ham regn.

Da han endelig var færdig tog han tøj på og gik ud af døren for at finde noget at spise...noget som ikke var tungt, han ville ikke kaste op igen...måske ville noget kaffe også være godt for ham.

*Senere *  ~
Barry gik gennem byen og tog alt ting til sig han havde brugt det meste af dagen udenfor og han havde ikke spist noget siden i morges, men han havde også haft kvalme det meste af dagen, han stoppede op ude foran en lille kaffebar og trak på skulderne og gik ind. Han kiggede sig omkring og hans øjne landede på en fyr som sad ved et af hjørne bordene, Barry bed sig i læben og bestilte en kop tea og noget fyldt pasta, han gik langsomt over til fyren og prikkede ham på skulderen "k-k-k-kan j-j-j-jeg s-s-side h-h-her...d-d-d-der e-e-er i-i-iikke -p-p-p--p-p-p-plads a-a-a-andre s-s-s-stedder..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Man nov 13, 2017 2:45 pm

Christofel, der stadig sad og skriblede små noter ned i bogen, havde godt hørt der var nogen der gik hen mod hans bord, og blev derfor ikke videre forskrækket da han blev prikket på skuldrene. Han kiggede op på fyren der nu stod ved siden af ham, og strøgnoget af sit okay lange hår væk for bedre at kunne se på ham. Hmm... Den underlige rolige følelse der.. Han havde allerede på fornemmelsen hvad fyren kunne være, og havde som sådan ikke noget imod han satte sig ved siden af ham, det var da i alt fald bedre selskab end de fleste mennesker. "Selvfølgelig. Sæt dig bare." sagde han så med et venligt smil og et lille nik.

Han kommenterede med vilje ikke på hvor meget fyren stammede, det kunne jo sagtens være han var meget følsom omkring det og helst ikke ville snakke om det. Christofel betragtede stille fyren som han fik sat sig med sin mad og sin kop te, og han tog så selv en tår af sin øl, og lænede sig lidt tilbage. "Synes ikke rigtig jeg har set dig herinde før." kommenterede han så, venligt nok - altså, nu var det her hans foretrukne kaffebar, og han havde trods alt været i byen i næsten et år, fast kunde her i et halvt år, og havde ikke rigtigt set ham her før.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Ons nov 15, 2017 1:29 pm

"Selvfølgelig. Sæt dig bare." sagde han så med et venligt smil og et lille nik. Barry smilede tilbage og satte sig ned, inde han rettede sit blik mod fyren, han kunne ikke stoppe med smile over at fyren ikke havde spurgt ind til hans stammen, men bare talte til ham som han var...'normal'. "t-t-t-tak" sagde Barry stille inde han tog en bid ah sin *mmmmm, bedste pasta i verden!*.

"Synes ikke rigtig jeg har set dig herinde før." Barry kiggede op fra sin mad og tog et par indåndinger inde han begyndte at tale "e-e-e-er også n-n-nn-ny...j-j-jeg har ikke v-v-været h-her f-f-før..." sagde han og spiste videre, han kunne ikke stoppe de små tilfredse lyde som undslap ham imens han spiste sin mad. m-m-m-m-m-m-m.....it....n-n-navn e-er B-b-b-barry...h-h-hhv-hvad er d-d-dit spurgte han usikkert, han viste jo ikke om fyren bare ville være alene eller noget, men nu når Barry sad her kunne han lige så godt spørge, og hvis fyren ikke svaret ville han bare spise sin mad hurtigt færdig og gå hjem i seng, men man kunne altid håbe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Ons nov 15, 2017 4:25 pm

Han lagde godt mærke til hvor meget fyren der nu sad overfor ham smilede, og det smittede da også lidt af på ham selv, selvom han havde haft en rimelig stresset uge, og havde været ensmule knotten før - så meget af hans irritation som der allerede var gået væk blot ved at fyren kom herhen, bekræftede hans mistanke nok for ham selv til at afgøre det nok var en engel der sad foran ham nu. Han havde trods alt hygget sig med nogle engle før, og sådan her havde det været med dem alle på nær Hazel, men nu var hun jo også en falden engel. Og hvor havde dog haft meget sjov med at sætte ild til ting i Bulgarien! Hans smil blev lidt bredere ved mindet.

Han tog en enkelt god, dyb indånding fra vandpiben, og mærkede hvordan hans stress nærmest forlod kroppen samtidig med at han pustede dampene ud igen. Han nikekde let til hvad manden sagde. Ah, jamen så var det jo meget logisk at han ikke havde set ham herinde før. "Barry? Rart at møde dig." sagde han med et smil, og studerede åbenlyst fyren lidt før han svarede. Han lod til at være sådan den søde, generte type? Altså, med den stammen forstod han godt genertheden, dog. "Jeg hedder Christofel."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Lør nov 18, 2017 12:44 pm

Barry kiggede på ham i mens han på et hvæs fra vandpiben, Barry var lidt væk i sine tanker at han ikke lage mærke til fyren talte til ham, hans kinder blev røde og da han så fyren smile til ham blev de røde kinder være. Han prøvede at fokusere på hvad fyren sagde, men har kunne kun høre pulsen i sine øre som over døvede alt andet lyd... "Jeg hedder Christofel." sagde fyren Barry kiggede på ham med røde kinder og nikkede "-r-r-r-rat a-a-at m-mm-m-m-m-m-....fuck!...mm-m-m-m-m..." han sukkede og slog sin hånd ned i bordet "av!" råbte han, fucking typisk! han kunne ikke en gang have en normal samtale uden hans fucking stamme kom i vejen!

Han åbnede munden for at prøve igen"m-m-mm-m-...m-mm...m-møde...d-d-dig...h-hvad l-l-laver d-d-du så h-h-her?" spurgte han, men han kunne godt mærke de vrede tåre i hans øjne....*stop det så! du må ikke græde! det bare et bogstav! du skal nok lære det her lort!*. Han sad og skubbede til sin mad og mærkede hvordan hans øjne var bed at blive våde det her skete altid...han var lidt over 200 år og han havde stadig ikke lært at tale! hvad var der gjaldt med ham!"d-d-du s-s-skal i-i-ikke -t-tage d-d-dig a-a-af m-m-m-m-....d-det" sagde han og tørrede sine øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Søn nov 19, 2017 1:05 am

Christofel sad blot stille og betragtedeham som han sad der og rødmede,oghvordanhans rødmen blev værre da Christofel selv smilede til ham. Oh? Var han virkelig så genert? Eller var det fordi han ikke var vandt til at folk talte til ham som om han slet ikke stammede? I al fald nikkede Christofel bare smilende da han introducerede sig selv, selvom det nu god tnok gav et lille gib i ham da Barry bare sådan slog sin hånd ned i bordet.

"Måske skulle du lade være med også at komme til skade, detville jo ødelægge et ellers fint førstehånds indtryk," prøvede Christofel at joke, fortsat med det lille venlige smil. Humor plejede altid at være godt til at løsne op i folk,måske det også virkede på englen her? "Ah, hvad jeg laver her? Jeg sidder nu bare og slapper af efter en hård uge. Det tager godt nok lidt tid at få papirerne i orden til at flytte herfra, det tog ikkenær så lang tid at få rejst fra Rusland, Hviderusland, Bulgarien eller Polen af... Men rejsen over til England har åbenbart en del forhindringer," sukkede han og rystede let på hovedet. "Så det er nu meget rart at det er så nemt at finde et sted hvor man kan slappe af her i byen." sagde han med et let grin, og tog atter en tår af sin øl.

"Selvfølgelig tager jeg mig ikke af det.Du kan ikke gøre for det, hvorfor skulle jeg tage mig af det? Du prøver da hele tiden, det er jo altid noget!" sagde han så opmuntrende til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Man nov 20, 2017 11:31 pm

Barry sad og ømmede sig over sin hånd og kiggede op forbavset "e-e-et g-g-godt f-f-første h-h-hånds i-i-iindtryk...m-m-mm-m....m-m-m....m-mm-mener d-d-du d-d-det...s-s-s-syntes d-du s-s-slet ikke...a-at s-s-ss-stammen er i-i-irriterende... " peb han han kunne ikke tro at det var et godt første hånds indtryk på nogen måde *præv lige at hør på dig selv...i vilken verden vil en som ser så godt ud som ham over hoved tale til dig...det giver ingen mening! og hvorfor er han sød i mod mig...plejer smukke mennesker ikke at være...ikke onde men...ikke super søde...*

Barry sad stille og hørte på hvad fyren talt om *jeg har aldig været nogle af de steder....jeg har for det meste bare været i Irland og få steder i Europa....jeg har ikke lavet noget stort i mit liv...fuck jeg er det kedeligste væsen på jorden...hvorfor gik jeg her over...jeg har jo intet at sige som er værd at høre på...*

"Selvfølgelig tager jeg mig ikke af det.Du kan ikke gøre for det, hvorfor skulle jeg tage mig af det? Du prøver da hele tiden, det er jo altid noget!" Barry tårede sine øjne og snøftede "t-t-tak...d-d-det b-bare...s-s-så..I-i-i-irriterende...j-j-jed hh-h-hader...m-m-m-mmm-m-m-m....-m-min s-s-stammen...f-f-følers ss-s-som om j-j-jeg er en f-f-f-freak..." sagde han stille og kiggede ned på sine mad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Tirs nov 21, 2017 1:51 am

Christofel sad bare og smilede fortsat venligt tilbarry, som han hørte efter hvad han sagde. "Jeg er rimelig svær at irritere," startede han bare med at sige, og trak let på skuldrene. "Derudover, så virker du som en flink og rar fyr. Det ville jeg da sige er et godt førstehånds indtryk, synes du ikke?" spurgte han så, og hans smil blev en smile større.

Han rakte så diskret et lille lommetørklæde over bordet til Barry,da han så hvordan han begyndte at få tørret tårerne væk. "Dig, en freak?" han grinede let, og lænede sig så ind over bordet for at fortsætte i en lavere stemme, så ingen andre hørte det. "En engel som dig? Du er da slet ikke en freak. Hvis nogen af os er det, er det mig. Det er ikke særlig mange årtier siden folk prøvede at brænde mig på bålet bare fordi man kan en besværgelse eller to," fortalte han ham stille, og blinkede let til ham med et større smil som han lænede sig tilbage igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Søn nov 26, 2017 2:54 pm

"m-m-m-m-m-m...m-m-m...m-mener d-d-du d-d-det? s-s-syntes d-d-du v-v-virkelig i-i-ikke...a-aa-at d-d-det i-i-irriterende? " spurgte han målløs de fleste folk fik spat af han efter 5 minutter, eller i Barrys tilfælde efter en sætning, da folk skulle vente lang tid på et svar fra ham...de plejede at give op og bare gå fra ham.

Barry så på Christofel og rødmede og tog i mod lommetørklæde og tørede sine øjne, han nikkede sin tak og gav det tilbage med et lille genert smil på læberne *han er faktisk ret sød...*. Han kiggede op og mærkede sit ansigt blive mere og mere rødt da Christofel grinede let* hvordan kan han ikke se jeg er en freak....har han hørt mig tale...eller...han kender mig ikke...hvordan ved han jeg ikke kan lide døde heste og babyer....ikke at jeg kan det bare fucked up...*. Da Christofel lænede sig så ind over bordet for at fortsætte med at tale i en lavere stemme, kiggede Barry væk, han var sikker på han lignede en tomat og han kunne mærke sit hjerte banke hurtigt *han er så tæt på...fuck...*

Barry kiggede op og faldt næsten af sin stol *hvordan kunne han vide jeg er en engel!!!...vent sagde han lige han var en heks!!....* Christofel blinkede let til ham med et større smil som han lænede sig tilbage igen. Barry pustede ud og rystede på hoved "j-jjeg....umm...e--e--e-er d-d-det v-v-virkelig s-s-så l-l-let a-aa-at r-r-regne u-u-ud...?...j-j-jeg...hhehehhe" han blev helt nervøs og kiggede rundt i caféen var der flere som viste hvad han var? "d-d-du i-i-ikke e-e-en f-f-freak..."hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Søn nov 26, 2017 8:34 pm

"Tjo, det er da måske en smule irriterende, men du kan ikke gøre for det, og at jeg råber op af dig vil ikke ændre på det, andet end det måske gør dig endnu mere nervøs over det end du er i forvejen." forklarede Christofel stille og roligt, og trak let på skuldrene. Det var ikkke så meget anderledes end at han aldrig førhen havde stolet på andre hekse der havde bedt ham om at udføre magi for at bevise at han også var en heks... For han havde før oplevet normale mennesker der havde udgivet sig for at være hekse, for at fange andre hekse midt i gerningen når de lavede magi. Det var en af de gange hvor han var rigtig tæt på rent faktisk at ende på bålet... Men hans illusioner havde reddet ham, og han havde nået at flygte.

Han observered eham bare still e og roligt, og drak det sidste af sin øl mens Barry fik tørret sine øjne. Og så kunne han ikke lade være med at grine let da han så hvor overrasket Barry blev, og hørte det næste han fik sagt. "Det er nok ikke let for alle, nej." sagde han stille. "Men jeg har mødt et par stykker af jer igennem mine år. Og jeres aura er rimelig nem at genkende, især når man har mærket den flere gange på sig selv." forklarede han med et blidt smil. han havde så absolut heller ikke noget imod den aura - den ekstra rolighed der faldt over ham med den. Og så rystede han let på hovedet, fortsat smilende. "Hvis jeg ikke er en freak, så er du det absolut heller ikke, Barry."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Ons nov 29, 2017 1:19 pm

"Tjo, det er da måske en smule irriterende, men du kan ikke gøre for det, og at jeg råber op af dig vil ikke ændre på det, andet end det måske gør dig endnu mere nervøs over det end du er i forvejen." Barry kunne ikke stoppe det store smil som plantede sig på sit ansigt *han forstår! Og er sød! Pis…tanker lad hver med at bevæge dig i den retning! Det kommer ikke til at gå godt!* ”t-t-t-t-tak…d-d-d-de f-f—f-flesete…p-p-p-plejer at t-t-t-t-tro j-j-jj-jeg e-er d-d-dum…e-e-ellr at d-d-der e-er n-n-noget g—g-gjaldt m-m-m—mm-m-mm….m-med m…” han sukkede og rystede på hoved.

Barry kiggede op og blev følt med ro da han hørte Christofels blide stemme forklare Barry om sin aura det blide smil fik ham til at rødme *piss os…rødmer alt for let…* ”h-h-h-hvor g-g-gammel e-er d-d-du?...” han rømmede sig inden han forsatte med at tale videre ”t-t-t-t-t—tak…s-s-s-s-så e-e-er v-v-vi b-b-b-b-begge t-t—t-to h-h-heeeeelt n-n-normale f-f—f-fyre i-i-ik?” sagde han med en drilsk tone i sin stemme han sendte ham et forsigtigt smil og spiste sin mad færdig og tog en tår af sit vand *fuuuck…er sådan et lille barn spiser pasta og drikker vand…hvordan kan han ikke havde grinet af mig…* ”h-h-h-hvad ss-s-s-skal dd-d-du i E-e-e-england?”
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Ons nov 29, 2017 5:15 pm

Christofel sad så bare der og smilede let tilbage til ham, som han tog endnu et godt sug fra vandpiben. Selvfølgelig have hashen og sådan også en vis effekt på hvor roligt han tog det hele, men det var nu måske meget godt. Fyren kunne jo virkelig ikke selv gøre for det, der var som regel nogle underliggende problemer fra barndom eller en skade eller andet, der lå til grund for sådan noget... Så nok kun meget godt at han var ldit mere tålmodig end ellers, og at han havde den der beroligende aura omkring sig som alle engle nu engang havde. På nær lige hans veninde fra Bulgarien, men hun va rjo så også en falden en af slagsen.

Og så kom det spørgsmål han vidste ville komme, og han skulle lige tænke sig lidt om. "Hmm. I think... About 125, right now. You?" spurgte han og lænede sig tilbage, op mod væggen bag sig som han betragtede englen, og grinede let af det næste han sagde. Ja, altså, for hinandne var de jo nok normale, men om helt almindelig emennesker ville synes det, det var så en anden sag. "Well... I've heard about this school up there. For all sorts of creatures. I'm thinking they might be able to help me a bit with some of my spells and such."

//først nu det gik op for mig jeg lavede tale på engelsk, helt automatisk... og gider ikke rette i det... så de tmå du finde dig i xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Ons dec 06, 2017 11:06 pm

Barry smilede til ham "l-l-l-lll-lidt over 200....d-d-det r-r-r-ret u-u-ungt...h-h-h-har j-j-jeg hh--h-h-hørt..." sagde han stille og spiste lidt mere af sin mad som nu var ved at blive kold, han kiggede op på fyren med et nysgerrigt blik *en skole? det har jeg hørt lidt om...hmmm måske er der noget i det han siger...kunne måske være godt at omgås flere mennesker....og ikke kun bøger...ikke at der er noget gjaldt med bøger!....måske skulle jeg sige noget og ikke kigge på min mad som om det er det ottende af verdens vidunder...*

"h-h-h-hvilken s-s-salgs s-s-skole?...h-h-h-hvad h-h-har d-dd-du h-h-hørt" han kunne ikke holde nysgerrigheden ud af sin stemme, hvis der var en skole for folk som dem...så skulle Barry der over, måske kunne han lære noget nyt....og ikke være så pisse ensom hele tiden.

Han gav Christofel et lille smil "m-m-m-m-m...m-m-m-m...m-måske s-s-skulle v-v-vi t-t-tale om d-d-denne h-h-her s-s-slags t-t-ting et m--m-m-m-m-m-m-mere s-s-s--s-sikkert s-s-s-sted?" sagde han stille han var meget nysgerrig om denne her skole, men også om Christofel og hvad han havde set og hvad han kunne, Barry kunne ikke stoppe med at smile til ham

//det helt fint <3 håber det okay mit svar ikke er det længste <3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Tors dec 07, 2017 11:49 pm

"Tja, for engle generelt, måske. Men du er da ældre end mig." sagde han lavmælt med et skævt smil. "Selvom jeg nu også godt ved jeg er rimelig ungt for en heks, også." han strøg let en hånd gennem håret, og smilede da han praktisk talt kunne høre nysgerrigheden dryppe af Barry's stemme. "Ja... Las os tale videre lidt mere privat. Også om skolen. Det er nok ikke det bedste sted at være lige jer. Hvis du bor i nærheden kunne vi tage hjem til dig? Ellers bor jeg i den anden ende af byen lige nu." foreslog han smilende, som han rakte ud efter sin jakkeog fik taget den på igen, før han rejste sig op, og rettede lidt på bukserne.

Christofel lagde lidt ekstra penge på bordet, som han altid gjorde her, og smilede og vinkede til indehaveren der stod bag disken, før han kastede let med hovedet mod udgangen, for at bede Barry om at følge med ud, som han så begyndte at zigzagge mellem bordene, og endelig kom ud i den lidt køligere luft der var udenfor.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Fre dec 15, 2017 12:30 pm

Barry grinede stille j-j-ja d-d-dd-det e-e-er j-j-j—jeg…s-s-ss-så u-u-ung e-e-er d-d-d-du i-i-ikke…d-d—du e-e-er æ-æ-æ-ældre e-e—end…ummm…m-m-m—mennesker? sagde han spørge med et lille smil om læberne . Han nikkede og rejste sig og begyndte at pakke sine ting sammen j-j-j-jeg b-b-bor l-l-ll-lige o-o-om h-h-hjørnet….e-e-ee-eller 20 mm-m-minutters g-g-gå g-g-gang…h-h-herfra sagde han med et lille genert smil.

Han rettede på sine briller og lukkede sin jakke og gik ud af den lille cafe. Da de kom udenfor pustede han ud og så op på himmelen og tog synet af byen og dens natte liv ind, det var smukt…Barry var glad for han var kommet her, det var en smuk og livlig by *jeg kunne være her forevigt…der er så meget at lave og se…jeg vil ikke forlade denne by…* han så på himmelen igen og han fik et drømmene smil om læberne da han så op, han kunne mærke trangen til at sprede sine vinger og bare flyve.

Han tog Christofels hånd og smilede k-k-kom dd-d-det t-t-t-tyder t-t-t-til r-r-r-regn…e-e-er i-i-ii-i-ikke fan a-a-af a-a-at v—v-være v-v-v—v-våd sagde han og begyndte at føre dem over til Barrys lejlighed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Lør dec 16, 2017 6:42 am

Christofel grinede let og rystede let på hovedet. "Jah, dét er jeg da idet mindste. Og ser stadig dejligt meget yngre ud end jeg er!" sagde han så med et stort smil, som de gik ned af gaden. "Gør du jo selvfølgelig også." sagde han så med et venligt smil som han betragtede englen ved siden af sig.

"Jamen det er jo perfekt, så! Siden jeg er helt ovre i den anden ende af byen tager vi vel så bare hen til din lejlighed?" foreslog han med et smil som de bevægede sig afsted, under den mørkere aften himmel. Han kiggede lidt ned på deres hænder og blinkede let som Barry havde taget fat i hans hånd, men han var nu egentligt lidt ligeglad, fyren var jo egentligt meget sød oh... Nok egentligt også lidt Christofel's type. Han kiggede omkring sig da de nåede hen til boligkomplekset, og smilede bare glad til Barry, og nikkede, før han så bare lod Barry føre sig indenfor og op i hans lejlighed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Tirs dec 19, 2017 6:29 pm

Barry smilede til ham og rystede på hoved *i det mindste ser vi ikke dårlige ud for vores alder...tænk hvis vi faktisk så ud som nogen på som var 100 og 200 plus...uhg ikke et pænt syn*."Jamen det er jo perfekt, så! Siden jeg er helt ovre i den anden ende af byen tager vi vel så bare hen til din lejlighed?" Barry nikkede "j-j--jj-jah....s-s-skønheden v-vv-ved a-aa-at v-vv-være u-u-udødelig...m-m-m-m--mmm-m--m-m-m-m-mm-m-man h-h-har p-p-penge n-n-n-nok t--tt-til a-a-aa-at h-h-have e-e-e-et h-h-h-hjem i f-f-ff-flere l-l-ll-lande"sagde han med et lille forsigtigt smil

Barrys kinder blev lidt røde da han så Christofel kigge ned på deres hænder, han rømmede sig "d-d-dd-dårlig v-v-vane...e-e-ee-e-efter...j-j-j-jeg v-v-vågnede s-s-ss-som e-e-e-engel...k-k-k-kunne j-j-jeg i-ikke h-h-huske n-n-noget s-s-ss-som helst..d-d-det k-k-k-kan j-j-jeg s-s-stadig i-i-ikke...d-d-d-det e-e-enest j-jjj-jeg v-v-ved er at j-j-jj-jeg h-h-h-hedder B-b-bb-barry o-o-og i-i-i-i-ikke a-a-andet..." hans stemme blev stille og han kunne ikke stoppe med at give Christofels hånd et lille klem "j-j-jeg h-h-har b-b-brug f-f-for a-a-t h-hh-have n-n-noget v-v-virkeligt...o-oo-og...d-d-det h-h-her e-ee-e-er m-m-mm-m-m-m-m-mm-m-mm-min m-m-m-m-m-m-m-m-m-m-måde... a-a-at v-v-v-være s-s-ss-sikker p-p-på " sagde han stille

Han slap dog stadig hans hånd da han låste døren op og gik op ad trappen, han følte sig kold og bange da han ikke havde noget at holde på, noget der overbeviste ham om at det som skete var virkeligt og ikke bare en drøm. Han åbnede døren og hang sine ting op på knage rækken inden han kastede sig i sofaen med et højt 'uuuhhhff'. Han satte sig op og kiggede på fyren "b-b-bare s-ss-sæt d-d-dig..." sagde han og gjord plads til Christofel.

hans stue
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Tors dec 21, 2017 5:04 am

"Ja, det kan du have ret i," sagde Christofel med et lille grin. Ja, altså han havde da også selv haft akkumuleret mere end rigeligt med penge igennem tiderne med forskelligt arbejde, i al fald nok til han aldrig havde haft penge problemer, selv med de mange flytninger hver gang folk begyndte at fatte mistanke da de opdagede at han... Ja, ligesom ikke ældedes, som normale mennesker gjorde, men tilsyneladende forblev ung. At det så kostede en del menneskeliv hvert fjerde år, var så det. han var efterhånden blevet ligeglad med det og gjorde hvad han skulle for at overleve.

Han lyttede stille og opmærksomt efter som Barry forklarede sin vane, og nikkede indimellem i de små pauser han naturligt holdt i sin lille tale. "Ah. Ja... Det kan jeg skam godt forstå. Det må da også være lidt af en oplevelse at komme igennem. Men idet mindste er du her da nu, og det er jeg skam også, så nu må vi se om vi ikke godt hkan få en hyggelig aften og måske nat ud af det," sagde han så med et grin som han blinkede til englen ved hans side, og gav hans hånd et blidt klem.

Christofel fulgte stille og roligt efter Barry op af trappen, og trådte ind efter ham. Han smed derpå sine sko og sin jakke, og satte sig ved siden afbarry da derblev gjort plads til ham. "Hyggelig lille lejlighed du har," kommenterede han så smilende som han så sig omkring.

//btw... like my new FC? Razz
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Søn dec 31, 2017 10:59 am

Barry kunne ikke stoppe med at smile, endelig en person som forstod, at man skulle tage sig gud tid med Barry, måske gjord fyren det bare af vane, men hvad enten det vat...så var Barry glad for at tale med en som ikke grinede eller afbrød ham når han talte.

Barry nikkede ivrigt, ja han var ha' stadig efter alle de her år, så var han stadig i live, han havde ikke bare givet op...selvom der var tide hvor han gerne ville stoppe alting...Barrys stoppede op og mærkede sit ansigt blive tomat rødt "...måske nat ud af det..." han kiggede over på Christofel og kunne ikke stoppe med at vende sit blik ned på sine sko da han blinkede til Barry, men han slappede lidt af da hans hånd fik et blidt klem.

Da de endelig var inde kunne Barry ikke stoppe med at smile over fyrens kommentar "e-e-er o-o-også r-r-r-ret g-g-gg-glad f-f-f-for d-d-d--den" sagde han stille, *omg! kan mine kinder ikke bare stoppe med at være røde!!! jeg sidder jo kun ved siden af ham!*. Barry kløede sig i håret og gemte sit ansigt i sine hænder *jeg skal ikke kigge på ham før jeg ikke liger, en person som fik rød maling kastede i hoved på dem*.

Han tog et par små indåndinger før han kunne tale til Christofel igen "h-h-h-hh-har d-d--dd-du n-n-n-nogle e-e-evner?" han kunne ikke helt holde nysgerrigheden ude af sin stemme

//sorry for vente tiden, har haft lide juletravlt <3 og jah elsker dit FC <3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Man jan 01, 2018 3:35 pm

Ja, Christofel forstod da udmærket godt det med at nogen folk altså bare talte anderledes - om det så var en accent der var vanskelig at forstå, eller en stammen - og der skulel man altså bare lade dem tage sig god til. Nervøsitet hjalp intet der, ville højst sandsynligt kun gøre det værre, så hvorfor poke til det når folk nok i forvejen var usikre om måden de talte på? Ja, sådan tænkte Christofel i alt fald på det, selvom der nok også var mange der slet ikke tænkte den vej. Han lagde godt mærke til hvordan Barry så ned da han nok egentlig thavde.... Flirtet lidt med ham. Men det blide klem lod da til at få ham lidt mere afslappet igen, altid en god ting.

Da de endelig var kommet ind i lejligheden og sad ned, smilede Christofel bare let til Barry - han måtte dog holde en lille latter tilbage, da han så hvordan Barry rimelig genert kløede sig i håret og gemte ansigtet i hænderne. Aj men gud hvor var han dog også sød, den lille engel! Et lidt større smil spredte sig på Christofel's læbe,r men de tkunen han jo altid sige var på grund af spørgsmålet, da han nu også elskede at tale om evner - det var altid interessant at høre om andres, også.

"Ah. Ja, det har jeg da." sagde han med et lille smil. "Som du nok havde forventet, kan jeg da en del besværgelser. Dog ikke dem andre hekse kan. Jeg har aldrig været i et coven, så jeg har måtte opfinde mine egne. De er rimelig praktiske." fortalte han englen med et smil og en let trækken på skuldrene. "Og så kan jeg også godt pille lidt ved folks følelser."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Man jan 08, 2018 8:39 pm

Barry sad og lyttede intenst til hvad Christofel sagde, han kunne ikke stoppe med at smile over hvad han sagde, besværgelser....*gid jeg var en heks...at kunne lave magi...det kunne være så nice...men alt der mage noget...det ved jeg ikke helt...det lyder skræmmende at være så bundet til et andet menneske på den måde...ved ikke om jeg kunne gøre det...ville ønske jeg kunne elske en på den måde...eller bare elske en...i det mindste prøve det...*

Han rystede på hoved og rystede tankerne fra sig og kiggede på Christofel igen med store nysgerrige øjne, det måtte være så fedt at kunne magi, Barry kunne ikke helt lade hver med at rykke sig tættere på heksen *lege med følelser? hmmmm* "h-h-h-h-hvordan -p-p-p-pille?" sagde han med sin stemme ivrig efter mere viden "j-j-j-j-jeg k-k-k-kan k-k-k-k-kun l-l-l-ll-lave ild....o-o-og l-l-ll-løbe o-oo-og g-g-g-gøre a-a-alting m-m-m-mm-m-m-mm-m-mega h-h-h-h-hurtigt..." sagde han stille og trillede sine fingere og kiggede *magi ville være så meget sejere, end super speed og ukontrolerede flammer...*

//sorry det lidt kort <3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Ons jan 10, 2018 10:41 pm

Christofel smilede blidt til ham, som han så hvordan englen utroligt nysgerrigt fulgt emed i alt hvad han sagde, og endda med tiden rykkede sig tættere på ham, med julelys i øjnene som et barn juleaftensdag. Han var nu godt nok kær. "Tja... På mange måder. Jeg kan ændre folks følelser lidt som det passer mig, egentligt. Men det er selvfølgelig sværere jo mere der skal ændre spå det. Had til kærlighed og omvendt er utroligt svært og kræver tid, men hvis jeg bare vil højne eller sænke en følelse der allerede er der? Det kræver ikke så meget koncentration." forklared ehan Barry med et smil.

"Det er meget praktisk til at undgå slagsmål med. Hvis du bare sådan kan sænke deres vrede som jeg kan. Så har de pludselig ikke lyst til at slå på dig længere," sagd ehan med et skævt grin, før han lyttede til hvad Barry kunne. "Det lyder da ellers også meget praktisk, i visse situationer. Der er trods alt nogle ting hverken min magi eller manipulation kan få mig ud af, men som dine flammer eller hurtighed ville være gode til." sagd ehan og trak let på skuldrene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Ons jan 17, 2018 2:44 pm

Han kunne ikke helt stoppe med at hoppe rundt i sofaen, han elskede at høre om folks ever, der var noget så fascinerende ved det og Christofel ever var noget helt for sig selv. *man skal sikkert også have styr på sine egne følelser, for at kunne styre andres....oh god...er så glad for det ikke er mig*

"h-h--h--har dd-d--du s-s-s-selv m-m-m-m-meget k-k--kkk-k-kontrol o-o-o-oo-over d-d-d-d--ddine e-e-e-e-egen f-f-f-f-f-følelser? d--d-d-dd-d--det l-l-l-ll-lyder s-s-s--ss-smukt..." sagde han og kiggede ned, Barry havde altid syntes at følelser var smukke men åhhh så svare at holde styr på og at kunne styre andres....det måtte være et helvede, men et smukt og interessant et.

Han sad og trippede *ej stop med at opfør dig som et lille barn...man skulle tro du ikke have mødt andre over naturlige væsner....eller det har jeg ikke...eller ikke så mange...* han kiggede op "e-e-e-er d-d-d-dd-du d-d-d-da t-t-tt-tit i slagsmål" spurgte han med et lille smil om læberne.

Barry grinede "j-j-jah...h-h--hvis j-j-j-jeg k-k-kunne s s-s--styre d-dd-dem....h-h-hh-hurtigheden e-e--e-er l-l-ll-let n-n-nn-nok...f-f-f-flammerne....d-d-d-de h-h-hh-hænger s-s-s-sammen m-m-mm-m--mm--m-mm-m--m-m-m-med m-m--mm--mine f-f-f-følelser.....o-oo-o-og....j-j-j-jj--jeg h-h-hh-har en t-t-t--t-t-ttt-t-tt-tendens...t-t-tt-t---ttt-t--t-til at s-s-ss-s-s-s-sætte i-i-i-ild....t-t-til t-t-ting....u-u-uu-under" hans kinder blev røde og hans stemme døde lidt hen *åh hold nu kæft!*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Ons jan 17, 2018 4:45 pm

Og der var det igen, han kunne jo slet ikke sidde stille så begejstret som han var! Ej, men det fik altså Christofel's smil til at blive lidt bredere. Det var da utroligt hvor kær den engel var. "Hmm... Måske? Altså, du kan jo aldrig helt have kontrol over dem, men jeg tror nu jeg har meget godt styr på dem i forhold til en del andre jeg har mødt, i al fald. Har så heller aldrig haft de store problemer med dem." ... Måske lige bortset fra den første gang han dræbte andre, for selv at leve videre via det blodbad han nu engang skulle have hvert fjerde år, men det var vist ikke lige noget man nævnte her og nu.

"Tjaa... Tit og tit... Min attitude pisser nogle gange folk af. Du ved, det med at de ikke kan lide at jeg kan forholde mig roligt mens de selv stresser sig selv op over en lillebitte bagatel? Det har i al fald været nemt at få dem til at falde til ro igen for at jeg kunne gå derfra uden at skulle kæmpe." han trak let på skuldrene. De få gange han havde været oppe i slagsmål, og ikke havde nået at bruge evnen i tide, havde det alligevel ikke været ham det gik galt for... Bonussen ved at være heks mod et menneske. Han var lige den tak stærkere.

"Det kan da sagtens være du lærer at styre dem med tiden, så. Det skal nok løse sig i sidste ende... Det gør det meste trods alt, hvis man bare giver det tid nok." sagde han så med et blidt smil til Barry. "Eller, hvis vi holder kontakten, kunne jeg altid prøve at hjælpe dig? Hvis det er dine følelser er så forbundet med den evne, kan det da være jeg kan holde dig rolig nok til at du kan lære den bedre at kende?" han havde godt lagt mærke til englens rødmen, men han sagde ikke noget, lige nu bare fokuseret på måske at få hjulpet ham med den ukontrollerede evne der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Fre jan 26, 2018 11:33 pm

Barry smilede bare og rykkede sig tættere på, han lagde hoved på skrå sendte Christofel et genert smil "v-v--vv-v-ville ø-ø-ø--ø--ønske j-j-j-jeg v-vv-vv-var m-m-mm-m-mere s-s-s-som d-d-d-dig...e-e-e-eller b-b-b-b-bare a-a-a-a-andre...k-k-k--kk-kan i-i-i--i-ikke h-h-h-helt f-f-f-forstå f-f-f-følelser..." sagde han stille og kiggede ned

Barry rytede på hovede attitude? han virker sku da så sød..og flot....han har også nogle flotte øjne.....og nu er du tilbage til at være pisse mærkelig og lidt af en freak, Barry kunne ikke stoppe med at kigge på heksen foran ham, "v-v-v-vv-vill øøøø-ø-ø-ø-ønske jj-j-jj-jeg v-v-var e-e-e-en h-h-h-heks" mumlede han, han kiggede hurtigt væk "ummmm....a-a-a-attitude? d-d-d-du v-v-vv-virker i-i-i-ikke s-s-s-s-som e-e-e-en d-d--dd-der k-k-k-kunne p-p-pisse f-f-folk af....rr-r-r-redet j-j-j-j-jeg d-d-d-den e-e-e-eller g-g-g-gravede j-j-j-jeg b-b-bb-bare m-m-m-m-m-m-m--min g-g-g-grav d-d-d-d-dybere?" sagde han med et lille grin

Barry kiggede på ham og en var følelse fylde ham, *holde kontakten...*, han kunne ikke huske hvor mange folk i hans 200 år som han havde holdt kontakten med, eller som han havde lyst til, han skælvede ved tanken om da han først vågnede. "v-v-vv-v-ville d-d-d-du v-v-vv-v-virkelig...h-h-h-hjælpe m-m-m-m-m-m-mig...." han kiggede på Christofel med store øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Man jan 29, 2018 3:55 pm

Christofel sad bare stile og roligt og kiggede på englen som han talte, bemærkede hvordan han rykkede sig tættere på og lagde hovedet let på skrå... Ej men kunne man da overhovedet være sødere at se på end det der? Ikke rigtigt, i al fald ikke hvis du spurgte ham. Det var en næsten barnlig nysgerrighed han kunne se i Barry's øjne, og det var nu også utroligt sødt bar ei sig selv, mens den der lette hældning af hovedet gav det sidste nyk over i totalt uimodståelig. Der var vist bare et eller andet ved den fyr... Han kunne dog ikke helt sætte fingeren på hvad præcist.

"Aah, der skal måske passes lidt på med det ønske der. Jeg har før blevet nødt til at gøre ting der nok gør du alligevel ikke helt vil være mere som mig," sagde han blot med et lavt grin, og strøg noget af sit lange hår om bag sit ene øre. Man blev jo nødt til at gøre visse ting indimellem, alene ved hvordan hans personlighed pissed enogle typer af, men i den grad da også bare alene ved det at være en heks. Hvilket også var grunden til han rystede på hovedet af det næste Barry fik sagt. "ISÆR dét ønske. Jo, der er da nogle fordele ved at være heks, men det er meget mildt sagt at sige der er ulemper ved det, også. Især i den tid jeg har været nødt til at vokse op i. Du havde ikke lyst til at være heks i den tid i Rusland. Det var et levende helvede." sukkede han, og bed sig let i læben ved tanken om hvor tæt på det havde været, flere gange, at både ham og hans mor var blevet opdaget, og en enkelt gang hvor de havde været på vej hen til bålet før de formåede at flygte.

"Gravet din grav dybere? Du var slet ikke igang med at grave den, overhovedet." sagd ehan så med et let smil og blink englens vej. "Og selvfølgelig vil jeg da gerne hjælpe dig. Med den type evne vil det ikke være godt hvis du ikke får styr på den. Du kan jo både skade dig selv og andre ved ikke at have styr på det..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Søn feb 18, 2018 10:25 pm

Barry kunne ikke stoppe med alle de store arm bevægelser og den barnlige måde han opførte sig på, men han kunne ikke holde sin glæde og nysgerrighed inde...det var ikke hver dag han mødte nogen som var på hans alder...eller nogen som forstod hvordan det var at have ever ....eller udødelighed... Han kiggede på Christofel med store uskyldige øjne.. hvordan kunne han være så heldig at møde en heks som ham...her af alle steder...ikke at der var noget gjaldt med Amsterdam...men...jah.... Han tippede på sin plads da heksen begyndte at tale igen...*Han har en dejlig stemme...*

Barry blinkede et øjeblik, han kunne ikke tage sig en øjne væk fra Christofels  hænder som strøg noget af sit lange hår om bag sit ene øre. Barry's kinder blive røde da heksen rystede på hovedet af det næste Barry fik sagt. Han kunne ikke stoppe med at føle sig pinlig over det han sagde.... Han kløede sig i håret og pustede ud... " d-d-du h-h-h-har n-n-n-nok ret i d-d-du...j-j-j-jeg h-h-h-har b-b-b-bare a-a-altid....v-v-v-været l-l-lidt mmmm-m-m-m-mmmm-misundelig...I...h-h-h-har...en..d-d-du v-ved...en..p-p-p-person...s-s-s-som er s-s-s-skabt for j-j-j-jer" hans stemme var lav..og han følte en nervøshed i sin krop vokse *uhg jeg lyder så dum..jeg burde bare tie stille*... han kiggede ud af vinduet, alting ville være så meget lettere hvis han bare var normal. Noget han aldrig ville være, hans stemme var en ting, men hans ude af kontrol evner hjalp slet ikke på hans problemer.  Et lille genert grin efterlod ham da Christofel sagde at han  ikke var ved at grave sin egen grav med hans sammen smurte ord opkast...eller det var sådan han så det..efter så mange år hvor folk ikke forstår en og gør narre af en... vender man sig til tanken at alt man siger er vås.

"mmmm-m-m-m-mmmm-m mange tak...d-d-d-det vvvville mmmm-m-m-m-mmmm-med en v-v-ven... sagde han og gav heksen et forsigtigt kram.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Man feb 19, 2018 3:44 am

Christofel sad bare stille og smilede som han observerede englen ved sin side, han havde absolut intet imod den barnlige glæde og nysgerrighed, de mange armfagter... Fra nogen andre ville det måske irritere ham, men der var åbenbart bare et eller andet ved Barry som gjorde at han absolut ikke blev det, og i stedet bare blev glad på hans vegne, at han kunne blive ved med at være så optimistisk over noget så simpelt som at havde mødt en heks der gad snakke med ham.

"Ah... Det skal du måske alligevel ikke være så misundelig over. Jeg har set nogle af de matches fungere.... Lad os bare sige, 'mindre end optimalt'." For at sige det mildt - han frygtede da også selv at hvem end hans mage nu engang var, at han ikke ville afvise ham... Da han jo godt havde set hvad det ville føre med sig, men også at han ikke ville prøve at udnytte magebåndet. "Du er rimelig meget bundet til den ene person efter et bestemt punkt. Og det er ikke ligefrem sjovt hvis personen prøver at udnytte det bånd. Tro mig, jeg har godt set resultaterne af det." sagde han så bare ligeud, og trak let på skuldrene, men smilede dog og krammede let igen. Dog undrede han sig over den varme fornemmelse det gav ham i maven,at kramme englen... Men han skubbede det til side. "Du behøver virkelig ikke takke mig."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Man feb 19, 2018 1:04 pm

Barry's kinder blev røde og han kiggede ned på sine hænder i mens han hørte hvad Christofel sagde. "j-j-j-jeg er b-b-b-bare en h-h-h-håbløs r-r-r-r-romantiker...o-o-og o-o-optimist..." sagde han med en stille stemme. Han var godt klar over at det var hårdt og kunne gå gjaldt på alle måder...men den del af ham som...elskede kærlighed...at elske og alle de clichés der var..kunne ikke stoppe med at være misundelig over tanken om at have en mage

"h-h-h-hvis d-d-d-det er v-v-v-vil j-j-j-jeg g-g-g-gerne s-s-sætte d-d-d-din mmmm-m-m-m-mmmm-mage p-p-p-på p-p-p-plads...h-h-h-hvis d-d-d-de u-u-u-udnytter d-d'-d-d-dig" sagde han og smilede til heksen. Da Barry mærkede Christofel krammede let igen. Mærkede han en varme i sit bryst...men han skubbede det hurtigt væk, han var bare meget glad for fysisk kontakt...men...*stop dig selv...du har en seriøs afhængighed af at røre folk...*. "Du behøver virkelig ikke takke mig."  Barry grinede "v-v-v-v-ved j-j-j-jeg g-g-g-godt...mmmm-m-m-m-mmmm-men....d-d-d-det s-ss-s-svært...at f-f-f-finde n-n-n-nogen s-s-s-som i-i-i-ikke b-b-b-bare g-g-g-giver o-o-op p-p-p-på mmmm-m-m-m-mmmm-mig hans stemme var lille og han rejste sig op og åbnede døren til aletanen og pustede ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Man feb 19, 2018 1:57 pm

Christofel smilede let som han så på englen, før han rakte ud efter sin taske og tog en flaske vand op derfra, tog bare lige et par mundfulde. "Det er der skam heller intet i vejen med. Verden har skam brug for optimister," sagde han så bare med et blidt smil i englens retning. Han grinede dog og rystede let på hovedet af det næste han sagde. "Tak for tilbuddet, men det kræver lidt at jeg finder ham først. Altså, min mage. Det er ikke rigtig sket endnu. Ved hvad han hedder, selvfølgelig, men har endnu ikke mødt nogen med det navn."

Han kiggede stille efter Barry som han rejste sig og gik hen til altanen, et skævt smil på hans egne læber som han rejste sig op ogdrak lidt mere af sit vand, før han tog et par skridt tættere på englen igen. "Tja... Jeg tror så på at alle fortjener minimum en chance. At lade tvivlen komme folk til gode, du ved. Hvis flere gjorde det, er jeg sikker på du ville have et hav af venner." sagde Christofel så, hudløst ærligt, med et lidt større smil end før.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   Fre mar 02, 2018 5:35 pm

Barry smilede genert til heksen og kunne ikke stoppe den lille gnist af håb da han hørte at Christofel ikke have fundet sin mage endnu...*vent hvad....hvorfor er jeg glad...* han rystede på hoved og gik over til for at åbnede døren til altanen. Han kiggede ud på byen og alle de folk og flotte bygninger for an ham, han kunne elskede den fred fylde følelse der var over byen...af alle de steder han havde været....havde Amsterdam altid været det sted som følelse mest som hjem.

Han smilede til sig selv da Christofel rejste sig op og drak lidt mere af sit vand, før han tog et par skridt tættere på Barry igen. Barry så på ham med et kæmpe smil "t-t-t-t-tak...j-j-jj-jeg e-e-e-er g-g-glad ff--f-f-f-f-ff-for j-j-j-j-jeg m-m-mm--mm-m--mm-m-mm-mødte d-dd-d-d-d-dig..." sagde han og gav hans hånd et klem "g-g-g-glæder m-m-mm-m--mmm-m--mig t-t-t-t-ttt-til a-a-a-a-at l-l-l-l-lære d-d-d-d-dig a-a-a-a-at k--k-k--kk-kende...." hviskede han stille....endelig en person som ikke ville forlade ham....en ven som han ikke skulle se dø på grund af at de ikke var udødelige

//Barry out <3
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Time to de-stress - Barry   

Time to de-stress - Barry
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1