Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Hey youXXX_Connor

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hey youXXX_Connor Empty
IndlægEmne: Hey youXXX_Connor   Hey youXXX_Connor EmptySøn Okt 04, 2015 11:13 pm

Tid:16:30
sted: Juice stop
omgivelser: nogle få
Vejr: solen skinner, men det stadig kølligt

Kayla var på vej hjem hun havde endelig fri fra hendes kedelige timer som havde det ikke været for Mike så havde hun aldrig deltaget i dem, men nu havde hun fri og nu var det hendes natklub som havde brug for hendes kærlighed og måske Connor, men hun anede ikke om han var kommet og måske hun ikke skulle tage hjem helt endnu. Hendes hår var i dagens anledning rødt på grund af en paryk, som hun elskede at gå med og på den måde kunne skjule hvem hun rigtigt var. Det var i hvert fald det hun blidte sig ind at det gav hende en frihed til at være en helt anden end den hun var. Hun overvejede kort hvad hun skulle. Normalt løb hun hjem fra skole og når hun skulle til skole, men det var mest for at hun kunne sidde bare en lille smule stille i timerne. Hun lod svagt en hånd glide igennem det lange røde hår som hun havde på og kom til at grine over at hun havde lige så mange parykker som hun havde sko hvilket ikke var få, men mange, hun trak en grå hætte ned over det røde hår og lukkede sin lyserøde jakke. Selvom det ikke var vinter var det blevet kølligt og det var nødvendig at have varmt tøj på. Hun kiggede op på himmlen og solen havde vidst sit ansigt og et smil bredt sig på de rosa læber og hun kunne ikke lade være med at smile. Hun valgte at gå ned til Juice stop og se hvem der var der og hvem der ville dukke op. Kayla havde ikke travlt med at komme hjem for det betød bare der var flere opgaver som skulle klares og hun skulle nok nå dem, men lige nu havde hun bare lyst til at havde fri og ikke skulle bruge de allerede sparsomme hjerneceller hun havde.
Selvom hun nok ikke ville være ved det havde hun faktisk en god dag i skolen og det betød at hendes humør faktisk også var højt. Hun satte sig ved et bord så hun kunne se hvem der kom ind. Inde på caféen var der nogle få og ikke nogen hun kendte og derfor gad hun ikke tage kontrakt.
Kayla var aldrig den der tog kontrakt til fremmede med mindre hun skulle eller at de vække hendes opmærksomhed og det var ikke alle som kunne fange den og der var bestemt en opgave at få hende til at stole på nogen og hun smilede svagt da hun kom til tænkte på Connor og det var lige det han havde gjort og de var endt sammen, men hun havde stadig svært ved at se hvad han ville med sådan en som hende for hun havde aldrig slået sig selv som hans type hvorfor kunne hun ikke svare på, men han virkede bare anderledes end hende, men man sagde vel at modsætninger mødes. Hun lynede den lyserøde jakke op og tog hætten af.
Idet hun gjorde det kunne høre en latter fra det andet bord, det tydeligt at de vidste at det var dem bestemte og at hun var den eneste som bare var forkert, hun valgte at ignorere de drillende kommentere som disse piger kom med og en svag lyst til gøre dem noget voksede i hende, men hun holdte sig tilbage og huskede at ingen skulle ødelægge resten af hendes dag.


Sidst rettet af Kayla Tors Okt 22, 2015 9:40 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey youXXX_Connor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey youXXX_Connor   Hey youXXX_Connor EmptySøn Okt 04, 2015 11:52 pm

Connor Julian Mael var kendt som en af de lækre drenge, mest af alt på grund af han var en Incubus. Han kunne mærke hver gang at folk så på ham, han var et talent i drama, fordi han var en naturlig løgner, og løgn er bare skuespil hvor han skulle finde på noget selv i stedet for at huske noget.
Han havde lige afsluttet Bueskydnings træning og igen havde han scoret meget højt, han kunne godt lide at skyde med bue og pil. Han havde sin bue slynget over sin skulder og sit sports tøj i en sort taske. Hans hår sad perfekt efter han havde brugt et halvt minut på at sætte det. Der var stadig tid før han skulle på arbejde så han stoppede forbi Juice stop.
Connor havde skannet hele stedet og fundet sin kæreste, Kayla Siddende ved et bord, han så også pigerne der grinede af hende, på det tidspunkt kunne Connor ikke lade være med at pranke dem. De havde set ham som han kom ind og smed alle sammen lune blikke efter ham og små fnisede. Han gik lige mod dem med et selvtilfreds smil før han drejede og gik hen til Kayla og satte sig "hey Honeybunny, savnet mig i dag" han gav hende et frækt smil mens han satte sig så han kunne se, jalousien og vreden i pigernes ansigt. Han havde valgt Kaylas kælenavn fra sin yndlings film. Pulp fiction.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey youXXX_Connor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey youXXX_Connor   Hey youXXX_Connor EmptyMan Okt 05, 2015 12:32 am

Kayla smilede da hun så hvem der kom der ind og ligepludslig føltes det okay igen, hun havde set hvordan pigerne sendte ham lange blikke, dem fik hun også af drengene fra hendes klasse. Hun smilede svagt da han nævnte hendes kælenavn. Hun havde ikke fundet et til ham, men hun kunne godt lide sit det var sødt og rart. Noget hun ikke altid havde i sin ellers så travle hverdag. Hendes blik ramte pigernes og hun rækkede svagt tunge af dem, der stod et til Kayla og pigerne havde nul. Hun lagde hovedet på skrå ” det var du længe om” sagde hun drillende og nu hvor han var der var det ikke som et helved mere. Hun kunne ikke lade være med at føle hun havde vundet og for at gnide salt i såret lænede hun sig frem imod ham og kyssede ham. Hun slap kysset efter noget tid og smilede selvfølgelig havde hun savnet ham, hun grinede svagt idet en tjener kom for at tage imod deres bestilling. Kayla skulle bare have vand. Hun drak ikke så meget med sukker i og vis hun skulle være fin på den bestilte hun en vand med brus. Hun lod svagt en hånd glide igennem det røde hår ” jeg skal bare have et glas vand” sagde hun og smilede en smule flirtende til servitricen som nikkede. Hun kunne ikke lade være med at smile hendes gode dag var kun blevet bedre ved hans anskomst. Hun vidste at han havde vagt i dag. Han var en af hendes ansatte og sikkert også derfor at de var begyndt at snakke med hinanden.
Hun havde dog også psykologi sammen med ham, men i skolen snakkede hun næsten aldrig med nogen og havde sikkert ikke snakket med ham, med mindre de skulle lave en opgave sammen. Hun var kompleks hun var en succubus som havde svært ved knytte sig til andre og skulle alligevel have sex for at overleve, men det betød ikke at hun ikke kunne være flirtende. Faktisk var hun flirtende på måden gik og snakkede på Kayla kunne ikke snakke uden et ord udn at virke flirtende på andre. Det eneste tidspunkt hun ikke var flirtende på var når hun var vred som næsten aldrig skete.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey youXXX_Connor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey youXXX_Connor   Hey youXXX_Connor EmptyMan Okt 05, 2015 12:51 am

han var ikke sikker på om hvad han ville kalde hans forhold til Kayla for ægte kærlighed som i en dårlig romantisk film. Han var mere en form for "jeg siger ikke det er kærlighed, men der er i hvert fald noget" slags type, han havde entlig ikke noget imod at hun var flirtende med alle hun så, sådan var han over for kvinder. Da servetricen kom hen til dem smilede han og så på hende og rømmede sig "jeg vil gerne have en smoothie med is Shaken not stirred" han sagde det i den bedste Shaun Connerey stemme han kunne og den var perfekt, efter som hans evne var at han kunne lave sig om til hvem som helst betød det ogs han kunne ændre sin stemme som han ville det. Han havde altid fundet Shaun Connerey var den bedste bond ud af dem alle sammen.
Conner satte sig op i stolen og så på servetricens hjerteformede røv som den gled væk før han lod sin opmærksomhed glide tilbage på sin kære Kayla og lænede sig ind og kyssede hende igen "jeg tænkte vi kunne smutte forbi mit sted og hygge os inden vi skal arbejde" der var stadig lang tid til før de skulle møde, i hvert fald for Connor, han var stadig ikke klar over Kaylas arbejds timer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey youXXX_Connor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey youXXX_Connor   Hey youXXX_Connor EmptyOns Okt 07, 2015 10:31 pm

Kayla kiggede drillende på ham og et flirtende smil ramte hendes læber inden hun begyndte at tale, hun ville da gerne hjem til ham og hun havde en masse tid. Mike var der til hjælpe og hun sagde altid til Kayla at hun skulle bruge tid på hendes venner og mindre på natklubben, men det var som sige til barn at den skulle bruge mindre tid i slikbutikken. Hun hævede drillende det ene øjnbryn ” jeg hygger mig aldrig” sagde hun prøvede på at lyde så alvorlig hun kunne, men det svært og til sidst måtte hun bryde ud i latter ” selvfølgelig vil jeg  altid gerne hygge mig med dig” sagde hun pruffede drillende til ham. Kayla havde egentlig ikke rigtigt tænkt over hvad de kunne kalde deres forhold. De var jo begge dæmoner som levede ved at have sex og Kayla havde også andre hvad skulle man kalde dem sexpartner, men hun kunne godt lide sex, faktisk kunne hun også godt lide Connor og alligevel sneg følelsen sig ind under huden at han kunne finde så meget bedre end hende. Hun havde dog aldrig sagt det til ham. For på den anden side nød hun når hun kunne se hvor forfærdet de snobbede piger blev over han valgte hende frem for dem. Kayla vidste at hun havde en fordel da hun så mere pæn ud i folks øjne fordi hun var succubus.  Hun rømmede sig svagt og nikkede taknemligt da tjeneren kom tilbage med deres ting. Kayla betalte for sit vand inden tjeneren gik tilbage. Kayla tog svag en slurk af vandet og det smagte dejligt koldt og af citron, men det var nok fordi der lagde en citronskive i vandet hun rykkede tættere på hans øre ” fortæl mig hvad du har i tankerne” sagde hun og lød en smule som hun gerne ville vide hvad han havde tankeren, men stadig med en forførende undertone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey youXXX_Connor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey youXXX_Connor   Hey youXXX_Connor EmptyOns Okt 07, 2015 11:46 pm

det var ikke helt klart for Connor hvorfor han havde valgt at gå efter Kayla og fik hende til at blive hans kæreste, på tidspunktet syntes han bare det kunne være sjovt. Men nu hvor han var kommet tættere på hende havde han fundet sig selv til at kunne lide hende mere. Han var stadig ikke sikker på han ville kalde det kærlighed, det var noget han som incubus aldrig havde stiftet bekendtskab med. Han så på hende som hun lænede sig ind til ham smilede han bare lusket "tjo jeg har noget fløde skum, og jeg fik nogle nye legesager vi kunne have det sjovt med" han smilede til hende og nappede hende blidt i øret før han tog en tår af sin smoothie og lod den bitre smag af jordbær trænge helt ind i hans gummer. Han nød at have Kayla ved sin side, og hun var også en meget god chef at arbejde for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey youXXX_Connor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey youXXX_Connor   Hey youXXX_Connor EmptyTors Okt 08, 2015 9:58 pm

Kayla hævede sit ene øjenbryn da han nævnte flødeskum, hun spiste ikke flødeskum så det måtte vel være ham som skulle spise det. Hun smilede svagt da han nævnte det med nye legesager. Hun kunne godt lide at han sagde han legesager. Faktisk var hun ikke til den slags, men han havde alligevel åbent hendes øjne og nu kunne hun faktisk godt lide legesager " hvad for nogen?" spurgte hun halvt hviskende imens hun lænede sig tættere på ham. Hun skævede svagt over til pigerne som var på vej ud. Hun fangede hurtigt nogle blikke fra dem, men hun tog sig ikke af det. Connor havde valgt hende og de kunne bare være pigesure vis det var de ville det for hun kunne ikke være mere ligeglad.
Hun kunne ikke huske hvornår han skulle møde på arbejde, men det gjorde vel heller ikke noget vis bare han kom til tiden. Kayla lod Mike om vagtplaner fordi udover skolearbejde så havde hun også del papirer og bestillinger som skulle skrives under. Med alt det hun skulle lave fandt hun overraskende at hun kunne få det hele til at hænge sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey youXXX_Connor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey youXXX_Connor   Hey youXXX_Connor EmptyOns Okt 21, 2015 11:40 pm

han smilede til hende med et roligt blik. og rettede sig op før han drak det sidste af sin drink "det er min lille hemmelighed, ind til vi kommer hjem til mig" han smilede til sin kære Kayla og rejste sig op fra stolen og tog hendes hånd "lad os komme af sted" han smilede til hende roligt og aede hendes hånd. Hans øjne skimmede mod pigerne og noterede dem alle sammen, og lænede sig ind til hendes øre "jeg tror jeg vil tage nogen af dem der med senere, hvis du vil være med" han smilede roligt til hende mens han tog hendes hånd og gav hende et kys og gik med hende ud af døren til den lille juice butik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey youXXX_Connor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey youXXX_Connor   Hey youXXX_Connor EmptyTors Okt 22, 2015 6:21 pm

Hun havde ikke nået at drikke sin vand færdig, men det gjorde hende ikke noget for hun elskede at skulle lege især med Connor. Hun kiggede ganske kort over på pigerne det betød at hun kunne få sin hævn, hun nikkede svagt det skulle nok blive sjovt, men Kayla kunne også godt lide deres alene tid sammen. Hun vidste ikke hvor lang tid det ville tage gå hen til der hvor Connor boede hun havde aldrig taget tid. Kayla kunne ikke vente og havde travlt. Hun glæde sig så meget. Det var stykke tid siden de sidst havde leget.

// sorry længden skal prøve at gøre det længere næste gang//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey youXXX_Connor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey youXXX_Connor   Hey youXXX_Connor EmptyTors Okt 22, 2015 7:25 pm

han smilede til hende "jeg tror jeg tager den blonde som min slave, men for nu er det bare dig og mig skat" han kunne godt pigens navn, men det var ikke fordi det betød noget. Han ville sende hende en besked til at komme til en adresse der ikke var hans egen, men et sted han ejede som var et lille vare hus på kajen ved fjorden, de fleste piger der kom der kom ikke ud igen. Han smilede til Kayla "lad os smutte min kære" han aede hendes kind og gav hende et lidt kys og tog hende med til hans lejlighed der lå 5 minutter fra baren. mens havde hans hånd et fast greb om hendes røv.

da de kom ind låste han døren efter dem i en hurtig bevægelse og med en lige så hurtigt bevægelse gled hans hånd om på hendes ryg og knappede hendes bh op "den har vi ikke brug for mere" han smilede til hende og tog sin egen trøje af "nu skal jeg vise dig mit nye legetøj" han fandt en lille oval fra hans lomme "det her er hvad de kalder et vibrator æg, jeg har en fjernbetjening der styre styrken og så har du den inde i dig mens du enten sidder i klassen eller er på arbejde, han smilede til hende med et lusket smil "hvad med vi prøver det i aften" han grinte lidt før han kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey youXXX_Connor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey youXXX_Connor   Hey youXXX_Connor EmptyTors Okt 22, 2015 9:38 pm

Kayla lod sig føre hjem til ham, hun hævede svagt det ene øjenbryn da hun hørte han snakkede om den blonde pigen hun håbede at han ville gøre pigen ondt, men sagde ikke noget hun var spændt. Hun glædede sig. Det næste der skete var at de kom ind af døren. Han var så hurtig at hun ikke nåede at tænke og med et svagt smile rystede hun på hovedet hun havde ikke brug for den. Hendes krop var ikke grim det syntes hun i hvert fald ikke selv den var. Hun hævede et øjenbryn da vidste hende ægget. Hun smilede var det en udfordring. Kayla sagde aldrig nej til udfordring. Hun smilede svagt og rakte ud efter den " udfordring accepteret" sagde hun og vis han ville lade hende få den ville hun svagt drejede den rundt i hånden " jeg går ud fra at det er dig skal styrer" sagde og gik tættere på ham ind hun tog sin paryk af og afslørede det sorte hår som sat op i en knold som hun også fjernede.
Da han kyssede hende kyssede hun en smule grådigt tilbage, hun måtte indrømme at hans nærvær var rart og at det var rart at have en man kunne havde det sjovt med som nødvendig vis ikke behøvede at være et bytte. Hun stoppede hans kys og lod svagt de blå øjne kigge ind i hans imens lod svagt og drillende en køre ned imod hans underliv, men stoppede alligevel inden hun nåede helt der ned ændrede den kurs og kom tilbage og kærtegnede hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey youXXX_Connor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey youXXX_Connor   Hey youXXX_Connor EmptyTors Okt 22, 2015 10:50 pm

hans øjne glimtede frækt da hun drillede ham "arh ikke være så drillende min kære" han lod sin hånd glide ned af hendes mave og hvilede ved hendes buksekant, en rolig bevægelse fik hendes bukser knappet op, han satte sig ned på et knæ og trak dem roligt af hende sammen med hendes trusser. Han kunne ikke lade være med at smile og kyssede hende på hendes nedre læber "det er godt at se du har vedligeholdt det" han smilede og rejste sig op til hende igen og gav hende et kys mere. Hans øjne faldt på hendes trøje som han også tog af så hun nu stod nøgen foran ham "jeg er en meget heldig mand" han grinte mens hans hænder gled ned over hendes perfekte krop "men du behøves ikke de fjollede parykker, jeg kan godt lide dit hår" han smilede af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey youXXX_Connor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey youXXX_Connor   Hey youXXX_Connor EmptyFre Okt 23, 2015 12:45 am

Kayla grinede svagt da han sagde det med at drille, hun elskede at drille ham, hun elskede når hun kunne pirre også stoppe, ikke for stoppe ham sådan rigtigt det var bare en del af hendes leg. Hun sukkede svagt. Hun bed sig svagt i læben og lod tungen frugte dem. Hun lod ham klæde hende af og da han nåede til hendes bukser løftede hun forsigtigt sine fødder ud af dem da de ramte jorden. Kayla måtte indrømme at hun aldrig havde mødt nogen som ham før, men hun havde heller mødt mange af hendes race udover hendes søskende dengang de var små. Hun sukkede svagt. det var tydeligt at allerede inden de var startet. Hun ville have ham, man han skulle ikke få det så nemt hun måtte gerne drille. Hun mærkede hvordan hans hænder fandt vej henover hendes trænede krop. Kayla brugte meget tid på at løbe og spise det rigtige. Hun drak ikke sodavand. Hun fnisede svagt " ja du er meget heldig at du endte med mig og ikke hende blondinen" sagde hun drillende og kyssede ham tilbage " for jeg helt klart bedre i sengen end hun nogensinde ville blive" sagde hun da de var færdige med at kysse hinanden. Da han nævnte hendes parykker bed hun sig svagt læben. Hun var måske en smule freak med hvad der angik hendes parykker hun havde flere end kvinder havde sko. Det var rart at have dem på og hun kunne være en anden når hun jagede. Hun sukkede smilede. Hendes hår var nu okay det var blødt og mørkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey youXXX_Connor Empty
IndlægEmne: Sv: Hey youXXX_Connor   Hey youXXX_Connor EmptyFre Okt 23, 2015 11:04 am

hans øjne låste sig på hendes og han trak hende ind til sig "men misforstå mig ikke, jeg elsker når du har paryk på" han hviskede det sensuelt i hendes øre mens hans hånd tog et fast greb i hendes balle og masserede den lidt "ikke mere dril nu, det er vidst tid til du skal fyldes lidt" han smilede til hende, han havde godt lagt mærke hvor meget hun havde lyst til ham, han lod sine fingre glide ind i hende med en rolig bevægelse. Han smilede til hende og kyssede hende igen.
Tilbage til toppen Go down
 
Hey youXXX_Connor
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Aston centrum :: Gågaden :: Juice stop-
Gå til: