Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Luca

Chloe

Elian

Lilith

Miguel

Hannah

Stephen

Jeremiah

Kowo

Joy

Statistics
Der er i alt 351 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kayanna

Vores brugere har i alt skrevet 16798 indlæg in 1361 subjects

Share | 

Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Atanas

Humør : Every day is a battle to be won.
Fag : Astrologi, Geografi, Kampsport, Magiske Elementer, Varulvenes historie.
Antal indlæg : 47

IndlægEmne: Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning   Lør nov 11, 2017 8:49 pm

Hello, my pretties.

Jamen, nu blev Atanas her jo så også godkendt!

Atanas mangler lidt nogle relationer og generelt nogle at lege med, på den ene og anden måde! Han er alfa varulv, og som det leder af sit eget pack der hedder Kekouan (som der er navne tpå en af stjernerne i lupus konstellationen).

Han er en del temperamentsfuld, men samtidig noget af en charmerende fætter, der også kan være gavmild når det lige falde rham ind. Han er ekstremt beskyttende overfor dem han kender godt, og træder aldrig villigt væk fra en kamp når den først er gået igang. Derudover er han utroligt madglad, og elsker at lave mad... Som en bivirkning af at han nærmest konstant er sulten. Han elsker også at feste godt igennem engang imellem.

Jeg leder især efter:

- En der kan være hans Luna <3
- En der kan være omega i flokken?
- Generelt flere pack medlemmer!
- En kvindelig bestie, da han allerede har sin mandlige bestie <3
- Generelt venner
- Fortids relationer fra Bulgarien
- En flirt? Han er bisexuel.
- Fjender
- Og hvad I nu ellers kan finde på!

Peace out!

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Tatia

Humør : I’m scared that if I let myself be happy for just one moment, the world’s just gonna come crashing down. And I don’t know if I can survive that.
Fag : Kampsport, Musik, Litteratur & Sprog
Antal indlæg : 33

IndlægEmne: Re: Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning   Lør nov 11, 2017 8:52 pm

JEG VIL GERNE EMNE MED DIG REI!! <3

jeg tænker at Tatia her, sagtens kunne blive hans Luna? Hun er dog allerede Beta for en anden flok, men gennem denne slags forening, kunne der komme en alliance? Hun har dog i forvejen et barn, og er halv vampyr, så hvis dette gør noget, kan vi sagtens finde på noget andet? Wink
Vis brugerens profil
Atanas

IndlægEmne: Re: Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning   Lør nov 11, 2017 9:01 pm

@Tatia skrev:
JEG VIL GERNE EMNE MED DIG REI!! <3

jeg tænker at Tatia her, sagtens kunne blive hans Luna? Hun er dog allerede Beta for en anden flok, men gennem denne slags forening, kunne der komme en alliance?  Hun har dog i forvejen et barn, og er halv vampyr, så hvis dette gør noget, kan vi sagtens finde på noget andet? Wink

Deeet er der da mulighed for han kunne være åben for Wink med det umiddelbare indtryk jeg får at Tatia fra profilen af, så vill ehan i alt fald være interesseret. det rage rham en høstblomst a thun er halv vampyr, for hun er i et pack. hvis andre varulve har kunnet acceptere det kan han også! <3

og det med barnet... altså.. han har allerede ansvar for hele sit pack, så hvad ville det gøre fra eller til hvis hans evt luna har et barn x''D

btw... lidt guf til dig... Wink

Vis brugerens profil
Tatia

Humør : I’m scared that if I let myself be happy for just one moment, the world’s just gonna come crashing down. And I don’t know if I can survive that.

IndlægEmne: Re: Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning   Lør nov 11, 2017 9:04 pm

@Atanas skrev:
Deeet er der da mulighed for han kunne være åben for Wink med det umiddelbare indtryk jeg får at Tatia fra profilen af, så vill ehan i alt fald være interesseret. det rage rham en høstblomst a thun er halv vampyr, for hun er i et pack. hvis andre varulve har kunnet acceptere det kan han også! <3

og det med barnet... altså.. han har allerede ansvar for hele sit pack, så hvad ville det gøre fra eller til hvis hans evt luna har et barn x''D

btw... lidt guf til dig... Wink

Awww det er jeg glad for at høre <3

Men så lad os da gøre det!! jeg tænker vi lader dem møde først, og måske danner noget flirt mellem dem, før hun bliver en Luna? <3
Vis brugerens profil
Tatia

IndlægEmne: Re: Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning   Lør nov 11, 2017 9:05 pm

og lidt sexy til dig

Vis brugerens profil
Atanas

IndlægEmne: Re: Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning   Lør nov 11, 2017 9:11 pm

@Tatia skrev:
Awww det er jeg glad for at høre <3

Men så lad os da gøre det!! jeg tænker vi lader dem møde først, og måske danner noget flirt mellem dem, før hun bliver en Luna? <3

Jaa, det lyder som en god idé <3 Skal jeg starte emne eller vil du? Og hvor? :3

Men ja, altså... Jeg tænker Atanas filosofi pretty much er 'du har varulv i dig, du er varulv. bum.' uanset hvor lidt det er xD

Wink
Vis brugerens profil
Tatia

IndlægEmne: Re: Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning   Lør nov 11, 2017 9:15 pm

@Atanas skrev:
Jaa, det lyder som en god idé <3 Skal jeg starte emne eller vil du? Og hvor? :3

Men ja, altså... Jeg tænker Atanas filosofi pretty much er 'du har varulv i dig, du er varulv. bum.' uanset hvor lidt det er xD

Wink

Fantastisk!! <3

Gider du?
Well så vidt jeg kan se, går de begge på akademiet, så det kan være der? Eller måske til en fest på en af klubberne? <3

awww det er da sødt! <3

Vis brugerens profil
Atanas

IndlægEmne: Re: Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning   Lør nov 11, 2017 9:19 pm

@Tatia skrev:
Fantastisk!! <3

Gider du?
Well så vidt jeg kan se, går de begge på akademiet, så det kan være der? Eller måske til en fest på en af klubberne? <3

awww det er da sødt! <3

Yep, han er flink af en alfa at være. men han er jo også okay ny som alfa. han bliver måske hårdere senere hen xD

men yep... hvilke fag har tatia egentligt? xD det kan måske få mig til at beslutte mig for om det er fest eller på skolen:P
Vis brugerens profil
Tatia

IndlægEmne: Re: Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning   Lør nov 11, 2017 9:23 pm

@Atanas skrev:
Yep, han er flink af en alfa at være. men han er jo også okay ny som alfa. han bliver måske hårdere senere hen xD

men yep... hvilke fag har tatia egentligt? xD det kan måske få mig til at beslutte mig for om det er fest eller på skolen:P

True det kan han!

Hun har Kampsport, Musik, Litteratur & Sprog
Vis brugerens profil
Atanas

IndlægEmne: Re: Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning   Lør nov 11, 2017 9:25 pm

@Tatia skrev:
True det kan han!

Hun har Kampsport, Musik, Litteratur & Sprog

Lol så kampsport har de til fælles som det eneste xD hmm...

tænker måske egentligt at emnet starter efter en af timerne, så? kunne egentligt være meget sjovt hvis det var efter den time hvor han kæmper mod Sean xD for de... kommer virkelig til at gå til den. som i mere end normal træningskamp fordi de begge stadig er sure på hinanden xD fra for nogle måneder siden da Sean i første omgang afslår Atanas' tilbud om at komme i packet og skred xD
Vis brugerens profil
Tatia

IndlægEmne: Re: Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning   Lør nov 11, 2017 9:27 pm

@Atanas skrev:
Lol så kampsport har de til fælles som det eneste xD hmm...

tænker måske egentligt at emnet starter efter en af timerne, så? kunne egentligt være meget sjovt hvis det var efter den time hvor han kæmper mod Sean xD for de... kommer virkelig til at gå til den. som i mere end normal træningskamp fordi de begge stadig er sure på hinanden xD fra for nogle måneder siden da Sean i første omgang afslår Atanas' tilbud om at komme i packet og skred xD

Det ser sådan ud Razz

Det kan vi sagtens sige!!
Vis brugerens profil
Atanas

IndlægEmne: Re: Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning   Lør nov 11, 2017 9:54 pm

@Tatia skrev:
Det ser sådan ud Razz

Det kan vi sagtens sige!!

Jamen så starter jeg et emne om lidt Very Happy
Vis brugerens profil
Tatia

IndlægEmne: Re: Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning   Lør nov 11, 2017 10:04 pm

@Atanas skrev:
Jamen så starter jeg et emne om lidt Very Happy

Awesome <3
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning   

Who let the wolf out... Emne/Rela/Plot søgning
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics