Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» Joy's Instagram
Today at 9:39 am by Zabrina

» MUERTOS WARNING
Today at 9:37 am by Zabrina

» Zabrina's Instagram
Today at 9:35 am by Zabrina

» Averys instagram
Today at 9:30 am by Zabrina

» Tatia's Instagram
Today at 8:12 am by Cecilia

» Why hello there babybrother - Nicholas
Today at 3:22 am by Nicholas

» Playing in the dark - Hannah
Today at 2:04 am by Kayne

» I miss the old days... - Emne/Rela/Plot
Today at 1:45 am by Ivo

» Sooo...i have a brother - Damien
Today at 1:43 am by Damien

Top posting users this month
Luca

Lilith

Chloe

Amena

Stephen

Rebekah

Razor

Hale

Elian

Reign

Statistics
Der er i alt 385 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ana

Vores brugere har i alt skrevet 19927 indlæg in 1599 subjects

Share | 

Game of ... [plotski]

Go down 
ForfatterBesked
Lucifer Darch

Humør : "I am a show don't tell"-guy
Fag : Nothing
Antal indlæg : 115

IndlægEmne: Game of ... [plotski]   Fre nov 10, 2017 11:45 pm

Velkommen til min plotsøgning, tak fordi du kigger forbi!

Lucifer her er helt grøn og ny, og jeg søger derfor plots til ham! Han arbejder som vogter på skolen, og det gøre han egentlig bare fordi.. well, hvorfor ikke? Hans unger går på skolen, og han vil selvfølgelig gerne sikre sig de er godt beskyttet, og så sidder han ikke bare og stener derhjemme.

Jeg søger alt til ham, men foruden det helt normale som venner, fjender osv.. så søger jeg naturligvis hans børn, han har 5 stk, 2 sønner og 3 døtre, og jeg tænker rækkefølgen af dem er som omtalt i profilen. Foruden navne, er alder, udseende osv. op til jer.. but! Tøserne er fars piger, drengene ikke nogle tøsede typer, og jeg ret ansvarsfulde. De lever og ånder for at gøre farmand stolt, så de skal ikke være fucked up.

Som sagt er alder og den slags op til jer, derfor kan børnene sagtens være voksne og selv have børn eller lignende!

Son - Abaddon Darch - taken
Son - Belial Darch - taken
Daughter - Lamia Darch - taken
Daughter - Lilith Darch - taken
Daughter - Satrina Darch - taken

Jeg søger derudover en person han fast knalder, det skal være en kvinde.

Har I ideer, så kom med dem, ellers er mit eneste krav at man skriver nogenlunde fornuftigt, og at man er aktiv og ikke forsvinder i evigheder. (skulle det ske du pludselig forsvinder i flere måneder og vi har et vigtigt plot, forbeholder jeg mig retten til at spille din char som npc eller skille mig af med vedkommende så min char ikke går i stå).

Sidst rettet af Lucifer Darch Søn nov 19, 2017 1:47 pm, rettet i alt 5 gange
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Todd

Humør : Det ønsker du ikke at kende!!
Antal indlæg : 40

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Lør nov 11, 2017 6:01 pm

Jeg stiller mig gerne til din rådighed, er eventuelt villig til at lave en af dine piger, men smid en pm og så lad os finde på noget fedt Wink
Vis brugerens profil
Lucifer Darch

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Lør nov 11, 2017 6:11 pm

Jeg sender en PM Very Happy
Vis brugerens profil
Vivienne

Humør : You think that good always win, but not in my case and now my heart is so dark that light never will find it again. Because when you let darkness in to your heart it never gets out and the heart only gets darker and darker till there are nothing left than a dark hole
Antal indlæg : 34

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 4:11 am

Jeg stiller også gerne Vivienne til rådighed
Vis brugerens profil
Atanas

Humør : Every day is a battle to be won.
Fag : Astrologi, Geografi, Kampsport, Magiske Elementer, Varulvenes historie.
Antal indlæg : 47

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 4:23 am

Alrighties, nu kommer jeg også og stiller folk til rådighed! Yay! Razz Nåmen, hvadend du kan finde på med nogle af mine kan vi nok gøre noget ved! Altså med Jusso ved vi jo godt nu at han skal på date med den ene datter, så der er rigeligt der. xD Ellers har jeg:

@Alistair, min uskyldige lille skytsengel
@Ari, min skizofrene banshee
@Atanas her, min alfa varulv
@Christofel, min rimelig flabede heks
@Damien, min nørd (sport og computer), der er blanding af fe og varulv
@Elena, min bloddæmon med skuespiller drømme
@Himari, min kitsune formskifter der elsker at drive gæk med andre
@Jun-seo, min søde danseglade pureblood vampyr
@Luca, min utroligt slutty musical-elskende sirene
og @Rainier, min nazistiske, psykopatiske, kannibalistiske mørke fe <3
Vis brugerens profil
Lucifer Darch

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 1:41 pm

@Vivienne - de to kunne kende hinanden på forhånd? Måske have kendt hinanden i en del år. Lucy kunne snildt være en person som Vivi har udnyttet til at udtrykke sin frustration over verden eller lignende? Jeg ved ikke helt hvad du står og mangler til hende, men i bund og grund kunne de to sagtens være venner.. eller fjender, afhængig af hvad du selv ønsker for hende! Smile

@Atanas - Ja vi har jo pænt styr på Jusso .. eller noget xD men nu har du så mange chars og du lod det hele stå åben for muligheder, så nu fyr jeg nogle ideer af og så må du stoppe mig hvis det er helt henne i hampen eller du ønsker noget andet! x3
1. Alistair - Ved ikke om Lucy er typen Alistair vil finde attraktiv. Lucifer har sin daglig gang på akademiet så de kunne sagtens støde ind på hinanden der og så kunne Alistair eventuelt kigge lidt betaget på ham.
2. Atanas - jeg kunne læse i hans profil at han er temperamentsfuld, men ved ikke om han er typen der roder sig ud i slagsmål eller lignende. I alt fald, vil Lucifer træde til og stoppe det hvis den slags sker på skolens arealer, så de kunne måske kende hinanden derfra? Eventuelt at de to er blevet venner trods forskellighederne i racerne. Lucifer kan være meget faderlig når man lige kommer ind under huden på ham :b
3. Elena - De deler race, men foruden det.. så ved jeg ikke? Er sikker på de to kunne have underholdende emner, men jeg har ikke helt nogle ideer ellers. Måske at han stopper hende midt i et hysterisk anfald på skolen? xD
4. Himari - Well, pæn og sjov kvinde.. måske de flirter uskyldigt med hinanden?
5. Luca - Han lyder sjov! Umiddelbart tænker jeg at fyren enten prøver at flirte med Lucifer, eller at han måske har overværet et slagsmål som Lucifer stopper hvorefter Lucifer selv er skadet men ikke siger noget, hvorved Luca kan prøve at heale ham? Og rage samtidigt :b

- det var umiddelbart hvad jeg havde, hvis jeg har skræmt dig væk så.. sorry xD
Vis brugerens profil
Atanas

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 2:08 pm

@Lucifer Darch skrev:
@Atanas - Ja vi har jo pænt styr på Jusso .. eller noget xD men nu har du så mange chars og du lod det hele stå åben for muligheder, så nu fyr jeg nogle ideer af og så må du stoppe mig hvis det er helt henne i hampen eller du ønsker noget andet! x3
1. Alistair - Ved ikke om Lucy er typen Alistair vil finde attraktiv. Lucifer har sin daglig gang på akademiet så de kunne sagtens støde ind på hinanden der og så kunne Alistair eventuelt kigge lidt betaget på ham.
2. Atanas - jeg kunne læse i hans profil at han er temperamentsfuld, men ved ikke om han er typen der roder sig ud i slagsmål eller lignende. I alt fald, vil Lucifer træde til og stoppe det hvis den slags sker på skolens arealer, så de kunne måske kende hinanden derfra? Eventuelt at de to er blevet venner trods forskellighederne i racerne. Lucifer kan være meget faderlig når man lige kommer ind under huden på ham :b
3. Elena - De deler race, men foruden det.. så ved jeg ikke? Er sikker på de to kunne have underholdende emner, men jeg har ikke helt nogle ideer ellers. Måske at han stopper hende midt i et hysterisk anfald på skolen? xD
4. Himari - Well, pæn og sjov kvinde.. måske de flirter uskyldigt med hinanden?  
5. Luca - Han lyder sjov! Umiddelbart tænker jeg at fyren enten prøver at flirte med Lucifer, eller at han måske har overværet et slagsmål som Lucifer stopper hvorefter Lucifer selv er skadet men ikke siger noget, hvorved Luca kan prøve at heale ham? Og rage samtidigt :b  

- det var umiddelbart hvad jeg havde, hvis jeg har skræmt dig væk så.. sorry xD

Bare rolig, der skal mere til at skræmme mig væk xD Synes umiddelbart det er det med Atanas og Luca der lyder sjovest/most likely to happen Razz

Især måske det lidt faderlige aspekt fra Lucy... for Atanas mistede jo sin far for kun to år siden, hvorved han selv blev agerende alfa for sit pack Wink han prøver bevidst at undgå slagsmål på skolen, men en enkelt gang eller to sker det sq nok inden han får styr på sit temperament igen Razz

men ja med Luca er begge dele mulige! bare... for at han skal kunne heale Lucy ordenligt, så har han brug for vand.... xD så måske er det flirten der er mest sandsynlig fra ham af? hahahah Razz
Vis brugerens profil
Lucifer Darch

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 2:15 pm

@Atanas:
- Jamen så synes jeg da vi skal sige det er sådan! Han agere faderfigur for Atanas og prøver at få ham på rette køl inden hans temperament løber af med ham, og er der desuden hvis fyren har behov for at snakke og få frustrationer ud. Lucy er nok ikke så god til at komme med råd til hvordan man styre en pack, men ting såsom 'stol på dig selv' eller 'du er alfa, du bestemmer' eller 'lyt til dit hjerte' det kan han sagtens komme med :b
- ..Og med Luca, han skal være velkommen til at flirte løs xD han skal bare være forberedt på at han godt kan blive klappet på hovedet engang i mellem xD
Vis brugerens profil
Atanas

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 2:19 pm

@Lucifer Darch skrev:
@Atanas:
- Jamen så synes jeg da vi skal sige det er sådan! Han agere faderfigur for Atanas og prøver at få ham på rette køl inden hans temperament løber af med ham, og er der desuden hvis fyren har behov for at snakke og få frustrationer ud. Lucy er nok ikke så god til at komme med råd til hvordan man styre en pack, men ting såsom 'stol på dig selv' eller 'du er alfa, du bestemmer' eller 'lyt til dit hjerte' det kan han sagtens komme med :b
- ..Og med Luca, han skal være velkommen til at flirte løs xD han skal bare være forberedt på at han godt kan blive klappet på hovedet engang i mellem xD

Hahah, jamen så propper jeg dig da på under relationer den den dejlige dude her Razz skal vi starte et emne så også, måske? xD tænker det kan være efter han her snart får slået Sean bevidstløs i en ellers 'venlig' træningskamp i kampsports timen... (altså de er begge varulve og har noget unfinished business mellem hinanden, så selvfølgelig gav de sig ikke før den ene lå bevidstløs.) Så han har måske godt hørt at Atanas har slået en bevidstløs i kamp men ved ikke hvordan det er foregået og hvem... xD

Hahah Razz Luca ender sikkert med at prøve at bruge sin sirene stemme x''D (hans er ekstra kraftig)... men det skal nok blive sjovt Razz
Vis brugerens profil
Lucifer Darch

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 2:26 pm

@Atanas: Please do so! Tilføjer også Atanas til mine relationer om et øjeblik! Very Happy Og det kan vi da sagtens starte et emne omkring! Hvem starter? :b

Nu skal Luca passe på xD men er sikker på det nok skal blive sjovt! :b
Vis brugerens profil
Atanas

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 2:29 pm

@Lucifer Darch skrev:
@Atanas: Please do so! Tilføjer også Atanas til mine relationer om et øjeblik! Very Happy Og det kan vi da sagtens starte et emne omkring! Hvem starter? :b

Nu skal Luca passe på xD men er sikker på det nok skal blive sjovt! :b

Jeg kan godt hvis det skal være Razz

Hahah xD altså han ER lidt for meget af en skank til hans eget bedste Razz men ja det skal nok blive sjovt! xD
Vis brugerens profil
Lucifer Darch

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 2:30 pm

@Atanas - Jamen det skal du være velkommen til så! Very Happy

Hahaha xD Lucy er ikke nogen lille fyr, og kan blive ret bestemt.. xD
Vis brugerens profil
Atanas

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 2:31 pm

@Lucifer Darch skrev:
@Atanas - Jamen det skal du være velkommen til så! Very Happy

Hahaha xD Lucy er ikke nogen lille fyr, og kan blive ret bestemt.. xD

Jamen så gør jeg det! xD

Hahah xD Luca har fuld tillid til at hans gode udseende og charmerende smil kan få ham igennem langt de fleste ting! xD
Vis brugerens profil
Lucifer Darch

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 3:02 pm

@Atanas - Så må vi bare håbe Lucy ikke sætter tænderne i ham xD
Vis brugerens profil
Vivienne

Humør : You think that good always win, but not in my case and now my heart is so dark that light never will find it again. Because when you let darkness in to your heart it never gets out and the heart only gets darker and darker till there are nothing left than a dark hole

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 3:42 pm

Jeg synes det lyder som en god idé måske de kan have et had, kærligheds forhold hvor de måske ikke kan undvære hinandens selskab og at de ikke nødvendigvis bryder sig om hinanden. Hvor lang tid tilbage tænker du at de skal have kendt hinanden.. Jeg mener for mit vedkommende kan de godt have kendt hinanden længe, men måske grundet af omstændighederne ikke set hinanden længe.
Vis brugerens profil
Lucifer Darch

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 3:47 pm

@Vivienne - De kan have kendt hinanden længe, hvor længe er lidt op til dig xD Lucifer mistede dog sin elskede hustru for omkring 17 år siden, og kan forestille mig han har haft nogen at snakke med om hende, måske kunne Vivienene have lagt øre til hans brok? Så kunne han have gjort det samme for hende, og de på den måde være blevet tætte. Synes dog de næsten skal have kendt hinanden i ja.. 25..30 år.
Vis brugerens profil
Vivienne

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 3:53 pm

30 år lyder fint og jeg tænker måske at du kan være en af de få i hendes liv som faktisk betyder noget for hende og fået hende til åben op omkring hendes fortid.

Jeg kan ikke lokke dig til at lave det jeg sidder nemlig i en bus på vej hjem.
Vis brugerens profil
Lucifer Darch

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 4:03 pm

Helt sikkert! De kan drage nytte af hinanden :b

Kan sagtens oprette, hjemme hos ham? Smile
Vis brugerens profil
Vivienne

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   Søn nov 12, 2017 4:21 pm

Det kan vi sagtens sige
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Game of ... [plotski]   

Game of ... [plotski]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1