Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Morana

Aviana

Yuri

Acacio

Calvin

Eric

Evanora

Damien

Lili

Razor

Statistics
Der er i alt 483 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Haniel

Vores brugere har i alt skrevet 26865 indlæg in 2067 subjects

Share | 

Christmas in chains - Salvator

Go down 
ForfatterBesked
Merri

Humør : Har en del af det ja , i alle farver.
Fag : Psykologi - forsøger knibe sig uden om flere.
Antal indlæg : 87

IndlægEmne: Christmas in chains - Salvator   Tors nov 09, 2017 10:47 pm

@Salvator @Merri

Kunne man ønske sig mere !
Vejret var måske gråt, køligt med periodevis regn og men inden i Merri skinnende solen uden en sky. Det skyldtes udelukkende pakken som hun netop havde placeret på hendes seng.
Merri var ankommet for et par dage siden , en masse vrøvl og ballade var der kommet ud af det, men hun havde da ikke fået en regning for lampen hun havde væltet og hun havde heller ikke indfundet sig til timerne endnu, der havde hun brilleret  med sit fravær uden at få ballade - endnu da .
Hun var ikke ligeglad med sine fag - eller det ene hun havde valgt og  det var ikke fordi hun ikke gad vælge flere, men hun kunne bare ikke beslutte sig !
Desuden havde der  simpelthen bare været så meget andet at tage sig af.

Som nu , lige nu skulle hun tage sig af æsken her. Hun varpede det lyse hår tilbage , over skulderen så det ikke hang ned foran kassen , da hun lænede sig frem og rev klisterbåndet , der forseglede den , af.
Spændt slog hun pappet til siden og der.....der lå hendes julepynt.
Det var ikke fordi hun ligefrem havde tænkt sig at pynte op med det lige nu, men det føltes rart det var kommet, for inden hun fik set sig om ville de stå på tærsklen til december. Hendes første jul helt alene.
Merri var meget nænsom i måden hun håndterede de små glas nisser og juletræer , de gyldene guirlander og små kugler man kunne ryste . Snart lå de spredt ud over hendes seng .
Intet af det havde en kontant værdi, men for Merri betød det varm skønne minder fra en barndom hvor hun ingen worries havde og familien var intakt.
Hun blev helt opslugt af gensynet med pynt og  drømte sig hen så opslugt at hun helt glemte tiden. Klokken var nok omkring halv fem, og Det betød hun var for sen på den.
Merri var nemlig blevet bedt om at møde op hos en ....Salvator something ...en af lærerne , men da hun havde spurgt hvad mødet handlede om, havde hun kun fået et strengt blik til svar .

Hun havde stadig værelset for sig selv, og eftersom de havde inkvarteret hende hos drengene ved en fejl, så håbede hun ikke der kom en roomie ! Eller at de ville bede hende pakke det hele sammen og flytte rum, for nu havde hun ligesom fundet sig tilrette her.
En lyd ude på gangen , fik hende til at gæve blikket fra sengen og rette det mod døren istedet.  shit Is Anyone out there? tænkte hun samtidig med hun begyndte at rejse sig fra sengen, mens hun rakte hånden ud for at gribe fat i den lille sengebords lampe.
På strømpe fødder listede hun mod døren, helt lydløst ifølge hende selv.
Den grå stribet kjole hun var svøbt i , lavede ihvertfald ingen knitrende lyde, too bad gulvet gav sig som en gammel pivende tante.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Salvator

Fag : Sprog
Antal indlæg : 2

IndlægEmne: Re: Christmas in chains - Salvator   Tors jan 11, 2018 11:20 am

Salvator ville nødig fremstå som en sur bitter gammel mand, men det var lidt svært når man nåede den helligste af alle hellige højtider: Julen. I sig selv havde han ikke så meget imod den. Faktisk mente han, at den kunne være ligefrem hyggelig, men alt det stress og jag folk havde! Puha, det var lige til at ødelægge selv det bedste julehumør. Noget han selvfølgelig ikke havde meget erfaring med, da julehumøret aldrig rigtig nåede frem til ham. Kun d. 24 når der var ro til at endelig at kunne samle tankerne efter næsten en hel måned med rædsom musik og julepynt som ofte så frygteligt ud. December var dog endnu lidt ude i fremtiden. Først skulle han koncentrere sig om en Merri, der var endt i drengenes gange. Mon ... ?
Normalt ville Salvator blive forarget og næsten fornærmet over sådan en fejl. Ikke fordi det ragede ham selv en høstak, men fordi det var en åndssvag fejl at lave. Med mindre der var tale om en mand der havde skiftet navn, var det jo åbenlyst at der var tale om en kvinde. Amatørfejl!

Det ændrede dog ikke ved, at han skulle ned og hente pigebarnet når hun nu besluttede sig for at droppe deres aftale. Det var de dog tog om at bestemme. Med en beslutsom mine kom han ud af stolen og bevægede sig imod Merris værelse. Fremme ved det pågældende værelse bankede han på før han så efter en kort pause åbnede op og blev mødt af en blondine gemt bag en lampe. Det fik ham til at hæve et spørgende bryn. Interessant.
"Du har en aftale, Frøken." Konstaterede han og åbnede døren mere op i en hentydning til at hun skulle følge med ham. Om hun ønskede at medbringe lampen som sikkerhed var op til hende selv. Så længe de bare kom af sted.
Vis brugerens profil
Merri

IndlægEmne: Re: Christmas in chains - Salvator   Fre jan 12, 2018 7:58 pm

Det tog Merri få sekunder at beslutte der absolut ikke var fare på færde, for fyren virkede ikke spor truende . Hun åndede ud og lod anspændthende fordampe, på samme tid hun sænkede lampen ned. En aftale sagde han ? For fanden da... det var nok den sammenkomst hun havde set et opslag om, som han mente? Merri rynkede panden og hun forsøgte hive detaljerne sammen om det lille selvskab ....en aften man skulle diskuterer bøger , mingle og lære hinanden at kende....oste haps og hvid vin....men var det ikke først omkring kl 20 ? En af pigerne havde truet med at sende hendes bror op og trække Merri afsted ,hvis hun var asocial nok til ikke gide komme selv. Et snedigt smil spredte sig , da hun mente at have regnet ud, hvad 'besøget' handlede om..."Oh...jeg er for sen på den ? Det er jeg virkelig  meget ked af."
Merri stak ham nu et smil der havde til hensigt at se englesød ud , selvom hun forsatte .."..jeg tror ikke det er den rette kjole og skal jeg være helt ærlig , så skal der godt nok en del hvidvin til , før jeg vil finde dét sjovt.Så kan du ikke bare hilse dernede og sige at det ikke bliver i dag , så er du virkelig sød...sig..sig jeg er ved at ordne det elektriske!" fløj den lyse ide ud af hendes mund, og hun viftede lidt med  den lille lampe .
Vis brugerens profil
Salvator

Fag : Sprog
Antal indlæg : 2

IndlægEmne: Re: Christmas in chains - Salvator   Man jan 15, 2018 10:25 pm

Det var ligefør man kunne se, hvordan tandhjulene snurrede i hoved på blondinen. I tavshed blev hun betragtet med et par brune øjne, der måske ikke så alt for fornøjet ud. Heller ikke da tænkepausen blev omsat til ord. "Ja, hvilken skam, skal vi gå nu?" Lød det tørt fra ham, kort efter hun havde ytret sine ord. Allerede ved det efterfølgende smil kunne han dog hurtigt konstatere, at det ikke ville komme til at ske. "Du behøves heller ingen kjole - og der vil ingen hvidvin være." Startede han ud med, ikke helt sikker på, hvad samtalen handlede om længere. "Jeg kan så hilse tilbage og sige, at jeg syntes du kan stille lampen fra dig og komme med mig alligevel." Han gjorde med hånden en let gestus imod døren, med en spirende utålmodighed. Så svært kunne det da heller ikke være at lette måsen og komme med ... åbenbart.

"Der er ingen andre end os og du skal ikke have hvidvin, men en samtale med mig under fire øjne.
Præcist som du fik besked på tidligere i dag.
" Gestussen blev gentaget, denne gang lidt tydeligere og med en lidt mere insisterende mine. Selvfølgelig kunne de også bare tage diskussionen på værelset, men det gad han ikke. Den professionelle linje skulle jo holdes. Derfor valgte han at blive ved døren og give blondie endnu en chance.
Vis brugerens profil
Merri

IndlægEmne: Re: Christmas in chains - Salvator   Lør jan 20, 2018 11:33 am

Hendes ansigtsudtryk ændrede sig da de lyse bryn skød en anelse op , i en opgivende mine. Det var jo bare så typisk for en fyr ikke at mene hverken kjole eller vin var spor nødvendigt ,ik ? Næ nej , var der en kold øl og en skål Chips så var lykken vel gjort.
Merri ville gerne forklare ham det, men det var hverken tid eller sted at diske op med en lektion , da slet ikke hvis hun virkelig skulle med ned til den julesammenkomst alligevel- og det kunne tyde på han ikke ville give op.

Merri blev stående stille , lidt i trods trods hans gestus mod døren ...hun overvejede om der var en spæd mulighed for at knibe sig uden om? Men alt det håb brast , da de chokoladebrune øjne blev mere insisterende og hånden igen slået ud .
"Under fire øjne ligefrem ? Nah ...dét slet ikke en del af aftalen .."  Merri så forvirret ud , da samtalen begyndte at puffe til hendes hukommelse  Det var jo sandt ! Hun havde jo fået besked om et møde , var det i dag ? NU ? Omg omg .
De blå øjne gro større og søgte hans .."åh Gud....er det dig?.. du....du ..er lære ?"
Hun hvirvlede rundt om sig selv et par gange  hurtigt . De bare fødder blev stukket i et par sorte sko , blev lampen sat væk og en hånd ført gennem håret for at se en smule mere ' præsentable ' ud foran ham.
Så stod hun foran ham igen ..."Undskyld ...jeg havde helt glemt mødet , jeg ...jeg studerede !"  hun kiggede kort bagud , mod sengen hvor julepynten lå spredt ud. Og ville herefter skynde sig ud af døren - hvis de skulle afsted og ikke drøfte studie emne.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Christmas in chains - Salvator   

Christmas in chains - Salvator
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1