Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Luca

Chloe

Elian

Lilith

Miguel

Hannah

Stephen

Jeremiah

Kowo

Joy

Statistics
Der er i alt 351 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kayanna

Vores brugere har i alt skrevet 16798 indlæg in 1361 subjects

Share | 

Emne-, plot- og relationssøgning!

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Ben

Humør : I’ll admit it, I have flaws. I sleep around a lot. I sing in the shower. Occasionally I’ll murder people. Doesn’t mean I’m a bad person
Fag : Musik, billedkunst, og litteratur
Antal indlæg : 93

IndlægEmne: Emne-, plot- og relationssøgning!   Ons nov 08, 2017 9:30 pm

Benjamin M. Beckett

Så er Ben blevet godkendt og han er klar til at boltre sig på siden med de mange andre karakterer herinde. Og derfor søger jeg en masse ting til min lille ballademager! Dette er både generelle emner, nogle interessante plots og måske nogle relationer her og der fra skolen.

Ben er en stolt sirene, som går op i kunst, musik og litteratur, hvilket man tydeligt kan se i de fag han tager. Han kan virke arrogant i sin måde at bære sig selv på, ligeglad med folk omkring sig, og grov fordi at han siger tingene som de er. Han har dog temperement, og er ikke bange for at slå fra sig når han bliver tirret nok, ofte uden at tænke over konsekvenserne. Det får ham ind i mellem i problemer, men han formår ofte at smyge sig udenom at få alt for mange tæv. Men ellers er han egentlig en rimeligt flink fyr når man først kommer under huden på ham, og han er som regel altid klar på en lille fest, med både druk og stoffer. På skolen kører han lidt en bad-boy, grænsende til fuck-boy stil. Både med den måde han opfører sig på og sit temperement, men også med hvor ofte han ender i andres senge. Fordi han er en sirene er han ret komfortabel i sit eget skind, og har problem med sin krop, hvilket gør det let for ham at snakke og flirte med folk.

Hvad søger jeg så? Lidt af hvert egentlig! Ben er en karakter som kan lidt af hvert, og derfor søger jeg også lidt af hvert.

Flirts og mere - Det er ret oplagt for Ben at have nogle flirts m.m. rundt omkring. Både hvor det bare forbliver flirts, men også engangsknald. Han er ikke typen der får følelser for andre, men hvis man kunne lave et længere plot ud af det, skal jeg ikke sige nej.

Venner - Ben kunne godt bruge nogle venner rundt omkring. Folk fra de samme fag som ham, men også folk fra campus, som han kunne møde på biblioteket, folk han møder til fester eller andet. Det kan være folk der er lig ham med at tage stoffer og feste, men også nogle søde venlige elever, som han kan være en dårlig indflydelse på, det kunne bare være rart at han kunne finde sig en vennekreds.

Fjender - Som sagt er Ben arrogant, hovmodig og til tider voldelig, så fjender kunne sagtens være en mulighed. Det kan sagtens være Ben der starter problemerne på en eller anden måde. Han er ikke typen der tæver folk som ikke fortjener det, men han kunne godt finde på det hvis han fik noget ud af det. Så han kan sagtens være en bølle der generer en nørd hvis det endelig skulle være.

Roomie - Ben bor på Campus og har p.t. ingen roomie, så det kunne være fedt hvis der var nogen der også manglede en roomie, som han kunne slå sig sammen med! Deres forhold til hinanden kan være alt muligt forskelligt, der er frit valg fra alle hylder.

Det er hvad jeg umiddelbart lige kan finde på, men jeg er åben for forslag, og er også klar på et emne der bliver taget på gefúhlen, hvis det er det man føler for c:
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Ozzie

Humør : Shut the fuck up, I hate you!
Fag : Got kicked out.
Antal indlæg : 219

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Ons nov 08, 2017 9:42 pm

Jeg synes herre meget at han skal have dårlig indflydelse på Ozzie så! xD
Vis brugerens profil
Merri

Humør : Har en del af det ja , i alle farver.
Fag : Psykologi - forsøger knibe sig uden om flere.
Antal indlæg : 89

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Ons nov 08, 2017 9:49 pm

Hey Ben ,

Jeg har sendt en pm Smile
Vis brugerens profil
Lector

Humør : Come play with me, please?
Fag : Underviser i Psykologi og hjælpe lærer i litteratur
Antal indlæg : 271

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Ons nov 08, 2017 9:49 pm

@Corentin og jeg vil elske at få fingerne i Ben (;
- Så lige så snart Corentin kommer tilbage fra ferie, så kan du få et emne med Lector og ham!
Vis brugerens profil
Ben

Humør : I’ll admit it, I have flaws. I sleep around a lot. I sing in the shower. Occasionally I’ll murder people. Doesn’t mean I’m a bad person

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Ons nov 08, 2017 10:11 pm

Ozzie: Det er Ben's speciale at være en dårlig indflydelse, så jeg er på! Jeg tænker at de kan kende hinanden fra skolen? De har begge litteratur, så måske de kan mødes rigtigt ved at skulle arbejdet sammen på et projekt eller noget? Så kan Ben jo altid invitere Ozzie en tur i byen, og så skal det nok gå galt derfra Very Happy

Merri: Jeg har svaret c:

Lector: Nice, glæder mig til at høre fra jer ;3
Vis brugerens profil
Ozzie

Humør : Shut the fuck up, I hate you!
Fag : Got kicked out.
Antal indlæg : 219

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Ons nov 08, 2017 10:22 pm

Fedt! Ja det kunne sagtens være en mulighed! Haha ja det skal det sgu nok! Han får så meget dårligt indflydelse alle steder fra at han snart bliver 'mørk' selv, haha! xD Push him over the edge!
Vis brugerens profil
Vivienne

Humør : You think that good always win, but not in my case and now my heart is so dark that light never will find it again. Because when you let darkness in to your heart it never gets out and the heart only gets darker and darker till there are nothing left than a dark hole
Antal indlæg : 32

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Ons nov 08, 2017 10:35 pm

Jeg vil også gerne stille Vivienne til rådighed hvis du stadig søger.
Vis brugerens profil
Ben

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Tors nov 09, 2017 5:10 pm

Ozzie: Jeg har skrevet en besked c:

Vivienne: Det gør jeg! Er der noget bestemt du har i tankerne?
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Tors nov 09, 2017 5:36 pm

Når Sean engang er lavet færdig + blevet godkendt, kommer han også til at mangle en roommate, hvis du kan vente på det? :3
Ben

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Tors nov 09, 2017 5:50 pm

Det kan jeg sagtens, det haster ikke voldsomt meget c:
Du må lige skrive en pb når du er klar til at emne, eller hvis du har nogle idéer!
Vis brugerens profil
Vivienne

Humør : You think that good always win, but not in my case and now my heart is so dark that light never will find it again. Because when you let darkness in to your heart it never gets out and the heart only gets darker and darker till there are nothing left than a dark hole
Antal indlæg : 32

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Tors nov 09, 2017 9:59 pm

Jeg tænkte faktisk sagtens de kunne blive fjender, der skal ikke meget til at pisse hende af, dog er hun meget god til at skjule hendes følelser og derfor ved man ikke rigtigt hvor hun står. Desuden kunne hun måske også finde hans arrogante attitude interesant og prøve at provokere den frem og at der på den måde sker noget imellem dem som gør at der måske starter et fjendskab.

Du må også godt komme med en ide hvis du har en for jeg er ikke den bedste til finde på ideer
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Fre nov 10, 2017 10:57 pm

Jeg er klar på det xD
Lector

Humør : Come play with me, please?
Fag : Underviser i Psykologi og hjælpe lærer i litteratur
Antal indlæg : 271

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Fre nov 10, 2017 11:12 pm

Og @Rainier :b
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Lør nov 11, 2017 6:15 pm

Hey så er Sean godkendt! Kunne du tænkte dig at være på et 4-mandsværelse sammen med ham, @Damien og @James ? :b
Ben

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Lør nov 11, 2017 6:29 pm

Det lyder fint Sean c:
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Lør nov 11, 2017 6:41 pm

Okay cool! Er du med på et fælles emne med os alle sammen så, når Damien er blevet godkendt selvfølgelig? :3
Ben

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Lør nov 11, 2017 6:42 pm

Det lyder helt fint for mig ^^
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Lør nov 11, 2017 6:51 pm

Fantastisk! <3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   Lør nov 11, 2017 8:55 pm

Sætter Gerne hender her til rådighed
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Emne-, plot- og relationssøgning!   

Emne-, plot- og relationssøgning!
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Emne-, plot- og relationssøgning!
» Halloween Ride - Åbent emne!
» Jalousi er en grim ting - ÅBENT EMNE