Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Luca

Chloe

Elian

Lilith

Miguel

Hannah

Stephen

Jeremiah

Kowo

Joy

Statistics
Der er i alt 351 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kayanna

Vores brugere har i alt skrevet 16798 indlæg in 1361 subjects

Share | 

Emne klar (emmesøging)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Vivienne

Humør : You think that good always win, but not in my case and now my heart is so dark that light never will find it again. Because when you let darkness in to your heart it never gets out and the heart only gets darker and darker till there are nothing left than a dark hole
Antal indlæg : 32

IndlægEmne: Emne klar (emmesøging)   Tirs nov 07, 2017 5:23 pm

Hey nu hvor jeg har fået min farve er jeg klar til sætte min Vivienne igang med emmer jeg søger 1-3 emner til starte med fordi jeg i forvejen er lidt langsom med at svare emner og fordi jeg har en del emmer spredt udover mine to andre karktere og på andre sider. For mig er det ikke nødvendigt at man skriver en hel roman, men jeg kan godt skrive en del på gode dage, hvis i synes længden er for lang når i har fået et svar så skriv skal prøve på ikke at gør det så langt.

Lidt om Vivienne

Hun er en vampyr som mistet troen på andre og stoler kun på sig selv, man kan ikke rigtigt vide hvor man har hende fordi hun har mange års træning med at skjule hvem hun er og hvad hun føler. Da hun har evnen til mærke andres følelser kan hun også spille på dem. Hun ved hvad det hun vil have og hvis ikke for det sådan er hun villig til at gå meget langt for at få det som hun vil have det. Hendes hund Cocco og hendes butik er de ting som betyder mest for hende og nok det eneste lige p.t hun holder af.

Hvad jeg søger

1. Fjender jeg tænker at når hun  er så egocentreret skal der nok være nogle som hun har trådt over tæerne desuden kunne det også være nogen som har trådt hende over tæerne.

2. Nogen hun måske prøver på udnytte til hendes egen gavn

3. nogen som måske falder over hendes butik og de på den måde mødes

4. Jeg har en idé til speciel emne, denne til dette emne skal være en kvinde, men det jeg tænkte er at jeg søger en kvinde som måske kunne prøve at finde det menneskelige i hende. Det er ikke sikkert det kommer til ske, men tænkte måske at de blive tæt knyttet til hinanden hvordan vil jeg lade være op til den som kunne have lyst til at lave dette emne med mig.

5. Jeg søger også 1-2 personer som endte i nogle problemer med hende hvor de bliver til hjælpe hinanden for at slippe fri fra den situation de havnet i, det skyldes jeg syntes det kunne være sjovt at hvordan hun ville reagere sådan en situation.

Har i nogle idéer hvor i synes Vivienne kunne bruges så bare send en pm også finder vi ud af noget. Smile
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Clarissa

Humør : Beauty and brain - what a rare thing for this world
Antal indlæg : 11

IndlægEmne: Re: Emne klar (emmesøging)   Today at 12:36 pm

Clarissa kunne sagtens falde over hendes butik hvis det skulle være Smile
Vis brugerens profil
Vivienne

Humør : You think that good always win, but not in my case and now my heart is so dark that light never will find it again. Because when you let darkness in to your heart it never gets out and the heart only gets darker and darker till there are nothing left than a dark hole

IndlægEmne: Re: Emne klar (emmesøging)   Today at 1:45 pm

Okay det kan vi sagtens sige. Smile
Vis brugerens profil
Clarissa

IndlægEmne: Re: Emne klar (emmesøging)   Today at 5:39 pm

Hvor er butikken placeret henne i Gaia? Smile
- Tænker det mig der skal oprette xD
Vis brugerens profil
Vivienne

IndlægEmne: Re: Emne klar (emmesøging)   Today at 5:44 pm

Nær gågaden ikke inde i den, men nær den.
Vis brugerens profil
Clarissa

IndlægEmne: Re: Emne klar (emmesøging)   Today at 5:47 pm

Oki Very Happy
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Emne klar (emmesøging)