Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» Do your worst - Eric
Today at 5:34 pm by Eric

» Does mother know best? (XXX)- Oscar
Today at 5:14 pm by Darcy

» Till I breathe my last breath - Darcy
Today at 4:39 pm by Darcy

» Experiment gone..
Today at 2:32 pm by Miles

» If I had a dollar for every new family member - Jessalyn
Today at 12:33 pm by Amery

» Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)
Today at 1:09 am by Timytheus

» Why am I back here - Liam
Yesterday at 11:07 pm by Cody

» Go to fucking hell - XXX - Adam
Yesterday at 10:59 pm by Zebastian

» I live here now! - Arí
Yesterday at 10:21 pm by Lector

Top posting users this month
Zerachiel

Chester

August

Q

Elian

Julian

Leviticus

Miles

Jaxton

Haniel

Statistics
Der er i alt 503 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Romy

Vores brugere har i alt skrevet 28382 indlæg in 2116 subjects

Share | 

Mindre fravær ~

Go down 
ForfatterBesked
Amber

Humør : "Fearless is getting back up and fighting for what you want over and over again....even though every time you've tried before you've lost.”
Fag : Biologi, Astrologi, Psykologi, Historie, Kampsport, Magiske elementer, Besværgelser.
Antal indlæg : 30

IndlægEmne: Mindre fravær ~    Tors nov 02, 2017 5:07 pm

Ja så blev det min tur til at melde lidt fravær! Jeg har været lidt inaktiv her de sidste par dage men har ligget og kæmpet med noget opgave som har slugt meget af min tid desværre.
Men nu er det jo sådan at det er J-dag/de dødes dag i morgen så der skal jeg spise med nogle venner og nok også drikke en del så jeg kommer nok først til ar være helt okay i løbet af søndag/mandag ish så jeg får nok ikke svaret nogle emner indtil da! <3
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Amber

Humør : "Fearless is getting back up and fighting for what you want over and over again....even though every time you've tried before you've lost.”
Fag : Biologi, Astrologi, Psykologi, Historie, Kampsport, Magiske elementer, Besværgelser.
Antal indlæg : 30

IndlægEmne: Re: Mindre fravær ~    Tors nov 30, 2017 10:13 am

Hey guys, jeg har nu desværre været inaktiv herinde en del tid, for det vil jeg super gerne undskylde til månen og tilbage igen!
Årsagen er simpel, skole, skole og mere skole.
Skolen/uddannelsen jeg er startet på er meget hårdere end forventet, jeg skal lærer 5 nye programmer oven i hinanden, jeg skal lære at kode, jeg skal lære at lave reklame uden at det er reklame og så er der oftest en 2-3 opgaver oven i hinanden og når der så endelig er fritid får jeg brugt den på at være social.. Men jeg håber at nu hvor vi kommer ind i december og eksamens opgaven skal skrives at der kommer noget mere tid til at være herinde blandt jeg underskønne væsner for jeg savner jer utrolig meget! <3

Nu ved i det, det er ikke fordi jeg ikke har ville jer men har bare ikke kunne overskue det oveni alle de nye ting der er forgået oveni hinanden ^^' <3

Men som sagt jeg savner jer vildt meget og glæder mig til at vende tilbage til jer! <3
Vis brugerens profil
Calla

Humør : So there it was, I was alive, I had survived. No one saved me, because I saved myself.
Fag : Kunst. Musik. Historie. Kampsport samt andre sports fag.
Antal indlæg : 250

IndlægEmne: Re: Mindre fravær ~    Man dec 04, 2017 8:50 pm

Jeg glæder mig til du kommer tilbage Banshee <3
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Mindre fravær ~    

Mindre fravær ~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1