Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Ons maj 31, 2017 2:31 am by Niklaus

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5750 indlæg in 345 subjects

Share | 

First date - Nathan

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs nov 24, 2015 6:22 pm

Det krævede virkelig meget af ham for ikke at slå armene om hende igen og bare holde hende ind til sig, kysse hendes hår, hendes læber. Hans kinder blev lidt røde ved tanken om hvor meget han egentlig holdte af hende og hvor meget han ønskede at være tættere på hende. Hans dagdrømmeri endte i det sekund hun sagde at han ikke skulle kigge. Han blev lidt forvirret først men forstod så hvad hun mente. Selvfølgelig ville han ikke kigge, men..det var altså ret fristende bare lige kaste et blik derhen, omend kun lige kort! Han bed sig selv i underlæben, han prøvede virkelig at beherske sig..men han kunne ikke lade være. Han så kort hen imod bænken, hvor hun gemte sig og fik et kort lille glimt af hende. Hans ansigt blev glødende rødt og han skyndte sig at se væk igen! Hvordan pokker skulle han kunne beherske sig, når de skulle ligge under samme tæppe? Hun var så smuk og dejlig, han vidste simpelthen ikke om han var i stand til at holde tilbage!
"O-okay, et sekund.." Mumlede han genert og løb hen bag samme bænk. Han havde ikke så meget imod hvis hun så ham nøgen, han var ikke imod sin egen krop. Alligevel skyndte han sig at klæde af og sparke tøjet under bænken, lige ved siden af hendes tøj, og skiftede form til ulv. Han luntede hen til hende og nussede sin næse imod hendes ene øre. "Kom så. Jeg begynder at fortryde at jeg ikke bare valgte at sulte, så jeg kunne holde om dig."
Tilbage til toppen Go down
Aia

Humør : How the Hell do you trust people?
Fag : Psykologi, Bueskydning, Astrologi, Sportsgrene, Løb
Antal indlæg : 209

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs nov 24, 2015 7:01 pm

Hun kunne mærke hans blik i det korte sekund han kiggede og smilede lidt ved tanken. At han gerne ville se hende uden tøj på måtte betyde, at han virkelig godt kunne lide hende.
"Samme her. Jo før vi får spist, jo før kan jeg nyde dine arme om mig," lo hun, rejste sig og gav ham et kort slik på siden af hovedet, før hun satte snuden i jorden.
Det varede ikke længe før hun havde færten af kanin og hun fulgte den ivrigt. Da sporet stoppede begyndte hun at grave, men det varede ikke længe, før hun trak sig væk igen og puffede noget af jorden tilbage igen. "En familie med unger," forklarede hun, i tilfælde af at han undrede sig. Hun kunne ikke få sig selv til at dræbe en unge og da slet ikke en mor!
I stedet fandt hun en ny fært og satte farten op. Da hun havde gravet hullet blev hun ikke skuffet og skyndte sig at bide halsen over på kaninen, før hun luntede tilbage mod bænken og smed den. Én kanin var ikke nok til at gøre to personer mætte, så hun begyndte at lede efter en tredje fært.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs nov 24, 2015 7:13 pm

Nathan logrede glad med halen, næsten ligesom en hund, da hun slikkede ham på siden af hovedet. Han hoppede lidt glad rundt på stedet inden han ivrigt fulgte med hende. Han opførte sig som en hyper lille hundehvalp lige nu, der blev ved med at løbe rundt og hoppe imens han dog stadigvæk fulgte efter hende. Han fik knap nok fat i hvad hun sagde, han havde alt for travlt med at have sin egen lille fest. Dog da hun fældede en kanin begyndte han at løbe. Efterhånden som han løb ville det begynde at blive mere tydeligt at han jagtede en anden kanin. Heldigvis ikke moderen til ungerne. Endelig fik han fat i kaninen og bed halsen over på den. Stolt og glad luntede han hen til bænken med kaninen for at liggen der. Han sørgede for at kaninen lå ordentligt, så den ikke faldte ned på jorden og fik jord på sig.
Han så derefter hen imod Aia. "Behøver vi mere?" Spurgte han inden han kørte tungen over sine tænder for at få blodet på hans skarpe tænder væk.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs nov 24, 2015 7:45 pm

Også Aia logrede med halen, da hun kom tilbage til bænken med endnu en kanin. "Nej, det tror jeg ikke," svarede hun. Hun så sig lidt omkring efter eventuelt brænde. Det var der masser af.
"Skal vi skifte form igen og tilberede det, eller bare spise det som det er?" hendes øjne glitrede af rovdyrinstinkt, det skete nogen gange, når hun var i dyreskikkelse.
Flere gange havde hun bare spist bytte råt, men hun havde intet imod at skulle tilberede det som menneske. Det ville bare tage længere tid, og hun var sulten. Når hun var sulten skulle man passe på med at stille sig imellem hende og et måltid.
Men for en gangs skyld var hun ligeglad med mad. Alt hun ville var faktisk bare at sidde eller ligge tæt på af Nathan og mærke varmen fra hans krop og den glæde han fyldte hende med. De havde kun været adskilt kort tid, men hun følte, at hun virkelig havde brug for ham tæt på.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs nov 24, 2015 10:07 pm

Det ville være nemmest at blive i dyreform og spise maden som den var, men han var altså for utålmodig lige nu. Han villr bare have i sine arme igen. Helst lige nu. Han listede hen bag bænken. Han ville ikke have noget imod at vise sig nøgen, men hvis hun ikke var klar til det, så måtte han hellere lige advare. Men tanken om at dele tæppe med hende, ligge tæt.. Den påvirkede altså ham. Han kunne ikke lade være med at lade fantasien vandre og forestille sig hvordan det måtte være med hende.. Han var sikker på det ville føles perfekt.
"Menneskeskikkelse. Kig væk hvis du ikke vil se mig nøgen - jeg vil dog ikke have noget imod det." Sagde han med et lille grin før han skiftede tilbage til menneskeskikkelse. Han tog sin tid med at få tøjet på igen. Han ville ikke lige skynde sig, for hvis hun kiggede skulle hun da have tid til at nyde synet, hehe!
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Ons nov 25, 2015 6:04 pm

Også hun længtes efter at have ham tæt på sig, så det passede hende fint at skulle skifte tilbage til menneskeskikkelse.
Som han sagde kiggede hun væk, men da hun var sikker på, at han havde fået bukser på, drejede hun hovedet, bare for at se ham uden trøje på. Hun var inderligt glad for, at ulve ikke kunne rødme og nød bare synet uden at dreje hovedet. Skammede sig end ikke.
Da han var helt færdig, puffede hun ham blidt væk. "Vær sød at kigge væk," sagde hun. Hun var virkelig ikke sikker på, at hun ville have, at han så hende uden tøj på.
Alligevel gik hun om til ham igen, da hun havde fået sine jeans og bh på, uden sin bluse ud over. Hun lod sig dumpe ned på bænken ved siden af kaninerne og sad der lidt, før hun trak blusen over hovedet. Det var ikke ment som en fristelse eller noget, det var bare et tegn på, at hun stolede på ham.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Ons dec 02, 2015 4:22 pm

Han kunne simpelthen ikke gøre for det. Han var så nysgerrig omkring hende, men han måtte styre sine hormoner. Der var ikke andet valg. Han havde dog lagt mærke til at hun havde set lidt på ham imens han ingen trøje havde på. Det havde givet ham lidt hurtigere hjertebanken og han blev pludselig nervøs for om han godt nok så godt ud. Normalt plejede han ikke at være i tvivl om den slags.
Han nikkede til hende, da hun sagde at han ikke skulle. Han ville gøre sit bedste for at lade være... Men da hun satte sig på bænken kiggede han og han godt helt vejret. Hun havde ikke sin trøje på endnu!
Han tog en dyb indånding og gik hen til hende. Han gav hende et kort kys på kinden - han turde ikke andet lige nu. "Lad os få gang i et bål."
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors dec 03, 2015 4:41 pm

Fordi hun godt kunne mærke hans hormoner, besluttede hun sig for at drille ham lidt. "Du er vist rigeligt varm," lo hun, men alligevel gav hun sig til at samle brænde.
Hun kunne ikke lade være med at kaste stjålne blikke på ham, åh, hvor så han dog godt ud. Hendes hjerne arbejdede på højtryk for at finde ud af, hvad hun skulle sige, men alt det, der faldt hende ind, virkede dumt og barnligt. Og det sidste hun ønskede lige nu var at ydmyge sig selv.
"Så, kan du lide dit job indtil videre?" gud, hvor følte hun sig dum, og hun bukkede sig meget sammen om den bunke grene og pinde, hun havde fundet, for at han ikke skulle se, hvor sur hun var på sig selv.
Hendes blik strejfede en sten, og et kort sekund var hun ved at samle den op og slå sig selv i hovedet med den, men hun modstod fristelsen.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man dec 07, 2015 10:39 pm

Hans kinder blev lidt røde over den kommentar! Yea, han havde nogle tanker omkring hende ligr nu, som han ikke ville vove at sige højt og det gjorde at det føltes som om hans krop brændte. På en god måde, dog! Han måtte gøre alt i sin magt for ikke bare at tage fat i hende og holde om hende indtil næste dag. En tanke strøg forbi hans hjerne. Var han ved at forelske sig i hende? Hans hjerte begyndte at banke hurtigere ved tanken om det, men alligevel føltes det meget rigtigt. Han måtte tage det stille og roligt. Han ville ikke skræmme hende væk.
Han begyndte selv at samle brænde, men sørgede for ikke at være for langt væk fra hende. "Ja, det kan jeg. Det er..ret spændende til tider. Jeg elsker det især fordi jeg mødte dig." Han holdt vejret. Han var bange for at trække vejret lige nu og turde heller ikke at bevæge sig. Gud, hvor var han dum! Det kunne han da ikke bare sige!
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors dec 10, 2015 6:13 pm

Endnu engang bredte en rødmen sig i hendes ansigt. "Mener du virkelig det?" spurgte hun. Hvordan kunne det være, at han altid vidste præcis, hvad han skulle sige for at få hende til at rødme? Det var lidt rart, men det fik hende også til at føle sig lidt sårbar.
Hun gik tilbage til bænken og smed bunken, hun havde samlet, ved siden af den, før hun gik hen til ham og forsatte med at samle brænde, så hun var tættere på ham.
Bare det at se på ham, fik hendes hjerte til at slå hurtigere, og hun havde lyst til bare at sidde eller ligge tæt op ad ham og tale om alt og ingenting for altid.
"Må jeg stille dig et lidt personligt spørgsmål?" spurgte hun efter et øjebliks stilhed. Der var noget, hun gerne ville vide, men det var okay, hvis han ikke ville fortælle hende det. Hun brød sig heller ikke om at tale om sin fortid.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man dec 21, 2015 11:10 pm

Med et lettet suk fortsatte nathan med at samle brænde. Han havde været bange for hendes reaktion over at han sagde at han elskede at han havde mødt hende. "J-ja, det gør jeg." Han så på hende over skulderen med et bredt og kærligt smil før han fokuserede på at samle brænde igen. Han så nysgerrigt på hende, da hun kom lidt tættere på. Åh, hvor var hun perfekt på alle måder. Han kunne ligefrem mærke og høre sit hjerte banke hurtigere. han blev helt bange for om han overhovedet ville kunne være i stand til at høre hende snakke på grund af det.
Men hans frygt var ikke behøvet. Da hun begyndte at snakke skar hendes dejlige stemme igennem støjen fra hans hjerte og beroligede ham endda lidt. "Selvfølgelig, spørg løs." Sagde han med et smil før han gik hen til bænken for at smide det brænde han havde fundet.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs dec 22, 2015 11:28 am

Hun fulgte efter ham med sit eget brænde, mens hun prøvede at finde de rigtige ord. Spørgsmålet fik hende muligvis til at lyde jaloux, og det var hun måske også, men hun følte, at hun havde brug for at vide det.
"Hvor længe var dig og Aubrey kærester?" spurgte hun stille, og lod brændet falde ned i bunken. Det havde ikke hjulpet meget at stille spørgsmålet ligeud, og hun følte sig så dum.
Med et suk lod hun sig dumpe ned på bænken ved siden af de døde kaniner, mens hun betragtede Nathan i smug.
Åh, hvor var hun bare heldig at have ham! Hans mørke hår, muskuløse krop og charmerende personlighed.

//Jeg er helt vild med dit sprog! Det er så levende og smukt!//
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man dec 28, 2015 11:28 am

Hvor lang tid.. Nathan så lidt forvirret på hende. Hvorfor ville hun vide det? Det var i fortiden og han havde ingen følelser for Audrey mere. Han så hende mere som en ven nu. Uanset hendes grund til at slå op med ham, så havde det gjort ondt. Meget. Han havde tilgivet, men han havde ikke glemt. Nathan rullede lidt med skuldrene inden han begyndte at sætte grenene på plads, så de kunne holde en ordentlig ild igang.
"Mindst et år, vil jeg tro." Svarede han omend lidt tøvende. "Det er cirka to år siden, hun slog op med mig. Ren tilfældighed at hun har løb med mig som lærer." Han kunne udmærket godt huske, hvordan hun havde bedt om at snakke med ham alene, men han havde prøvet at behandle som enhver anden elev. Ved at sige de havde time og medmindre det var yderst vigtigt, så måtte det vente til efter timen. "Hvorfor spørger du?" Han så nysgerrigt på hende; Han ville gerne vide hvorfor. "Og har du en lighter, eller noget vi kan bruge til at starte bålet?"

//Åh. Mange tak. Smile
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man dec 28, 2015 11:41 am

Et helt år? Det var længe. Hun trak på skuldrene. "Bare nysgerrig," mumlede hun. Hun kunne godt fornemme, at det havde gjort ondt på ham at slå op med Audrey, og det fik hende til at spekulere på, om han stadig havde følelser for sin eks. Men hvis det var tilfældet, ville han da ikke have kysset hende, vel?
Mens han samlede bålet, samlede hun sin taske op og rodede i den. Hurtigt fandt hun både dolken - den lagde hun på bænken - og nogle tændstikker. Tændstikkerne kastede hun over til ham. Hun havde altid sådan nogle basis overlevelses ting med sig, bare for en sikkerheds skyld.
Stadig tvivlende på hans følelser for hende, samlede hun sin kniv op og gav sig til at flå kaninerne. Det var hårdt arbejde, men med sin tvivl, der nærmede sig vrede, var det faktisk rart at kunne få lov at rive i noget.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man dec 28, 2015 12:02 pm

Nathan grab tændstikkerne med lethed og samlede lidt på de sidste gerne, inden han fik tændt en af tændstikkerne, som han holdte tæt på den mindste gren. Endelig fik den fat i ilden, og han pustede lidt for også at få fat i gløderne. Bålet var rimelig størrelse, ikke for stor, ikke for lille. Han nikkede med et tilfreds smil og satte sig lidt bedre til rette, inden han kiggede på hende. En overvældende trang til at holde om hende skyllede indover ham, men han var nød til at holde sig lidt væk fra hende nu. Måden hun flåede kaninerne på hentydede til en smule vrede. Han ville helst have at det var kaninerne hun flåede, og ikke ham.
"Aia.." Han kunne da i det mindste spørge om hun var okay, ikke? "Er du okay?" Han så lidt bekymret ud; måden han rynkede panden på, de let sammenknebne øjne og måden hans fingre holdte fast i græsset.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man dec 28, 2015 12:33 pm

Kniven fik åbnet skindet på den anden kanin, og hun flåede det af i én hurtig bevægelse. "Hvorfor skulle jeg ikke være det?" vrissede hun og sendte ham et vredt blik, der nok var mere såret end vredt. Havde han kysset hende for at dulme sin egen smerte over Audrey og ikke fordi han kunne lidt hende?
"Bare fordi du tydeligvis stadig er såret over bruddet med din eks, som du kom sammen med i over et år, og måske kun kyssede mig, fordi jeg minder dig om hende? Det er sgu da for dumt!" hun var vred og såret, og ufrivilligt trillede en tåre ned af hendes kind. Den blev efterfulgt af flere, og hun var nødt til at tørre tårerne væk med bagsiden af hånden.
Tvivlen nagede hende, hun havde kaninblod ud over hænderne og hans bekymring irriterede hende.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man dec 28, 2015 2:19 pm

Nå, det var det som var galt. Hun troede at han bare brugte hende for at glemme Audrey! Han kunne ikke lade være med at smile lidt også selvom han var lidt såret over at hun troede på at han kunne finde på det. Han lagde hovedet lidt på skrå og fumlede lidt med græsset.
"Vær nu ikke fjollet. Du minder mig overhovedet ikke om hende. I er så anderledes som man kan være. Jeg kyssede dig, fordi jeg rigtig godt kan lide dig. Jeg er kommet mig over bruddet, også selvom jeg ikke er helt så glad for at snakke med hende." Han trak lidt på sin ene skulder, inden han rejste sig op. "Jeg er lidt såret over at du tror på at jeg ville kunne finde på at bruge dig sådan... For det kunne jeg ikke. Det kan jeg ikke. Jeg holder meget af dig og vil helst ikke se dig såret." Han gik hen til hende og ville tage hendes hænder, også selvom de var blodige.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man dec 28, 2015 3:18 pm

Tårerne trillede ned af hendes kinder, men det han sagde dulmede smerten lidt. Men også kun lidt.
Det næste han sagde, fik hende til at føle sig dum, og ubevidst rykkede hun længere væk fra ham. Nu ville han jo så tro, at hun var en jaloux tosse, og det var det sidste hun ønskede.
Hun var blevet færdig med de to første kaniner, og gav sig til at flå den sidste. Men eftersom hendes vrede var dampet af og blevet erstattet af sørgmodighed, havde hun ikke så mange kræfter at gøre godt med.
"Gider du finde servietterne i min taske?" spurgte hun uden at se på ham, mens hun kæmpede med kaninskindet. Hendes hænder var oversmurt med blod, og det begyndte at føles ubehageligt, efterhånden som det størknede.
Der lå mange underlige ting i hendes taske, men hun var ligeglad med, at Nathan opdagede det. Lige nu var det vigtigste for hende bare at få blodet af hænderne og noget at spise.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man dec 28, 2015 3:27 pm

Nathan så lidt ned, da hun rykkede sig væk. Han fik helt ondt i hjertet da han skimtede tårerne, der løb ned af hendes kinder, og han knyttede sin ene hånd. Han ville ikke have at hun græd på grund af ham. Han bed sig svagt i underlæben imens han nikkede og fandt hendes taske for at lede efter nogle servietter. Han fandt nogle og rakte dem straks til hende med et lille smil om læberne.
"Værsgo. jeg vil begynde at putte dem over bålet." Men han ventede lidt med at gøre det. Han ville gerne gøre et eller andet for at muntre hende lidt op, men han var også bange for at gøre hende mere trist. Men på den anden side, hvis han nu ikke gjorde noget, så troede hun måske han var sur, hvilket han slet ikke var! Åh, hvor var det dog svært. Men.. Det var også det værd. Han lænede sig ned for at kysse hende ovenpå håret, da han var meget usikker på om hvad ville gøre hende glad lige nu. "Du er unik, Aia, og det er en af de mange grunde til at jeg finder dig så tiltrækkende."
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man dec 28, 2015 3:32 pm

Fordi hun stadig havde den sidste kanin i hænderne, tog hun imod servietterne med tænderne. Et kort øjeblik stivnede hun, da han kyssede hendes hår. Det han sagde, fik tårerne til at flyde mere, men denne gang var det af lettelse og lidt af glæde.
"Mener du det?" spurgte hun ud gennem servietterne og snøftede en enkelt gang. Hvis han virkelig gjorde, var det det sødeste, nogen nogensinde havde sagt til hende.
Hun følte sig stadig dum over at have reageret som hun gjorde, hun havde jo selv stillet spørgsmålet, men det var blevet bedre.
Den sidste kanin var færdig, hun lagde den fra sig, og tørrede hænderne i servietterne, som hun derefter smed i skraldespanden. Hendes humør var blevet lidt bedre, men ikke meget.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man jan 04, 2016 5:36 pm

Nathan havde lidt dårlig samvittighed over at han ikke hjalp hende med kaninerne, men det var vidst lidt for sent nu, udover lige at forberede dem til at spise. Han nikkede til hende og strøg en hånd over hendes hår. ”Selvfølgelig mener jeg det. Jeg kan lide dig som du er.” Det var jo sandheden. Hvilket man kan tydeligt kunne se, måden som hans øjne lyste op imens han så på hende. Måske Nathans hjerte var ved at banke lidt hurtigere for hende?
Nathan så lidt på de to kaniner for at regne næste step ud. ”Har vi salt, peber, eller bare noget for at gøre smagen mere interessant?” Spurgte han imens han så hen imod hende.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs jan 05, 2016 11:42 am

Langsomt bukkede Aia sig ned og tørrede sin kniv af i græsset, før hun satte den tilbage i skeden. Derefter rakte hun ud efter sin taske, og efter at kniven var gledet derned igen, gav hun sig til at lede i den. Hun fandt en lille stofpose lukket med læddersnor. Forsigtigt åbnede hun den og snusede ind, før hun nikkede bestemt og rakte posen til ham.
"Du skal ikke bruge det hele, jeg har ikke så meget tilbage," mumlede hun og forsatte med at lede i sin taske. Hun ledte ikke efter noget bestemt, havde bare brug for et øjebliks afledelse fra situationen. Men hun kunne ikke lade være med at skæve til ham, og det var nok det, der fik det til at gå galt.
Mens hun så på ham i stedet for ned i tasken, ramte noget skarpt hendes ledende hånd, og hun sprang op, smed tasken fra sig og bandede. Hendes hånd begyndte at bløde af såret. "For satan!" bandede ud og rystede hånden for at få den sviende fornemmelse væk.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs jan 05, 2016 3:05 pm

Nathan tog posen og gik hen til de to flåede kaniner, som han så begyndte at krydre, eller hvad man nu kunne kalde det! Imens nynnede han en lille melodi, som han fornylig hørte i radioen, men den frede stund blev af en ung pige, der pludselig bandede højlydt. Nathan så sig over skulderen for at se hvad der dog i alverden skete, og mærkede et ubehageligt ryk i hjertet, da han så blodet. Han fór op og skyndte sig hen til hende. Han tog med et fast greb fat i hendes sårede hånd for kort at se på det, inden han skyndte sig hen til sin egen taske. En af fordelene ved at være lærer var at man altid var parat! Han fandt noget forbinding og gik hen til hende. "Her, lad mig forbinde det." Lidt mere forsigtigt denne gang ville han tage fat i hendes håndled og begynde at putte bandagen rundt om såret - hvis hun da tillod ham det. Hvis hun gjorde, ville han efter at have forbundet hendes sår, kysse hendes håndled blidt.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs jan 05, 2016 3:33 pm

Først lod hun ham se på hånden, men da han kom med bandagen, trak hun sig lidt væk. Hun var vant til at klare sig selv og havde også selv forbinding i tasken. Men så kom hun i tanke om, at det jo var Nathan, og derfor lod hun ham forbinde hånden.
"Tak," mumlede hun, da han var færdig rakte hun igen ud efter sin taske. Hun fik fat i den skarpe kant, der havde skåret hende. "Dumme kniv!" hvæsede hun, da hun så hullet i skeden. Igen rakte hun ned i tasken og fandt en tom stofpose, som hun satte om hullet. Derefter lod hun sig dumpe ned ved bålet og lyttede til dets knitren og så på flammerne danse.
"Ved du hvad?" mumlede hun, men hun gav ham ikke tid til at svare. "Jeg har altid ønsket mig at møde en som dig." Hun så op på ham med store øjne og ønskede inderligt, at han ville sætte sig ved siden af hende, så hun igen kunne mærke varmen fra ham hel tæt på.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs jan 05, 2016 6:30 pm

Nathan kunne ikke klare at se hende i smerte, kunne han nu se. Det gjorde ondt på ham. Han sagde ikke noget, imens hun ordnede kniven. Han gik hen til kaninerne og fik fat i en lang, dog stærk, gren, som han brugte til at have kaninerne over bålet. Han havde sat den ene ende af grenen på bænken og den anden del på en stor sten. Tilfreds med sit arbejde satte han sig ned ved siden af hende og egentlig ret tæt. Han lagde armen om hende, dog langsomt i tilfælde af at hun ikke ville have det.
"Har du?" Han smilede bredt til det. "Hvordan kan det være?" Han lagde hovedet lidt på skråt imens han smilede lidt kækt til hende; han var ret sikker på at han vidste hvorfor! Han kunne ikke være sikker, men han mente at hun kunne lide ham, som han kunne lide hende. Jep.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   

First date - Nathan
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» So you do care? - Nathan.