Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Ons maj 31, 2017 2:31 am by Niklaus

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5750 indlæg in 345 subjects

Share | 

First date - Nathan

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
ForfatterBesked
Aia

Humør : How the Hell do you trust people?
Fag : Psykologi, Bueskydning, Astrologi, Sportsgrene, Løb
Antal indlæg : 209

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors nov 12, 2015 6:29 pm

Hendes ene øjenbryn fløj i vejret og hun stirrede lidt på ham. Gud, hvor lød han forælder-agtig. Men hvorfor mon han var nysgerrig på det? Var han måske bange for at hun skulle finde en bedre ven end ham selv? Hun så hurtigt væk igen.
"Tja... Altså, jeg stjal fra en, men blev opdaget, og vi endte oppe på kontoret. Han tilbød mig et job, så jeg ikke behøver at stjæle, så man kan vel godt sige, at vi er venner... Ellers er der vist ikke lige nogen," sagde hun. Hun kiggede på ham med et skævt smil, der antydede lidt mere end venskab. "Altså udover dig."
Hjertet begyndte lige så stille at slå hurtigere i hendes bryst for hver gang hun så på ham. Åh, hvor var han altså bare lækker! Og tænk at han havde kysset hende! Hun slap hans hånd og lod i stedet armen glide rundt om livet på ham.
"Har du altid godt ville være lærer?" spurgte hun så.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors nov 12, 2015 9:49 pm

Hans hjerte begyndte at banke hurtigere og han kunne bogstavelig talt høre det! Hvorfor havde han stillet det spørgsmål?! Han prøvede ikke på at være hendes forælder, han prøvede på at være... Ja. Hvad prøvede han egentlig at være? Hans hjerte ville ikke stoppe og han var egentlig bange for om hun kunne høre det. "Du..stjal fra en? Hvorfor?" Han så lidt forvirret på hende og rynkede på panden imens. "Men dejligt du fik et jobtilbud. Tog du jobbet?" Det sidste hun sagde fik ham til at rødme lidt og undgå øjnekontakt. "Heh.." Han kunne slå sig selv. Måske hoppe udfra bjerget?
Underligt nok blev hans hjerte mere rolig, da hendes arm gled om hans liv. Først lidt usikker på hvad han skulle gøre fik han endelig sig selv til at lægge en arm om hendes skuldre. Måske gjorde han det forkert? Hvorfor var han så nervøs?! "Hm? Oh. Eh.. Nej.. Nu må du ikke grine, men.." Han tøvede. ".. Jeg ville være en prinsesse, da jeg var lille.. da jeg blev teenager ville jeg være sanger i et boyband fordi alle pigerne gik helt forelsket amok i dem.." Han sukkede svagt.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Fre nov 13, 2015 6:58 am

"Når man er ny et sted og hverken har venner eller job og alle er ligeglade med en, er der ikke rigtig nogen udvej," en klump i halsen voksede sig langsomt større, da han spurgte, om hun havde taget imod det. "Nej. Af to grunde. Et: jobbet var som bartender på en natklub, hvor der kommer alle mulige klamme mennesker. Og to, at stjæle giver bedre."
Åh, bare han ikke syntes at hjn var ondskabsfuld, fordi hun stjal. Hendes tvivl forsvandt dog lidt sammen med klumpen i halsen, da han fortalte om sine drømme som lille. Hun kunne ikke lade være med at trække på spolebåndene, da han nævnte prinsessen.
Hun bemærkede dog hans suk og blev omgående forvirret. Var han træt af at være sammen med hende? Hvad ellers kunne det være? Men eftersom at hans arm lå om hendes skuldre, kunne det da ikke være tilfældet. Kunne det?
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Fre nov 13, 2015 9:59 am

Han måtte indrømme at han ikke var glad for at hun gik rundt og stjal fra andre, men han kunne ikke gøre så meget ved det, kunne han? Han ville ikke forbyde hende det, eller melde hende til politiet, selvom han egentlig nok burde. Han ville bare ikke lave om på hende siden han godt kunne lide hende som hun var. "Hvis du mangler mad, så siger du til." Og han ville ikke tage et nej. Hvis hun havde brug for penge til mad eller andet, så ville han gerne give hende det.
"Hvad med på en cafe, så? Så vidt jeg har hørt leder de altid efter nye unge sjæle at drive rundt med." Det blev sagt i en spøg, men han mente det faktisk. Han smilede af hende, også for at vise at han ikke var sur over at hun stjal. Klart, han var ikke ellevild glad over det, men som sagt - Der var ikke meget han kunne gøre ved det udover at tilbyde sin hjælp.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Fre nov 13, 2015 3:53 pm

Hans arm om hende gav hende en kriblende fornemmelse i hele kroppen, der var meget rar. Det han sagde om penge til mad irriterede hende faktisk lidt. Aia troede lidt, at han ikke troede, hun kunne klare sig selv. På den anden side var det også lidt rart at han ville tage sig af hende.
Smilet han sendte hende, fik hendes hjerte til at smelte. Det med caféen virkede som en god idé, men så på den anden side... "Jeg tror ikke, det er en god idé," mumlede hun og så med i jorden. Hende plus mange mennesker gange med stress over bestillinger var lig med kaos. Hvor meget hun end havde brug for penge, var steder med mange mennesker ikke lige hende.
Hun havde engang haft arbejde på et bibliotek, men hun havde været nødt til at sige op da hun flyttede ned til sin mormor, selvom det gjorde hende ked af det. Biblioteker var hendes ynglingssteder næst efter naturen.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man nov 16, 2015 5:25 pm

Nathan ville på en diskret måde sørge for at hun fik spist, hvis hun blev ved med at nægte at tage imod hans penge. Sikkert ved at invitere hende ud på middag flere gange, forskellige steder, men kun fordi han gerne ville være mere sammen med hende og fordi at han ikke ville have at hun sultede. Han fornemmede lidt at hendes humør dalede ned ad, og det ville han helst ikke have, dette skulle jo være en god date, som de begge kunne tænke tilbage på med et smil.
"Du finder på noget, og jeg er her, hvis du har brug for hjælp." Sagde han og lænede sig lidt ned for at kysse hendes kind. Han håbede at det kunne opmuntre hende bare lidt. Det begyndte så at gå op for ham, i det han så sig omkring, at de var næsten ved toppen af bjerget og der var nogle bænke med borde lige i nærheden. "Skal vi stoppe nu og få lidt at spise?"
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man nov 16, 2015 6:28 pm

Åh, hvor var han bare dejlig! Tænk at han troede sådan på, at hun kunne klare det, og at han ville være der for hende.
Hendes øjne lukkede sig, da han kyssede hende på kinden, og hun glemte helt omgivelserne. Han fik hende til at føle sig som noget helt specielt.
Hjertet sank lidt, da hun så, at de næsten var på toppen. Det betød, at det ikke ville vare længe, før daten var slut.
Hun lod sig dumpe ned på en af bænkene og så ud over landskabet. Solen var på vej ned, men det var stadig lyst. Hurtigt gennemrodede hun sin hukommelse og fandt til sin ærgrelse, at hun havde glemt sin lommelygte.
"Kommer du ofte heroppe?" spurgte hun og åbnede hun sin taske for trak sin vandflaske op. Hun var tørstig og tog en stor slurk, hvor var det dejligt at mærke den kølige væske ned gennem halsen.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs nov 17, 2015 10:38 am

De skulle skynde sig, hvis de skulle nå at komme ned fra bjerget inden det blev mørkt, men han var ikke meget for at daten skulle ende.. Men, han holdt fast i tanken om at de ville have endnu en date og helst meget snart. Han satte sig ned ved siden af på bænken og hævede et øjnebryn over at hun rodede i sin taske, men sagde ikke så meget til det. Han fandt to sandwicher i hans taske, begge to lavet med lidt forskelligt. Han rakte dem begge to hen imod hende. "Vælg én og se ikke efter hvad der er i. Det skal være lidt spændende." Sagde han drillende og grinede kækt til hende.
"Hm? Nøh, jeg har været her engang før, men det var som en ulv. Det er første gang, jeg har været her som menneske. Jeg fandt stedet rigtig smukt, og tænkte at jeg ville dele synet med en anden, hvis nu en person skulle vise sig at være den rigtige at vise det til." Han roste sig selv for den omgang flirten!
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs nov 17, 2015 6:12 pm

Rødmen bredte sig i hendes kinder, og hun smilede flovt. Hurtigt rystede hun det af sig og tog en sandwich, da hun havde fået nogenlunde styr på sit bankene hjerte. Med et lidt nervøst smil pakkede hun sandwichen ud af indpakningen og tog en bid. Hendes øjne blev pludselig meget store. "Det smager jo godt!" udbrød hun overrasket. Ærligt talt var hun lidt overrasket, det var ikke hver dag man mødte en fyr der kunne kombinere de rigtige ting i en sandwich uden at kende pigen særligt godt.
Hun blev pludselig meget skyldbevidst over sit udbrud, hun mente jo ikke, at han ikke kunne lave mad. "Undskyld. Det er bare... Det her er meget bedre end noget jeg selv kan lave. Hvad er det?" spurgte hun. Grådigt tog hun endnu en bid, bare for at være sikker på, at hun ikke havde smagt forkert før. Det havde hun ikke.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs nov 17, 2015 7:15 pm

Nathan grinede lidt over hendes udbrud. Det varmede ham om hjertet at han kunne lide det. Hans far havde altid været lidt af en professional i køkkenet og havde lært Nathan en del! Hvilket han satte stor pris til den dag i dag! Han elskede at lave mad...Det fik ham til at føle sig tættere på sin far. Han rystede lidt på hovedet af hende - Han kunne ikke komme sig over, hvor kær hun var. Han havde virkelig lyst til at kramme hende og bare holde om hende, men han ville lade hende spise først. Han fik indpakningen om sin sandwich af og tog en bid før han begyndte at svare hende.
"En hemmelighed." Han blinkede drillende til hende med et kækt smil! "En rigtig gentleman afslører ikke bare sine hemmeligheder." Han ville lave lidt sjov med hende. Det var helt sikkert at der var salat i med lidt mayonnaise, men det andet ville være usikkert. Hmm!
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs nov 17, 2015 7:32 pm

Hun elskede hans latter, den var lige så behagelig som vindens susen eller bølgernes slag mod kysten, og den fik hende til at føle sig helt rolig og godt tilpas. Forsigtigt rykkede hun lidt tættere på ham.
Et smil bredte sig på hendes læber, før hun lænede sig de sidste centimeter over mod ham og kyssede ham. "Det er tryllekunstnere! Spyt så ud!" smilede hun og tog endnu en bid af sin sandwich, før hun lagde hovedet på hans skulder. Salaten var tydelig nok, men hun var lidt usikker på alt det andet. Var det tomat, hun kunne smage?
Mens hun tyggede, vandrede hendes tanker lidt frem og tilbage, mens hun bearbejdede alt det, hun nu vidste om hende. Det var meget, både af gode og dårlige ting, og hendes hjerne arbejdede på at sortere det hele. Især det først kys.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs nov 17, 2015 9:57 pm

Det fik hans hjerte til at banke hurtigere at hun satte sig lidt tættere på. Han kunne ikke og havde egentlig ikke lyst til at holde ham selv fra at en lægge en arm om hende. Så det gjorde han. Han lagde sin ene arm over hendes skuldre, nærmest for at invitere hende til at sidde helt tæt på. Det ville han ikke have noget imod - tværtimod faktisk! Han ville elske det. Altså, ikke ment på den måde at han elskede hende. Det var måske lidt tidligt, ikke?
"Nå ja.. Hmm.." Han så tænksomt ud, selv efter kysset, som han i den grad havde nydt også selvom det ikke var så langt, som han egentlig ville ønske. "Nøh. Jeg tror jeg tager den hemmelighed med mig i graven." Men der var så sandelig tomater i, måske også agurk? Efter at have spist lidt af sin egen sandwich, begyndte han at give hendes hals små kys. Han kunne ikke lade være!
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Ons nov 18, 2015 9:47 am

Hun vendte smilende øjne af ham og rystede lidtpå hovedet. Han gjorde det nok bare for at irritere hende, men hun kunne faktisk meget godt lide det.
Da han begyndte at kysse vendes hals, lagde hun sandwichen på bænken og lagde hovedet tilbage, så han bedre kunne komme til. Hvert lys sendte en gysen gennem hendes krop på en behagelig måde.
Med et kækt smil trak hun sig pludselig lidt væk. "Fortæl mig hvad der er i sandwichen, så får du lov at forsætte," smilede hun og så ham ind i øjnene med et drillende glimt i sine egne. Han måtte gerne kysse hende på halsen, men hun ville gerne vide, hvad der var i sandwichen.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Ons nov 18, 2015 2:21 pm

Han blinkede forvirret over at hun trak sig væk, og stak sin underlæbe ud for at se mere trist ud. Han havde ikke tænkt sig at fortælle sin hemmelighed, også selvom han rigtig gerne ville kysse hende, så var han ikke meget for at fortælle sin hemmelighed. Han spiste sin egen sandwich og rejste sig derefter op, mens han grinede lidt til hende. "Lad os se hvor længe du kan gå med ikke at få flere kys fra mig, i det tilfælde." Han blinkede drillende til hende.
"Lad os komme hjemad." Han var ikke meget for at afslutte daten.. Men hvis de ikke kom ned inden det blev mørkt, så ville det blive mere svært at komme ned uden at blive skadet. "Medmindre du vil overnatte heroppe, selvom vi ikke har grejet til det."
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors nov 19, 2015 6:30 pm

Hendes øjne rullede en gang rundt, før hun igen gav ham et hurtigt kys. "Du vinder," sagde hun. Da han gav forslaget om at komme hjem, kiggede hun ud over bjerget mod den nedgående sol. Efter et kort sekund trak hun tasken op på skødet og begyndte igen at rode i den. Hun fandt sin sin kniv og trak den op. Drejede den lidt mellem fingrene, før hun lod den falde ned i tasken igen. "Mon ikke der er nogle dyr heroppe vi kan jage?" spurgte hun og så sig lidt omkring, mens hun snusede ind.
En duft af kanin ramte hende. "Her er i hvert fald kaniner, så mad kommer vi ikke til at mangle," hun vidste ikke helt, om han var med på at overnatte heroppe, men det var hun. Hvis det skulle vise sig, at han ikke gad, kunne han bare gå hjem selv. Hun ville sove heroppe.
Hun havde klaret sig selv før, og hun overbeviste sig selv om, at hun kunne gøre det igen. Intet kunne være værre end forholden hun havde haft de mange gange hun var løbet hjemmefra.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors nov 19, 2015 9:59 pm

Han smågrinede lidt efter det korte kys, hun gav ham. Han vandt ofte i sådanne ting. Han var jo en fornuftig ung mand, heh. Han blev dog lidt overrasket over at hun trak en kniv frem og troede først at hun direkte ville angribe ham, før han blev lidt mere fornuftig og kom frem til at det kunne hun ikke finde på. Han var pænt sikker på at hun kunne lide ham lige så meget som han kunne lide hende. Det håbede han i hvert fald. Det overraskede ham også at hun havde tænkt sig at sove heroppe!
"Måske ikke, men hvad med at sove? Der kan være koldt heroppe og jeg har kun et tæp-..." Han afbrød sig selv og fik pludseligt røde kinder. Han undgik øjnekontakt og bed sig selv i læben før han snakkede igen. "Jeg har kun et tæppe med, så hvis vi skal sove heroppe må vi dele og det er ikke det største tæppe.." Hvilket betød at de skulle ligge tæt. Personligt havde han intet imod det, men måske var det grænseoverskridende for hende?
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Fre nov 20, 2015 6:59 pm

Hun lagde hovedet på skrå og rejste sig. Lod sine hænder køre langsomt ned af hans arme og tog begge hans hænder. "Er det et problem?" spurgte hun. Ingen lumske bagtanker kørte rundt i hendes hoved, hun ville bare ikke have noget imod det. Men hvis han havde, ville hun respektere det. Hendes ulveform var trodsalt dejlig varm, og den kunne hun sagtens sove i, hvis han ikke ønskede at dele tæppet.
Hun rejste sig lidt på tærer, kyssede ham fjerlet og trak sig så lidt tilbage igen, stadig men hans hænder i sine. Hans sendte nærmest en ild op igennm hendes arm, og hun var ikke spor nervøs for at sove tæt, hun kunne jo godt lide ham. Meget endda.
Hvert blik, hvert kys, hver lille strejf fik hendes hjerte til at banke hurtigere og gjorde hende glad på en måde, hun aldrig havde været glad før. Mon det her var kærlighed?
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Fre nov 20, 2015 10:01 pm

Hendes hænder der kørte ned af hans arme fik de små hår til at rejse sig, næsten som om han fik kuldegysninger. Det var ikke ment som om, han ikke kunne lide det - for det kunne han skam. Rigtig meget endda! Han så op på hende med et fortryllet blik, næsten som om at hun havde kastet trolddom over ham for at få ham til at beundre hende. Det virkede i hvert fald.
Efter det beklageligvis meget korte kys valgte han endelig at svare på hendes spørgsmål. "N-Nej da." Han kunne virkelig slå sig selv i hovedet med en sten, så dum følte han sig lige nu. "Jeg mener.. det ville jeg selvfølgelig ikke have noget imod. Det var bare om du var komfortabel med det." Selvom at han respekterede hendes grænser, så var han stadigvæk en dreng, som havde hormoner og lyster, der kunne få drømmeriet igang. Men han ville ikke presse hende til noget som hun ikke ville.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Lør nov 21, 2015 10:50 am

Et kærligt smil bredte sig på hendes læber. Hvor var han bare dejlig! "Hvis du er, er jeg," sagde hun blidt og omfavnede ham. Hormoner spurtede rundt i hendes krop, men hun gjorde sit bedste for at skjule det. Hun vidste ikke helt, om hun ville have overnatningen under det lille tæppe til at udvikle sig. Men nu måtte de se, hvordan det gik.
Hun slap ham og pressede sine læber mod hans. Lod hænderne køre rundt i hans hår. Hun var helt og aldeles fortabt i ham.
Efter et halvt minuts tid stoppede hun kysset, men lod sin pande hvile mod hans, så deres næser også rørte hinanden. "Tak," hviskede hun.
Hendes ene hånd kørte stadigvæk rundt i hans hår, og hun nød fornemmelsen af det imellem sine fingre.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Søn nov 22, 2015 9:58 pm

Selvom han var meget fokuseret på ikke at skubbe hendes grænser, eller teste hvor meget han kunne slippe afsted med, så kunne han ikke holde sig selv fra at ligge sine hænder på hendes hofter, da hun omfavnede og kyssede ham. Han ville ikke prøve på mere lige nu - det ville måske også være lidt for tidligt med det. Åh, han orkede ikke at tænke så meget over det. Hvis det udviklede sig til mere ville han ikke have noget imod det, præcis ligesom han ikke ville have noget imod hvis der ikke skete noget. Det var op til hende, i sidste ende.
Han nussede sin næse lidt imod hendes efter at hun havde brudt kysset. "Tak for hvad?" Mumlede han undrende, imens hans hænder på hendes hofter gled hen til hendds ryg, for at holde lidt om hende. Han gav hendes næsetip et kort kys. "Skal vi finde mad i menneskeform, eller dyreform?" Personligt var han okay med begge.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man nov 23, 2015 6:46 pm

"Altid at tjekke mine grænser og meninger," mumlede hun. At hans hænder bevægede sig opad fra hendes hofter gjorde hende bedre tilpas, end hun havde været, da hun startede på akademiet. Det samme hjalp hans kys også på. Hun havde stadig fingrene filtret ind i hans hår og var ikke helt stoppet med at massere hans hovedbund.
Det andet spørgsmål var sværere at svare på. For at gøre det nemmere for sig selv og fordi hun følte, at hun havde bestemt meget den dag hviskede hun: "Hvad synes du?"
Det var helt op til ham, hun kunne jage i begge skikkelser, selvom hun foretrak dyreskikkelse. Men ærligt talt var hun fuldstændig ligeglad med, hvad han valgte, bare det var ham der besluttede det.
At tage beslutninger var ikke altid hendes stærke side, og hun var nogengange - som nu - bange for at tage den forkerte og gøre ham ked af det.
Derfor lod hun ham bestemme.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man nov 23, 2015 10:17 pm

Det var underligt behageligt at hun masserede hans hovedbund. Han var faktisk ret overrasket over at kunne lide det! Han kunne ikke forklare det, men hun gjorde noget ved ham. Hans hjerte bankede hurtigere når han så hende, og han havde hele tiden den trang til bare at snakke med hende. Det var lige meget hvad de snakkede om, så længe de bare var sammen, ifølge ham. Han blev ved med at give hende små kys på næsetippen, kinden, nogle gange hendes læber. Han kunne ikke rigtigt lade være.
"Hmm.." Han havde ikke lyst til at give slip på hende, men mad skulle de jo have. "Dyreskikkelse. Det er nemmest." Han hvilede sin pande imod hendes. "Og efter at maden er lavet forventer jeg at du er så tæt på mig som muligt." Sagde han drillende med et lille kækt smil.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs nov 24, 2015 2:30 pm

Alle de små kys han gav hende, fik hendes hjerte til at banke og hormonerne til at spurte rundt med lysets hastighed inde i hende. Han gav hende så meget glæde og velbehag, og hun anede ikke, hvordan hun skulle give alt det, han havde givet hende, tilbage igen.
At skulle jage i dyreskikkelse gjorde hende glad, så fik hun mulighed for at komme af med lidt energi. Men hun havde ikke lyst til at slippe ham.
Og at han ville have hende tæt på gjorde hende endnu mere glad. "Der er ikke noget jeg hellere vil," mumlede hun og pressede igen sine læber mod hans.
Han smagte sødt og duftede af nåleskov. Den perfekte kombination efter hendes mening.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs nov 24, 2015 3:27 pm

Ærlig talt havde han været lidt bange for at han havde bedt om for meget, da han nærmest krævede at hun efter maden var tæt hos ham. Derfor overflød følelsen af lettelse ham og han kunne ikke stoppe sig selv fra at give et par kys mere. Han var stadig bange for at han var for klingende eller overskred hendes grænser, men hun virkede ikke til at have noget imod det, og hvis det hun havde, så sagde hun det i hvert fald ikke. Dog, hvis han fornemmede den mindste smule ubehag fra hende, så ville han straks stoppe! Det var hans første prioritet at hun var glad.
Han førte sin ene hånd op til hendes kind og tillod sig selv at nyde kysset fuldt ud imens hans hånd kærtegnede hendes kind. Han brød kysset efter lidt tid, meget imod sin egen vilje. "Lad os skynde os at skaffe maden inden jeg omstemmer mig og holder fast i dig." Han nussede sin næsetip imod hendes inden han endelig trak sig væk fra hende.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs nov 24, 2015 5:45 pm

Da han afbrød kysset, blev hun pludselig ængstelig. Måske gad han hende ikke mere? Men det han sagde fjernede enhver form for tvivl, og da han flyttede sig, pustede hun ud. Indså, at hun havde holdt vejret meget længe.
Hun så sig om efter et træ, hun var ikke så tryg ved at klæde sig af foran andre, men hun ville ikke forvandle sig med tøj på, så havde hun ikke noget at tage på senere. Til sin ærgrelse fandt hun ud af, at her ikke var så meget som en busk, hvilket betød, at hun bare måtte dukke sig bag en af bænkene. "Lov mig at du ikke kigger," sagde hun smilende, mens hun gik forbi ham og fjerlet lod en hånd glide over hans overarm.
Bag bænken dukkede hun sig, klædte sig helt af, og forvandlede sig til en ulv. Hun skubbede tøjet godt ind under bunken, og sørgede omhyggeligt for, at hendes undertøj lå nederst, før hun luntede om til ham igen. "Din tur," mumlede hun, før hun lagde sig ned og stirrede mod solnedgangen. Noget måtte hun jo tage sig til mens hun ventede på ham.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   

First date - Nathan
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» So you do care? - Nathan.