Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Ons maj 31, 2017 2:31 am by Niklaus

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5750 indlæg in 345 subjects

Share | 

First date - Nathan

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs okt 06, 2015 9:55 pm

Selv hun kunne høre at det ikke lød helt rigtigt. Til tider ønskede han at hans forældre havde givet ham et andet navn, der egentlig passede til hans efternavn, men næh nej, de skulle da give ham et der slet ikke passede, fordi det gav jo god mening. Han forstod ikke forældre logik, det indrømmede han gerne, men det var der jo, så mange som ikke gjorde.
Om han havde voks i håret? Et lidt random og pludseligt spørgsmål som undrede ham lidt, men med et lille skuldertræk valgte han at svare. "Næh. Jeg havde taget noget på imorges, men efter jeg har været i bad, så blev det skyllet væk." Han smilede kort til hende og af ren refleks, fordi de lige præcis snakkede om hans hår, strøg hans ledige hånds fingre igennem hans brune lokker. Hans hår var ikke ligefrem sat op til nogen frisure, men ikke desto mindre så det altid godt ud. En velsignelse for ham vel. "Hvad da?" Han hævede øjenbrynet lidt spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Aia

Humør : How the Hell do you trust people?
Fag : Psykologi, Bueskydning, Astrologi, Sportsgrene, Løb
Antal indlæg : 209

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Ons okt 07, 2015 9:56 am

Igen rødmede hun og så væk. "Det er bare en vane, jeg har," smilede hun og kiggede væk, mens hun ventede på, at rødmenen skulle forsvinde. "Jeg elsker at rode i drenges hår, men det er ubehageligt, når de har voks i," nu var hendes rødmen væk, og hun tillod sig at smile lidt forsigtigt til ham igen.
Bare han nu ikke troede at hun var en total freak, eller at hun hele tiden var sammen med drenge. Det var jo slet ikke tilfældet.
Det var bare sådan, at hun mest havde drengevenner, fordi var mindre komplicerede end piger, nemmere og snakke med og mere afslappede. Et ekstra plus var, at de ikke tog sig af, at man var provokerende og bare svarede igen.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Ons okt 07, 2015 10:06 am

Normalt var han ikke meget for at blive rørt, men han kunne godt lide Aia, så hvis hun ville måtte hun hjertens gerne rode i hans hår, hvis hun ville det. Men det der med at røre ham lidt intime steder ville han ikke kunne lide. Han troede dog ikke på at hun bare direkte ville røre ham på de punkter, men man vidste aldrig. Hvis det var hun gjorde det ville han sige noget til hende. Han tænkte ikke over at hun indrømmede at hun tit var med drenge. Han skulle ikke bestemme over hendes venner, og ville egentlig overhovedet ikke gøre det.
"Forståeligt nok. Ens fingre bliver helt fedtet." Han rynkede på næsen over tanken om det. "At tage voks i håret er også pænt irriterende, men det gør bare at ens hår ser bedre ud." Korthårede mennesker kunne jo ikke bare komme op med en masse frisurer som langhårede kunne. "Så er vi her." Sagde han og stoppede op foran starten af en sti, der førte op til bjerget.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Ons okt 07, 2015 11:38 am

Også hun rynkede på næsen, men slappede hurtigt af igen og smilede. "Dit ser nu altid godt ud, hvis du spørger mig," smilet ændrede sig langsomt tilbage til et mere skævt.
Inderst inde var hun glad for, at han ikke havde kommenteret på, at hun hang meget ud med drenge. De fleste havde bare set det som et tegn på, at hun var sammen med dem alle sammen, hvilket jo slet ikke var tilfældet.
Bjerget var mindre end hun havde troet, men det var stort nok til, at det nok ville tage dem et par timer, hvilket passede hende fint. Det ville give dem god tid til at snakke endnu mere.
Hun havde ikke helt registreret, at han stoppede og trak derfor bare Nathan med op af stien. Hun glædede sig allerede til udsigten fra toppen og ville gerne derop med det samme. De kunne altid tage det lidt mere roligt når de skulle ned igen.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Ons okt 07, 2015 2:22 pm

Hans kinder blev lidt røde og han forbandede igen sig selv over at være så nem at få til at rødme. Han begyndte efterhånden at føle sig mindre og mindre mandig, hvilket han ikke brød sig om overhovedet. Han håbede bare at hun ikke tænkte sådan om ham lige nu, han kunne jo ikke gøre for det. Forhåbentlig havde hun heller ikke set at han rødmede igen lige nu. Han kunne tydeligt mærke hans kinder brænde og han blev ved med at komme med nedladende kommentarer om sig selv i hans tanker. Måske var det ikke så smart at gøre det, det fik ham til at få mindre selvtillid, men lige nu var han ligeglad.
Han blev nærmest hevet videre, men han fulgte glad med. Han tog sig lidt et minut før han gik ved siden af hende og ikke blev trukket efter hende. Han så rundt for at nyde naturen, inden hans blik faldt på hende igen, men blikket fokuserede mest på hendes læber. Hvor var han dog fristet, men det var nok for tidligt. "Øhm.." Han så væk fra hende. "Jeg håber du nyder daten indtil videre."
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Ons okt 07, 2015 3:32 pm

Lidt undrende så hun på ham, da han sagde "Øhm" og endnu mere undrende blev hun, da han så væk fra hende. Var hun virkelig så ubehagelig at se på? Hun drejede hovedet væk fra ham og så ud over bjerget, og efter en pludselig indskydelse slap hun hans hånd og puttede den i baglommen. Når han ikke engang kunne holde ud at se på hende, ville han jo nok heller ikke holde hende i hånden.
"Jeg er jo sammen med dig, så selvfølgelig nyder jeg det," svarede hun, uden rigtig at se på ham. Lidt såret var hun, men en lille del af hende havde forventet, at han ville droppe at se på hende. Hun var jo ikke køn.
"Tak fordi du inviterede mig ud," mumlede hun. Hendes synsfokus skiftede fra udsigten og ned til hendes fødder. Ud af øjenkrogen kunne hun se hans, men hun forsøgte primært at fokusere på sine egne.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Ons okt 07, 2015 6:53 pm

Vent, hvad skete der lige nu? Hans hjerte sank lidt, da hun tog sin hånd til sig, men han var for nervøs til at spørge om, hvad der var galt, men han kunne heller ikke lade som om at det ikke gik ham lidt på. Måske gad hun ikke at holde i hånd? Måske havde hun ikke haft lyst fra starten af? Trods hun havde virket som om at hun gerne ville, så kunne man jo tage fejl. Han kunne ikke læse tanker, trods alt. Men hans ansigtsudtryk og toneleje skjulte ikke at han var lidt ked af det over det. Han havde heller ikke ligefrem tænkt sig at gemme det medmindre hun direkte bad ham om det, men han tvivlede på at hun ville gøre det.
"Oh, øh.. Det var vel..så lidt, men hvis du ikke.. ikke har lyst alligevel, så er det..fuldt ud forståeligt." Hun gad ham ikke mere, vel? Han fornemmede det ligesom på hende. Hun havde hurtigt skiftet humør, og han kunne ikke finde en anden forklaring på hvorfor, end at hun ikke gad at være sammen med ham alligevel.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors okt 08, 2015 9:53 am

Hvad skete der? Var det en af de situationer, hvor han gerne ville have, at hun skulle gå? Først lynede hendes øjne, mens hun så på ham, men det ændrede sig hurtigt til et mere trist blik. "Vil du gerne have, at jeg går?" spurgte hun, og hun kunne mærke, at tårerne var godt på vej op i hendes øjne.
Bare det ikke var sandt! Hun troede, at han godt kunne lide hende, men hun havde nok taget fejl. Der var jo ingen, der kunne lide hende, fordi hun var så provokerende og grænseoverskridende.
I tankerne forbandede hun sig selv over, at hun havde troet, at han rent faktisk brød sig om hende. Selvfølgelig gjorde han ikke det. Hvorfor var hun også faldet så let for ham? Og hvorfor kunne hun ikke være led imod ham, som hun kunne mod alle andre?
Åh, hvor var han forvirrende! Det var både behageligt og ubehageligt på samme tid. Hun elskede hans rødmen, men hadede, at han ikke bare sagde tingene ligeud.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors okt 08, 2015 2:37 pm

Han forstod virkelig ikke hvad der skete lige nu. Ville hun ikke undgå at være sammen med ham? Hvorfor spurgte hun ham om han ville have hun gik? Virkede han som om han ville? Så mange spørgsmål og han havde ingen ide om hvad svarene til dem kunne være. Absolut ingen ide overhovedet. Han kunne selvfølgelig bare spørge, men han var bange for hvad svaret kunne være til det. Måske skulle han bare tage chancen? For imens han tænkte ventede hun på et svar.
Han tog en dyb indånding for at tage sig sammen. "Nej. Jeg er bare.. Du virkede bare.." Han vidste ikke hvordan han skulle spørge hende. Hvilke ord han skulle bruge. "Jeg blev vel bare lidt.. bange for at du ikke ville være sammen med mig alligevel." Sagde han og så lidt trist ned i jorden imens han stadigvæk gik. "Undskyld. Jeg har virkelig lidt selvtillid når det angår andre. Jeg bekymrer mig så tit om hvad de andre tænker om mig."
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors okt 08, 2015 4:02 pm

Da han sagde disse ord stivnede hun, stoppede, og tog fat i hans arm for også at få ham til at stoppe. En anelse ublidt trak hun ham hen mod sig og stillede sig meget lidt på tæer for at de kunne være i ordentlig øjenhøjde. Forsigtigt bevægede hun ansigtet lidt tættere på hans og hendes næse stoppede to-tre centimeter fra hans.
"Nu hører du rigtig godt efter," hviskede hun. Hvorfor hun hviskede anede hun ikke, men det virkede rigtigt. Det var ikke direkte uvenligt, bare bestemt.
"Du er det mest fantastiske menneske, jeg længe har mødt, og du er den eneste her, hvor vores bekendtskab ikke startede med at være ved at komme op og slås. Du er så forstående og forsigtig og det er helt fantastisk. Så fortæl mig lige, hvorfor skulle jeg ikke gide være sammen med dig?" hendes stemme var stadig lav, og hun blev stående, mens hun ventede på svar. De fleste ville nok have set det som et retorisk spørgsmål, men hun mente det skam helt alvorligt.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors okt 08, 2015 10:20 pm

Nathan stoppede op, mest fordi han nærmest intet valg havde, når hun tvang ham til at stå stille. Hans kinder blev lidt røde af at hun stod så helt utroligt tæt på ham og deres næser næsten rørte hinanden. Det var virkelig fristende lige at få hans næse til at strejfe hendes, men dette var ikke tidspunktet. Han fortrød lidt at have sagt det lige før, men kun fordi at han var bange for at have gjort hende endnu mere sur. Han ville bare have en dejlig og hyggelig date med hende. Var det for meget at bede om?
Det hun sagde fik hans tanker stoppet. Han var overrasket, det var helt sikkert. Han havde langtfra forventet det her. Hans kinder blev endnu mere røde og han kunne nærmest mærke hendes ånde imod hans læber. Forsigtigt lagde han en hånd om bag ved hendes nakke. Normalt ville han ikke have haft modet til dette, men de ting hun lige havde sagt om ham havde givet ham selvtilliden, modet, til at gøre det.
Langsomt pressede han sine læber imod hendes - medmindre hun bevægede sig væk, hvilket han egentlig gav hende mulighed for. Han ville ikke tvinge hende til noget som hun ikke ville være med til.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Fre okt 09, 2015 7:01 am

Først spærrede hun øjnene op i overraskelse, men lukkede så øjnene og nød kysset. Hun havde ingen erfaring om, hvordan man gjorde, men en pige fra hendes folkeskole havde holdt et foredrag for hele klassen, og selvom Aia kun havde halvt efter, havde noget alligevel sat sig fast. Det var hun glad for lige nu, og i tankerne sendte hun takkehilsner til sminkedukken, der i sin tid havde holdt foredraget.
Forsigtigt lagde hun armene om hans nakke og med den højre hånd nussede hun ham blidt i hovedbunden. Selv nød hun fornemmelsen af hans bløde hår mod sine fingre. Der var lidt spor af voks i det, men lige nu gjorde det ikke så meget for hende.
Forsigtigt åbnede hun munden en anelse, ikke meget, uden at tænke over det. Det virkede bare helt naturligt.
Efter lidt tid trak hun sig lidt væk, men lod panden og næsen hvile mod hans. "Hvor længe har du haft lyst til det?" spurgte hun med et skævt smil.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Fre okt 09, 2015 9:08 am

Det kom som et mildt chok for ham at hun egentlig godtog kysset. Han havde vel troet hun ville tænke at det var for hurtigt eller noget i den dur, men nej, hun tog imod det og virkede ligefrem til at kunne lide det. Dette var langtfra hans første kys, så han havde da lidt ekspertise i det, og vidste hvad han lavede. Egentlig vidste han jo godt at dette var hendes første kys, det var en af grundene til at han havde givet hende muligheden for at træde væk, hvis hun ønskede at hendes første kys ikke skulle blive taget af ham. Det virkede dog til at hun var glad for det at dømme udfra hendes arme rundt om hans nakke og hendes fingre der nussede hans hovedbund. I starten havde han troet det ville føles for grænseoverskridende, men nej, det føltes virkelig dejligt og han ville egentlig bare have at hun fortsatte.
Han nussede sin næsetip imod hendes efter kysset og havde et bredt smil om læberne. "Lige siden jeg inviterede dig ud på date." Svarede han. "Var det for tidligt?"
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Fre okt 09, 2015 12:21 pm

Hun var lidt i tvivl om, hvad det helt præcist var, han spurgte om. Spurgte han om kysset eller at tage på date? Hurtigt gennemrodede hun sin hjerne for at finde et svar, der kunne virke som svar på begge. Og den fandt et. Et lidt flabet, men ikke mindst sandt.
"Ser det ud, som om det var for tidligt?" spurgte hun med et skævt smil, før hun lagde hovedet på skrå og kyssede ham igen. Hun nussede ham stadigvæk blidt i hovedbunden. Åh, hvor var hans hår bare dejligt at røre ved!
Da hun var mindre, havde hun ofte forstillet sig, hvordan det perfekte første kys ville være, men hun havde aldrig troet, at det ville blive på en bjergsti efter en lille misforståelse. Og hun havde på ingen måde forventet, at det ville være så fantastisk. Hun kunne mærke en varme inden i sig, som en ild, og den bredte sig fra hendes hjerte ud helt ud til fingerspidserne.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Lør okt 10, 2015 11:32 am

Det så langtfra ud som om det var for tidligt, men han havde gerne villet være sikker. Trods han havde erfaring omkring at have en kæreste var han stadig meget usikker på omkring hvad der var rigtigt og forkert. For pigerne var jo aldrig den samme. Aia var langtfra som hans to ekskærester, det var helt sikkert, men ikke desto mindre kunne han rigtig godt lide hende. Han ville sagtens kunne sige hvorfor, men det ville være samme svar som andre drenge ville komme med omkring piger de kunne lide. Ikke at der var noget dårligt med det. Aia var jo dejlig, smuk og sød, men det var ikke altid lige det som en pige gad at høre vidste han. Heldigvis for ham så vidste han hvad han kunne sige hvis det kom til at hun ville spørge ham hvorfor han kunne lide hende.
"Nej." Fik han lige nået at sige før hendes læber blev presset imod hans igen. Hans arme lagde sig om hendes liv for at trække hende lidt tættere på. Han havde egentlig ikke lyst til at skulle gå vidste - Han ville helst blive stående her og nyde øjeblikket, men han vidste også godt at der sikkert kom flere dejlige øjeblikke sammen med Aia, han gerne ville opleve. Han trak sig lidt væk, dog ikke for langt væk, hans næse berørte stadigvæk lige hendes. "Skal vi gå videre?" Spurgte han med et skævt smil.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Lør okt 10, 2015 12:28 pm

Forsigtigt drejede hun hovedet, så næserne stadig rørte hinanden men skiftede side hele tiden, mens hun flettede fine fingre på den ene hånd ind i hans. Selvom hun elskede fornemmelsen af hans hænder på sine hofter, var hun enig i, at de måtte videre. Desuden ville de gode oplevelser nok ikke stoppe nu. Hun gengældte hans skæve smil og uden et ord begyndte hun igen at gå opad, mens hun trak ham med.
Hun satte farten lidt ned, så hun ikke bare trak ham afsted. "Tusind tak," sagde hun efter et øjeblik og med et smil. Selv vidste hun ikke helt, hvad hun sagde tak for, men hun havde bare brug for at takke ham.
Ikke mindst for at være så blid og uselvisk. Da han kyssede hende havde han jo endda givet hende muligheden for at trække sig væk, hvis hun gad. Han gav hende altid valg
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Søn okt 11, 2015 5:34 pm

Dette var rart - Han havde faktisk håbet en del på at dette ville ske. Nu håbede han bare på at det ville udvikle sig endnu mere, men han skulle ikke håbe for meget for hvis det ikke gik ville han blive enormt skuffet. Det var den gyldne regel når det angik kæresteforhold. Hvis man håbede for meget endte man med at blive skuffet. Han fulgte glad med hende, og sørgede for at gå ved siden af hende, eftersom det var lidt mere behageligt.
Han så på hende, da hun sagde tak, og selvom han undrede sig over hvad hun takkede ham for smilede han bare til. Han bøjede sig ned og gav hende et kort kys på kinden. "Altid til tjeneste." Sagde han med et skævt smil. "Når vi når til toppen, så synes jeg vi skal have noget at spise." Han var ved at blive lidt sulten, faktisk.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man okt 12, 2015 11:37 am

Kort lukkede hun øjnene, da han kyssede hende på kinden. Hun havde været sulten siden de begyndte at gå, så at de skulle spise på toppen lød godt for hende. Hun nød at gå sammen med ham og den udvikling, daten havde taget. Og hvis det skulle udvikle sig endnu mere, ville hun byde det velkommen med åbne arme.
På en eller anden måde syntes hun, at det var lidt underligt, at de havde kysset, for så godt kendte de jo ikke hinanden igen. Og så var han jo hendes lærer. Det faktum prøvede hun at sætte lidt i baggrunden. "Fortæl mig en ting du elsker og en ting du hader," sagde hun. Hun ville gerne lære ham bedre at kende, og det var jo også en god måde at få samtalen til at køre videre på. Frygten for, at det skulle blive en stille date, sad i hende og skræmte hende helt utroligt meget. Hvad nu, hvis det endte med, at han syntes, hun var kedelig eller uintressant?
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors nov 12, 2015 4:03 pm

//Beklager rigtigt meget jeg ikke har fået svaret. Jeg fik lige pludselig meget travlt. Skal vi fortsætte emnet, eller vil du have et nyt? Smile//
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors nov 12, 2015 4:08 pm

//Det er helt i orden Smile Lad os bare forsætte det her Smile //
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors nov 12, 2015 4:32 pm

En ting han elskede og en ting han hadede. Med et lille kækt smil kunne han nemt svare på hvad han elskede. "Jeg elsker at træne." Det lød nok underligt eftersom at han vidste at mange var ret så dovne, især omkring hans alder, men han havde altid haft brug for at være aktiv. Dog var der jo også spørgsmålet om hvad han hadede og det kunne være lidt svært at svare på. Han tænkte sig lidt om imens de gik. "Jeg hader hospitaler." Han trak lidt på sin skulder. Det var vel en lang historie om hvorfor, og han var ikke så sikker på om han ville snakke om det, så han sagde ikke mere.
I stedet kiggede han på hende og smilede skævt. "Hvad med dig? En ting du hader og en ting du elsker? Som ikke er om at du virkelig bare elsker at gå tur med mig." Han grinede lidt, tydeligvis tænkte han at sin lille joke var ret så god.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors nov 12, 2015 4:43 pm

Den var værre. Hun havde faktisk ikke forventet at han ville stille hende spørgsmålet. Lidt nervøst lo hun af hans joke, mens hendes hjerne arbejdede på højtryk for at finde ud af, hvad hun skulle svare.
"Jeg elsker at løbe. Jo hurtigere jo bedre," sagde hun eftertænksomt. Hun gav hans hånd et lille klem. "Jeg hader at være lukket inde i små rum," forsatte hun så.
"Min far havde for vane at spærre mig inde på mit værelse når han blev sur på mig. Mit værelse var ikke stort, og jeg fik altid klaustrofobi og begyndte at skrige. Først når jeg holdt op med at skrige og brød sammen lukkede han mig ud."
Mindet bragte tårerne frem i hendes øjne, men hun tørrede dem dog hurtigt væk med sin frie hånd. Han skulle ikke se hende græde.
"Vil du fortælle mig, hvorfor du hader hospitaler?" spurgte hun. Hvis han ikke ville, var det helt okay, hun var bare nysgerrig.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors nov 12, 2015 5:07 pm

Han smilede lidt ved hendes første svar. Det havde de tilfælles. Deres træning. Det betød en del at have mødt en som også kunne lide at bevæge sig så meget. Dog forsvandt hans smil i det hun klemte hans hånd og fortalte at hun hadede at være lukket inde. Straks så han bekymret ud og var stille imens hun snakkede. Hans hjerte bankede hurtigere, da han så tårerne i hendes øjne, og for ligesom at give hende lidt trøst gav han hendes hånd et klem. Han vidste ikke om han skulle sige noget til det, eller om hun ville foretrække at han ikke sagde noget. Til sidst bestemte han sig for ikke at sige noget.
"Gerne. Kan du huske jeg fortalte dig at min mors kæreste slog mig? Det var..mere end bare at slå. Der var tider han direkte brækkede nogle af mine knogler, fik mig til at bløde.. og derfor kom jeg meget på hospitalet. Når min far eller lægerne forlangede en forklaring sagde jeg bare.. at jeg var kommet til skade imens jeg havde været ude at løbe eller ovre på skolen. Min mor var ligeglad." Han så kort trist ud, men derefter smilede han igen. "Kan du lide at læse?" Et plat spørgsmål, men han ville gerne vide det.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors nov 12, 2015 5:39 pm

En form for håb ramte hende, da han klemte hendes hånd, og hun besvarede det, da han fortalte om hospitaler. Godt nok havde hendes far været rigtig led imod hende, men han havde da aldrig slået hende, i hvert fald ikke, når han var ædru. Hun følte med ham. Vidste, hvordan det var at have forældre, der var ligeglad med én.
Hans spørgsmål fik hende til at le. Sikke dog et plat spørgsmål! Det var nu ikke derfor hun grinede. "Jeg...," længere nåede hun ikke, før hun igen knækkede sammen af grin. Et af hendes nyeste minder fra biblioteker var for morsomt til, at hun kunne holde latteren inde. "Undskyld, det har ikke noget med dig at gøre. Det er bare...," igen flækkede hun sammen af grin.
"Sidste gang jeg var på biblioteket her på Akademiet, var det sent, over elevernes værelsestid. En vogter fangede mig derinde, bag et helt bjerg af bøger. Jeg var igang med at sortere en masse bøger i hvad jeg gad og ikke gad læse. Du skulle have set hans ansigt, da han fik øje på mig.
Han sagde, at jeg skulle gå op på mit værelse, men jeg svarede, at jeg var nødt til at sortere bøgerne først. Han flippede helt ud, og jeg forsatte bare med at sortere mine bøger.
Til sidst gav han op, og hjalp mig med at sortere alle bøgerne, indtil klokken var omkring midnat, hvor han bare gik. En vogter, en engel, der tilmed var bevæbnet opgav simpelten at rive mig væk fra bøger. Så ja, man kan vist godt sige, at jeg kan lide at læse," hun stoppede fortællingen og håbede, at det ikke kedede ham for meget. Det sidste hun ønskede var at kede Nathan.
"Hvad med dig selv? Kan du lide at læse?" spørgsmålet fløj ud af hendes mund, inden hun nåede at stoppe det. Hun lovede sig selv, at hun måtte være mere kreativ med sine spørgsmål i stedet for bare at gentage hans.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors nov 12, 2015 5:47 pm

Nathan hævede et øjnebryn mod hende, da hun pludselig begyndte at grine. Han ventede tålmodigt imens hun blev færdig med at grine og kunne begynde at forklare hvorfor hun grinede så meget. Det var vel ikke på grund af hans spørgsmål håbede han. Heldigvis viste det sig ikke at være tilfældet. Han lo lidt over det hun sagde imens han rystede lidt på hovedet. "Lyder til at en ikke havde så meget tålmodighed." Sagde han med et smil som gav ham nogle fine smilehuller. Det lød også til at den vogter ikke havde gjort sit arbejde ordentligt, men det var en anden sag, som han ikke gad at tænke på nu. "Det lyder også til at du er meget stædig." Hvilket ikke nødvendigvis var dårligt. Det var bedre end at man ikke mødte lidt modstand.
"Hm..Tjo, jeg kan godt lide at læse lidt i en bog før jeg ligger mig til at sove, men jeg har vel mere travlt med min træning og gøre klar til at undervise." Hans hjerne begyndte så at gå i overarbejde for at finde ud af hvilket andet spørgsmål, han skulle stille hende. Hmm. "Har du forresten fået nogle venner på skolen?" Urgh. Nu lød han jo bare som en eller anden forælder..
Sponsored content

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   

First date - Nathan
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» So you do care? - Nathan.