Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Søn aug 06, 2017 11:55 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Caleb R.

Mark Malkovi

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5783 indlæg in 345 subjects

Share | 

First date - Nathan

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Aia

Humør : How the Hell do you trust people?
Fag : Psykologi, Bueskydning, Astrologi, Sportsgrene, Løb
Antal indlæg : 209

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs jan 05, 2016 7:05 pm

Armen om hende, gjorde hende helt varm indeni. Forsigtigt rykkede hun lidt tættere på ham og lagde hovedet på hans skulder. Hun havde egentlig håbet på lidt rødmen fra hans side, men det her var nu heller ikke dårligt. Hun nikkede og smilede til ham.
"Jeg har altid gerne ville have bare én rigtig ven som jeg stoler på og kan dele alt med," mumlede hun, før hun lod sine læber møde hans. Hun var efterhånden ved at være en smule træt, og duften af kanin havde gjort hende sulten, men hun ville ikke gøre noget ved nogen af delene, så længe Nathan var lige dér ved siden af hende og lyttede til alt det, hun sagde.
Hun trak sig lidt væk fra ham, også selvom hun gerne ville blive ved med at kysse ham. "Nathan, jeg tror, at jeg kan mere end bare lide dig," hviskede hun, og hendes øjne søgte bålets dansende flammer i stedet for hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs jan 05, 2016 10:29 pm

Ven? Var han bare en god ven for hende?! Ej, hvor forvirrende. Han lukkede sine øjne i det hendds læber mødte hans, og det gjorde bare forvirringen værre. Hvad betød han egentlig for hende? Var han bare en ven med frynsegoder, eller hvad skete der?! Dog kunne han ikke benægte sine følelser for hende, der blot blomstrede op imens hendes læber var presset imod hans.
"Hm?.." Han var lidt skuffet over at kysset var endt, men man kunne jo heller ikke fortsætte forevigt. Men gid man kunne. Han så lidt forvirret på hende, da hun tilstod. "M-Mener du det? Hv-Hv.." Han tog en dyb indånding før han snakkede igen for at få stammen væk. "Hvad tror du..så du kan?" Han kunne slå sig selv. "Altså.. Jeg mener.. Åh, jeg er dårlig til det her."
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Ons jan 06, 2016 11:35 am

En lille latter gled over hendes læber. "Du klarer det fint. Hvis nogen er dårlig til det er det da mig," sagde hun blidt.
Hans spørgsmål var hun nødt til at tænke lidt over, for formuleringen manglede at blive finpudset. "Jeg tror, jeg kan lide dig, som pigerne derhjemme kunne lide deres kærester. Måske på en lidt anden måde, lidt stærkere," mumlede hun og puttede sig ind til ham. Tog en dyb indånding.
"Har du det på samme måde?" spurgte hun og mødte hans øjne. Hendes egne var fulde af håb og måske også en smule frygt. Frygt for, at han nu ville sige nej og flytte sig væk fra hende.
Men var hendes frygt egentlig begrundet? Nok ikke, for han havde jo trods alt kysset hende. Det måtte da bryde noget, ikke?
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tors jan 14, 2016 6:12 pm

At det tog hende noget tid at svare fik hans hjerte til at banke afsted som aldrig før, i bar frygt over at hun ville grine af ham og lave sjov af hvor dum han egentlig var. Han var igang med at forberede sig mentalt på det, da hun så afbrød hans tankestrøm. Alene det at hun puttede sig yderlige ind i ham satte en smule ro i hende, men stadigvæk meget nervøs, så hans hjerte bankede hurtigere og hans vejrtrækning blev ujævn. "Om jeg har det på samme måde.." Han var nød til at sige ordene højt før han forstod. Han smilede lidt og kørte sine fingre igennem hendes hår forsigtigt.
"Ja. Det har jeg. Jeg kan lide dig bedre end som en ven.. Meget mere end som det.." Han var bange for at skræmme hende væk men han håbede det bedste.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Fre jan 15, 2016 4:51 pm

Lettelsen skyllede ind over hende, og hun nød hans hånd gennem sit eget hår. At han også kunne lide hende, som mere end en ven, gjorde hende helt let om hjertet. Hvis der havde været stemningsmusik, ville hun have rejst sig og danset af ren glæde, selvom hun var en elendig danser.
Hun lagde hovedet lidt tilbage, så hun kunne se ham rigtigt i øjnene. "Ved du godt, hvor fantastisk du er?" mumlede hun og lod sine læber møde hans. Hun var lige ved at tage skridtet videre, da en syden fortalte hende, at kødet skulle drejes. Langsomt og lidt ærgelig kom hun på benene, før hun gik hen og drejede grenen, for så at sætte sig tilbage, ind mod Nathan.
"Fortæl mig om en underlig vane, du har," sagde hun, mens hun puttede sig ind til ham og så ind i ilden.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   

First date - Nathan
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» So you do care? - Nathan.