Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» My new roome - Caleb R. XXX.
Today at 2:05 pm by Caleb R.

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Caleb R.

Mark Malkovi

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5784 indlæg in 345 subjects

Share | 

First date - Nathan

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Next
ForfatterBesked
Aia

Humør : How the Hell do you trust people?
Fag : Psykologi, Bueskydning, Astrologi, Sportsgrene, Løb
Antal indlæg : 209

IndlægEmne: First date - Nathan   Lør okt 03, 2015 9:19 pm

Tid: Omkring klokken tre
Sted: Foran akademiet
Omgivelser: elever, der forlader akademiet eller kommer tilbage fra enten time eller tur
Påklædning: En sort undertrøje og en blågrå skjorte, der står åben, ud over. Sorte jeans og et par vandrestøvler på. En lille taske på ryggen.

Aia stod og trippede lidt nervøst rundt ude på fortrappen. Hele dagen var gået utroligt langsomt, syntes hun, men det var nok fordi hun glædede sig så meget til det, der skulle ske nu. Hun havde stadig lidt svært ved at tro på at det, der var sket dagen før, faktisk havde fundet sted. Et kort sekund troede hun, at det bare var et produkt af hendes fantasi, så hun bare stod herude uden nogen særlig grund.
Nej. Det, at Nathan havde væltet hende ned på asfalten og fortalt om daten var sket. Det kunne to hudafskrabninger på den side, hun var væltet på, bevise. Han måtte jo komme på et tidspunkt.
Lidt nervøst rettede hun på sin skjorte og pludselig var hun bange for, at hun havde glemt noget. Hun gennemrodede sin lille taske for at tjekke. Vandflaske, penge, en jakke og mobil. Det hele var der.
Bare han snart ville dukke op så hun slap for at være så nervøs...
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Søn okt 04, 2015 12:38 pm

Nathan havde stirrede på sit ur lige siden han var mødt op til arbejde, og havde følt sig mere energisk end før. Hvilket jo så resulterede i at han løb forbi alle eleverne til time og glemt at holde øje med dem. Det havde så endt med at eleverne var blevet så trætte at de ikke kunne løbe mere imens han selv bare løbet videre. Først da klokken havde ringet var det gået op for ham hvad der havde foregået og følt sig rimelig skyldig over at nogle af eleverne ikke kunne følge med i deres næste time fordi de var så udmattede. Nuvel, sådan havde det bare endt ud idag.
Nathan skyndte sig at få sin hættetrøje og lynede den op til hagen for at holde eventuel kulde ude. Han havde sorte adidas bukser og vandresko på. Han havde også sørget for noget mad til dem, som var i hans skuldertaske, sammen med to flasker vand - Man havde jo brug for at drikke vand, så kroppen kunne fortsætte med at fungere ordentligt når man skulle gå op af et bjerg. Desuden var han heller ikke sikker på om hun selv havde taget noget med, så han havde bare villet sikre sig. Han halv løb ud af bygningen for ikke at føle sig tortureret af ventetiden endnu mere, og følte sig endelig lidt fri i det han så hende. Han åndede lettet ud og gik hen imod med et lidt svagt smil. "Hej," han løftede en hånd for ligesom at hilse. "Er du klar?"
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Søn okt 04, 2015 2:33 pm

Tankerne i hendes hoved havde været hendes fokus, og da han sagde hej, drejede hun forskrækket om på hælen. Da hun så, at det bare var ham, smilede hun. Et lille, skævt smil. "Nej, jeg står skam bare herude i vandrestøvler og med taske på ryggen fordi det er sjovt," sagde hun med en drillende undertone. Tænk, at han faktisk var her og ikke bare havde brændt hende af.
Hendes øjne glimtede et øjeblik, da hun tænkte på, hvordan hun havde presset sig selv til at gøre alt hurtigst muligt for at komme herud med det samme. "Jeg var ved at vælte en af de yngre elever på vej herud," smilede hun. Det var faktisk sandt.
Hun var drejet om et hjørne alt for hurtigt og ramlet ind i en pige, pigen havde været ved at vælte, men Aia havde grebet fat om hendes arm og trukket hende tilbage igen. Hun havde mumlet et undskyld, før hun var gået videre. Alt det i én flydende bevægelse.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Søn okt 04, 2015 8:12 pm

Nathan kunne ikke holde sig selv fra at smile lidt mere, da hun vendte sig om imod ham og tydeligvis var blevet lidt forskrækket. Han hankede lidt op i sin skuldertaske imens han betragtede hende. Han kunne simpelthen ikke lade være med at se lidt ekstra på hende - Hun strålede helt op! Han lagde armene over kors og hældte vægten til det ene ben.
"Så, du har virkelig glædet dig? Måske ligefrem været helt utålmodig?" Hans smil blev lidt drillende for at understrege at han udmærket godt viste at hun havde glædet sig, præcis ligesom han havde. "Der et par kilometer hen til bjerget, og eftersom jeg ingen bil har fordi jeg er sportsfreak, så skal vi gå hele vejen derhen." Han smågrinede lidt og begyndte at gå ud af Akademiets område. "Bare følg med mig." Hvor han dog glædede sig til at gå startet daten helt. Han havde set frem til dette i hvad som føles en evighed.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Søn okt 04, 2015 8:42 pm

Med et smil fulgte hun efter ham. At de skulle gå betød bare, at daten ville vare længere, og det var hun kun glad for. "Selvfølgelig har jeg været utålmodig. Har du ikke selv glædet sig?" spurgte hun med sit skæve smil og i samme drillende tonefald som før, mens hun blidt puffede til ham med sin arm. Forsigtigt drejede hun sig lidt, så hun kom tættere på ham og "tilfældigvis" strejfede hans hånd. Hendes hjerne kunne stadigvæk ikke helt forstå, at hun faktisk var kommet på date.
Hun stak hænderne i baglommerne på de sorte jeans og nød fornemmelsen af at have noget andet end de lange støvler på. Det var uvant for hende ikke at have sin dolk i støvlen, men som tingene var kunne hun ikke undvære den, og derfor lå den i hendes rygsæk. Den dolk betød for meget til at blive efterladt, og desuden var den altid god at have, hvis man kom i problemer eller skulle klare sig selv i noget tid.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Søn okt 04, 2015 9:34 pm

I det mindste indrømmede hun det og prøvede ikke på at skjule det. Normalt ville han have forventet det af en anden pige, men ikke af Aia. Hun var ærlig, det vidste han. Selvfølgelig ville han også selv være ærlig overfor hende. Derfor nikkede han lidt og åbnede sin mund for at sige noget. "Jeg har ikke været i stand til at undervise ordentligt fordi jeg glædede mig så meget." Det blev sagt med et lille grin, et kækt smil og et skuldertræk. Hans øjne lyste let op fra glæden som han følte dette tidspunkt og som han ikke regnede med ville forsvinde snart. Han forventede skam at den blev her resten af dagen og muligvis også til imorgen.
Hans kinder blev lidt røde af at hendes hånd strejfede hans, men han skjulte det ved at vende ansigtet væk indtil rødmen var væk, og der gik skam ikke lang tid før den var væk. "Jeg tænkte at vi spiste frokost halvvejs oppe af bjerget." Han så på hende med et lidt hævet øjnebryn nærmest for at spørge om det var okay.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man okt 05, 2015 9:53 am

Aia lo lidt af hans kommentar om undervisning. Åh, hvor var han pæn, når han sådan lyste af glæde. Det stod som en glorie rundt af ham og fik ham nærmest til at ligne en engel. "Det lyder som en god idé," svarede hun. Hun var allerede sulten, men sagde det ikke højt.
Hun havde godt set hans rødmen og syntes, at det var ekstremt sødt. Fordi hun lidt håbede på, at den ville komme igen, strejfede hun hans hånd igen, men fik det til at vare lidt længere denne gang. På en måde håbede hun på, at han ville forstå hendes invitation som var at holde i hånd. Og måske tage skridtet videre.
Da hun aldrig havde haft en kæreste, vidste hun ikke, hvordan det foregik eller hvordan det lod sig gøre. Hun vidste kun at hun havde set folk holde i hånd eller kysse, når de havde været på date, og derfor troede hun, at det altid var sådan.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man okt 05, 2015 2:18 pm

Han havde kun haft to kærester igennem sit teenager liv. Audrey og så en anden, han ikke lige havde lyst til at tænke på lige nu, men han ville ikke tænke på sine ekskærester lige nu. Lige nu ville han bare tænke på hvad han skulle sige næst. Bare tanken om den forfærdelig store mulighed for at dette ville blive en stille date, som ville ende med hende ønske at hun ikke havde sagt ja. Han var lidt af en sortseer til tider og beklageligvis var dette en af disse tidspunkter. Dog forsvandt alle disse tanker, da hendes hånd igen strejfede hans, men den blev der lidt længere. Hans kinder blev lidt mere mørkerøde - Han var så genert angående disse situationer at det irriterede ham grusomt. Men, han overgik sin egen grænse og med bankende hjerte tog han fat i hendes hånd. Han var lidt i tvivl om hun overhovedet ønskede at holde i hånd og den strejfen havde været et uheld, men gjort var gjort.
"Så, øh, hvilke timer har du haft i dag?" Han forbandede sig selv i tankerne for ikke at kunne finde på et bedre spørgsmål.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man okt 05, 2015 3:44 pm

Først kunne hun ikke fatte, at han faktisk tog hendes hånd. Følelsen, det gav hende, var hende ukendt, men behagelig. Det ligesom prikkede i blidt i hele hånden og forsatte op af hendes arm og stoppede i hendes skulder. Da hans hånd var lidt større end hendes egen, følte hun sig pludselig meget lille og skrøbelig, og hun var glad for, at han var her sammen med hende.
"Astrologi. Og som noget helt nyt har jeg taget bueskydning også. Det var noget, jeg var ret god til, da jeg var yngre," svarede hun smilende og gav hans hånd et lille klem.
"Hvad med dig selv? Hvilke fag har du ikke været i stand til at undervise i?" spurgte hun drillende og puffede blidt til hans arm med albuen.
Hun nød at drille ham, især fordi at han ikke gjorde andet end at svare hende igen, hvilket gjorde hende glad.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man okt 05, 2015 4:30 pm

Det virkede heldigvis ikke til at hun synes at hans spørgsmål var dumt. Han havde været bange for det, men han følte lidt at det var hans job at holde en samtale kørende, trods han godt vidste at det var et fælles job, men han ville helst ikke løbe nogle risikoer. Han tog en dyb indånding efter at hun havde svaret for at tage lidt mod til sig og svare på hendes spørgsmål. Det var ikke fordi at han ikke var ukomfortabel omkring, eller utryg, han var bare mega bange for at skuffe hende.
"Åh, du ved, måske kom jeg lidt til at presse dem for meget ved at bede dem om at tage halvfjerds armbøjninger.." Han fremstillede et uskyldigt smil til hende. "De så lidt mærkeligt på mig, men jeg var fortabt i mine egne tanker til at lægge mærke til det. Da det så gik op for mig hvad jeg havde bedt dem om, så havde de taget fleste fået taget lidt over tredive. Jeg havde rimelig ondt af dem." Han sukkede svagt, men havde stadigvæk sit smil fremme. "Men, så fik de da noget motion!"
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man okt 05, 2015 4:50 pm

En latter forlod hendes mund, hun kunne simpelthen ikke holde den tilbage. "Stakkels dem!" lo hun. Den blide prikken kom igen, da hun lod blikket køre over hans muskuløse brystkasse og så ham ind i øjnene, denne gang lidt stærkere end før.
Hun havde et spørgsmål som hun var lidt i tvivl om, om hun skulle stille, men hun endte med bare at spørge, da det nu engang bare var hendes måde at være på. Hun sagde sin mening og stillede de spørgsmål, hun nu engang måtte have, uden at tænke alt for meget over det.
"Hvad tænkte du på?" spurgte hun blidt og med et skævt smil. Hun havde lidt på fornemmelsen, at hun godt vidste det, men derfor ville hun gerne høre ham sige det.
Hun nød at høre ham snakke, i det hele taget bare hans stemme. Nej, hun nød at han faktisk eksisterede, og ikke bare var et produkt af hendes fantasi.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man okt 05, 2015 5:20 pm

Hendes latter fik ham til at smile endnu mere og hans smil kunne simpelthen ikke stoppes. Hendes smil var som ren musik i hans ører, og hans hjerne arbejdede på overtryk for at finde på mere sjovt at sige, så han kunne få lov til at høre hendes dejlige latter igen, men han blev stoppet af hendes stemme. Også det lød som musik i hans stemme. Han gav hendes hånd et lille forsigtigt klem, inden han begyndte at svare på hendes spørgsmål. Selv på hans stemme kunne man høre at han var lidt nervøs, men hans kropssprog udstrålede glæde og at han var komfortabel. Hans følelser var lidt i strid imod hinanden.
"Jeg tænkte på dig og den her date. Jeg glædede mig så meget og blev ved med at tænke på hvordan jeg kunne gøre det mest sjovt for dig," han vendte sit blik imod hende, "for du fortjener en god date." Hans kinder var stadigvæk lidt røde, men det var efterhånden ved at forsvinde som tiden gik. "Men, tilbage til dig! Du var god til bueskydning, da du var lille? Gik du på jagt?"
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man okt 05, 2015 5:28 pm

Nu var det Aia's tur til at rødme. Åh, hvor var han bare sød, meget sødere end drengene derhjemme, der kun havde lavet sjov med hende.
"Jagt kan man vel godt kalde det. Det var før min mor døde. Hver weekend gik vi i skoven, der ligger et par kilometer fra mit barndomshjem, og skød efter træer. Min mor var utroligt dygtig, og efter nogle år gik vi på jagt sammen med bue og pil. Men da hun så døde, stoppede jeg med at bruge buen. Men selv nu, efter fire år uden træning, sidder det stadig i mig," svarede hun. Savnet af hendes mor skar i hende, men det var rart for hende at tale om det for en gangs skyld. Alting var nemt at tale om, når hun talte med Nathan.
"Har du ikke selv noget lignende? Du ved, noget man måske ikke har trænet i lang tid, men hvor det stadigvæk sidder i en?" spurgte hun og rykkede lidt tættere på ham.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man okt 05, 2015 5:52 pm

Nathan gav hendes hånd endnu et klem, da hun nævnte sin mor, siden han godt kunne fornemme på hende at det var en samtale, som var lidt svær for hende at snakke om, siden det bragte op hendes mor. Han ville gerne snakke med hende om hendes forældre, hvis hun en dag fik brug for det, men ellers så respekterede han hendes ønske om ikke at snakke om det.
"Hmm.. Jo.. Violin." Han sukkede dybt, siden han engang var blevet mobbet af at have spillet på violin, så han var lidt pinlig berørt omkring det. "Jeg spillede violin dengang jeg var tretten og fjorten. Jeg synes selv jeg var rigtig god, men jeg stoppede fordi andre drillede mig med det. Derhjemme har jeg dog en violin, men selvom jeg sjældent spiller på den, så er jeg stadigvæk god. Jeg kan huske det hele." Han trak lidt på sin ene skulder, som ikke var den hvis hånd holdte hendes. "Jeg savner det lidt, men jeg træner hele tiden. Jeg ved ikke helt om jeg kan få tid til det igen, når jeg også skal forberede undervisning til næste dag."
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man okt 05, 2015 5:59 pm

Da han klemte hendes hånd, blev smilet lidt større. Hun så på ham, mens han fortalte om violinen. "Der er altid tid. Det gælder bare om at finde den," sagde hun blidt. Igen rykkede hun lidt tættere på ham, så hun nu gik næsten ved siden af ham.
"Du kender jo til mine forældre. Hvad med dine? Bor de stadig i din hjemby? Er de skilt?" hun havde rigeligt med spørgsmål i den dur, det var sådan lidt hendes nødspørgsmål, til når hun ikke vidste, hvad hun skulle sige. De var meget gode at have, hvis man pludselig panikkede eller der opstod pinlig tavshed.
Engang inden hun havde haft dem i baghovedet, var der opstået en lidt akavet tavshed mellem hende og en eller anden fyr til en fest, og hun var endt med at sige noget vildt pinligt og så spurte ud af lokalet. Hun smilede lidt ved mindet, mens hun gik hen ad vejen med Nathan i hånden.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man okt 05, 2015 7:16 pm

Nathan nikkede kort til hvad hun sagde, også selvom han måske var ret overbevist om at han ikke kunne finde tiden, men han ville vel prøve at finde tiden. Mest fordi han også en dag, hvis hun var med på det, ville spille for hende. Han var pænt usikker på om det var noget hun gad at høre på, og han forstod det hvis hun ikke ville.Han var mega negativ omkring sig selv, han kunne ikke gøre for det.
"Mine forældre er..skilt, ja. Jeg ser dem ikke rigtigt mere. Min mor var ikke den mest venlige kvinde og gjorde min barndom ret besværlig. Til sidst fik min far nok og forlod hende, men han tog godt nok mig med. Min mor forlangede bare at se mig i weekenderne, og det fik hun skam også lov til, det endte bare med at jeg frygtede hver weekend. Især fordi at hendes nye kæreste var grusom. Han slog mig flere gange." Han trak igen på sin skulder. Han virkede ikke ligefrem synderlig knust over det, han havde vel bare accepteret det. "Sådan var det bare. Min far vidste ikke jeg blev slået.. Jeg fortalte det ham ikke og skjulte mine blå mærker."
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man okt 05, 2015 9:08 pm

Mens han fortalte, løftede hendes øjenbryn sig mere og mere. Hun havde lyst til at sige noget i retningen af, at han skulle fortælle det til nogen, men for det første virkede det som om, at det var lang tid siden, og hun havde ikke lyst til at skændes med ham. "Undskyld at jeg spurgte," nøjedes hun med at mumle og hendes blik søgte jorden. Hun havde det dårligt med at have spurgt, men var alligevel på en måde glad for at hun havde. Nu vidste hun lidt mere om hans fortid, og det blev lagret sammen med alt andet info om ham i den del af hendes hjerne, der var reserveret til særligt bekendskaber.
Efter et øjeblik strejfede en tanke hende, og hun kunne ikke holde en latter tilbage. Hun lagde hovedet tilbage og lo, alt for højt, men det var hun ligeglad med. Noget i denne situation var simpelthen bare for komisk til, at hun kunne lade være.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Man okt 05, 2015 9:44 pm

Nathan havde aldrig haft et forhold med sine forældre, hvor han fortalte dem alt. Hvis han havde været i nærheden af sådan et forhold var det med hans far. Han fik det lidt dårligt over at Aia begyndte at mumle og så ned i jorden. Han havde ikke haft noget imod at hun spurgte, overhovedet. Han var glad for at have sagt det til hende, men han havde ikke tænkt sig at snakke yderligere om det for at fortælle hvordan det havde været, hvordan han havde følt, og så videre, som man normalt blev spurgt om ved en psykolog. For han havde skam været til psykolog, dog ikke om hans mor, men om mobningen. Selv om det havde han ikke følt sig tryg ved at snakke om det.
Han hævede et øjenbryn spørgende af hende, da hun bare pludselig begyndte at grine helt vildt. "Hvad griner du af?" Spurgte han, en lille smule forsigtigt. En del af ham, ikke en særlig stor del, troede at hun grinede af hvor latterlig han var for måske havde hun indset det.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs okt 06, 2015 11:41 am

Hendes latter stoppede brat, da hun kunne høre, at han var lidt nervøs. Hun ville ikke få ham til at føle sig dum. "Undskyld, det er ikke på grund af dig," sagde hun. Hun smilede stadig. "Det er bare... Du ved," hun ledte efter de rigtige ord, mens hun kørte den hånd, der ikke holdt om hans, gennem håret.
"Jeg har taget to af dine fag primært på grund af dig og du har inviteret mig ud, og vi kender ikke hinandens alder," hun lo igen, men kun kortvarigt. Hun drejede hovedet og så på ham med et smil. "Hvor gammel tror du jeg er?" der var en snært af alvor i hendes stemme, men hun var lidt i tvivl om, om han kunne høre den. Det håbede hun, for det var faktisk et helt alvorligt spørgsmål og hun ønskede et ærligt svar. Bagefter ville hun også - hvis han var med på den selvfølgelig - gætte hans, efter at have fortalt ham sin sande alder.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs okt 06, 2015 12:24 pm

Endelig indrømmede hun at hun havde taget to af hans fag netop på grund af at han var læreren. Udelukkende den indrømmelse fik hans kinder til at blusse lidt op. Hvor mange gange havde han ikke lige rødmet på denne date, og de var ikke engang nået til bjerget endnu?! Han skammede sig lidt over det, det ville han gerne indrømme. Han så ikke andre fyre, der rødmede så let som ham, men måske var det fordi at der ikke var noget at rødme over, når han snakkede med dem? Åh, han vidste det ikke. Han vidste bare at han synes det var lidt pinligt at rødme så meget, men det kunne sagtens være at Aia ikke så sådan på det, men derimod kunne lide det.
Hun havde ret, faktisk. Han havde aldrig rigtigt tænkt over hvor gammel hun mon var. Han så en ekstra gang på hende for at prøve at bedømme det. "Nitten, cirka? Måske lige ved at være tyve?" Han spurgte lidt forsigtigt eftersom at han vidste, og havde oplevet, at kvinder godt kunne blive lidt let sure over at man gættede på at de var ældre end de egentlig var.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs okt 06, 2015 2:42 pm

Igen forlod en lille latter hendes læber. Hans gæt var ikke helt ved siden af, men stadig ikke helt korrekt. Hun gav hans hånd et lille klem igen. "Jeg er atten, men jeg bliver nitten om nogle uger," smilede hun. Ærligt talt var hun lidt bange for, at hun var for ung, og at han nu ville vende om og dermed afslutte daten.
For at forhindre dette, besluttede hun sig for at forsætte samtalen. Hun kneb det ene øje sammen, mens hun studerede ham. "Og du er vel omkring de tyve-enogtyve?" spurgte hun. Normalt var hun meget god til at bedømme folks alder, men selv de bedste kunne tage fejl en gang imellem.
Én ting var sikkert, og det var, at han umuligt kunne være mere end fire år ældre end hende selv. Han havde ikke den selvsikre gang, der erstatter den hængende man har som teenager, helt endnu. Men så igen, musklerne kunne her spille en stor rolle.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs okt 06, 2015 4:17 pm

Cirka fire år imellem dem. Det var ikke så meget, han havde været bange for at der var flere år imellem dem. Han var lidt spændt på hvor gammel hun troede han var. Til tider var han bange for at folk på skolen, selv lærerne, ville anse ham som en elev. Han var jo ret ung af en lærer at være, men ikke desto mindre havde de hyret ham, så forhåbentlig vidste alle lærerne at han godt nok ikke var elev, men en lærer præcis ligesom dem. Han hævede begge øjnebryn over hendes gæt.
"Fuldkommen rigtigt. Enogtyve." Han smilede svagt. "Jeg er pænt ung trods at jeg er lærer.. Men min viden var vel god nok for dem. Det lod ikke til at være et problem, i hvert fald." Han følte lidt at han vrøvlede lige nu, men det var der vel heller intet galt i. "Hvad med..efternavn? Jeg mindes ikke at have fået dit efternavn af vide, men det kan godt være jeg husker dårligt."
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs okt 06, 2015 5:03 pm

Det skæve smil ændrede sig hurtigt til et stort. Hun gættede normalt meget godt, hvad alder angik, men det var ikke hver gang, hun ramte hundrede procent rigtigt.
"Jeg mindes heller ikke at have fortalt det, så medmindre det ikke er sket har vi begge en dårlig hukommelse," sagde hun, mens hun kørte hånden gennem håret igen. "Men mit er Walés. Folk tror altid, det udtales som den engelske by," hun sagde sit navn med et tryk på e'et, hvor man udtalte byen med tryk på a'et.
"Og dit? Du behøver ikke sige det, hvis du ikke vil," forsatte hun så. Alt det, han allerede havde fortalt hende, var efter hendes mening rigeligt, og hun behøvede ikke kendes han efternavn, selvom det ville være rart. Hun var pænt sikker på, at hun, næste gang hun var alene, ville forsøge at sætte hans efternavn sammen med sit eget, for at høre, hvordan det lød.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs okt 06, 2015 6:35 pm

Ærlig talt kunne han godt forstå at folk ville tro at hendes navn hentydede til byen i England. Først havde han lige også lige tænkt på den by. Det var lidt sjovt at hun hed det, også selvom der var den lille forskel med e'et. Han kunne ikke lade være med at synes det var lidt skægt, og han følte sig lidt ond af det, fordi det virkede lidt til at irritere hende at folk troede det. Fremover ville han gøre sit bedste for at lægge tryk på e'et for ikke at irritere hende med det. Det ville han helst ikke. Det var vigtigt for ham at hun kunne lide ham - Han vidste ikke hvorfor, men det var det bare.
Trods at hun sagde at han ikke behøvede at sige hans efternavn, så vidste han at hun rigtig gerne ville vide det, hvilket bragte et smil frem på hans læber. "Augustine." Han smågrinede lidt over det. "Jeg føler aldrig at mit fornavn passer til efternavnet." Han så kort på hende. Efterhånden begyndte man at kunne se et bjerg tæt ved en skov. Bjerget var ikke så stort igen, men det var heller ikke helt en bakke.
Aia

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   Tirs okt 06, 2015 6:45 pm

Aia havde godt set bjerget i det fjerne - det var mindre end hun havde troet. "Nathan Augustine," mumlede hun, igen et smil. "Du har ret, de passer ikke helt sammen." en kort latter igen.
Hun tillod sig at studere hans kønne ansigt uden at stirre. "Har du voks i?" spurgte hun og pegede på hans hår med sin frie hånd. Det sad godt, men det var ikke ens betydende med, at han havde voks i.
Hun havde en underlig vane med at pille ved drenges hår, men det var ikke behageligt, når de havde voks i. Så blev ens hænder helt fedtede og klamme, hvilket ikke var rart.
Hvis de også skulle tilbringe aftenen sammen håbede hun på, at hun fik mulighed for at lege med hans hår. Hun plejede at lave hovedbundsmassage samtidig, og de fleste syntes, det var dejligt, men man kunne jo aldrig vide. Selvfølgelig ville hun ikke gøre det, hvis han ikke gav hende lov. Men hun ville gerne.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: First date - Nathan   

First date - Nathan
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» So you do care? - Nathan.