Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Luca

Chloe

Elian

Lilith

Miguel

Hannah

Stephen

Jeremiah

Kowo

Joy

Statistics
Der er i alt 351 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kayanna

Vores brugere har i alt skrevet 16798 indlæg in 1361 subjects

Share | 

Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Liam

Humør : Lust is but a means to an end.
Fag : Underviser i Litteratur.
Antal indlæg : 114

IndlægEmne: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Man okt 30, 2017 8:37 pm

Why hello there, I didn't even see you enter...

Jamen velkommen velkommen til dette lille emne... Min lille bloddæmon mangle rnogle at lege med, på mere end én måde. Jeg søger lidt af hvert til hende, så hvis du har en idé så send endelig en PM eller skriv herunder! Jeg søger især:

- Fortids relationer
- Venner
- Evt. fjender
- Flirts
- Ekskærester?
- Og alt derimellem!

Auf wiedersehen ~<3
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Talion

Humør : Sometimes i just need to kill, i dont kill with a reason sometimes i just kill
Fag : Kampsport-Fægtning- Buskydning-Theater Græsk Historie
Antal indlæg : 100

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Søn nov 05, 2017 11:14 am

Jeg stiller gerne Talion her til rådighed, er frisk på alt så hvad du helst vil ha. Wink
Vis brugerens profil
Liam

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Søn nov 05, 2017 2:31 pm

@Talion skrev:
Jeg stiller gerne Talion her til rådighed, er frisk på alt så hvad du helst vil ha. Wink

Humm, ja så er spørgsmålet jo hvad h vi skal finde på, hahahah! Very Happy
Vis brugerens profil
Talion

Humør : Sometimes i just need to kill, i dont kill with a reason sometimes i just kill

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Søn nov 05, 2017 3:13 pm

True altså, han er bartjener og en formskifter, såå, yeah. :p Har du nogen ideer. :p xD
Vis brugerens profil
Courtney

Humør : I never can resist a touch the dramatic
Fag : Kampsport, Bueskydning, Drama, Psykologi, Musik og Biologi
Antal indlæg : 88

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Søn nov 05, 2017 5:11 pm

Har en sex afhægning @Andy der nok for farve snart. Tænkte som ekskærste eller eks flirt? Han er frisk på evt et fortidsemne eller emne hvor de mødes igen?
Vis brugerens profil
Liam

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Søn nov 05, 2017 5:55 pm

@Courtney skrev:
Har en sex afhægning @Andy der nok for farve snart. Tænkte som ekskærste eller eks flirt? Han er frisk på evt et fortidsemne eller emne hvor de mødes igen?

Ehm Courtney... de deler mor... så... Andy og Elena skal IKKE lave noget kæreste flor tting xD de er halv søskende xD
Vis brugerens profil
Liam

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Søn nov 05, 2017 5:56 pm

@Talion skrev:
True altså, han er bartjener og en formskifter, såå, yeah. :p Har du nogen ideer. :p xD

Hmm. Flirt elle rnoget ven noget? Hun er rimelig blid af en bloddæmon at være Smile
Vis brugerens profil
Courtney

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Søn nov 05, 2017 6:18 pm

@Elena skrev:
@Courtney skrev:

Ehm Courtney... de deler mor... så... Andy og Elena skal IKKE lave noget kæreste flor tting xD de er halv søskende xD

HAHAHA Har jeg da helt glemt xD Jeg har ikke haft hjernen med mig de sidste par dage :p Ellers har jeg Courtney og @Saralina, evt venskab? eller flirt tråd?
Vis brugerens profil
Talion

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Søn nov 05, 2017 9:17 pm

de kan da godt flirte lidt, han er jo ikke sammen med nogen, så det kan vi sagtens sige @Elena. Wink
Vis brugerens profil
Liam

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Søn nov 05, 2017 9:58 pm

@Courtney skrev:
@Elena skrev:
@Courtney skrev:

HAHAHA Har jeg da helt glemt xD Jeg har ikke haft hjernen med mig de sidste par dage :p Ellers har jeg Courtney og @Saralina, evt venskab? eller flirt tråd?

Begge ting er mege tmulige! Very Happy hvem tror du der ville passe bedst med Elena?
Vis brugerens profil
Liam

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Søn nov 05, 2017 9:58 pm

@Talion skrev:
de kan da godt flirte lidt, han er jo ikke sammen med nogen, så det kan vi sagtens sige @Elena. Wink

Niice, jamen så lad os gøre det Wink kan du evt starte emne somewhere?
Vis brugerens profil
Talion

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Søn nov 05, 2017 9:59 pm

sure, smider det på en bar, kay. Wink xD
Vis brugerens profil
Cecilia

Humør : I have done alot of bad things and a bunch of good things in my life. There is no such thing as a good person or a bad person - we are both
Fag : Dans. Biologi. Magiske elementer. Græskhistorie
Antal indlæg : 49

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Søn nov 05, 2017 10:00 pm

Hvad med lidt intim kampsport træning eller noget? Razz

Vis brugerens profil
Ari

Humør : Dirty secrets, empty memories, and broken hearts across the floor...
Fag : Musik, Kemi, Litteratur, Løb.
Antal indlæg : 94

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Søn nov 05, 2017 10:09 pm

@Cecilia skrev:
Hvad med lidt intim kampsport træning eller noget? Razz

Sure! Det lyder perfekt Very Happy (gad ikke lige skifte til Elena igen for at svare det her Razz )
Vis brugerens profil Online
Cecilia

Humør : I have done alot of bad things and a bunch of good things in my life. There is no such thing as a good person or a bad person - we are both

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Søn nov 05, 2017 10:29 pm

Ahahah det helt okay Razz

Så hvem opretter? Jeg indrømmer gerne at jeg ikke kan emne sådan ordenlig ordenligt før jeg kommer hjem fra mit praktik ophold - men jeg kan da lave udmærket små svar Razz <3

Vis brugerens profil
Liam

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Man nov 06, 2017 2:48 am

@Cecilia skrev:
Ahahah det helt okay Razz

Så hvem opretter? Jeg indrømmer gerne at jeg ikke kan emne sådan ordenlig ordenligt før jeg kommer hjem fra mit praktik ophold - men jeg kan da lave udmærket små svar Razz <3

kan jeg lokke dig til det? jeg har efterhånden en hel del aktive emner over mine 10 figurer Smile
Vis brugerens profil
Liam

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Man nov 06, 2017 2:49 am

@Talion skrev:
sure, smider det på en bar, kay. Wink xD

Dejligt! Very Happy
Vis brugerens profil
Courtney

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Man nov 06, 2017 1:13 pm

@Elena skrev:

Begge ting er mege tmulige! Very Happy hvem tror du der ville passe bedst med Elena?

Tænker Saralina, trænger til at komme ud og være lidt med Smile
Vis brugerens profil
Liam

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Man nov 06, 2017 1:15 pm

@Courtney skrev:
@Elena skrev:

Tænker Saralina, trænger til at komme ud og være lidt med Smile

Nice, jamen så lad os da endelig finde på noget med de to! Very Happy
Vis brugerens profil
Cecilia

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   Man nov 06, 2017 1:16 pm

Jeg kan oprette i aften. Lige nu er jeg over skolens computer der mangler jeg nogle bogstaver i alfabetet.. og jeg tror det bliver alt for uoverskueligt at lave et svar uden de ord xD <3
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning   

Come closer... ;) - Rela/emne/plot søgning
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Emne-, plot- og relationssøgning!
» Halloween Ride - Åbent emne!