Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Luca

Chloe

Elian

Lilith

Miguel

Hannah

Stephen

Jeremiah

Kowo

Joy

Statistics
Der er i alt 351 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kayanna

Vores brugere har i alt skrevet 16797 indlæg in 1361 subjects

Share | 

Do you dare to play with a real woman? (plot/relations søgning)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Do you dare to play with a real woman? (plot/relations søgning)   Lør okt 28, 2017 9:05 pm

Gwendolyn

Information:

25 år  af krop - 310 år eksistens

Single - Homoseksuel

Dans samt Kampsport

HUN ELSKER STARBUCKS KAFFE

Igang værende plot/relationer:

@Rosalie - Flirt, måske der sker mere? hvem ved

Søger :

Venner/veninde
Fjender!
Druk og party venner
osv osv
kom gerne med ideer

Specielle Plots der er søges :

Storebror:
- Hun har en storebror, dette er den eneste der er tilbage fra hendes familie, af hvad hun ved.
- Hendes storebror tog Gwendolyn med sig, da deres forældre bag hendes bror om at tage hende med og flygte! for mange år siden
- De har mistet kontakten for omkring 20 år siden, da hendes bror blev gift og fik børn
- Det eneste hun ved om sin bror er at han bor i England, har 3 børn og en kone
- Kunne du være interesseret - så send fluks en pb

Fyren der prøver at score hende :

- Tænker dette er en fyr, som ikke helt forstår hun er homoseksuel og ikke til fyre! Og at han ikke vil stoppe med at prøve at score hende.

Voldelig og Magtfuld fyr:
- Denne fyr er en som egentligt lader som om han er ven med Gwendolyn, men egentligt bare udnytter hende, og en som fx kunne finde at voldtage hende eller tæske hende, for at vise sin magt over hende! En hun er bange for, men alligevel prøver at kæmpe imod
- Her tænker jeg lidt, at det skal være en vampyr, eller en anden race der er langt stærkere end hende.

Bedste ven:
- Fyren som hun måske har kendt en del år, og de så mødes igen på Athena eller uden for skolen. At deres venskab de havde få flere år siden, kommer tilbage til dem.
- At de er virkelig tætte med hinanden og kan kalde hinanden grimme ting uden der er noget alvorligt i det.
- At de kan kalder hinanden skat osv (kun en ide) uden der ligger mere i det end at de er bedste venner

Bedste Veninde :
- Pigen hun er virkelig tæt med! Gerne en som også kan lide krops udsmykning som tattoos og sådan
- De to der bare klinger totalt godt! - Og taler indimellem til hinanden som vis de havde været gift i flere år. Dog kun i sjov og ballade.

Tilbage til toppen Go down
Ari

Humør : Dirty secrets, empty memories, and broken hearts across the floor...
Fag : Musik, Kemi, Litteratur, Løb.
Antal indlæg : 94

IndlægEmne: Re: Do you dare to play with a real woman? (plot/relations søgning)   Lør nov 04, 2017 11:37 pm

Alt efter hvor crazy/psycho fyre hun kan med, så kunne min @Rainier måske være en mulighed til bedste ven ting? ellers kan jeg også godt stille Arí her til rådighed Wink
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil Online

Do you dare to play with a real woman? (plot/relations søgning)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Emne-, plot- og relationssøgning!