Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» Joy's Instagram
Today at 9:39 am by Zabrina

» MUERTOS WARNING
Today at 9:37 am by Zabrina

» Zabrina's Instagram
Today at 9:35 am by Zabrina

» Averys instagram
Today at 9:30 am by Zabrina

» Tatia's Instagram
Today at 8:12 am by Cecilia

» Why hello there babybrother - Nicholas
Today at 3:22 am by Nicholas

» Playing in the dark - Hannah
Today at 2:04 am by Kayne

» I miss the old days... - Emne/Rela/Plot
Today at 1:45 am by Ivo

» Sooo...i have a brother - Damien
Today at 1:43 am by Damien

Top posting users this month
Luca

Lilith

Chloe

Amena

Stephen

Rebekah

Razor

Hale

Elian

Reign

Statistics
Der er i alt 385 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ana

Vores brugere har i alt skrevet 19927 indlæg in 1599 subjects

Share | 

Multisøgning... for alle mine tusinde karakter

Go down 
ForfatterBesked
Lynie

Humør : Relaxed
Fag : Hun går ikke på skolen.
Antal indlæg : 4

IndlægEmne: Multisøgning... for alle mine tusinde karakter    Lør okt 28, 2017 8:56 pm

Oki, så i stedet for at lave forskellige søgninger til hver af mine tusinde karakter, har jeg valgt at lave en multisøgning, så det bliver en smule lettere for både jer og mig. Jeg har en masse karakter, så denne multisøgning er selvfølgelig ikke alle dem, fordi det ville være en lang liste, så tager bare dem jeg lige har lyst til. I er dog velkomne til at kigge på mine andre karakter, hvis i kunne tænke jer at emne med dem.
Så lad os begynde!!

Lynie

Lynie er en slags dæmon som hedder Knights Of Lucifer. Hendes opgave er at slå dæmoner ihjel, som ikke er loyale overfor Lucifer.
Lynie er meget aggressiv og brutal af person. Hun er ikke ligefrem en venlig person, som kan lide smalltalk. Hun går meget op i sit arbejde, som er at slå dæmoner ihjel, og har ikke megen tid til overs for andre.

Hvad jeg søger til Lynie:
- En dæmon som hvis loyalitet ikke ligger hos Lucifer
- En der kunne hjælpe hende med at slå en dæmon ihjel, som ikke er loyal overfor Lucifer.

Argos

Argos er en heks der er leder af en coven. Han er over 1000 år gammel og har ikke haft meget kontakt til den ydre verden, før han blev lederen af sin coven. Argos er meget venlig anlagt, men samtidig er der også en indre rebel i ham, som er meget nysgerrig.
Han har mødt sin mage, Zabrina, som er en meget stor del af hans liv.
Han bor nogen gange hjemme hos sig selv, men af og til kan han godt finde på at overnatte på akademiet, på sit værelse.

Hvad jeg søger til Argos.
- En roomie til Argos, ville være nice!
- En der er medlem af hans coven
- En heks der måske har brug for at blive lært op
- En som han ikke kommer særlig godt ud af det med, altid sjovt med noget drama.

Sachin

Sachin kommer fra et ret hårdt miljø, som han har levet i siden han var barn. Sachin lever af at sælge stoffer, det er der han får sine penge fra, men udover det så går han også i skole, for at blive klogere og få en uddannelse.
Sachin tager dog ikke selv stoffer, han holder sig kun til at sælge dem, hvilket er slemt nok.
Sachin er en meget barnlig person, kommer af at han ikke havde en barndom, hvor han kunne få lov til at være barnlig. Udover det har han PTSD, efter så mange overfald som sælger.

Hvad jeg søger til Sachin:
- En tæt ven, som kender til hans arbejde, som måske prøver at få ham ud af miljøet.
- En han sælger til.

Kowo

Kowo har meget svært ved det sociale. Han voksede op hos en plejefamilie, som kun havde taget ham ind, for de ekstra penge de ville få for ham. Derfor fik han ikke den kærlighed som han havde brug for som barn og oftest var han inde på sit værelse, så han havde ikke megen kontakt til dem han boede med og heller ikke med omverdnen.
Kowo er en antisocial og meget sky. Man ser ham mest alene.
Han har et job som prostitueret, som han ikke vil tale om, han holder det meget hemmeligt, da han ikke vil risikere at blive smidt ud af skolen.

Hvad jeg søger til Kowo:
- En bedste ven/veninde som kan få ham til at åbne op.
- En der finder ud af hvad for et slags job han har, og enten truer ham med at melde ham til skolen og politiet, eller prøver at få ham ud af miljøet.
- En kunde.

Spirit

Spirit er døvstum. Det har hun været lige fra da hun blev født af.
Hun er hvad man kalder en Naiad, som er en vandnymfe der lever i ferskvand, som floder eller søer.
Spirit er en meget venlig sjæl, som ikke kunne drømme om at gøre nogen fortræd. Hun ses for det meste sidde og læse. Hun går meget op i sine studier.
Udover det har Spirit kræften til at tale gennem tanker, til andre, noget hun udviklede, siden hun var døvstum.

Hvad jeg søger til Spirit:
- En bedste ven/veninde
- En roomie
- En hun måske kan lærer op i tegnesprog?

Gabriel

Gabriel er en blanding mellem en dæmon og en engel. Gabriel var ikke accepteret hos sin familie, hverken hos sin mor, en engel, eller hos sin far, dæmonen. Siden at han var en blanding mellem de to, så de ham som en freak og ville ikke have noget med ham at gøre. Da hans far blev dræbt af hans mors engle klan, og de tog hende med, var han efterladt til sig selv, indtil han nogen fandt ham alene og valgte at opforstre ham.
Men da han blev ældre blev han smidt ud af huset, da de ikke kunne holde styr på ham og han aggressioner.
Gabriel er en venlig sjæl, men han er aggressiv af og til, da han har sine dæmon gener.
Han er blandt andet også lærer og samtidig har et forhold til en elev.

Hvad jeg søger til Gabriel:
- En god ven/veninde, som kan holde på hans hemmelighed.
- Emne mellem kollegaer.
- En der blackmailer ham med hans forhold til en elev.

Roman

Roman er en fuldblodsvampyr. Han er omkring de 2000 år, men lad os være ærlig, hvem tæller efter de tusinde.
Roman er en rig mand som har overtaget sin mor og fars arbejde, men samtidig går han i skole, da han godt kan lide at lærer mere.
Roman er en meget venlig og rolig person, som ikke lige frem passer til hans race.
Han er dog ikke på nogen måde uskyldig, da han er vampyr og skal leve, og han har haft en mørk fortid.

Hvad jeg søger til Roman:
- En flirt/partner - Han er til mænd
- En som kan få hans vrede frem.
- En vampyr han kan lærer op, og følge dem vej som han gør, at være noget venligere end så mange andre.

Det var så alle mine karakter, eller ikke alle, der er mange flere, men dem som jeg lige tænkte jeg ville emne med. I er selvfølgelig velkomne til at spørge ind til mine andre karakter, hvis der er nogen speciel i vil emne med.
Jeg håber i vil skrive! Venter spændt :3

Sidst rettet af Lynie Søn okt 29, 2017 6:42 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Luke

Humør : a past defines you more than you think
Fag : Underviser, i Historie fægtning og Religion.
Antal indlæg : 33

IndlægEmne: Re: Multisøgning... for alle mine tusinde karakter    Lør okt 28, 2017 9:12 pm

Well vil gerne tilbyde Daniel eller Edward til Spirit., hun ku måske lære dem op i tegnsprog Wink Luke ku måske os hjælpe Lynie med og dræbe den dæmon, han er en engel after all. :pxD
Vis brugerens profil
Lynie

IndlægEmne: Re: Multisøgning... for alle mine tusinde karakter    Lør okt 28, 2017 9:16 pm

Hmm Daniel måske? Men hvordan er han som person? :3
Lynie er måske ikke lige med på at arbejde sammen med en engel, men det kan være at det er en mægtigere dæmon, som de begge to har fået færten af, og så støder ind i hinanden, når de kommer til hvor dæmonen er, og bliver enige om at arbejde sammen? :3
Vis brugerens profil
Luke

IndlægEmne: Re: Multisøgning... for alle mine tusinde karakter    Lør okt 28, 2017 9:21 pm

Altså kommer an på, hvem du helst vil kan kun tag et emne pt, med mindre jeg glemmer emnet, eller andre igen and lets not go there < 3
Vis brugerens profil
Lynie

IndlægEmne: Re: Multisøgning... for alle mine tusinde karakter    Lør okt 28, 2017 9:23 pm

Daniel måske så? Kunne godt tænke mig at komme igang med Spirit xD Har du nogen ide til hvordan de skal mødes og hvad deres relation skal være? xD
Vis brugerens profil
Luke

IndlægEmne: Re: Multisøgning... for alle mine tusinde karakter    Lør okt 28, 2017 9:25 pm

Altså no, måske skal vi bare starte emnet og se, hvor det leder hen. c: xD Kan du btw lave ? c:
Vis brugerens profil
Lynie

IndlægEmne: Re: Multisøgning... for alle mine tusinde karakter    Lør okt 28, 2017 9:29 pm

Kan vi godt sige. De kan evt. have historie sammen? :3 Kan godt lave det, men ved ikke hvornår jeg lige får det lavet :3
Vis brugerens profil
Luke

IndlægEmne: Re: Multisøgning... for alle mine tusinde karakter    Lør okt 28, 2017 9:32 pm

find, just find, me when ever its ready, and yeah sure. c:
Vis brugerens profil
Ari

Humør : Dirty secrets, empty memories, and broken hearts across the floor...
Fag : Musik, Kemi, Litteratur, Løb.
Antal indlæg : 101

IndlægEmne: Re: Multisøgning... for alle mine tusinde karakter    Lør nov 04, 2017 11:35 pm

Jeg kunne godt tænke mig at stille @Jun-seo til rådighed for Roman! Very Happy Jun-seo har pt en flirt kørende med Courtney, men siden hun er en varulv kommer det nok ikke til at holde i længden... så måske kunen de to venlige vamps hygge sig lidt? Wink eller bare blive gode venner Very Happy
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Multisøgning... for alle mine tusinde karakter    

Multisøgning... for alle mine tusinde karakter
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1