Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Chloe

Regina Close

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Luca

Lucian

Nercissa Cinderfort

Statistics
Der er i alt 278 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er BLUEI

Vores brugere har i alt skrevet 13811 indlæg in 1111 subjects

Share | 

Et par vigtige ting [Admin nyhed]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin

Humør : When you threw me to the wolves at night. Did you think they would find me easy to swallow? I suggest next time, you try feed me to dragons. I wore wolf skins as easily as my own.
Fag : Idræt. Astrologi. Musik. Kunst. Naturvidenskab & Psykologi.
Antal indlæg : 364

IndlægEmne: Et par vigtige ting [Admin nyhed]   Ons okt 25, 2017 5:07 pm

Hello Angels!!

Så jamen som tiden dog flyver afsted! Det jo slet ikke til at holde ud!

Vi admins har samlet et par nyheder til jer, som er ret vigtige i får læst. Det nemlig fordi vi har fået opdateret vores regler på siden, det vil sige der er stadigvæk lidt enkelte steder der manger, men i bund og grund er de blevet opdateret - derfor ønsker vi i lige tjekker op på dem. Nemlig er der også en vigtig lill en om at alle faktisk skal have en forbindelse til akademiet på den ene eller anden måde - om det et lille side arbejde som hjælpelære - pedel et eller andet.. det er jo hvad siden om handler.. så selvfølgelig!

Noget helt andet er at jeg tager 5 uger til Girona på lørdag, hvilket vil sige jeg ikke ordner admin stuff.. derfor har jeg været så heldig at få lokket @Valerie til at hjælpe @Lilith imens jeg er væk og @Dove har også sagt hun kommer og hjælper til.. så frygt ej i er i gode hænder!

Det var vidst det jeg havde at sige, og jeg kender Ma babe nok til at vide, at hvis hun har lidt ekstra så tilføjer hun blot en kommentar <3

Joy - på vegne af admin teamet

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 398

IndlægEmne: Re: Et par vigtige ting [Admin nyhed]   Ons okt 25, 2017 5:19 pm

Jeg vil derfor i den tid som Joy er væk, fungere som både FC og Farve admin, så skulle man være i tvivl om noget eller blot gerne have farve, så skriv endelig!
Jeg er stadigvæk, i gang med at opdatere racebeskrivelserne, men har haft været nød til at ligge det på pause i lidt tid, da min hverdag med et har været tralv (hvilket også forklarer, hvorfor jeg ikke har haft svaret på så mange emner).
Der vil også blive indsat en tidslinje, som forklarer de vigtigste events, så som skabelsen af jorden, skabelsen af forskellige arter og den slags Smile

Vis brugerens profil Online
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."

IndlægEmne: Re: Et par vigtige ting [Admin nyhed]   Man okt 30, 2017 7:37 pm

Hello again dears <3

Jeg er godt i gang med rettelsen af racebeskrivelserne, jeg laver samtidige skønne billeder, til disse beskrivelser. Indtil videre har jeg lavet på Banshee og Sirene beskrivelsen, samt lavet flere punkter til ansøgningerne for specialrace og blandingsrace (det betyder ikke, at de som allerede er godkendt, skal indsende en ny ansøgning). Jeg vil skrive ind løbende, som racebeskrivelserne, og når alle racebeskrivelser er færdig, vil det skrives.
Derudover er der også en opsamling på vores guides:
Evnerne - Er du i tvivl om hvordan evnerne fungere, hvad der skal stå?
Ansøgningerne - Vil du gerne skrive en ansøgning, men er i tvivl om hvad der skal være i den?
Profilen - Er du i tvivl omkring hvad der skal stå på din profil?
Tidslinjen - Er du i tvivl om hvornår tingene skete?

Hvis i er i tvivl om noget, så er i velkommen til at skrive Wink
Husk at indsende jeres FC til mig, og skriv en PM hvis i gerne vil have farve til jeres bruger ^-^

Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Et par vigtige ting [Admin nyhed]   Man okt 30, 2017 7:45 pm

Jeg vil også tilføje, at i burde skrive alle jeres karaktere ind på Hvem er Hvem listen. Jeg kigger nemlig denne igennem, samt fraværslisten, når jeg skal fjerne inaktive faceclaims Smile

Sponsored content

IndlægEmne: Re: Et par vigtige ting [Admin nyhed]   

Et par vigtige ting [Admin nyhed]
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Jalousi er en grim ting - ÅBENT EMNE