Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs jun 27, 2017 10:15 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5757 indlæg in 345 subjects

Share | 

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Theo

Antal indlæg : 20

IndlægEmne: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 2:36 pm

Greetings dear beings!

Så er det vidst på tiden, at søge emner. Jeg mangler i den grad emner, så hvorfor dog ikke søge nogle emner? Der mangler endnu noget omkring ham, men det meste er på plads og resten kan jo blot komme med tiden Smile
Angående mine emner, har jeg nogle krav! Det er ikke det helt store, blot det some alle nu engang har. Den første er, at jeg gerne ser mine emnepartnere kan skrive over 200 ord (hvilket ikke er særlig meget), alt derudover er blot dejligt. Mit sidst, ser jeg gerne dem jeg emner med, staver godt...jeg er ikke super glad for stavefejl, selvfølgelig sker der smuttere en gang imellem, men helst korrekt staveform hele tiden Smile

Alexandria "Alex" Young

Skal Alex beskrives, kan man da kun kalde hende en anderledes person. At sige hun ikke er som andre kvinder...ja det er en underdrivelse, da hun er en transseksuel, derved med andre ord en mand der identificere sig som en kvinde. I en alder af 16 år gik hun igennem adskillige operationer, samt hormon blokere og indtagelse af østrogen, for at ende ud som det køn hun inderst inde så sig selv som. Som person er hun en ganske udfordrende person, hun er om ikke andet typen der nyder livets små nydelser og det er i den grad noget hun tager i sig. Hun er meget mystisk omkring sig selv og hvem hun er, derudover er hun også ganske intelligent, observerende og utrolig argumenterende. Hun kan være ret stille, og har efter lang tid lært bare at ignorere dem som ikke forstå hvem hun er. Hun har en uheldig hang til nogle stoffer, dette kommer af mange års seksuelt misbrug, samt hvad hun ellers har gået igennem i sit liv. Alt i alt er hun også en ufattelig sød person, hun er typen der er loyal imod sine tætteste og vil egentlig hellere lade sig selv skade end dem.

Søger

Family † Alle har familie og det har Alex også, om dette blot er langt ude familie medlemmer, eller om det er tætte som søskende så er jeg klar!

Flirts † Ganske vidst er hun transseksuel, men alle har vel brug for bare en smule kærlighed Smile Så ja dette er vel blot en flirt, der måske kan udvikle sig eller blot forbliver en flirt. Hun er udelukkende til mænd

Friend † Alle har brug for en god ven eller tre, så dette er vel blot en god ven, såvel som gammel ven. Det kan endda blot være en bekendt, hvor forholdet mellem dem vokser ganske kraftigt igennem tiden

Anything els? † Det var hvad jeg søgte, men kom endelig selv med flere ideer...jeg er altid åben for lidt af hvert!...men håber da at høre fra jer!
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Denja

Humør : skiftene...
Fag : hun er vejleder på deltid
Antal indlæg : 48

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 2:45 pm

jeg er frisk Smile
Vis brugerens profil
Theo

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 2:46 pm

Maija skrev:
jeg er frisk Smile

Fantastisk! har du en ide til et plot?
Vis brugerens profil
Denja

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 2:51 pm

måske kunne de være i familie? Maija skift meget med hendes humør så hun har ikke så mange venner Smile
Vis brugerens profil
Theo

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 2:54 pm

Maija skrev:
måske kunne de være i familie? Maija skift meget med hendes humør så hun har ikke så mange venner Smile

Så det er familie du vil have? Sure det kan vi da sagtens lave! Hvilket familie medlem skulle det være og er Maija okay med hvad Alex er?
Vis brugerens profil
Denja

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 2:57 pm

Maija dømmer ikke fordi hun ikke vil have andre til at dømme hende, det vil passe bedst vis de var på Maijas mors side, de kunne måske være kusiner? Smile
Vis brugerens profil
Theo

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 2:59 pm

Maija skrev:
Maija dømmer ikke fordi hun ikke vil have andre til at dømme hende, det vil passe bedst vis de var på Maijas mors side, de kunne måske være kusiner? Smile

Det lyder perfekt! Jeg tænker de måske er tætte, netop fordi Maija ikke dømmer Alex for hvem hun er og Alex ville heller ikke drømme om at dømme Maija?
Vis brugerens profil
Denja

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 3:01 pm

det kan vi godt sige! skal jeg eller vil du lave? Smile
Vis brugerens profil
Theo

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 3:02 pm

Maija skrev:
det kan vi godt sige! skal jeg eller vil du lave? Smile

Gider du? så er du super duper dejlig!!!
Vis brugerens profil
Denja

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 3:03 pm

vis du kommer med et sted så skal jeg nok!
Vis brugerens profil
Theo

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 3:03 pm

Maija skrev:
vis du kommer med et sted så skal jeg nok!

Mhh gang området måske?
Vis brugerens profil
Denja

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 3:04 pm

det kan vi godt sige! jeg sender en pm når jeg er færdig Smile
Vis brugerens profil
Theo

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 3:08 pm

Maija skrev:
det kan vi godt sige! jeg sender en pm når jeg er færdig Smile

SMUKT!!!
Vis brugerens profil
Valerie
Admin

Humør : I don't give a sh** about hats!
Fag : Studerer de fleste fag
Antal indlæg : 147

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 6:23 pm

Gerne! Jeg vil gerne emne C:

Rowan

Humør : Damn right, you should be scared of me.
Fag : Viden om overnaturlige væsner, underviser hun i. Plus så underviser hun unge sirener i læren om deres evner, men ikke på akademiets grund.
Antal indlæg : 28

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 6:33 pm

Jeg vil emne med min babe!!
Vis brugerens profil
Theo

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 7:05 pm

Sulli skrev:
Gerne! Jeg vil gerne emne C:

Jamen super, har du en ide til et plot?
Vis brugerens profil
Theo

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 7:07 pm

@Rowan skrev:
Jeg vil emne med min babe!!

Jeg vil også emne med min babe!!!

Så plot smukke?!
Vis brugerens profil
Rowan

Fag : Viden om overnaturlige væsner, underviser hun i. Plus så underviser hun unge sirener i læren om deres evner, men ikke på akademiets grund.

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 7:30 pm

Idk, and its sad!
Men lad os finde på noget!!
Vis brugerens profil
Theo

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 7:36 pm

@Rowan skrev:
Idk, and its sad!
Men lad os finde på noget!!

Aww ma babe <3

altså jeg tænker alt lige fra veninder til rigtig gode veninder? Dette kommer dog an på hvordan hendes syn på transseksuelle er...ikke jeg regner med hun har noget problem med dem Razz
Vis brugerens profil
Rowan

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 7:44 pm

Hun har skam intet problem med dem! Så de kunne sagtens være rigtig gode venidner! Smile <3
Vis brugerens profil
Theo

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 7:46 pm

@Rowan skrev:
Hun har skam intet problem med dem! Så de kunne sagtens være rigtig gode venidner! Smile <3

Jeg har en ide!!!

Alex er på vej ned af gangen, da hun bliver mobbet af nogle idiotiske drenge, som kalder hende en freak, skubber til hende, banker hende ind imod skabene osv. Så kommer smukke, dejlige Rowan forbi og hjælper hende? og derfra udvikler de et godt venskab
Vis brugerens profil
Rowan

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 7:47 pm

Uhhh perfekt!!
Rowan vil være rasende!! Great idea ma love!
Vis brugerens profil
Theo

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 7:48 pm

@Rowan skrev:
Uhhh perfekt!!
Rowan vil være rasende!! Great idea ma love!

Mange tak! men så vil jeg lave emnet!!!
Vis brugerens profil
Rowan

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Lør okt 03, 2015 7:48 pm

Lyder super skønt!! Very Happy
Vis brugerens profil
Theo

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   Man okt 05, 2015 9:19 pm

Jeg søger endnu Smile
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)   

Topic searching (Emnesøgning | Relationssøgning | Plotsøgning)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next