Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» Souhm... things have happened. (fortidsemne) - Ben
Yesterday at 9:58 pm by Ben

» I don't believe it! How?! - Vivienne
Yesterday at 9:11 pm by Vivienne

» 300 years and we are still at it - Aviana
Yesterday at 5:38 pm by Aviana

» Tell the psychiatrist something is wrong...
Yesterday at 1:56 am by Regina

» Mindre aktivitet og emne svar
Søn okt 21, 2018 11:25 pm by Aviana

» Meeting on netrual ground
Søn okt 21, 2018 10:04 pm by Talion

» You got a bed with my name on it - Nicholas (xxx)
Søn okt 21, 2018 8:00 pm by Nicholas

» Brugerhjælp: Hvem er klar til godkendelse?
Søn okt 21, 2018 7:18 pm by Kace

»  I don't show my feelings to anyone - Damien
Søn okt 21, 2018 6:58 pm by Damien

Top posting users this month
Elian

Julian

August

Q

Talion

Elena

Reign

Razor

Chester

Zerachiel

Statistics
Der er i alt 460 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kace

Vores brugere har i alt skrevet 26190 indlæg in 2016 subjects

Share | 

Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   Man okt 23, 2017 3:00 pm

Tid: Over middag
Sted: Storsalen
Omgivelser: Andre elever
Vejr: Skyfri himmel, men koldt
Påklædning: Outfit
Tag: @asya <3

Historie. Det var et af hans ynglings fag, men lige nu følte han ikke for det. De havde fået ordre på at de skulle arbejde i grupper, noget Charlie bestemt ikke var god til. Han kunne huske sidste gang, hvor han var endt med at fyrer en masse usammenhængende ord af. Han blev pinlig berørt bare ved tanken.
Han kiggede ud af vinduet som nogle af de andre elever begyndte og danne grupper. Det var tydeligt at mange kendte hinanden, men ikke Charlie, han var stadig ny. Han kiggede op på læreren som var optaget af at snakke med nogle andre. Han tog lydløst sin taske på skulderen, og med sine bøger i armene forsøgte han at liste ud af døren.

Han nåede til døråbningen før den strenge maskuline stemme lød igennem lokalet "Charlie, where do you think your going?" Charlie stivnede, han vidste godt det betød at resten af klassen kiggede på ham. Han sank en klump *Don't blush, please don't blush.* Han vendte sig langsomt og kløede sig let i håret "I was. uhmm I I.." han kunne ikke formulere ordene og læreren nåede og afbryde ham "If you plan to go study in the big area, you better find a group buddy first. But as you seem to not be able to find one, I will assign you one." Charlie kiggede ned på sine sko, ikke nok med han havde fået sig selv i problemer, nu gik det også ud over en anden. "Asya.. You and Charlie are now a group." Læreren vikrede ikke som om det var til diskussion, han havde vidst bare valgt den første den bedste som så ud til ikke at have en gruppe.
Charlie sendte hende et forsigtigt undskyldende blik, som han vovede og kiggede op fra sine fødder. Der var alt for mange i klassen til man kunne arbejde derinde i fred, så han stod bare roligt i døren og ventede. *Of course he chose the hot girl.. I just hope I wont say anything stupid...*
Tilbage til toppen Go down
Asya

Humør : Skifter alt efter hvem af dem det er.
Fag : Musik, Historie, Løb, Bueskydning
Antal indlæg : 26

IndlægEmne: Re: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   Tirs okt 24, 2017 12:14 am

Det var over middag, og Asya var taget til time i historie. Hun håbede virkelig ikke at hun skulle arbejde sammen med nogle i timen, da hun hadede at arbejde sammen med nogle. Hun var aldrig god til den slags, da hun så altid lod den anden lave arbejdet, da hun ikke kunne finde ud af det, hvis ikke den anden sagde hvad hun skulle lave. Derfor valgte hun altid hvis det var muligt, at arbejde alene. Dog var det desværre ikke muligt i dag. De skulle åbenbart lave gruppeopgave. Asya sukkede tungt over det, og prøvede at gøre sig så lille som muligt, for at hun ikke skulle få en marker. Dog virkede det ikke helt til at virke, da hun desværre fik af vide, at hun skulle arbejde sammen med en fyr som vist hed Charlie. Asya så over på ham, og rejste sig op. Gik over til ham og ud af døren. ”Skal vi få lavet det her?” spurgte hun, selvom hun ikke kunne lide at skulle arbejde sammen med en.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   Tirs okt 24, 2017 12:22 am

Charlie snak en klump som hun gik forbi ham og ud af døren. Han stod lidt og havde stadig blikket imod klassen, han var gået i stå. Hendes stemme brød den trance han var i, og han skyndte sig og følge efter hende. "Ohh ja.. selvfølgelig.."
Han gik uden at sige mere ved siden af hende til de nåede et bord der var tomt i den store sal. Han lagde sine bøger, hang tasken på stolen og satte sig ned. Han åbnede sin ene bog og kiggede ned i den *Du nødt til at sige noget. I kan jo ikke bare sidde i stilhed.* Han rømmede sig "JEG.." Han stoppede sig selv da han opdagede han havde snakket alt for højt og fik let røde kinder. "undskyld jeg.. Altså... Det var ikke fordi.. Du ved jeg prøvede bare. Altså jeg ville ikke... jeg fik dig i problemer." Han sænkede blikket ned i bogen og bed sig selv i kinden. *Det her kommer aldrig til at gå godt..* hans kinder havde fået en let rød varme, og han forsøgte desperat at finde et punkt i bogen han kunne fokusere på, men hans tanker tillod det ikke.
Asya

IndlægEmne: Re: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   Tirs okt 24, 2017 12:36 am

Asya fulgte med Charlie over til storsalen, hvor der var et ledigt bord. Hun satte sig ned, og anede ikke hvad hun skulle sige. Hun var langt fra god sammen med andre mennesker. Hvordan skulle de få brudt isen som var mellem dem? De kunne jo ikke bare side her hele dagen uden at snakke, da de ligesom skulle arbejde sammen om denne opgave her jo.
Kort efter hørte Asya at Charlie snakkede, og så på ham. Det første ord havde været yderst højt i forhold til hvor stille som der lige nu var i salen. Hun kunne se på ham, at han rødmede over det, da han selv fandt ud af, at han vist havde snakket alt for højt. Og derefter begyndte han bare at vrøvle der ud af. Stakkels ham. Han anede ikke hvordan man snakkede ordentligt med andre, men det vidste Asya jo heller ikke selv, så de havde vist noget til fælles der. Hun smilede stille til ham, da hun sagde, at han ikke ville ha fået hende i problemer. Godt nok sagde han det på en mere snørklet måde, men Asya var ret sikker på, at det var det som han prøvede at sige. Hun smilede forsigtigt til ham. ”Det er helt okay.” sagde hun, og bed sig svagt i læben. ”Øm.. vi burde vel få lavet noget af det vi skal.” sagde hun, og tog sin egen bog, og slog op i den, og kiggede ned i den. Så dog af og til op på Charlie og anede ikke hvordan de helt skulle gribe dette an.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   Tirs okt 24, 2017 12:49 am

Han var overbevist om at det han havde fået sagt på ingen måde gav mening, det gav egentlig ikke helt mening i hans hoved. Men da han hørte hende snakke, blev han enig med sig selv om at det måske havde givet bare en smule mening. Han kigget op på hende, kun for at opdage hun bed sig selv i læben, og han var gået i stå. Hans blik var låst på læben der langsomt blev sluppet fra hendes tænder. Han rystede på hovedet for at bryde trancen og kiggede hurtigt væk.

Han kørte en hånd igennem sit hår, før han kløede sig en smule i nakken. "Så vidt jeg kunne forstå, så vil han gerne have vi skal finde nogle facts om napoleon, og de kampe han kæmpede. En liste so to say." Det var nemmere for ham at snakke om skole, hvilket nok også kunne ses.

Han kiggede op for at se om hun var med på hvad de skulle, og opdagede hun var i gang med at kigge på den forkerte side. Han lænede sig en smule hen til hende. "Napoleon er først små 20 år senere, du skal."Han bladrede let i hendes bog, så hun kom om på den rigtige side. "Sådan. Det er her vi kan finde info om napoleon." Han sendte hende et charmerende smil, som slet ikke hang sammen med den generte fyr han normalt var. Det var først da han kiggede ned i sin egen bog, han kom i tanke om det han lige havde gjort kunne blive anset som uhøfligt. *Måske jeg burde sige undskyld..* Han bed sig let i læben, imens han forsøgte og læse den tekst han havde fingeren ud for.
Asya

IndlægEmne: Re: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   Tirs okt 24, 2017 8:14 pm

Asya hørte hvad Charlie sagde. At de skulle finde info om Napoleon. Hun kunne huske en del om ham i forvejen, da hun jo levede mens han havde levet. Hun havde hørt om ham den gang, og en del af tingene om ham, havde hængt fast hos hende.

Hun havde selv opdaget hun var på den forkerte side, da Charlie begyndte at bladre i hendes bog. Hun smilede bare til ham. ”Tak” sagde hun, men skubbede bogen til side. Tog et stykke papir og en blyant, og begyndte så at skrive det ned hun kunne huske om Napoleon.
’Napoleon blev født den 15. august 1769 i byen Ajaccio på den franske ø Korsika. Han døde som 51 år, den 5. maj 1821 på øen Sankt Helena. Efter hans død blev han transporteret tilbage til Frankrig, hvor han blev begravet ved kirken Invalidekirken. Under hans levetid blev han Frankrigs førstekonsul fra 1799 og fransk kejser fra den 18. maj 1804 til 11. april 1814 og igen 20. marts til 22 juli 1815. Han erobrede, og reagerede det meste af det vestlige og centrale Europa.’

Asya gav parpirret til Charlie. ”Her er noget info om ham. Ved ikke om du vil have mere på? Ved godt vi stadig mangler listen, men ja. Sig endelig til, hvis du syntes jeg mangler noget her.” sagde hun, og lod Charlie læse det hun havde skrevet ned. Hun havde ikke kigget i bogen, da hun kunne huske det meste da hun havde en meget god hukommelse.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   Ons okt 25, 2017 12:20 pm

Han var i gang med at skimte teksten, da han hørte lyden af en blyant der skrev løs på et papir. Han blinkede som hun blev ved og skrive på papiret. Hvis hun skrev om Napoleon, så var det tydeligt at hun ikke havde brug for hans hjælp med at finde den rigtige side i bogen. Hun kiggede ikke engang i bogen.

Han tog imod papiret og skimtede hurtigt det hun havde skrevet igennem. Han blinkede et par gange, hans læber skiltes og han sad med let åben mund og lignede en tosse da han kiggede på papiret. Der gik lidt tid før han fik vækket sig selv af 'tranchen' og han rystede let på hovedet og kiggede op på hende. "Undskyld. jeg... DU..." han kunne ikke formulere ordene og sank den klump der havde formet sig i hans hals før han fortsatte. "Undskyld jeg... Du ved vist mere om det her end jeg gør." han kløede sig akavet i nakken og det generet smil fandt hans læber. Han følte sig en smule dum. Han lagde papiret på bordet, han vidste han burde fokusere på opgaven men hans fokus var fosvundet som dug for solen. "Hvordan ved ud så meget om Napoleon?"
Asya

IndlægEmne: Re: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   Ons okt 25, 2017 5:43 pm

Asya så at Charlie sad og så helt forbavset ud, mens han læste det som hun havde skrevet. Hun syntes ikke selv det var meget som hun havde skrevet, men åbenbart nok til at gøre Charlie forbavset over det. Hun sad lige nu blot og ventede på hvad han vil sige til det som hun havde fundet. Da han endelig sagde noget, smilede hun over ham. ”Hvordan jeg ved så meget om ham? Tjo folk snakkede meget om ham en gang, og jeg lærte en del den gang.” sagde hun bare, og smilede til Charlie. ”Men syntes du vi mangler noget, og i så fald hvad?” spurgte hun, og vil høre om de manglede noget til opgaven.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   Man okt 30, 2017 12:42 pm

Han blinkede et par gange *den gang?* så gammel så hun da ikke ud, men så igen det gjorde han jo heller ikke. Han kløede sig i håret da han prøvede og se om han kunne regne ud hvad race hun mon var. Han havde egentlig troet hun var menneske, men mennesker var ikke udødelige.
Hun hev ham ud af hans tanker og han fik hurtigt samlet sig igen. ”ohh ja. Nej.. altså…. må indrømme Napoleon ikke er min stærke side.” Han sendte hende et forsigtigt smil. Han bladede en gang i bogen og stødte på noget omkring slaget ved Waterloo. Han kiggede op på hende med et smil ”Vi bør nok finde nogle datoer om alle de mange krige han var en del af.” Han følte en smule lettelse som han fandt noget han kunne bidrage med. Han begyndte og bladre i bogen og notere datoer og sted ned for de forskellige krige.
Asya

IndlægEmne: Re: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   Tirs okt 31, 2017 9:34 am

Asya så på Charlie. Han så ud til noget tid at være i sine egne tanker. Dog kun end til hun sagde noget til ham. Hun hørte det som han sagde, at Napoleon ikke var hans stærke side. Hun smilede over det. Så var det jo godt hun kendte til Napoleon, og vidste det om ham som hun gjorde. Hans smil var meget sødt syntes hun, selvom det tydeligt var meget forsigtigt. Hun var sikker på han nok havde det med andre mennesker som hende, eller noget i den stil. At han ikke var specielt god med andre. Men hun vidste det ikke. Det var blot det hun fornemmede ved ham.
Hun hørte det som Charlie sagde, og nikkede til det. ”Ja vi bør nok finde datoer.” sagde hun roligt, og så på ham, som han begyndte at lede i bogen og skrive datoer ned. Hun gjorde selv det samme. Hun kunne huske de fleste af slagene, dog ikke dem alle. Men hun skrev dem hun kunne.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   Ons nov 01, 2017 9:40 pm

Charlie var ret god til historie, eller normalt. Men Napoleon havde aldrig sagt ham noget, hvorfor lige det emne når de skulle arbejde i grupper. Han følte sig mere akavet end normalt, og det sagde ikke så lidt. Han tyggede en smule i sin blyant, som han prøvede og skimte teksten igennem. Men hun blev ved og skrive, hun havde hele tiden noget. Han var nødt til at skrive noget, bare noget, et eller andet. *Kom så Charlie.. Dyb vejrtrækning, det bare historie, du kan godt det her!* Han forsøgte og give sig selv en mental peptalk, men det gik ikke super godt.

Han bladrede en gang i bogen, måske den næste side? Nope, det gjorde ingen forskel. Han kørte frustreret sin hånd igennem bogen. Ja for fanden! Han kom til at råbe da han endelig fandt noget, og det gav genlyd i hele salen. De andre elever i salen kiggede på dem og han mærkede hvordan hans kinder blev den brændende røde farve igen. Havde han kunne forsvinde lige der, så havde han gjort det.
Asya

IndlægEmne: Re: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   Tors nov 09, 2017 12:18 am

Asya fornemmede hvordan Charlie lige nu vist havde det. Han så ikke ud til at kunne finde noget, og han virkede ikke glad for dette, så Asya valgte at stoppe med at skrive for at give ham en chance. Hun skrev stadig af og til, men meget langsommere end hun havde gjort det før.
Kort efter så hun dog op på ham, og smilede lidt over ham, da han havde sagt ’ja for fanden’. Han havde åbenbart endelig fundet noget han kunne skrive ned. Dog var der en del der havde set over på ham over hans udbryd så hun. Hun sukkede over det. Det var derfor hun ikke var glad for folk. De skulle altid se undrende på en, eller gøre så man følte sig utilpas. Hun vidste godt de ikke gjorde den slags med vilje, men der skulle ikke så meget til før hun blev utilpas af folk. ”Hvad er der?” spurgte hun dog til hans udbryd som han var kommet med.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   Tors nov 09, 2017 2:30 pm

Han var begyndt og skrive det ned han havde fundet, og forsøgte og ignorere hvordan folk kiggede på ham. Han burde vel være vandt til det efterhånden, det var ikke unormalt han fik smidt sig selv i sådan en situation. Det betød dog ikke at det var super spændende alligevel.

Han stoppede som Asya snakkede til ham. Han kiggede op på hende med et smil ”Jeg fandt noget om hans barndom!” Han så tilfreds ud og skubbede så bogen over imod hende så han kunne pege på det han havde fundet. ”Det der. Gemt imellem alt det andet info. Tænker det er noget der er værd og bruge.” Han gav hende tid til at læse det der stod, og ventede bare tålmodigt.
Asya

IndlægEmne: Re: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   Fre nov 17, 2017 12:46 am

Asya lyttede til det som Charlie sagde, og smilede over det. Det var en smule sødt på sin vis, at Charlie blev så begejstret over at finde noget info omkring dette her. ”Meget godt.” sagde hun, og så ned i bogen og læste det som der stod, da han skubbede bogen over mod hende. Hun så op på ham efter hun havde læst det, og nikkede til det. ”Kan vi sagtens bruge.” sagde hun og lod ham skrive det ned.

//sorry for det korte svar
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   Fre nov 17, 2017 2:12 pm

Charlie skrev det ned de havde brug for og satte sig så bare og kiggede ud i rummet. Han følte ikke han kunne snakke til hende, hun virkede mest af alt som om hun helst bare ville have det hele overstået og så komme tilbage til klassen.

Han sad lidt og lukkede så bogen før han rejste sig med både den og papiret i hånden. ”Vi har vist alt vi skal bruge, så vi bør nok bare gå tilbage til klassen.”
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya   

Historie var ellers mit yngslingsfag - Asya
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1