Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Tirs maj 23, 2017 10:47 pm by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Drystan

Niklaus

Will

Rosallina

Lilianna

Milla

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5749 indlæg in 345 subjects

Share | 

What will your journey bring my Dear { Emne søgning}

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Arach

Humør : “What kind of world would we call home Our own? An Oasis of love, humility and hope.”
Fag : | Biologi | Kemi | Geografi | Historie | Musik |
Antal indlæg : 44

IndlægEmne: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 2:35 pm

Hejsa alle herlige mennesker inde på Athena Akademi!

Mit navn er Alex, men i kan blot kalde mig Rokea!
Jeg, som i sikkert har set er et stk. Frisk og flirtende havmand Wink

Så!
For at starte ordenlig, søger jeg følgende med jer herlige folk!

- Arbejds giver : Rokea søger arbejde, da han skal begynde et nyt liv på overfladen igen

- Venner / Fjender : Hvis folk finder ham interessant / Iriterrende, er et par rivaler eller venner da godt at havde!

- Flirts : Flirts er mere end velkommen. Rokea er designet til at være 'ukendt' inde for det felt. Så han er umlidtbart bisexuelt og stadig eksperimentere på det punkt Wink

- Andet : Hvi du har plots & Forslag, som kunne ligge interessant historie / plot mellem Rokea og din karakter skriv dem endelig! Very Happy

Mvh.

Rokea!
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Theo

Antal indlæg : 20

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 2:37 pm

Jeg er frisk!
Jeg har selv en emnesøgning i gang med min karakter, så måske det kan give nogen ide Smile ellers er jeg frisk på det meste
Vis brugerens profil
Arach

Humør : “What kind of world would we call home Our own? An Oasis of love, humility and hope.”

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 2:39 pm

@Alex : Lyder fedt! har du nogle former for plot i tankerne?, som kunne ske mellem os to? ;3
Vis brugerens profil
Theo

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 2:41 pm

som jeg forslog, kunne du evt. kigge min emnesøgning igennem. Ellers af lige ting fra begge vores emnesøgninger er der venner og flirt, så en af de to?
Vis brugerens profil
Denja

Humør : skiftene...
Fag : hun er vejleder på deltid
Antal indlæg : 48

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 2:43 pm

jeg vil også gerne emne med dig Smile
Vis brugerens profil
Arach

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 2:47 pm

@Alex : Tjo... Flirt eller veninde.. hmm..... Flirt kan man altid Wink så. jeg siger nok det er 100% op til den kære frøken. Razz

@Maija : sweet! nogle tanker angående plot mellem vore to karakter? Smile Venner, Arbejdsgiver. (taler lettere charmerende) En interessant flirt? Razz
Vis brugerens profil
Theo

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 2:51 pm

jamen så lad os da tage en flirt! Very Happy

jeg tænker de måske møder hinanden på løbebanen? Hvis dette skal være deres første møde selvfølgelig, hvis ikke kan der også være muligheder for andet Smile
Vis brugerens profil
Arach

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 2:53 pm

@Alex : Løbe banen lyder godt! Har den unge frøken lyst til at lave emnet, eller skal jeg? Smile
Vis brugerens profil
Theo

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 2:54 pm

det ville da være dejligt hvis du gad Smile
Vis brugerens profil
Denja

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 2:55 pm

måske fjender eller vi kan prøve bare og lade dem mødes? Maija har en meget skiftene i humør så det kommer meget an på om Alex kan holde hende ud Smile
Vis brugerens profil
Arach

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 2:59 pm

@Maija : Det lyder godt! og interessant.. hmm... Hvad siger den kære Falden engel til at havde emnet ved stranden? Eller... vent.. Hvor henne plejer din karakter ofte at være?? o-o
Vis brugerens profil
Denja

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 3:02 pm

hun plejer at opholde sig steder hun tro hun er alene eller på bueskydningbanen Smile
Vis brugerens profil
Arach

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 3:05 pm

@Maija : Stranden om natten? Der plejer det ofte at være stille og ingen forstyrrelser? Wink (samt godt sted for at samle tankerne)
Vis brugerens profil
Denja

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 3:06 pm

det kan vi godt sige Smile vil du eller skal jeg lave det? Smile
Vis brugerens profil
Arach

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 3:07 pm

@Maija : Har den unge frøken lyst til at lave emnet? Wink Hvis ikke kan jeg godt (skal dog først lige få skrevet Alex og mit emne færdig) XD
Vis brugerens profil
Denja

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 3:12 pm

du må meget gerne jeg nå du er færdig Smile
Vis brugerens profil
Arach

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 3:33 pm

And done Wink

Vis brugerens profil
Valerie
Admin

Humør : I don't give a sh** about hats!
Fag : Studerer de fleste fag
Antal indlæg : 147

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 6:23 pm

Jeg melder min Sulli til tjeneste!

Arach

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 6:44 pm

@Sulli : Hmm en skytsengel? interessant, men hvad har du eventuelt lagt af tanker af plot mellem os? Smile
Vis brugerens profil
Valerie
Admin

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Lør okt 03, 2015 11:59 pm

Rokea skrev:
@Sulli : Hmm en skytsengel? interessant, men hvad har du eventuelt lagt af tanker af plot mellem os? Smile

Ehhhh... Faktisk, så har jeg ingen idé lige nu o:
Har du noget, du kan bruge en skytsengel til? xD

Arach

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Søn okt 04, 2015 12:49 am

@Sulli : Hvad siger den kære skytsengle, til at være Skytsengle for Rokea?

Lidt om Rokea: Rokea mistede sin familie, Han levede i godt og vel 140 år under vandet, men dukkede op til akadamiet inde for de få måneder nu arbejder, som pedel for akademiet. Han er afslappet, rolig og ofte trænner nær stranden og havet. Hans familie ved han ikke hvad skete, men faderen var meget kendt for stoffer og misbrug, samt utroskab var en 'normal' ting for hans fader. Moderen drak ofte, som medførte at storesøsteren beskyttede Rokea så meget som muligt. Den mellemste søster døde dog af kulde, mens Rokea og hans storesøster kæmpede for at overleve i det gamle england, men resulterede blot i at Rokea faldt i vandet, ved 'The Bridge of London' og derved først opdagede sin evner og det at være havmand.

Hvis det er noget for Sulli? Wink
(ofte nem opgave at beskytte Rokea, da Rokea har boede meget af sin tid under havet og derved ikke har været til større fare overfor andre væsner. Udover de hajer han levede og voksede op med i Carribien) Wink
Vis brugerens profil
Valerie
Admin

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Søn okt 04, 2015 11:43 am

Rokea skrev:
@Sulli : Hvad siger den kære skytsengle, til at være Skytsengle for Rokea?

Lidt om Rokea: Rokea mistede sin familie, Han levede i godt og vel 140 år under vandet, men dukkede op til akadamiet inde for de få måneder nu arbejder, som pedel for akademiet. Han er afslappet, rolig og ofte trænner nær stranden og havet. Hans familie ved han ikke hvad skete, men faderen var meget kendt for stoffer og misbrug, samt utroskab var en 'normal' ting for hans fader. Moderen drak ofte, som medførte at storesøsteren beskyttede Rokea så meget som muligt. Den mellemste søster døde dog af kulde, mens Rokea og hans storesøster kæmpede for at overleve i det gamle england, men resulterede blot i at Rokea faldt i vandet, ved 'The Bridge of London' og derved først opdagede sin evner og det at være havmand.

Hvis det er noget for Sulli? Wink
(ofte nem opgave at beskytte Rokea, da Rokea har boede meget af sin tid under havet og derved ikke har været til større fare overfor andre væsner. Udover de hajer han levede og voksede op med i Carribien) Wink

Årh, det lyder godt, Rokki, men Sulli har netop lige fået én, at være skytsengel for, for to dage siden :O I'm so sorry!

Arach

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Søn okt 04, 2015 11:47 am

awww.. God dingus! x3

Hmm... Tænker eventuelt at siden Rokea er Pedel på skolen, at Sulli havde nogle biologi forløb ude ved havet og ville fortrække at Rokea dukkede op for at sikre at eleverne ikke svømmede for langt væk? Eller I Biologi for at demonstrere Havfolkets anatomi?
Vis brugerens profil
Bjorn

Humør : fuck off, or we got some serious problems..
Fag : musik ( han's ynglings ) engelsk, sport, matematik, historie, og andre nødvendige praktiske fag.
Antal indlæg : 83

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Søn okt 04, 2015 12:49 pm

hey Rokea, har siddet og kigget og tænkt over et emne, og tænker at venner ikke går somehow, men Bjorn er ofte den da smadre ting på skolen i raseri, så kan være at Rokea vælger og tage fat i den rasende varulv, for og sige nogle ord til ham? som nok bliver uden held, men har du en mulig ide? :3
Vis brugerens profil
Arach

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   Søn okt 04, 2015 1:28 pm

Bjorn med et temperamangs problem? Det lyder, som om at pedelen dukker op for at lige nævne at han skal opfører sig ordenligt og at Rokea har løsningen for Bjorn, når han vil smadre ting.

Netop at smadre Rokea ude på vandet Razz

Men et emne lyder fedt! Nogle steder, som ville passe bedst hvor Bjorn ofte befinder sig? (Da Rokea er Akademiets pedel, går han jo ofte overalt på skolen. )
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: What will your journey bring my Dear { Emne søgning}   

What will your journey bring my Dear { Emne søgning}
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next