Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 One Big Happy English Family - Valerie

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




One Big Happy English Family - Valerie Empty
IndlægEmne: One Big Happy English Family - Valerie   One Big Happy English Family - Valerie EmptySøn Okt 22, 2017 1:09 am

Tid: 13-ish
Sted: Oxford, England
Omgivelser: Familie fest, samlet i et stort hus i Oxford.
Vejr: Overskyet, med en smule støvregn.
Påklædning: Outfit med disse Sko og denne Sweater
@Valerie

Agnes var taget til Oxford, sammen med hendes forældre på ferie. Hun havde ikke været i England siden hun var 7, og selv det havde været et kort visit på omkring 4 dage.
Denne gang var de dog taget på en længere ferie og skulle være i Oxford i næsten to uger. Hun havde glædet sig, som et lille barn op til juleaften. Hun skulle endelig se sin familie igen, udover sine forældre, som hun så ofte nok hjemme i Gaia.
Hele grunden til de var taget til Oxford, var fordi de skulle til en stor familie fest, hendes fætter var blevet forlovet og der blev holdt en stor forlovelsesfest. Hun var fint klædt på, med en sort nederdel og en rød top, som hun bar en sort åben sweater over, med et par matchende røde hæle. Hendes hår hang løst om hendes skuldre.
Agnes' forældre var taget afsted et stykke tid før hende, for at hjælpe med forberedelserne til festen.
Agnes selv havde været på sightseeing, inden hun mødte op til festen. Hun havde taget en taxi til huset, som det blev holdt i og hun steg ud og iagttog det store hus, det så stadig lige så stort ud som hun kunne huske. Måske endda større.
Hun gik med hurtige skridt hen til hoved døren og ringede på, hun var kommet en smule for tidligt, men med god grund. Hun hadede nemlig at skulle gå rundt og hilse på alt for mange mennesker, så var hun bedre til at stå og lade folk komme til hende.

//Sorry for starten hvis den er lidt underlig, men hey, prøvede mit bedste, på trods af jeg er træt <3
Tilbage til toppen Go down
 
One Big Happy English Family - Valerie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I needed a break ¤ Valerie ¤
» The light in the sea of darkness ll Valerie
» At least one of you are happy to see me
» This does not have a Happy ending
» Have yourself a happy little Christmas

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: IX-
Gå til: