Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Chloe

Azrael

Joy

Lavinia

Lilith

Niklaus

Ylva

Luca

Lucian

Christofel

Statistics
Der er i alt 151 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kierran

Vores brugere har i alt skrevet 8265 indlæg in 603 subjects

Share | 

Kender jeg dig?! ~ Antonina

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Valerie
Admin

Humør : Velkommen tilbage, Val
Fag : Studerer de fleste fag
Antal indlæg : 108

IndlægEmne: Kender jeg dig?! ~ Antonina   Fre okt 02, 2015 9:47 pm

Sted: Gangene på akademiet.
Tid: Om formiddagen.
Omgivelser: Andre elever, lærer og det.
Vejr: Aner det ikke.
Dag: Fredag formiddag.
Årstid: Efterårstid.
Påklædning: http://cfile23.uf.tistory.com/image/141BCC284CDA081B10EB67

Sulli kom nærmest løbende ned af gangene i sine fine brune støvler med en smal hæl på. Den lysebrune skindtaske hang over den ene skulder og var hele tiden ved at falde ned over skulderen, men den blev, hvor den skulle på grund af den varme rullekrave trøje. I favnen bar hun et par bøger eller to. Store og tykke bøger, fuldt med viden.

Hun var lige kommet fra time af. En time, der krævede en masse bøger, en masse tid og en masse overskud. Hvilket Sulli bestod af. Hun nød at lære nye ting og hun nød at bruge tid på sine fag. Og nu var hun på vej videre til biblioteket, så hun kunne nå at tjekke op på sine notater, som hun begravede sig i, i forgårs. Næste time var nemlig biologi og det var et af de sværere fag, syntes hun. Så hun måtte lige tage sig selv i nakken og komme i gang med at følge mere med! Det havde hun sagt til sig selv!

Sulli strøg af sted ned af gangene med armene fyldt med bøger og den brune taske snart svævende efter sig. Hun så helt forstyrret ud, dette var tydeligt. Men hun ville nå at begrave sig endnu en gang i sine notater, før hun skulle videre til timen. Det lange brune hår strøg efter hende. Hun skulle helt klart have sat det op i en hestehale eller en knold, så det ikke forstyrrede hende så meget, som det gjorde.

xoxo Valerie Dawn Bentley x
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://athenaakademiet.danskforum.net

Kender jeg dig?! ~ Antonina
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Kender du din karakter?