Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Luca

Chloe

Elian

Lilith

Miguel

Hannah

Stephen

Jeremiah

Kowo

Joy

Statistics
Der er i alt 351 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kayanna

Vores brugere har i alt skrevet 16798 indlæg in 1361 subjects

Share | 

Sweeney Todd // ikke længere i brug// kontakt over Min skøre flok plotsøgning

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Todd

Humør : Det ønsker du ikke at kende!!
Antal indlæg : 40

IndlægEmne: Sweeney Todd // ikke længere i brug// kontakt over Min skøre flok plotsøgning   Søn okt 15, 2017 6:49 pm

Kort om Todd

Todd er ærligtalt sindsyg, hans hoved er forskruet efter længere periode med tortur, derfor er hans syn på verden langt fra normalt.
Han er en farlig mand, arbejder med døden til dagligt, og har tendenser til at tænde på smerte, og han er uforsigelig til hver en tid.
Han er en mand af få ord, skyder mere før han snakker, og er ikke lige typen man skal løbe om hjørne med, for det ender galt.
Todd`s hukommelse er god, han glemmer aldrig et ansigt eller en stemme, han høre dog også stemmer som ikke findes, og nogle ansigter kan være forvrænget.
Hans lunte er kort, og hans blodtørst stor, han er typen der forføre kvinder, for at tage dem med hjem til hans hus, hvor han så voldtager og dræber først når smerten er nået så langt ud som overhoved muligt.
Han elsker at torturere, lege med folks sind og fysik, nedbryde sine offer.

Kort om fortiden

For at gøre en lang historie kort, blev Todd født af en luder der døde kort efter, han blev sendt til den britiske hær, for at deltage i et hemmeligt projekt om at skabe den bedste soldat, ved at præge ham fra helt lille af. Da anden verdenskrig brød ud, blev han fanget af Hitler s  mænd, de opdagede at han var special og lige siden begyndte det at teste ham, med tortur og alt muligt frygteligt.
Han blev reddet, da krigen slutte, men dræbte dem der rede ham og flygte.
Alt dette gjorde ham til en anden mand, og hans hjerne er et stort rod...

Karriere

Todd lever af at være legemorder, eller hvad man nu ellers ønsker. Han kan lave alt fra indbrud, til at smugle ting, til at true folk, kidnappe, dræbe, parterer eller forfølge.
Lige meget hvad kan han klare det, han går under navnet Sweeney Todd og er en eftersøgt mand, men også en de fleste kender navnet på, men ikke hans ansigt.  

Søger

Alt lige fra flirts, til folk der søger hans hjælp, folk fra hans fortid han har været i mange lande.
Til fjender, måske en betjent der er opsat på at fange ham? Måske en der falder for ham?
Eller hvis du har en karakter du er gået død med, og ønsker død vil han med glæde gøre det.

Smid en besked her, eller i privaten og så finder vi på noget sammen, tøv ikke !

Nuværende emner

Who's hiding behind the mask?
Et intenst emne, med to dystre personer der mødes, og skjuler deres ansigter bag masker, men hvem ved om de ryger af i løbet af natten? og om de bliver ved festen?

Run if you can
Kidnapning dybt i skoven, mon hun slipper væk i live?

do not listen to other people-s-conversations
En dreng på det forkerte sted, på den forkerte tid, mon han når væk?

Ååååh nej! Lige den jeg IKKE ville møde
En ung mand, der endnu engang overvære Todd dræbe, mon han slipper væk ?

Oh my oh my
Et frækt møde med en villig kvinde.

Sidst rettet af Todd Man okt 30, 2017 10:38 am, rettet i alt 7 gange
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Nahirii

Humør : Planning bores me. I like to go with the flow. Being whimsical is nice, occasionally. It keeps things fresh; there's no expectation
Fag : Kampsport, Billedekunst, Yoga, Besværgelser
Antal indlæg : 142

IndlægEmne: Re: Sweeney Todd // ikke længere i brug// kontakt over Min skøre flok plotsøgning   Man okt 16, 2017 1:05 am

Uhhfff han virker jo som den perfekte legekammerat for min kære nalissa Wink
Hun er selv LIDT for glad for at tortuere folk, og det skal være så længe som muligt. At se lyset slukkes i deres øjne er det bedste.
Hun er dæmon og succubus. SÅÅ hun er utrolig manipulerende og forførende.

Sooo question is.
Wanna play? Wink
Vis brugerens profil
Jocelyn

Fag : Historie, psykologi, biologi og kemi
Antal indlæg : 29

IndlægEmne: Re: Sweeney Todd // ikke længere i brug// kontakt over Min skøre flok plotsøgning   Man okt 30, 2017 1:42 am

Jeg tror Todd og Jocelyn kunne have det sjovt, når jeg engang er færdig med hende Smile
Vis brugerens profil
Todd

Humør : Det ønsker du ikke at kende!!
Antal indlæg : 40

IndlægEmne: Re: Sweeney Todd // ikke længere i brug// kontakt over Min skøre flok plotsøgning   Man okt 30, 2017 1:43 am

Lyder fedt, smid gerne en privat besked til ham når det er Smile
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Sweeney Todd // ikke længere i brug// kontakt over Min skøre flok plotsøgning   

Sweeney Todd // ikke længere i brug// kontakt over Min skøre flok plotsøgning
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Det kommer ikke dig ved [Zero] [XXX]