Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Luca

Chloe

Elian

Lilith

Miguel

Hannah

Stephen

Jeremiah

Kowo

Joy

Statistics
Der er i alt 351 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kayanna

Vores brugere har i alt skrevet 16797 indlæg in 1361 subjects

Share | 

It's dangerous to play with fire - Emnesøgning

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Hazel

Humør : She thougt she had found the meaning with her life. But then she fell down, with burning wings.
Fag : Psykologi, astrologi, løb og fægtning.
Antal indlæg : 37

IndlægEmne: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Tirs okt 10, 2017 5:10 pm

Heeeej søde mennesker!

Jeg har nu endelig fået bare nogenlunde styr på Hazel, og jeg har nogenlunde hendes karakter i hovedet, så derfor er jeg nu endelig nået til det punkt, hvor jeg søger emner og eventuelle relationer!

Så, jeg har sådan få ideer til relationer og emner i hovedet, men jeg håber lidt at I forhåbentlig har en god kreativitet til noget sjovt! Jeg er åben overfor det meste. Men jeg søger ihvertfald:
- En form for ubetydelig flirt.
- En der deler Hazels kærlighed for ild.
- En der stærkt prøver at dæmpe Hazels kærlighed til ild, eftersom hun er noget nær at være det man kalder en pyroman.
- En der absolut hader Hazel, og som godt kan lide at pisse hende af, så hun futter ting af.
- En der faktisk ender med at betyde noget for Hazel, efter en del tid.
- En roomie som hun egentlig ikke bryder sig om.
- Evt. fortidsrelationer?

NÅ, hvis I nu er interesserede, så skriv lige, lidt ligemeget hvor, men ja! Jeg er som sagt åben over for nærmest alt,
så bring it all!
Hvis du ikke havde gættet det, så er Hazel ihvertfald en form for pyroman, men ellers så står der også en del om hende på min profil!<3

- Håber at some of u er interesserede, i en form for emne eller rela,
møs

Sidst rettet af Hazel Man okt 16, 2017 6:58 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Charlie

Fag : Løb, Fægtning, Historie,
Antal indlæg : 128

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Fre okt 13, 2017 8:32 am

Well.. Very Happy Hun virker ret interessant Very Happy
Jeg har lidt forskellige, men tænker at Charlie her kunne være sjov og lade rende ind i hende. Han er virkelig akavet omkring folk, men han er fuldblods engel. Derudover så ville han nok kunne prøve og dæmpe hendes trang til alt det der ild Razz
Så kunne vi evt lade den udvikle sig derfra, og se hvad der sker med tiden Smile
Vis brugerens profil
Hazel

Humør : She thougt she had found the meaning with her life. But then she fell down, with burning wings.

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Fre okt 13, 2017 12:59 pm

@Charlie skrev:
Well.. Very Happy Hun virker ret interessant Very Happy
Jeg har lidt forskellige, men tænker at Charlie her kunne være sjov og lade rende ind i hende. Han er virkelig akavet omkring folk, men han er fuldblods engel. Derudover så ville han nok kunne prøve og dæmpe hendes trang til alt det der ild Razz
Så kunne vi evt lade den udvikle sig derfra, og se hvad der sker med tiden Smile
Uuh, det lyder meget sjovt! Hazel ville nok også hurtigt få en form for indre 'had' til ham, netop fordi han er engel, og så endda fuldblods. Men ja, det kan jo også udvikle sig i mange former! Very Happy
Vis brugerens profil
Edward

Humør : There is no Good or Evil, only choices and consequences
Fag : Drama, Musik Historie, Fægtning Dans.
Antal indlæg : 26

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Fre okt 13, 2017 2:20 pm

Jeg smider gerne Edward, hvis du kan bruge ham. :9
Vis brugerens profil
Charlie

Fag : Løb, Fægtning, Historie,
Antal indlæg : 128

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Fre okt 13, 2017 3:35 pm

yeah.. kan man jo ikke fortænke hende i Razz men jeg frisk på at slå os løs Smile
Vis brugerens profil
Dust

Fag : musik, psykologi, biologi, kemi og kampsport.
Antal indlæg : 127

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Fre okt 13, 2017 4:10 pm

Jeg kan smide en lidt sjov ide ind, hvis du er frisk på det ^^
Jeg tænkte at vores karaktere kunne møde hinanden, under lidt mere voldelige forhold, hvor din karakter måske flipper ud, min karakter kunne så træde ind og berolige hende, hvorefter de får sådan et lidt casual sex agtigt forhold mens han lære hende at styre hendes evne, indtil de får et mere venskabeligt forhold ^^
Vis brugerens profil
Todd

Humør : Det ønsker du ikke at kende!!
Antal indlæg : 40

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 1:49 pm

Todd tør godt lege
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 7:23 pm

@Charlie skrev:
yeah.. kan man jo ikke fortænke hende i Razz men jeg frisk på at slå os løs Smile

Amazing! Skal vi så ikke snuppe et emne? Very Happy
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 7:25 pm

@Edward skrev:
Jeg smider gerne Edward, hvis du kan bruge ham. :9

Uuh, det kunne være ret nice! Har du nogen ideer til et emne eller en rela af en art? ^^
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 7:27 pm

@Dust skrev:
Jeg kan smide en lidt sjov ide ind, hvis du er frisk på det ^^
Jeg tænkte at vores karaktere kunne møde hinanden, under lidt mere voldelige forhold, hvor din karakter måske flipper ud, min karakter kunne så træde ind og berolige hende, hvorefter de får sådan et lidt casual sex agtigt forhold mens han lære hende at styre hendes evne, indtil de får et mere venskabeligt forhold ^^

Uuuh det kunne være virkelig godt! Er helt klart med på den ide! Der vil dog nok gå en del tid før de ender i den venskabelige ende, da Hazel ikke stoler så meget på andre, men det gør det jo blot sjovere! ^^
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 7:28 pm

@Todd skrev:
Todd tør godt lege

Åh, sikke modig han er! (; Har du nogen specielle lege i tankerne?
Vis brugerens profil
Luna

Humør : If I where in hell for long enough, heaven might just be waiting. Keep going
Fag : Underviser i sprog + magiske elementer.
Antal indlæg : 18

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 7:30 pm

Fallen og normal engel.. ild og vand.. det kan kun blive spændende. jeg er frisk! Smile
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 7:32 pm

@Luna skrev:
Fallen og normal engel.. ild og vand.. det kan kun blive spændende. jeg er frisk! Smile

Uuuuh, det kunne ende et sjovt sted! Nogen specielle ting i tankerne som sådan, eller skal vi bare lade dem møde hinanden og se hvad der sker? (;
Vis brugerens profil
Luna

Humør : If I where in hell for long enough, heaven might just be waiting. Keep going

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 7:35 pm

Tænker måske rent tilfældigt, også lade spændingen kører selv Wink
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 7:36 pm

@Luna skrev:
Tænker måske rent tilfældigt, også lade spændingen kører selv Wink

Yes det lyder godt! Opretter du et emne så? Wink
Vis brugerens profil
Luna

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 7:38 pm

Sure thing Smile

Fortrækker du dansk eller engelsk dialog? Smile
Vis brugerens profil
Dust

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 7:40 pm

Det er ikke noget problem for mig :b
Jeg tænkte på, om du ville starte emnet? Det ville passe godt ind i emnets fremgang, da vi kan starte med at din karakter flipper ud ^^

Hvor vi starter emnet er lige meget for mig, dog kan jeg tilføje noget interessant hvis det foregår i Gaia, eller på skolen ^^
Vis brugerens profil
Edward

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 8:43 pm

well altså Edward er fra, omkring 1884, hvor han var menneske, han blev dræbt i en brand og vende derefter tilbage, såå måske han kan dæmpe hendes lyst til ild siden det dræbte ham. Wink
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 8:50 pm

@Luna skrev:
Sure thing Smile

Fortrækker du dansk eller engelsk dialog? Smile

Super! Og nok dansk Wink
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 8:54 pm

@Dust skrev:
Det er ikke noget problem for mig :b
Jeg tænkte på, om du ville starte emnet? Det ville passe godt ind i emnets fremgang, da vi kan starte med at din karakter flipper ud ^^

Hvor vi starter emnet er lige meget for mig, dog kan jeg tilføje noget interessant hvis det foregår i Gaia, eller på skolen ^^

Kan sagtens starte, men eftersom jeg lige pt befinder mig i Schweiz med begrænset internet, har jeg først mulighed for at oprette tirsdag-onsdag.
Og yes, finder bare et sted på skolen or something then! ^^
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 8:56 pm

@Edward skrev:
well altså Edward er fra, omkring 1884, hvor han var menneske, han blev dræbt i en brand og vende derefter tilbage, såå måske han kan dæmpe hendes lyst til ild siden det dræbte ham. Wink

Ooh yes! Han kan ihvertfald prøve, og så må vi jo se hvor langt han kommer Very Happy Men den er jeg ihvertfald frisk på!
Vis brugerens profil
Edward

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 8:58 pm

Ok skal de kende hinanden fra fortiden :9
Vis brugerens profil
Dust

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 9:03 pm

Jeg kan sagtens vente ^^ hvis det er så bare send et link til mig, via pm ^^
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 9:04 pm

@Edward skrev:
Ok skal de kende hinanden fra fortiden :9

Det kunne ihvertfald være hammer fun! Hazel faldt nok cirka omkring 50 år, før Edward døde.
Sidder faktisk lidt og tænker, at det kunne være ret sjovt, hvis det måske var Hazel der sådan måske var skyld i brænden, som han døde i, men jeg ved ikke om du havde andre ideer i hovedet?^^
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 9:08 pm

@Dust skrev:
Jeg kan sagtens vente ^^ hvis det er så bare send et link til mig, via pm ^^

Yes, I will do! ^^
Vis brugerens profil
Edward

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 11:02 pm

Well lyde, fint, altså det kan være hans bror, havde iværksat det med hende, hvor de skulle dræbe ham, eller det var, hvad han ville og det skulle ligne et uheld. Smile
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 11:09 pm

@Edward skrev:
Well lyde, fint, altså det kan være hans bror, havde iværksat det med hende, hvor de skulle dræbe ham, eller det var, hvad han ville og det skulle ligne et uheld. Smile

Oh yes, that sounds nice! Altså skal det så være sådan, at Edward og Hazel har mødt hinanden, sådan at de måske kan genkende hinanden? ^^
Vis brugerens profil
Edward

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Lør okt 14, 2017 11:20 pm

Sounds fine by me, kan du lave, har nemlig ikke selv rigtig tid før onsdag. Smile
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Søn okt 15, 2017 7:23 am

@Edward skrev:
Sounds fine by me, kan du lave, har nemlig ikke selv rigtig tid før onsdag. Smile

I can, men eftersom jeg lige pt er i Schweiz, har jeg nok heller ikke mulighed for at oprette før tirsdag-onsdag ^^
Hvor tænker du de skal møde hinanden?
Vis brugerens profil
Edward

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Søn okt 15, 2017 9:59 am

Måske ved Moonlight på en bar. Smile
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Søn okt 15, 2017 7:04 pm

@Edward skrev:
Måske ved Moonlight på en bar. Smile

Yes, jeg kigger på det når jeg kommer hjem then! ;p
Vis brugerens profil
Christofel

Humør : Everything is but an illusion.
Fag : Hjælpeundersiver i Sprog.
Antal indlæg : 73

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Søn okt 15, 2017 7:29 pm

Hmm. Tænker måske mulig fortids relation her? Kommer dog an på hvilke lande hun har været i, men altså, Christofel har da levet i godt og vel de 150 år nu, såeh Razz hvis hun har været i rusland, hviderusland, bulgarien, polen, england... så er der en chance for de har mødtes xD

Ellers deler han også lidt din passion med ild <3
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Søn okt 15, 2017 7:45 pm

@Christofel skrev:
Hmm. Tænker måske mulig fortids relation her? Kommer dog an på hvilke lande hun har været i, men altså, Christofel har da levet i godt og vel de 150 år nu, såeh Razz hvis hun har været i rusland, hviderusland, bulgarien, polen, england... så er der en chance for de har mødtes xD

Ellers deler han også lidt din passion med ild <3

Uuuh, altså nu har jeg ikke fået mega meget styr på Hazels fortid, men det gør det jo nemt, for kan sagtens smide nogen episoder fra nogen af de lande ind i hendes liv! Så er helt klart med på en fortidsrelation - har du noget specielt i tankerne? <3
Vis brugerens profil
Christofel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Søn okt 15, 2017 8:01 pm

Ikke noget helt specielt endnu, men evt kunne vi tage det over pm og få snakket lidt frem og tilbage på det? hvis du ser på min BG kan du også se hvilke årstal han har været i hvert land, og hvor gammel han ca. har været der Smile
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Søn okt 15, 2017 9:35 pm

@Christofel skrev:
Ikke noget helt specielt endnu, men evt kunne vi tage det over pm og få snakket lidt frem og tilbage på det? hvis du ser på min BG kan du også se hvilke årstal han har været i hvert land, og hvor gammel han ca. har været der Smile

Yes, lad os hellere gøre det!
Og skal nok lige tjekke det! ^^
Vis brugerens profil
Christofel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Søn okt 15, 2017 9:46 pm

Nice, jamen så 'snakkes' vi jo over pm Wink
Vis brugerens profil
Ylva

Humør : All this bullshit made me stronger motherfucker
Fag : Bueskydning, biologi, kemi, Astrologi
Antal indlæg : 89

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Man okt 16, 2017 5:18 pm

Syntes det kunne være spændende, hvis Hazel og Ylva mødte hinanden Razz
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Man okt 16, 2017 5:33 pm

@Ylva skrev:
Syntes det kunne være spændende, hvis Hazel og Ylva mødte hinanden Razz

Ooooh yes! Noget specielt i tankerne? Razz
Vis brugerens profil
Ylva

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Man okt 16, 2017 6:03 pm

Hmm.. Tænker bestemt noget med ild, da Ylva er immun overfor det og det gør hende blot stærkere Razz Og Hazels kærlighed til ilden Very Happy
Men mere har jeg heller ikke kunne finde på o:
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Man okt 16, 2017 6:10 pm

@Ylva skrev:
Hmm.. Tænker bestemt noget med ild, da Ylva er immun overfor det og det gør hende blot stærkere Razz Og Hazels kærlighed til ilden Very Happy
Men mere har jeg heller ikke kunne finde på o:

Aha, yes tænker det er meget oplagt med ilden! Razz Kan sagtens forestille mig, at Hazel ville være utrolig misundelig på Ylva, fordi hun jo er en føniks, og derfor er så tæt på ilden, mens Hazel bare er en falden engel, der ikke kan finde ud af at knytte sig - det kunne der nok komme noget sjovt ud af! ^^
Vis brugerens profil
Ylva

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Man okt 16, 2017 6:13 pm

Nu er der ikke rigtig nogen der ved hvad Ylva er Razz Men de kan have mødtes en gang i fortiden? Sådan et par hundred år før? Der var hun også en anden person end hun er nu. Hun var mere åben, måske de havde været tætte nok til at Ylva stolede på hende til at fortælle hende det?
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Man okt 16, 2017 6:33 pm

@Ylva skrev:
Nu er der ikke rigtig nogen der ved hvad Ylva er Razz Men de kan have mødtes en gang i fortiden? Sådan et par hundred år før? Der var hun også en anden person end hun er nu. Hun var mere åben, måske de havde været tætte nok til at Ylva stolede på hende til at fortælle hende det?

Årh, det kunne være nice. Hazel er også blevet mere og mere sådan kold og indelukket i løbet af årene, grundet de mange voldsomme episoder i hendes liv! Razz
Jeg ved ikke helt, men de kunne måske have været elskere-ish af en form, og så blev Hazel mere og mere misundelig på Ylva, og de skiltes, og nu møder de så hinanden igen i Gaia? o;
Vis brugerens profil
Ylva

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Man okt 16, 2017 6:37 pm

Jo, kunne sagtens lade sig gøre! Ylva har så forandret sig siden, de skiltes og er blevet mere paranoid omkring hendes race og sådan, pga. både tortur og ligne hun har været udsat for o:
Men ja, syntes jeg lyder som en fed idé Very Happy Den er jeg med på Smile
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Man okt 16, 2017 6:39 pm

@Ylva skrev:
Jo, kunne sagtens lade sig gøre! Ylva har så forandret sig siden, de skiltes og er blevet mere paranoid omkring hendes race og sådan, pga. både tortur og ligne hun har været udsat for o:
Men ja, syntes jeg lyder som en fed idé Very Happy Den er jeg med på Smile

Amazing! Hvad tænker du så der skal ske når de mødes igen? Razz Skal vi bare se hvad der sker, eller har du nogen ideer?
Vis brugerens profil
Ylva

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Man okt 16, 2017 6:41 pm

Tænker vi bare ser hvad der sker Very Happy
Tænker du forresten at de har haft følelser for hinanden eller var det rent fysisk? Very Happy
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Man okt 16, 2017 6:46 pm

@Ylva skrev:
Tænker vi bare ser hvad der sker Very Happy
Tænker du forresten at de har haft følelser for hinanden eller var det rent fysisk? Very Happy

Yes, kan jeg lokke dig til at oprette? Er lige pt på ferie, og kommer først hjem onsdag, såeh ja!
Hmm, jeg tænker måske det startede bare med at være fysisk, hvor det så udviklede sig til nogen følelser også? Det ville også give mere mening med Hazels misundelse, og at hun sådan brød kontakten mellem dem, og rejste videre, tænker jeg. Very Happy  What do u think?
Vis brugerens profil
Ylva

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Man okt 16, 2017 7:51 pm

Hehe, ja, kan jeg sagtens Very Happy Hvor henne?
Jaa, tænker også at det ville give mening i forhold til Ylva har kunne stole på hende som hun har Razz Da hun aldrig har været meget for at fortælle hvad hun egentlig er. Men jo, giver mening Very Happy
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Man okt 16, 2017 8:17 pm

@Ylva skrev:
Hehe, ja, kan jeg sagtens Very Happy Hvor henne?
Jaa, tænker også at det ville give mening i forhold til Ylva har kunne stole på hende som hun har Razz Da hun aldrig har været meget for at fortælle hvad hun egentlig er. Men jo, giver mening Very Happy

Hm, gågaden i Gaia, eller en eller anden cafe/bar etc? Razz
Yes exactly, så lad os sige det!
Vis brugerens profil
Ylva

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Man okt 16, 2017 8:26 pm

Jo, det kan vi sagtens sige Very Happy
Opretter om lidt Very Happy
Vis brugerens profil
Hazel

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   Man okt 16, 2017 8:26 pm

@Ylva skrev:
Jo, det kan vi sagtens sige Very Happy
Opretter om lidt Very Happy

Fantastisk - tagger du mig? Very Happy
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: It's dangerous to play with fire - Emnesøgning   

It's dangerous to play with fire - Emnesøgning
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next