Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Chloe

Azrael

Lavinia

Joy

Lilith

Ylva

Niklaus

Luca

Lucian

Christofel

Statistics
Der er i alt 151 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kierran

Vores brugere har i alt skrevet 8209 indlæg in 592 subjects

Share | 

Anyone who would like to be friends with me?

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Alma

Fag : Kampsport, Dans, Musik
Antal indlæg : 38

IndlægEmne: Anyone who would like to be friends with me?   Fre sep 29, 2017 5:38 pm

Alma Lilly Blackwood

- Alma
- 22 år
- Skabt varulv
- Single
- Hetroseksuel

Alma er en ung kvinde, som virker som den hardcore type, med alle hendes tattoveringer! men Alma er langt fra den hardcore typen, hun er faktisk typen som mest af alt holder sig lidt for sig selv, især efter hun blev bidt af en varulv. Hun har haft sin første forvandling! og er helt sikker på at hun aldrig vil glemme den! da det var smertefuldt!

Hun er en kvinde med en virkelig dejlig stemme, især når hun synger, hun kan synge mange forskellige sange, men primært hendes egne, dog kan hun også lide at lave cover sange.

Alma er en kvinde som har svært ved at binde sig, især til mænd og det med kærlighed. Alma har aldrig selv oplevet det at få kærlighed  - Alma kender ikke til så mange følelser, andet end glæde, sorg/ked af det/ og vrede.

Relationer der søges :

- Hendes to ældre brødre, der er ingen af dem der ved de er søskende, men tænker de finder ud af det på et tidspunkt.

- En Varulve pack, som vil have hende

- Veninder og Venner

- Bedste ven, som viser og lære hende om følelser, en som virkelig hjælper Alma. Måske den bedste ven, som ender med et forhold?

- Måske andre der har boet på børnehjemmet, som var med til at mobbe Alma.

- Kommende kæreste, som virkelig passer på hende.

- Fjender, måske nogen som synes hun er mærkelig.

- et par stykker som måske ville være med på at starte et band op med hende, dette kræver de kan spille på instrumenter og sådan noget.

Sidst rettet af Alma Fre sep 29, 2017 5:44 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Edward

Humør : There is no Good or Evil, only choices and consequences
Fag : Drama, Musik Historie, Fægtning Dans.
Antal indlæg : 19

IndlægEmne: Re: Anyone who would like to be friends with me?   Fre sep 29, 2017 5:43 pm

Hey, jeg stiller gerne @Michael til rådighed, hvis du kan bruge ham. Smile
Vis brugerens profil
Alma

IndlægEmne: Re: Anyone who would like to be friends with me?   Fre sep 29, 2017 5:44 pm

Tjekker ham ud og sender pb til ham Smile
Vis brugerens profil
Dust

Fag : musik, psykologi, biologi, kemi og kampsport.
Antal indlæg : 107

IndlægEmne: Re: Anyone who would like to be friends with me?   Fre sep 29, 2017 6:00 pm

Jeg kan foreslå Dust til puljen ^^

Jeg har den her ide om, at de kunne mødes ved at Alma har været til musik undervisning, og bliver hængende efter timen af en eller anden grund, idet klassen så er tom udover hende kunne Dust så træde ind, og begynde at spille noget musik. Da han ser ud til at være blind, kunne han nemt gå for en der troede lokalet var tomt, da han gik ind, og derfra kunne de så bygge et venskab op ^^
Desuden kunne jeg forestille mig, at det kunne være sjovt, hvis en som Dust lærte hende om følelser, for han virker selv som en der ikke kan føle særligt meget, dette kunne give dem en form for forhold, men med en som Dust, ville det nok ikke passe særlig godt til ham med et kæreste forhold, så det ville nok allerhøjest kunne blive til et intimt forhold, for hinandens nydelses skyld, men den del er op til dig ^^
Vis brugerens profil
Alma

IndlægEmne: Re: Anyone who would like to be friends with me?   Fre sep 29, 2017 6:03 pm

Fedt Dust, jeg sender straks en pb Very Happy
Vis brugerens profil
Rebekah

Humør : I'm immortal my dear, you can't escape me.
Fag : Underviser i besværgelser.
Antal indlæg : 29

IndlægEmne: Re: Anyone who would like to be friends with me?   Fre sep 29, 2017 11:21 pm

Min karakter Carmen har en flok, og hun vil med glæde tage hende ind c:
Vis brugerens profil
Alma

IndlægEmne: Re: Anyone who would like to be friends with me?   Fre sep 29, 2017 11:22 pm

Fedt Very Happy jeg er frisk Very Happy kan du lokkes til at sende pb? med info om flokken og det? og om Alma passer ind i den Smile
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Anyone who would like to be friends with me?   

Anyone who would like to be friends with me?
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1