Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Chloe

Azrael

Lavinia

Joy

Lilith

Ylva

Niklaus

Luca

Lucian

Christofel

Statistics
Der er i alt 151 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kierran

Vores brugere har i alt skrevet 8219 indlæg in 593 subjects

Share | 

A little thief - Bjorn

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Tirs dec 15, 2015 1:57 pm

Han havde ikke set hende's reaktion, men da han havde sat sig ned, men han så blidt på den lille formskifter, da hun begyndte og virke bekymret, han sagde drillende ''så du er da lidt bekymret for den store vovse? hehe nah, jeg er okay, jeg er en gammel kamp hund, jeg kender spillet's regler'' han smilede blidt til hende, og tog en tår af sin øl.
Han smilede blidt til hende, men han bevægede fingrene lidt, som for og strække dem ud, og spiste roligt videre, han sagde efter og have tykket af ''er da noget du ellers har lyst til?'' han så tænkende på hende, imens han tog endnu en tår af sin øl, for roligt at tykke videre på sin mad efter endnu en bid, han sagde tænkende ''jeg havde overvejede og åbne en bar..'' han så tænkende ud, og så på hende ''tror du jeg kunne blive en god bar ejer?'' han så blidt på hende, for og se hva hun ville syntes.

/ tænkte jeg ville nævne baren, fordi nu har Bjorn jo fået åbnet en bar, med hjælp fra den britiske mafia, The Hoxton Mob, som han var medlem af jo, og tænkte vi kunne springe lidt frem i emnet, til hvor fx at Aia kommer efter en anmodning fra Bjorn om og få arbejde som barpige på han's bar, og de så skal prøve hende an, og se hvor det går hen? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Søn dec 20, 2015 1:17 pm

//Det kunne vi sagtens, men skulle det så være i et nyt emne eller?//

Hun åndede lettet ud over, at han var okay. Hvis han ikke havde været det, ville hun have været totalt pylret.
Det han sagde om baren lod hun lige blive tænkt igennem før hun svarede. En lettere aggressiv varulv som barejer med en masse fulde mennesker? Måske ikke verdens bedste idé, men på den anden side behøvede han jo ikke at være derinde hele tiden.
Mens hun overvejede sit svar, bed hun sig selv i læben. Hvordan formulerede hun det rigtigt? "Vil du høre mit ærlige svar?" spurgte hun og tog en gaffelfuld mad mere. Forhåbenligt gav det hende tid til at tænke færdigt.
Tilbage til toppen Go down

A little thief - Bjorn
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1