Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Chloe

Joy

Azrael

Lavinia

Lilith

Ylva

Niklaus

Lucian

Luca

Christofel

Statistics
Der er i alt 157 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Ozzie

Vores brugere har i alt skrevet 8399 indlæg in 611 subjects

Share | 

A little thief - Bjorn

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: A little thief - Bjorn   Man sep 28, 2015 4:54 pm

Tid: aften
Sted: storsalen
Omgivelser: folk der spiser og snakker
Vejr: kan ikke ses indefra, men på vej til at blive mørkt

I samme sekund Aia trådte ind i storsalen scannede hun den for et muligt bytte. Dér var et. Pengepungen stod endda op af hans baglomme, og da det snarlige offer stod og snakkede med en, burde det ikke være så svært. Eneste problem var, at manden var meget høj og Aia kunne se, at han også var stærk. Måske blev det ikke så let som hun havde troet, men det var da forsøget værd.
Snart gik hun imod ham, men det så ud som om, hun ville forsætte forbi ham. Da hun passerede ham trak hun lige så forsigt pungen op af hans baglomme. Et smil nåede lige at brede sig på hendes læber, inden en hånd blev lagt på hendes skulder. Forskrækket vendte hun sig, men sørgede for at holde pungen på ryggen, mens hun så på manden, hun netop havde stjålet fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Man sep 28, 2015 5:11 pm

Bjorn var stået tidligt op, fordi han havde mareridt, så han var endelig extra mut den dag, han havde stået op, og var hoppet i tøjet, ikke i bogstavlig forstand, for og tage hvide sokker på, tunge militær bukser i grå og hvid, en sort tank top, da fremhævede han's krop og muskler, og så en trøje med et aftryk af en krav maga kamp klub på ryggen, og ordet Teddy på brystet, for at bevæge sig ud i dagen, for og få morgenmad i den store sal, hvor han trampedet forbi folk, uden og hilse på nogen, for til sidst og ende med og snakke med en personale da kort sagde at han ikke ville se nogen problemer i dag, og han så kort en køn lille tøs gå forbi ham ud af øjenkrogen, dog havde han lige så et smil brede sig på hende's ansigt, som strakt havde gjort ham mistroisk, han mærkede efter alle sine ting i lommerne, for at opdage sin pung var væk.
Han sagde intet med et hårdt og fast greb blev klemt om hende's skulder, som strammede hårdt til, ikke nok til og vride skulderen af led, men nok til det ville gøre ondt, han stirrede direkte på hende, og sagde fjendeligt ''min pung.. nu'' han lød truende og fjendelig, og hvis hun kendte ham for han's få måneder der, ville hun vide han var Bjorn, og en varulv, en ganske gal og aggressiv en af slagsen, dog fandt han sig ikke i tyveri, da han selv arbejdede med det eneste job han havde kunne få, så han havde penge nok til sig selv, og en lille køn tøs skulle ikke nakke han's pung.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Man sep 28, 2015 5:16 pm

Aia gjorde sit bedste for at virke helt uskyldig. "Hvad mener du?" spurgte hun og lavede de mest uforstående øjne hun kunne. Samtidig åbnede hun med en hånd pungen, trak nogen kontanter op og lagde dem i sin egen baglomme. Hun havde på fornemmelsen, at hun ikke ville slippe ud af det her særlig let, og ville derfor gerne have en forsikring.
Da pengene lå trygt i hendes baglomme ændrede hendes ansigtudtryk til vrede. "Hvor vover du at anklage mig for tyveri!" det var ikke et råb, men tæt på, så dem der sad tættest på løftede hovedet og kiggede i retningen af Aia og manden. Denne replik brugte hun tit, fordi den fangede folks opmærksomhed, og de færreste ville have et skænderi i fuld offentlighed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Man sep 28, 2015 7:06 pm

Bjorn stirrede bare vredt på hende, da han kunne se hun løj, en evne han havde erfaret igennem tiden, han sagde roligt ''jeg sagde, giv mig min pung, eller jeg bliver rigtig vred'' da var en lav snerren i han's stemme, da afslørede ham som varulv, dog så han uanfægtet ud ved hende's vrede udtryk, han sagde enkelt ''jeg anklager dig, og går snart skridtet videre, hvis du ikke aflevere min pung, inden for 3 sekunder'' han virkede ligeglad med opmærksomheden, han havde dog stadig fast i hende's skulder, og grebet var stadig hårdt og stramt, han's gule øjne stirrede ind i hende's, og det var endnu mere tydeligt at han snart ville blive utålmodig, og igen, hvis hun kendte til ham, ville hun vide at vold kunne blive fulgt op, og at han var god til vold, i grov særdeles grad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Man sep 28, 2015 7:26 pm

Hans greb om hendes skulder gjorde ondt og de gule øjne så lige igennem hende. Alligevel puttede Aia hans pung i sin egen baglomme. "For det første har jeg ikke din skide pung!" sagde hun og holdt begge hænder i vejret, "Og for det andet er jeg ikke bange for slagsmål."
Det var ikke helt løgn, men hun måtte dog erkende, at hun var lidt skræmt af denne fremmede mand. Hun forsøgte stadig at opretholde sin facade.
For at få forsikret, at hendes dolk var på sin plads, bevægede hun foden lidt, og da hun mærkede knivbladet mod sin hud, smilede hun indvendigt. Hvis det gik helt galt var den på sin plads, klar til brug.
Og noget sagde hende at hun, med eller uden sin vilje, ville komme til at bruge den ved dette ubehagelige møde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Man sep 28, 2015 7:39 pm

Bjorn så ud til snart og miste besiddelsen, han slap hende's skulder, for at se roligt på hende, han sagde roligt ''så vil du lade mig krop's visitere dig? har en uddannelse som dørmand, så ved hvordan man gør, hvis du lader mig, og jeg ikke finder pungen, er det min fejl, og har du den, slår jeg dine tænder ud..'' han lød truende og enkel, for og se på hende med et truende blik, han hævede sit øjenbryn, han sagde stille ''så det er du ikke? vil du tage den her og nu så? men så ryger da mere end et par tænder'' han lød ikke bange, han havde trænet militær kamp sport siden han var 10, og han var nu 24, han havde været i fængsel for grov vold, og tæsket folk i fængslet også, han var det nogen ville kalde en hård negl, og han havde faktisk noget og have det i iforhold til de fleste.
Han så afventede på hende, hvad hun havde tænkt sig og gøre, lade sig visitere, eller slås.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Man sep 28, 2015 7:50 pm

Med et sidste tjek tog hun et skridt tættere på manden og hvæsede: "Som om jeg vil lade mig visitere af en fremmed mand."
Hun holdt en lille pause, trådte tilbage igen, tog pungen op af lommen, men holdt den bag på ryggen. "Men slås gider jeg heller ikke," sagde hun, før hun kastede pungen til ham, vendte om og løb. Efter et par sekunders løb spottede hun en tom plads ved bordet til venstre for sig, kastede sig mod bordet og lavede en perfekt vejrmølle over bordet, hvilket fik de omkringsiddende til at stirre på hende. Så gik hun roligt tilbage til manden, så de nu havde bordet imellem sig. Nu var hun lidt mere sikker.
"Hvad vil du gøre?" spurgte hun, mens hun trådte op på bænken, slog ud med armene og skød brystet frem. Hun havde stadig hans kontanter, og selv hvis han ville overfalde hende, ville de hurtigt blive trukket fra hinanden inden nogen kom til skade, og denne fremmede ville højst sandsynligt blive bortvist.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Tirs sep 29, 2015 1:26 pm

Han stirrede på den ufoskammedet lille tøs, med et truende blik, han sukkede roligt, så blev det den hårde måde.
Han så roligt på hende, imens han tog sin trøje af, så han's overkrop, kun dækket af en stram tank top, kom til syne, og han hamrede næven imod håndfladen, han så dog sin pung, for og gribe den, han sagde stadig ikke noget, han fulgte hende dog med øjnene, imens hun lavede alt muligt gøgl.
Han så kort på hende og sagde stille ''det her'' for og trampe over imod bordet, gribe fat i det, og rive det løs fra gulvet, løfte det op og kaste det hen af gulvet uden og skade nogen, dog havde larmet fra skruerne da knirkede da det blev revet op og braget da det blev smidt væk, han begyndte og gå imod hende med de store næver knyttede som forhamre da ventede på og ramme en blød armboldt.
dog kom der flere hjælpelærer og stillede sig imellem ham og den dumme unge, da blev hurtigt vekslet nogle ord mellem lærene, og den lille tyv og Bjorn blev vist til et lære værelse, hvor opsyn's forhavende for Bjorn var, også tyven blev taget med.
de blev placeret hver for sig i en stol, Bjorn mandsopdækket af 3 hjælpelærer, og tyven kun med en enkel, hvor han's kontakt person så spurgte ind til hvad da var sket, og Bjorn svarede ''hun tog min pung, og har taget mine penge jeg har brugt hele weekenden på og tjene til mad denne uge..'' han lød vred, og han blev bedt om og fremvise sin pung, som manglede pengene, og der blev set på tyven, som nu kunne forsvare sig.

// håber det okay jeg tilføjer lidt mere til emnet ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Tirs sep 29, 2015 3:01 pm

// Det er helt fint ^^ Kan rigtig godt lide det nye

Hun forsøgte at vise, at hun ikke var bange - hvilket hun faktisk var. Bare det at manden flåede bordet op ville normalt have været nok til, at hun trak sig. Men ikke i dag. Mens han langsomt kom tættere på, forberedte hun sig selv på kamp, og i det sekund lærerne dukkede op var hun lige ved at begynde på en bevægelse, der ville have fået kniven til at være i hendes hånd.
Uden at kæmpe imod gik hun med lærerne og manden og smilede for sig selv da hun så, at tre lærere stod bag denne mands stol. Hun vidste godt, at hun ville gøre det hele værre, hvis hun løj, men på den anden side ville det ikke være meget bedre at sige sandheden. Til gengæld ville de have flere grunde til at sparke hende ud hvis hun løj. "For det første, så koster mad her på akademiet altså ikke så meget, at man er nødt til at arbejde hele weekenden for det, medmindre du har et lortejob, der ikke betaler godt," begyndte hun. Hendes øjne slog gnister mod sit tidligere offer. "Og for det andet, hvilken mulighed har folk som mig, der ikke kan holde på et arbejde og hvis forældre er hundrede procent ligeglade med en?"
Hendes stemme var svag, men det var sådan det var. Hun havde haft arbejde, men hun var blevet fyret fra dem alle, og hendes forældre gad ikke betale for hende længere. De havde sendt hende til akademiet for at lære at klare sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Tirs sep 29, 2015 3:26 pm

// dejligt nok Very Happy

Han stirrede på hende, og han kunne kinda se hun var blevet bange, det var altid impulsive ansigt's træk ved frygt i ansigtet på stort set alle, dog var det ikke endt som han havde håbet, men han kunne  lige så godt prøve og få det godt ud af det.
Han sad ganske roligt, påtrods af vreden, men endte til sidst med og falde ned, han så dog roligt på hende, da hun faktisk sagde sandheden, for da var ingen spor af løgn, og han så kort på læren, da de var voksne og selv skulle snakke, han sukkede og sagde ganske roligt ''jeg har et lorte job. jeg er på halv løn som dørmand, fordi ingen andre steder ville tage mig ind, og det alt jeg kan udover bygge faget, men da kom jeg ikke ind. jeg får halv løn fordi jeg har siddet i fængsel, så jeg tjener halvt så meget som en normal dørmand, og det gør jeg lige akkurat kan klare mig, hvis jeg arbejder det meste af min weekend'' han lød rolig nu, han virkede ikke bange for hende overhoved, han lyttede roligt til hende, og han sagde mildt, da han kunne relatere til det med en's familie var ligeglad ''tja, ikke mange når man stjæler, det lyder som en harmløs ting, men de fleste arbejde's pladser vil ikke ansætte folk da har tyveri som extra ting på deres CV, men hvis du vil, vil jeg gerne snakke med ejeren af natklubben jeg arbejder på, så kan det være du kan starte som afrydder, og vil du tjene lidt extra, tage et kursus som bartender, og måske få job der som bartender, det mere end hvad vi dørmænd tjener, og vi skal risikere livet for den smule penge'' han lød nu blid og venlig, og alle lærene så overrasket på den store varulv, da han var kendt på skolen som en værre bølle og slagsbror, en rigtig ubehalig fyr, dog endte det med at støttelæren spurgte om han ville anmelde Aia som hun blev kaldt, for tyveri, og han så roligt på hende, han sagde roligt ''hvis jeg får mine penge tilbage, så anmelder jeg hende ikke'' han lød ganske rolig og stille, imens han så på Aia med et lille blidt smil, noget man ikke ofte så på den hårde varulv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Tirs sep 29, 2015 4:00 pm

Først gjorde hun store øjne, men så bredte et smil sig på hendes læber. Hun rejste sig halvt op for at tage pengene op af lommen og gav dem så til ham. "Der er heller ikke mange, der vil have en uuddannet, uanset om man er tyv eller ej," sagde hun og satte sig igen. Det ville være rart med et lidt mere fast job, men samtidig ville hun heller ikke helt opgive sit nuværende. Det sad i hende, og selvom hun ønskede at stoppe, var det nok ikke muligt.
Så så hun på lærerne omkring sig. "Hvis det ikke gør noget vil jeg gerne tilbage til mit værelse nu. Jeg har en del lektier," sagde hun og rejste sig for at gå ud. Men da hun var kommet ud, stillede hun sig op af væggen og ventede på den fremmede mand. Da han kom ud, spurgte hun: "Hvorfor gør du det her?"
Det var noget hun grublede over. Hun havde stjålet fra ham, og nu ville han give hende et arbejde. Hvorfor?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Tirs sep 29, 2015 7:33 pm

Han havde hurtigt bemærket de store øjne, som fik ham til og smile indeni, dog tog han imod pengene, og lagde dem i sin pung, for og lægge dem i en lomme i han's front så han kunne mærke den hele tiden, han så roligt på hende og sagde stille og roligt ''så det derfor man kunne tage et kursus, og begynde i det små, og tja, jeg er uuddannet, jeg er bare god til og bygge ting til en hvis grad, da jeg gjorde det i min tid i fængsel, og så gjorde jeg noget dørmand før hen, alle starter et sted, Aia'' han lagde albuerne på sine knæ og støttede sit hoved i de store hænder.
Han så på hende gå ud, for og bede lærene tak for hjælpen, og rejste sig op for at gå ud, han stak hænderne i lommen, men havde duftet Aia ved gangen, alle havde deres speciale dufte, han skævede til hende, da hun spurgte ham hvorfor, og han så tænkende på hende med et lille ulve smil, og han sagde roligt ''fordi jeg er som dig, udover mit kobbel, altså min familie, de smed mig i fængsel, fordi de tog en person fra mig da betød noget i den tid, så ja, lidt forskelige er vi, men i bund og grund, er vi ens, Aia'' han så roligt på hende, med et smil, for at se på hende, og stak hånden i lommen, og hev sin pung frem, han så tænkende på hende ''sulten? jeg gir noget og spise, så fortæller jeg nogle ting'' han så roligt på hende, og stak så sin pung i lommen igen, ikke fordi han mistroisk, men for og vise han var seriøs, for at bevæge sig imod udgangen, da salen nok var lukket og maden sat væk, så han ville bevæge sig ud i byen, men flere havde set ham køre på en motorcykel, så det var let nok og komme ind til byen, han skævede tilbage for og se om hun fulgte med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Tirs sep 29, 2015 8:44 pm

Mistroisk rynkede Aia brynene. Hvad betød "nogle ting"? Men sulten var hun, så hun besluttede at følge med ham. Hun kunne jo altid gå igen, hvis det gik helt galt. "Hvor kommer du fra?" spurgte hun, da hun havde indhentet ham og gik ved siden af ham. Accenten i hans stemme havde hun hørt for længst, men det havde ikke været muligt for hende helt at placere den. For hende lød den britisk, men hun var ikke sikker på det.
Britisk accent mindede hende om sin mor. Hendes mor var født og opvokset i England, men takket være sin fars oprindelse havde hun ikke fået accenten, hvor meget hun end gerne ville. Hun elskede den britiske accent utroligt højt, mest på grund af den bløde undertone, der altid var, uanset hvilket humør man var i.
Pludselig overvældede savnet om hendes mor hende, og hun måtte dreje hovedet og tørre en tåre væk fra øjenkrogen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Ons sep 30, 2015 2:18 pm

Han havde bemærket den mistroiske rynke i panden, som fik ham til og smile en lille smule, han fortsatte roligt afsted, dog ved siden af Aia med hænderne i lommerne, han så roligt på hende og sagde med et smil ''jeg er fra london, upperdown, jeg er født og opvokset der, begge mine forældre er fra england's overklasse kan man sige'' han så roligt på hende, og sagde venligt ''og hvor er du så fra, Aia?'' han lød nysgerrig, han viste han lød ægte britisk, og det var bestemt ikke noget han prøvede og skjule, dog bevægede de sig ud, for at gå over imod parkering's pladsen, han bevægede sig imod en motorcykel med harley davidson mærke på, han tog en nøgle op af lommen, for at sætte sig op, rette maskinen ind, og sætte nøglen i, han drejede den roligt, så motorcyklen startede med en knurren som en velbehandlet kværn skulle gøre, for så at se på Aia, han tog en hjelm op af en saddeltaske og ville give den til hende når hun kom over til ham, hvis hun ville med altså.

hvis hun satte sig op og tog hjelmen på, ville han klikke støttebenet op, gasse lidt op, for så at drøne afsted ud af indkørselen, fordi en af personalet's biler som kørte ud, for at gasse op og drøne hårdere afsted.
han ville dog ikke køre ret hurtigt, hvis hun ikke holdt særlig godt fast, men stadig ville det gå hurtigt, da han som typisk varulv, elskede fart, for at drøne videre ind imod byen, imens mørket sneg sig op over himlen, og den røde himmel da solen langsomt steg ned, han nød det, han skævede tilbage til Aia for og se om hun var okay.
Han ville fortsætte ind i byen, dog gasse ned, så politiet ikke snuppedet ham, det havde han ikke just brug for, han havde kæmpet for og få sit motorcykel kort, han fortsatte ind i selve byen, for at parkere ved en okay cafe, hvor de kunne få et let måltid, da der ikke just var penge til andet, han klikke støttebenet ned, og rejste sig, for og støtte Aia, hvis hun var svimmel, eller bare havde besvær med og komme ned af den store motorcykel, han ville tage imod hjelmen hvis hun gav ham den og lægge den på plads, for at bevæge sig ind imod cafe'en, han åbnede døren og holdt den for Aia, og når hun kom ind, ville han finde et bord, og sætte sig ved, efter at have trukket stolen ud for Aia, og tage et menu kort, og stille kigge det igennem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Tors okt 01, 2015 7:58 am

Mens hun gik tænkte hun over alt, hun vidste om ham nu. "En lille by på grænsen mellem Frankrig og Spanien," svarede hun ham. Hun tog imod hjelmen og trak den over hovedet, før hun kiggede sig omkring og håbede på, at Nathan ikke var i nærheden. Så satte hun sig bag på hans motorcykel og holdt godt fast om ham, selvom det virkede lidt akavet. Selv elskede hun også fart men hun var glad for at han satte farten ned inde i byen. Da han stoppede kom hun af og rakte ham hjemlem tilbage, før hun kørte en hånd igennem håret og fulgte efter ham ind på caféen.
Hun satte sig på stolen, han havde trukket ud, fandt et menukort og læste det igennem for at finde noget at spise. Hun var sulten, men ville ikke overspise sig og bruge de få penge, han havde.
Det var noget, hun havde arvet fra sin mor, det med ikke at nasse sig til noget. Altså før hendes mor døde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Lør nov 21, 2015 6:01 pm

// sorry den lange vente tid, problemer irl Smile

Han så roligt på den lille Aia, og sagde roligt ''det lyder rart nok!'' han smilede let, han bemærkede hun havde kigget sig omkring, men tog sig ikke just af det, han endte dog med og køre anyway med hende, så de var forduffet, men hun holdt da fast i ham, men han kørte særdeles pænt så den unge dame ikke blev forskrækket, men stærkt alligevel, langsomt tog jo for lang tid, men han tog imod hjelmen og lagde den under sædet i et lille rum til hjelme.
Han sad roligt og kiggede kortet igennem, for og se på hende med et lille nysgerrig blik, og spurgte roligt ''har du fundet noget du kunne tænke dig?'' han lød nysgerrig, han havde selv bestilt noget let, fordi han's penge ikke rakte til ret meget, og når hun havde sagt hva hun skulle have, ville han vifte en tjener over, og bestille, så vel som drikkevare hun kunne tænke sig, han tog selv en øl, for så at vende sig imod hende med et nysgerrig blik, han sagde roligt ''så, kunne du tænke dig og prøve dig som bartender, eller lignene? starte som afrydder, tjene lidt knaster på den måde? det ikke meget, men det vil kunne holde dig med mad det meste af tiden, dog ikke den vilde shopping'' han så roligt på hende, med et lille smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Man nov 23, 2015 6:10 pm

//Helt i orden :-) har også selv lidt problemer//

Uden at tænke rigtigt over det havde hun bare besluttet sig for det, hendes øjne var stoppet på. Tilfældigvis noget billigt. "En pastasalat med kylling," mumlede hun og bladrede videre om til drikkevarerne. "Og bare en vand at drikke."
Om hun ville være bartender? Hun undveg hurtigt spørgsmålet. "Hvad skal du selv have at spise?" hendes næse var dybt begravet i menukortet for at han ikke skulle bemærke hendes undvigelse. Det slog hende, at det måske bare afslørede hende endnu mere.
Inden at have tænkt den tanke til ende, klappede hun kortet sammen og lagde det ved siden af sig, før hun rettede ryggen. Selv om han måske ikke ville tæve hende længere, ville hun vise, at hun ikke var bange for ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Tirs nov 24, 2015 5:19 pm

// det cool :3

Han så roligt på Aia, og smilede roligt, ved hende's bestilling, og han så tjeneren tage dette til sig, og gå afsted, så de var alene, som man nu kunne være.
Han så roligt på hende da hun undveg spørgsmålet, og han lod det fare, han sagde roligt ''en sandwich med oksekød, ost, salat og tomater, og så en øl'' men han smilede venligt til hende, for at sidde roligt og så på hende da hun lagde kortet sammen med et klap, og rettede sig op, han var vant til den slags spil, og han lagde kortene på bordet med det samme ''jeg kan lide dig, så ingen grund til og spille stor, jeg prøver bare og være venlig'' han smilede let, og så hende's vand og han's fadøl komme, han havde bestilt en britisk klassiker, kaldet Gower Gold, en downtown london bryghus øl, og han tog en tår af den, og spurgte roligt ''hvorfor kan du ikke holde på et job? og hvorfor er din familie ligeglade med dig?'' han lød nysgerrig, som en person da havde hørt noget, og bare stillede de uundgålige spørgsmål, som Aia havde sagt tidligere på dagen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Tirs nov 24, 2015 5:44 pm

Hans ord beroligede hende ikke særligt meget, og hun blev siddende med rank ryg. Først da tjeneren kom med hendes vand blev hun lidt mere rolig. Hun åbnede den og tog en stor tår. Det var lige hvad hun trængte til.
Spørgsmålene han kom med, fik hende først til at stivne, men på under et halvt sekund var det erstattet af tårer hun holdt inde. Men hun var ikke kun trist. Vreden var der også.
"Jeg kan sagtens holde på et job, så længe det er et sted uden alt for mange mennesker. De stresser mig og giver mig hovedpine," vrissede hun og så rundt i restauranten. Lod det andet spørgsmål hænge lidt i luften. Hun var i tvivl om, om hun skulle sige sandheden. Men var der ikke noget med, at varulve kunne sanse løgn? Hun kunne ikke huske sig og blev enig med sig selv om ikke at finde ud af det den dag.
"Min mor døde da jeg var fjorten. Min far blev alkoholiker kort efter og tog sig ikke af mig. Det tog ikke lang tid før jeg fik og og flygtede hen til min mormor. Min far fandt mig først efter et par år, alkoholen påvirkede hans hjerne, så han havde ikke tænkt, at jeg ville flygte derhen. Han forlangte at få mig med hjem, da han havde forældremyndigheden.
Efter kort tid kørte han mig hertil, stak mig nogle få penge i hånden og sagde, at jeg ikke skulle komme hjem når jeg er færdig med min uddannelse. Et par dage efter jeg ankom til akademiet, fik jeg en besked fra en advokat om, at min mormor var død og havde efterladt nogle ting til mig. Jeg har stadig ikke fået hentet dem endnu," det var ikke meningen at hun ville fortælle så meget, men da hun først var i gang, kunne hun ikke stoppe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Tirs nov 24, 2015 5:54 pm

Han kunne fornemme at han's ord ikke beroligede hende, så han tog bare den med ro, og slappede af, hvad skulle han ellers gøre?, han tog selv en tår af sin Gower Gold.
Han bemærkede de anstregendende udtryk i hende's ansigt, han var ikke god til og gætte, men han kunne læse folk, han sagde dog intet imod hun åbnede sig selv, han lyttede som en blid ven ville gøre det, og tog det som det kom, han fortsatte med og lytte, og sagde roligt ''det er okay, Aia, jeg forstår dig, kinda'' han tog en tår af sin øl, og tænkte sig lidt om.
Han sagde roligt ''tja, angående arbejde, så kan det nok godt diskuteres, lad os nu se'' han sad og tænkte lidt, før han sagde ''jeg kommer fra et ulve kobbel med indflydelse i london downtown. mafia stil du ved, og jeg er den 3 søn af en Alfa, så jeg er jo den sidste de ville have noget med og gøre, men jeg opvoksede i sus og dus, dog uden en moders eller faderes kærlighed, jeg begyndte og rode mig ud i problemer, du ved, tjene sorte penge, tæske folk, den slags, for og få dem til og bemærke mig, fik kun problemer'' han tog en tår af sin øl og sagde så.
''min far er en, vigtig mand'' han sagde vigtig mand med en vis bitterhed i stemmen ''tror han ejer hele verden, alt og alle, men jeg mødte en varulv, en ung tøs, jeg blev glad for, og jeg glemte sorgen og mangel på kærlighed, jeg holdt op med og bandanisere mig, den slags'' han tog en tår af sin øl ''far slog hende ihjel'' han så lidt tænkende ud ''jeg tæskedet flere af han's vagter, da jeg er en erfaren slagsbror, og har gået til noget undergrunds mixed martial art'' han tog en tår af sin øl, og så sig omkring efter maden, han sagde stille ''jeg brugte nogle år i fængsel for vold før jeg kom her på Athena akadamiet, grundet min far's store penge pung'' han så roligt på hende og tog en tår øl, han sagde roligt ''men vi kan sagtens hente dine ting hos din mormor, vi låner en kassevogn, jeg kender nogle gutter, du siger bare til'' han så maden komme og blive serveret, han tog en bid af sin sandwich for at holde op med og snakke, men han havde ikke åbnet sig op over for nogen før, udover Aia som den første og eneste, han sank sin mad, og tog en tår øl, skævede til Aia med et nysgerrig blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Tirs nov 24, 2015 7:00 pm

Overraskelsen stod malet i hendes ansigt og hendes mund stod på hvid gab. Hun havde ikke forventet at han også ville fortælle, og da slet ikke så meget!
For bare at tage sig selv en lille smule sammen tog hun en mundfuld mad, men hun smagte ikke rigtigt på det. Hun havde for travlt med at tænke. Sikke en sej historie han havde! Om end hård og trist, men stadig sej. En lille stemme sagde hende, at han ikke havde fortalt nogen om det før, og derfor valgte hun at fortælle noget hun ellers normalt undlod om sin historie.
"Jeg har også været i fængsel. Flere gange endda. Første gang blev opdaget da jeg forsøgte at stjæle og nogen ringede efter politiet. Jeg havde stjålet før, uopklarede sager, og det tog ikke lang tid at hægte mig på de andre tyverier, også nogen, jeg ikke havde begået.
Senere lærte jeg at løbe stærkt og passe på, men jeg blev taget igen. Ikke for tyveri, men for vold. Det er nok det, jeg har været inde og sidde for flest gange. Til gengæld holdt alle røvhullerne sig på afstand og mine venner sig tæt på, så det var ikke så slemt," wow, hun åbnede sig meget mere end hun plejede!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Ons dec 02, 2015 7:14 pm

Han bemærkede overraskelsen, men han sukkede lettet, det var godt og komme ud med, når man holdt så meget lort inde, så gjorde det en vred og hadefuld, han spiste roligt sin mad, og tog en tår af sin øl, imens han holdt øje med Aia, hvordan hun tog det, dog lyttede han roligt til hende, han sagde efter at have lyttet roligt.
''fængsel er ikke så hårdt som man går og tror, når bare man har ryggen imod muren, eller sine bros eller broies bag sig, du ved? men jeg kender rutinen, man blir nuppet, tager sin dom, og så det videre'' han tog en tår mere af sin øl, og et par bidder af sin mad, han så på hende angående volden, hun virkede ikke som typen, han sagde roligt ''tja vold og tyveri er vidt to forskelige ting, så men husk og hold dig i skindet, et liv bag tremmer er ikke værd og kæmpe for'' han tog en tår mere af sin øl, så den var halv tom, og en bid af sin mad.

// havde tænkt mig og tilføje noget til emnet, hvor nogle fyre da har fået stjålet noget af Aia, kommer ind, da de ser hende? for og skubbe lidt gang i emnet? :3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Tors dec 03, 2015 4:34 pm

//Rigtig god idé, bruger den med det samme Smile //

Lidt fraværende trak hun på skuldrene og spiste lidt mere mad, mens hun kiggede rundt i restauranten. To mænd kom ind, og Aia krympede sig. "Fuck!" hvæsede hun og bøjede sig ind over sin mad.
De to mænd havde hun stjålet fra for ikke lang tid siden, og de havde opdaget hende og næsten tævet hende ihjel, før hun havde stukket en af dem ned og var stukket af med nogle penge fra dem.
"Betal for maden nu! Ingen spørgsmål!" kommanderede hun lavmælt til Bjorn og tog en stor slurk af sin vand.
De to mænd var begyndt at se sig om, og det ville ikke vare længe, før de fik øje på hende. Forsigtigt rakte hun ned i sin støvle og fik fat i sin dolk, så hun var klar på hvad der så end skete.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Man dec 07, 2015 4:52 pm

// cool, og sorry jeg svare langsomt, real life, ya know? xD.

Han så roligt på Aia, og spiste roligt selv videre af sin mad, og tog endnu en tår af sin øl, han så dog nysgerrig på hende da hun bandede, han så sig diskret omkring, med en lav knurren i brystet som en vred ulv.
Han så roligt på hende, løftede sit øjenbryn, for og vende sig om, og bemærkede de 2 mænd da søgte omkring, han sagde lavmælt til hende ''problemer med de 2?'' hvis hun bekræftedet, ville han rejse sig op, og tage sin sweater af, så han stod i sin ærmeløse, hvor de tykke muskler var synlige, for og knække nakke, og vendte sig om imod dem, og og sige ''EY, i 2, jeg syntes i skal skrubbe af'' han så ned på de 2 gutter, han stod foran Aia så de ikke kunne få øje på hende, dog så de på Bjorn, og de svarede de ledte efter en tyv, han svarede roligt ''det kan godt være, men det syntes jeg nu ikke i skal, så vi kan tage den her inde, eller der uden for'' han så roligt på dem, han havde brugt hele sit liv på at slås, og de skævede til hinanden, de havde bemærket han's Hoxton Mob bande tusser, så vel som han's stjerne da markedet ham som bande kaptajn, og en som enforcer, altså en direkte vold's psygopat, da åndedet og levede for og lange håndmadder ud, de så på hinanden, for at indvige og tage den udenfor, da de mente de godt kunne klare ham.

Han skævede tilbage til Aia, og sagde roligt ''pas på min sweater, er tilbage om 5 minutter'' for og lægge den på stolen, og gik uden for med de 2 gutter, og de vendte sig om imod ham, han hoppedet let på fødderne, for og løfte hånderne som en MMA'er ville gøre, og den ene løb imod ham, for og få et spark i ribbene, den anden løb ind fra siden af, men fik hamret sig en på kæben, så han røg ned, den anden havde rejst sig op, men fik et gevaldigt spark i maven, den første havde ømmet sin kæbe, og sprang imod Bjorn, for og slå ham i brystet, som fik Bjorn til og bande, og hamre gutten en uppercut så han fløj bagud med endnu en kæbe rasler, og svang sin overkrop samt livet med i et cirkelspark, så den tunge støvle hamredet ind i siden på den første røg tilbage.
kampen fortsatte i noget tid, men det endte med de 2 gutter lå stille på jorden og ømmedet sig, imens Bjorn selv var lidt øm, han sagde dog roligt ''næste gang i lægger jer ud med en Hoxton Mob Enforcer, så vanker da ikke kun let klø! og næste gang i rør Aia, så vanker da ikke bare klø!'' han gav den ene et gevaldigt los i siden, for og bevæge sig ind igen, til Aia, for og vinke til hende, sætte sig ned, og tage en tår af sin øl, og spise resten af sin mad, han så roligt på hende og smilede, og tog sin sweater på, for og sige ''så skulle det være løst'' og lænedet sig tilbage, og tog endnu en tår af sin øl.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Tors dec 10, 2015 6:19 pm

//Bare tag dig god tid til at få styr på RL, prøver også selv på det//

Aias øjne blev store, da han konfronterede de to fyre. Hun var ikke vant til, at nogen sloges for hende, så det var lidt sært. Lidt nervøst spiste hun videre, mens hun ventede på ham. I samme sekund han kom tilbage udbrød hun: "Er du okay? Er du skadet?" det var ikke hendes mening at lyde pylret, men hun ville ikke kunne klare, hvis han var kommet til skade ved at kæmpe hendes kampe.
Med benet mærkede hun efter i den støvle, dolken ikke lå i. Der havde hun noget andet, der kun blev brugt sjældent, men som altid var godt at have med. Og hvis Bjorn var kommet til skade, skulle hun nok få brug for den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Tirs dec 15, 2015 1:57 pm

Han havde ikke set hende's reaktion, men da han havde sat sig ned, men han så blidt på den lille formskifter, da hun begyndte og virke bekymret, han sagde drillende ''så du er da lidt bekymret for den store vovse? hehe nah, jeg er okay, jeg er en gammel kamp hund, jeg kender spillet's regler'' han smilede blidt til hende, og tog en tår af sin øl.
Han smilede blidt til hende, men han bevægede fingrene lidt, som for og strække dem ud, og spiste roligt videre, han sagde efter og have tykket af ''er da noget du ellers har lyst til?'' han så tænkende på hende, imens han tog endnu en tår af sin øl, for roligt at tykke videre på sin mad efter endnu en bid, han sagde tænkende ''jeg havde overvejede og åbne en bar..'' han så tænkende ud, og så på hende ''tror du jeg kunne blive en god bar ejer?'' han så blidt på hende, for og se hva hun ville syntes.

/ tænkte jeg ville nævne baren, fordi nu har Bjorn jo fået åbnet en bar, med hjælp fra den britiske mafia, The Hoxton Mob, som han var medlem af jo, og tænkte vi kunne springe lidt frem i emnet, til hvor fx at Aia kommer efter en anmodning fra Bjorn om og få arbejde som barpige på han's bar, og de så skal prøve hende an, og se hvor det går hen? Smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   Søn dec 20, 2015 1:17 pm

//Det kunne vi sagtens, men skulle det så være i et nyt emne eller?//

Hun åndede lettet ud over, at han var okay. Hvis han ikke havde været det, ville hun have været totalt pylret.
Det han sagde om baren lod hun lige blive tænkt igennem før hun svarede. En lettere aggressiv varulv som barejer med en masse fulde mennesker? Måske ikke verdens bedste idé, men på den anden side behøvede han jo ikke at være derinde hele tiden.
Mens hun overvejede sit svar, bed hun sig selv i læben. Hvordan formulerede hun det rigtigt? "Vil du høre mit ærlige svar?" spurgte hun og tog en gaffelfuld mad mere. Forhåbenligt gav det hende tid til at tænke færdigt.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: A little thief - Bjorn   

A little thief - Bjorn
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1