Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Regina Close

Chloe

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Nercissa Cinderfort

Joy

Desire

Statistics
Der er i alt 278 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er BLUEI

Vores brugere har i alt skrevet 13711 indlæg in 1100 subjects

Share | 

Can you say no? (Emnesøgning)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Nahirii

Humør : Planning bores me. I like to go with the flow. Being whimsical is nice, occasionally. It keeps things fresh; there's no expectation
Fag : Kampsport, Billedekunst, Yoga, Besværgelser
Antal indlæg : 108

IndlægEmne: Can you say no? (Emnesøgning)   Man sep 18, 2017 3:49 pm

Yeah.. så nu søger jeg emner med min kære lille dæmon nu jeg fik hende lavet Smile
Som det nok kan gættes, så er hun ikke just en venlig sjæl, tværtimod. Derfor er det nok også svært og finde venskab, men skal ikke udelukke det kan ske med eventuelle andre dæmoner. Tænker at hvis det er tilfældet så skal man nok se hvordan kemien er når de mødes Smile

Ellers er jeg frisk på evt gamle bekendtskaber eller ofre for hendes syge ideer. Eventuelle nye ofre, mulighed for nye venner eller hvad det nu kan ende med Wink Sååå hvis i har en fed ide så skriv Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 395

IndlægEmne: Re: Can you say no? (Emnesøgning)   Man sep 18, 2017 4:16 pm

LILITH OG NALISSA SKAL TOTALT VÆRE PARTNERS IN CRIME OG DRÆBE FOLK, FORDI DE ER ONDE OG SADISTISKE!

Så med andre ord, skal de totalt møde hinanden/kende hinanden Wink

Vis brugerens profil
Dust

Fag : musik, psykologi, biologi, kemi og kampsport.
Antal indlæg : 123

IndlægEmne: Re: Can you say no? (Emnesøgning)   Man sep 18, 2017 4:23 pm

Jeg er interesseret hvis det er ^^
Jeg tænker at vores karaktere mødes, ved at hun af en eller anden grund beuger sin evne, men det viser sig at hun alligevel ikke kan gemme sig fra Dust, da han ikke bruger normale sanser til at se, men derimod ser ting som aura ^^ medmindre selvfølgelig din evne også kan gemme hende fra den slags, så bliver det lidt svært for ham XD
Vis brugerens profil
Nahirii

Humør : Planning bores me. I like to go with the flow. Being whimsical is nice, occasionally. It keeps things fresh; there's no expectation

IndlægEmne: Re: Can you say no? (Emnesøgning)   Man sep 18, 2017 7:21 pm

@lilith I am sooo in you know that Wink <3

@dust Meningen er egentlig hun gemmer sig for alt, men ved du hvad jeg synes faktisk det lyder herre cool, så tænker at lige præcis Dust kan se hende. tænker der ik rigtig er nogen forklaring, hvilket selvfølgelig irritere hende, men også gør hende nysgerrig! Very Happy
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 395

IndlægEmne: Re: Can you say no? (Emnesøgning)   Man sep 18, 2017 7:44 pm

Nalissa skrev:
@lilith I am sooo in you know that Wink <3

Ohh yeah I do <3

Så er det blot spørgsmålet, om de kender hinanden (Har mødt hinanden eller måske Nalissa kender til Lilith? )

Vis brugerens profil
Nahirii

IndlægEmne: Re: Can you say no? (Emnesøgning)   Man sep 18, 2017 8:17 pm

Tænker at nu når Lilith er så tæt med lucifer så kender hun højst sandsynligt til Nalissa. Så kan hun jo nemt have fundet ud af at hun var i samme område som hende? Smile og så kan vi kører noget ud fra det ?
Vis brugerens profil
Dust

IndlægEmne: Re: Can you say no? (Emnesøgning)   Man sep 18, 2017 9:12 pm

Ja det kunne være sjovt, hvis Dust var den eneste der kunne se hende, når hun gemte sig med hendes evne, især hvis han kunne gøre det på den måde, at han ikke kunne se forskel på, om hun gemte sig eller ej, for det kunne skabe nogle sjove situationer, og alt efter hvordan det udvikler sig, kunne det være de får et specielt forhold :b
Jeg tænker lidt vi kunne lave noget i retning af, at Nalissa enten er ude på narrestreger af en art, eller laver noget andet, hvor hun vælger at være usynlig, og Dust begynder så at følge hende med øjnene. Alt efter hvad hun så laver, kunne hun lægge mærke til hvordan han stirre på hende, og derfra kunne det så tage form, startende med hendes irritation over ikke at vide, hvordan han kan se hende ^^
Jeg ved så ikke om du er til den slags, men vi kunne peppe deres forhold til hinanden lidt op med at spille lidt på, at de begge er af en sexuelt tiltrækkende race, så engang imellem kunne de finde på at knalde, når de havde brug for at lette tankerne fra et eller andet, hvis altså deres bekendtskab, ender med at gå i retning af den slags ^^

Umiddelbart kan jeg så også foreslå, enten den store hal eller udenfor som start sted for vores emne, disse steder har begge den fordel, at der kan være elever og undervisere tilstede, hvilket gør det specielt, at Dust opdager hende mens ingen andre gør, for udover at Nalissa kan undre sig over, hvorfor en der ser ud til at være blind, følger en usynlig med øjnene, kan hun også undre sig over om det virkelig er hende han stirre på :b
Og selvfølgelig den sidste detalje: jeg er frisk på at starte emnet, medmindre selvfølgelig du vil have æren? ^^
Vis brugerens profil
Nahirii

IndlægEmne: Re: Can you say no? (Emnesøgning)   Tirs sep 19, 2017 10:43 am

@Dust
Jeg synes det lyder fedt! Very Happy Og jeg er ikke sart med emner på nogen måde, og pt har jeg da en halv lummer en i gang med Chloe og Christian så intet problem der Smile Hvis deres forhold spiller i en retning hvor det kan fungere, så er det intet problem for mig Very Happy

Mht emne start så synes jeg bestemt det lyder fedt. Hun ville nok blive total tosset over det til sidst. hun har temperament såå Razz Hun går dog ikke på skolen, men betyder ikke at hun ikke kan være der Wink
Og du starter bare emne! Very Happy slå dig løs Very Happy
Vis brugerens profil
Dust

IndlægEmne: Re: Can you say no? (Emnesøgning)   Tirs sep 19, 2017 12:05 pm

Jeg valgte at lave emnet i den by Nalissa bor i, på den måde er det måske lidt nemmere at forklare, hvorfor hun er der :b

http://athenaakademiet.danskforum.net/t487-i-see-nothing-but-i-always-see-you
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Can you say no? (Emnesøgning)   

Can you say no? (Emnesøgning)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1