Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Anybody Here!?
Yesterday at 2:12 pm by Dylan

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Ons nov 30, 2016 10:07 pm by Rowan

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons nov 30, 2016 8:22 pm by Rosallina

» My new roome - Caleb R. XXX.
Tirs nov 29, 2016 7:24 pm by Mark Malkovi

» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Man nov 28, 2016 9:12 pm by Niklaus

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

» Tja. Det er hvad der sker
Fre nov 25, 2016 12:01 pm by Rex Codex

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tirs nov 22, 2016 7:42 am by Aira

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Søn nov 20, 2016 1:06 pm by Lilianna

Top posting users this month
Dylan

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5640 indlæg in 345 subjects

Share | 

Can you help me? - Nathan

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Aia

Humør : How the Hell do you trust people?
Fag : Psykologi, Bueskydning, Astrologi, Sportsgrene, Løb
Antal indlæg : 209

IndlægEmne: Can you help me? - Nathan   Man sep 28, 2015 4:37 pm

Tid: Lige efter frokost
Sted: De lange gange
Omgivelser: Folk der løber frem og tilbage for at komme til time
Vejr: Kan ikke ses indefra, men overskyet

Den unge pige kastede igen et blik på sit skema og på lokalenavnet, før et suk forlod hendes læber. Hun havde gået rundt i det der virkede som en evighed, men en stor del af grunden til forvirringen var nok alle de mennesker. Selvom Aia var fuldstændig ude af stand til at finde rundt, spurgte hun ikke nogen om hjælp. For det første var hun for stolt og for det andet brød hun sig ikke om at snakke med folk.
For at komme lidt væk fra alt postyret trak hun sig ud til siden, hvilket hjalp lidt. Hun kiggede ned på papiret igen, mens hun drejede om et hjørne, hvilket viste sig at være dumt, for hun var lige ved at styre ind i en, dog nåede hun at stoppe lidt før. "Undskyld," mumlede hun. Egentlig havde hun bare lyst til at gå videre, men hun blev alligevel stående og studerede den unge mand. Han så yderst veltrænet ud - hun kunne se musklerne under blusen - og så havde han mørkt hår. Drenge med mørkt hår var dem, hun oftest faldt for.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you help me? - Nathan   Man sep 28, 2015 6:43 pm

Nathan rankede lidt op i sin skuldertaske for at den ikke skulle falde ned. Han skulle ikke skynde sig, siden han først havde time igen senere på dagen. Han glædede sig, mest fordi at han havde forberedt noget spændende, som han var sikker på at eleverne ville kunne lide! Han drejede rundt om et hjørne og prøvede at holde sig lidt ud af mængden af elever, men det resulterede kun i at en elev var ved at gå ind i ham. Hurtigt stoppede han op og trådte et lille skridt tilbage for ikke at komme tæt på vedkommende. Hans greb om skuldertasken blev stærkere og han tog en lille dyb indånding.
"Det er..okay." Svarede han mumlende tilbage, og skulle til at gå udenom hende, da han indså at hun egentlig bare blev ved med at stirre på ham. Han stoppede op midt i bevægelsen og rynkede lidt på panden over det. "Har du, øh.. brug for hjælp?" Spurgte han, en lille smule tøvende. Han fik et lille smil frem på hans læber. Pigen så yderst charmerende ud, ingen tvivl om det, men selvom han tænkte på den slags, så var han ikke ligefrem interesseret i at flirte med en fremmede.
Aia

IndlægEmne: Re: Can you help me? - Nathan   Man sep 28, 2015 6:53 pm

Aia var ved at tabe underkæben, men beherskede sig i sidste øjeblik. Så nikkede hun med et lille smil. "Ja jeg kan ikke helt finde rundt. Jeg er stadig ny her. Jeg skal til psykologi," sagde hun. Normalt ville hun ryste på hovedet og finde vej selv, men hun syntes alligevel, at det var forsøget værd med den her fyr. Hun rakte papiret hen imod ham og pegede på lokalenavnet.
Hun tog konstant sig selv i at se på ham, selvom hun godt vidste, at det var uforskammet og følte sig lidt pinligt berørt. Normalt var hun ikke så nem at fascinere, men denne unge fyr havde noget over sig der gjorde, at hun allerede efter et par sætninger var færdig. En rødmen bredte sig på hendes kinder og hun så ned i jorden. Hvad sker der for mig? tænke hun vredt. Hun var en anelse vred på sig selv over at være så let et offer.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you help me? - Nathan   Man sep 28, 2015 7:13 pm

Nathan virkede lidt overrasket over at hun rent faktisk havde brug for hjælp, men tog sig sammen. Han ville mægtig gerne hjælpe hende, hvis han kunne, men hun lignede bare en der havde styr på det hele. Ak, det ydre kunne bedrage noget så groft. Han tog imod papiret og så kort henover det. Heldigt for hende havde han gået forbi der og vidste lige præcis hvor det var. Han smilede lidt bredere og rakte hende papiret tilbage.
"Jeg ved hvor det er. Heldigvis har jeg tid til at vise dig derhen mig selv, så du ikke risikere at forsvinde ind i mængden og miste stedsans." Han smågrinede lidt. "Bare følg med mig." Han lavede en bevægelse med hånden som for at vise at hun skulle følge efter og gik i den retning, han lige var kommet fra. "Jeg hedder forresten Nathan." Han rakte hende sin hånd for et håndtryk.
Aia

IndlægEmne: Re: Can you help me? - Nathan   Man sep 28, 2015 7:20 pm

Et nyt smil bredte sig på hendes læber, lidt større denne gang. Skønt, at han kunne hjælpe hende. Da han slog ud med hånden virkede hun en anelse lettet. Hun var altså ikke gået den helt gale vej. Og hvor var det fantastisk, at han kunne vise hende derhen, for ærligt talt ville hun ikke fare mere vild.
Da han rakte hånden ud gik der et øjeblik, før hun reagerede. Så tog hun hans hånd, men med sit normale lidt dybe håndtryk der tydede på, at hun var indelukket. Bare fordi han var pæn og hjælpson betød det ikke, at hun stolede på ham.
"Jeg hedder Aia," præsenterede hun sig. Der gik et øjeblik, før hun slap hans hånd. Det var længe siden hun havde talt med en dreng, der ikke havde prøvet at fornærme hende, og hun nød det faktisk lidt. Selvom hun aldrig ville indrømme det, savnede hun ind i mellem en drengeven eller to, da dem hun havde forlængst var forsvundet og kun eksisterede i hendes dagdrømme og ønsker.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you help me? - Nathan   Man sep 28, 2015 7:34 pm

Hvem ville ikke hjælpe en køn ungmø i nød? Ikke at han kun hjalp hende fordi hun var pæn, han gjorde det også fordi han var lærer, og han ville gerne have hende til at føle sig velkommen på sin nye skole. Han gav hendes hånd et kort lille håndtryk - mest fordi han ikke helt brød sig om at blive berørt af fremmede. Han puttede begge sine hænder ned i lommerne for at skærme sig selv lidt imod hende. Han gik roligt ned af gangen og sørgede omhyggeligt for ikke at gå ind i andre, men han holdte altid øje med om hun var med ham.
"Hyggeligt at møde dig, Aia." Sagde han med sit sædvanlige svage, men høflige smil. Aia var et specielt navn han ikke lige havde hørt før. Interessant. "Er du helt ny på skolen?" Spurgte han derefter. Hun troede sikkert at han var elev..
Aia

IndlægEmne: Re: Can you help me? - Nathan   Man sep 28, 2015 7:42 pm

Uden at sige noget fulgte hun med og nikkede til hans spørgsmål uden at uddybe. Aia havde så mange tanker i hovedet, at hun kun svarede med nik eller rysten på hovedet. Den fleste af hendes tanker handlede om denne Nathan, hun netop havde mødt. Der var noget over ham, der sagde hende, at han var ligesom hende selv. "Kan du også... Du ved...," begyndte hun. Det var besværligt at tale om, da hun normalt blev kaldt idiot, når hun spurgte. Hun tog en dyb indånding. "Kan du også forvandle dig til dyr?" hun spurgte meget hurtigt og så så ned i jorden. Nu kommer det, tænkte hun, Nu kommer den del hvor han kalder mig syg i hovedet og går.
Hun kneb øjnene sammen for at holde tårerne inde, men måtte åbne dem igen for at undgå at støde ind i nogen. Hun var oprigtigt bange for, at han skulle gå nu. Så ville hun være alene igen og højst sandsynligt faret vild.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you help me? - Nathan   Man sep 28, 2015 9:23 pm

Hvorfor virkede hun lige pludselig så nervøs? Han rynkede svagt på panden over at hun begyndte en sætning, men derefter tøvede. Han hævede et øjnebryn imod hende, men da hun fik snakket færdigt stirrede han først bare på hende. Hun kunne også forvandle sig? Han havde ikke mødt mange andre som kunne gøre det, så han havde lidt svært med at tro på at hun lige havde spurgt ham om det.
"Ja." Svarede han kort og så fremfor sig. Han turde ikke se på hende i frygt for at hun bare havde lavet sjov og nu ville gøre grin af ham. "Jeg kan skifte form til tre dyr. En ørn, en ulv og en Jaguar." Trods sin frygt blev han ved med at snakke. "Jeg lærte hvordan, da jeg var i starten af teenager alderen."
Langsomt vendte han sit blik imod hende. "Hvilke dyr kan du forvandle dig til?" Spurgte han nervøst.
Aia

IndlægEmne: Re: Can you help me? - Nathan   Tirs sep 29, 2015 9:27 am

Efterhånden som han fortalte, bredte et overrasket udtryk sig på hendes ansigt. Tænk, at han faktisk var lige som hende selv! Og så kunne han også forvandle sig til en ulv! Overraskelsen blev dog hurtigt vendt til glæde. Aia kunne mærke, at han var lidt bange, for hvad kunne hun dog ikke regne ud. "Jeg kan kun forvandle mig til to, men det er også mere end rigeligt. Mine to er ulven og ræven, men jeg bruger ulven mest," fortalte hun, mens hun så frem for sig.
Så så hun op på ham igen og sendte ham det største smil, der var muligt. "Jeg har aldrig mødt en som mig selv før," sagde hun. Efter lidt tid følte hun, at hun havde modet til at spørge mere ind til ham. "Hvilke fag har du?" spurgte hun. Det var et helt normalt spørgsmål, men svaret ville sætte sig fast i hendes hjerne. Hun troede ærligt talt at den anden også var elev selvom noget sagde hende, at hun var på afveje.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you help me? - Nathan   Tirs sep 29, 2015 10:26 am

Nu kom det snart. Lige om lidt ville hun se på ham som om han var en freak og sige at hun bare havde spurgt i sjov. Derefter ville hun gå væk for at finde en anden, der ikke var en freak, og spørge om hjælp. Men det skete ikke. Hun begyndte at fortælle om hvad hun kunne forvandle sig til! Han virkede overrasket, også fordi at hans øjne var lidt udvidet og hans mund let åben, imens han kiggede på hende. Måske ikke det mest tiltrækkende ansigtsudtryk, men det var virkelig overraskende! Han havde overhovedet ikke regnet med dette.
"Virkelig? Kunne jeg, øhm.. måske en dag.. altså, hvis du vil... se din ulveform?" Han løftede sin ene hånd op og kløede sig lidt nervøst i nakken. Som forventet troede hun at han var elev. Han smilede lige lidt, bare løftede lidt op i den ene mundvige. "Jeg er lærer i idræt." Svarede han med et grin. "Ikke elev."
Aia

IndlægEmne: Re: Can you help me? - Nathan   Tirs sep 29, 2015 11:40 am

Det ansigtsudtryk han lavede fik hende til at le indvendig. Det var ret sødt. Med et smil nikkede hun, hun glædede sig allerede til den dag, han ville se hendes ulveform. Da han fortalte, at han var lærer, stivnede Aia i et halvt sekund, før hun igen slappede af, dog med en følelse af at være dum. Selvfølgelig var han ikke elev, han så alt for voksen ud.
En ny tanke gik igennem hendes hjerne. Med et skævt smil så hun på ham. "Så kunne det være, jeg skulle tilføje idræt til mit skema," sagde hun. Idræt var ikke det, hun var værst til, faktisk var hun god til det, da hun havde styrke fra ulven og smidighed fra ræven. Hurtig var hun også, takket være dem begge.
Igen studerede hun ham. Ulven og jaguaren var sikkert grund til de muskler, der spillede under hans bluse. Hvorfor er jeg så let et offer?! hun var vred på sig selv, men kunne heller ikke benægte, at denne nye ven var yderst charmerende.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you help me? - Nathan   Tirs sep 29, 2015 11:51 am

Det gjorde ham lidt mere glad at hun ville lade ham se hendes ulveform. Selvfølgelig ville han også vise sin, hvis hun ønskede det. Han var bare virkelig nysgerrig efter at se en anden formskifter i vedkommendes andre form. Det var jo deres evne og den delte de. Nu hvor han endelig havde mødt en anden formskifter, så ville han gerne prøve at blive hendes ven. At dømme udfra hvordan de stille og roligt snakkede nu, så ville det nok ikke blive så svært.
"Hvis du gerne vil, så synes jeg da bestemt du skal det. Jeg vil velkomne dig med åbne arme." Denne gang fik han et lille drillende smil frem på læberne. Tydeligvis var han begyndt at føle sig mere komfortabel omkring hende. Han så fremad igen og det gik op for ham at de var lige ved psykologi lokalet. "Så er vi her." Han nikkede hen imod døren, hvor nogle andre elever var på vej ind.
Aia

IndlægEmne: Re: Can you help me? - Nathan   Tirs sep 29, 2015 12:00 pm

Nu følte hun sig forpligtet til at tage hans fag. Idræt ville nok blive hendes nye ynglingsfag. Dog kunne hun ikke helt gennemskue, om han mente det med de åbne arme alvorligt. Hun aftalte med sig selv, at hun ville gå op på kontoret og skrive sig på idræt så snart hun fik muligheden. Forudsat at hun kunne finde kontoret.
Da hun fik øje på døren, sank hjertet i livet på hende. Det var gået alt for hurtigt. "Tak for hjælpen, Nathan," sagde hun. Det her var et af de akavede gange, hvor hun ikke vidste, om hun skulle give ham hånden eller kramme ham. I stedet valgte hun bare at gå ind i lokalet.
Et par sekunder efter kom hun dog ud igen, indhentede ham og gav ham et kram, uden at sige noget. Så smilede hun og gik ind i psykologilokalet igen. Åh, hvor hun dog glædede sig til idræt.

//OUT//
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Can you help me? - Nathan   Tirs sep 29, 2015 12:34 pm

Nathan måtte selv indrømme at han ønskede at der var lidt længere til psykologi lokalet. Han havde nydt at snakke med hende. Han var jo selv ny og kendte ikke så mange udover et par lærere og så lige hans ekskæreste. Han havde haft små samtaler med sine nye elever og det var det. Intet andet.  Han forventede heller ikke at blive bedste venner med elever, men han kunne da godt tænke sig at få nogle få venner at hænge ud med efter skole, men det var måske ikke noget han kunne forvente af elever. Han vidste selv at dengang han gik i skole ville han bare slet ikke snakke med sine lærere efter skole!
"Det var så lidt." Han løftede en hånd og vinkede farvel, inden han vendte sig om og begyndte at gå videre. Dog stoppede han op i det han mærkede hendes arme om sig. Hans kinder blev lettere røde af det pludselige kram, men ikke desto mindre lod han hende gøre det. Med en dyb indånding begyndte han at gå igen, da hun havde givet slip.

//OUT.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Can you help me? - Nathan   Today at 11:58 pm

Can you help me? - Nathan
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» So you do care? - Nathan.