Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

A K A D E M I E T

H V E M E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

T I D S L I N J E N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
» Till I breathe my last breath - Darcy
Today at 6:23 pm by Oscar

» Do your worst - Eric
Today at 5:34 pm by Eric

» Does mother know best? (XXX)- Oscar
Today at 5:14 pm by Darcy

» Experiment gone..
Today at 2:32 pm by Miles

» If I had a dollar for every new family member - Jessalyn
Today at 12:33 pm by Amery

» Hvorfor gør du det her? jeg troede.... - Niklaus (XXX)
Today at 1:09 am by Timytheus

» Why am I back here - Liam
Yesterday at 11:07 pm by Cody

» Go to fucking hell - XXX - Adam
Yesterday at 10:59 pm by Zebastian

» I live here now! - Arí
Yesterday at 10:21 pm by Lector

Top posting users this month
Zerachiel

Chester

August

Q

Elian

Julian

Leviticus

Miles

Jaxton

Haniel

Statistics
Der er i alt 503 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Romy

Vores brugere har i alt skrevet 28383 indlæg in 2116 subjects

Share | 

Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)

Go down 
ForfatterBesked
Calla

Humør : So there it was, I was alive, I had survived. No one saved me, because I saved myself.
Fag : Kunst. Musik. Historie. Kampsport samt andre sports fag.
Antal indlæg : 250

IndlægEmne: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Søn sep 17, 2017 4:59 pm

Heeeey Angels!

Nogle af jer har vel opdaget at alle dage er jeg ikke lige hurtig til at svare..!

I hverdagen har jeg arbejde (som mange andre også), og jeg har mandag og torsdag - som er okay lange dage.. specielt mandag.
Så mandag svare jeg sjældent emner. Torsdag kan jeg normalt godt overkomme c:

Tirsdag og onsdag er mine main svare dage - udover fredag.
Dog kan det være jeg får en veninde over onsdag til torsdag. I bliver opdateret ydeligere senere!

Dog tjekker jeg op på mobilen, så skriv en pm! Eller dem der kan send mig en besked på facebook!

Jeg skal nok opdatere mine karakteres instagram x)

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Søn sep 17, 2017 5:11 pm

Det godt at vide, så sidder jeg ikke og undre mig <3
Calla

Humør : So there it was, I was alive, I had survived. No one saved me, because I saved myself.

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Tirs sep 19, 2017 1:52 pm

Yup! <3

Lige en side note! Imorgen får jeg besøg af min bedste veninde til om torsdagen.. så onsdag kommer jeg nok ikke på, andet end hvis det på mobilen bare for at kigge til jer <3
Vis brugerens profil
Veronica

Humør : What I survived might kill you.
Fag : Dans. Musik. Magiske elementer. Kampsport. Drama.
Antal indlæg : 199

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Ons dec 13, 2017 7:40 pm

Ha! Jamen hovsa skriver jeg nu i sådan en tråd her igen? xD

Well! Ser i det, jeg er ikke rigtig på i weekenden, andet om eftermiddagen - da tiden går med gæster og familie hygge <3
Vis brugerens profil
Joy
Admin

Humør : When you threw me to the wolves at night. Did you think they would find me easy to swallow? I suggest next time, you try feed me to dragons. I wore wolf skins as easily as my own.
Fag : Idræt. Astrologi. Musik. Kunst. Naturvidenskab & Psykologi.
Antal indlæg : 589

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Fre dec 29, 2017 4:37 pm

Såååååå!
Imorgen får jeg besøg af min kære veninde, og skal være sammen med hende til nytår.. så jeg besvare årets sidste emner idag og måske lidt imorgen <3

Or how much she is suffering
Because in everyone’s eyes
She’s immortal

Vis brugerens profil
Joy
Admin

Humør : When you threw me to the wolves at night. Did you think they would find me easy to swallow? I suggest next time, you try feed me to dragons. I wore wolf skins as easily as my own.

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Man feb 12, 2018 8:12 am

Sååååååååå øhhh, jeg er igang med min sidste del af min skole periode.. dadadaaaaam! Det vil sige at jeg har afgørende eksaminer indenfor de næste 4 uger - hvis ikke 5.. ish. Så min aktivitet vil være svingende.
Hvor meget og hvor lidt vides ikke... men bær over med mig <3

Love ya!

She’s immortal

Vis brugerens profil
Alexandra

Fag : ingen
Antal indlæg : 14

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Man feb 12, 2018 9:40 am

Held og lykke med dem! <3
Vis brugerens profil
Cecilia

Humør : We all got battle scars. Suck it up.
Fag : Dans. Biologi. Magiske elementer. Græskhistorie
Antal indlæg : 66

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Ons feb 21, 2018 3:07 pm

EKSAMENS ALERT !

Okay, så jeg er meget udkørt disse dage, hvilket også siger mine admin opgaver ikke ligefrem bliver udført. Så beklager til folk som venter på mig <3

Jeg arbejder så godt jeg kan for alle ting - fordi jeg er den type person.. yay xD
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 823

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Ons feb 21, 2018 4:04 pm

Held og lykke ma babe <3 <3
I have faith in you, og ved du nok skal klarer dig godt, også kan alt andet kommer bagefter, du skal jo helst ikke stresse dig selv for meget <3

Vis brugerens profil
Joy
Admin

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Tors feb 22, 2018 2:55 pm

@Lilith skrev:
Held og lykke ma babe <3 <3
I have faith in you, og ved du nok skal klarer dig godt, også kan alt andet kommer bagefter, du skal jo helst ikke stresse dig selv for meget <3

Thanks ma babe <3 <3

She’s immortal

Vis brugerens profil
Rebekah

Humør : You are unexplored, unusual, and terrifyingly beautiful. And only a few will know how to love you without breaking you and making you dangerous.
Fag : Intet
Antal indlæg : 206

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Lør mar 10, 2018 10:24 pm

fuck. shit. jeg bander lige lidt!
Jeg har eksamen her på onsdag.. shit. fuck..

Øhm.. så ja.. wish me luck!
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Lør mar 10, 2018 10:25 pm

Good luck beautiful <3

Vis brugerens profil
Rebekah

Humør : You are unexplored, unusual, and terrifyingly beautiful. And only a few will know how to love you without breaking you and making you dangerous.
Fag : Intet
Antal indlæg : 206

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Søn mar 11, 2018 9:11 am

@Lilith skrev:
Good luck beautiful <3

Thanks <3
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Søn mar 11, 2018 10:53 am

You welcome <3 Jeg har stor tillid til, at du nok skal klarer den <3 <3

Vis brugerens profil
Zitora

Humør : Oh, you made an impression. Like a stone caught in my boot.
Fag : Ingen
Antal indlæg : 178

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Lør maj 26, 2018 12:50 am

Så!
Jeg giver jeg beskeden i noget tid i forvejen, jeg flyver til Melbourne her den 7. Juni om morgenen (for mig hæhæ) også kommer jeg hjem Søndag. Jeg har ikke computer med mig, så min aktivitet bliver over mobil hvor jeg nok godt kan finde på at sige hej på chatten - men besvare ikke emner den weekend andet måske søndag aften. Who knows <3
Vis brugerens profil
Zitora

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Lør maj 26, 2018 12:51 am

OBS. med hjem mener jeg ikke hjem hjem.. bare sådan tilbage til Brisbane xD *
Vis brugerens profil
Amena

Humør : She will rise. With a spine of steel, and a roar like thunder, she will rise
Fag : Hun er vejleder
Antal indlæg : 197

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Lør maj 26, 2018 12:58 am

Jeg håber du kommer til at hygge dig, og du har bare at sende en masse billeder!!!! Glæder mig til at høre alle historierne <3
Vis brugerens profil
Tatyah

Humør : I told myself each bruise is a lesson, and each lessons makes me better
Fag : none
Antal indlæg : 86

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Tors maj 31, 2018 2:18 am

Skal nok sende en masse billeder!! Og fortælle alt!! <3 <3
- Jeg glæder mig rigtig meget!! <3
Vis brugerens profil
Amena

Humør : She will rise. With a spine of steel, and a roar like thunder, she will rise

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Tors maj 31, 2018 1:46 pm

@Tatyah skrev:
Skal nok sende en masse billeder!! Og fortælle alt!! <3 <3
- Jeg glæder mig rigtig meget!! <3

Det ser jeg frem til <3

Det er forståeligt!!!! <333
Vis brugerens profil
Tatyah

Humør : I told myself each bruise is a lesson, and each lessons makes me better
Fag : none
Antal indlæg : 86

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Ons jun 06, 2018 11:11 am

Smutter imorgen tidelig, så der vil ikke være emnesvar fra mig før søndag eller mandag - who knows <3

Vis brugerens profil
Amena

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Ons jun 06, 2018 7:03 pm

You are going to be very much missed <3 Håber dog man stadigvæk kan få fat på dig over facebook, ellers så tror jeg at jeg vil dø af savn for dig!!!!!
Vis brugerens profil
Calla

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Lør jun 16, 2018 11:31 am

Whopsi, tog en spontan tur til Sydney. Er uden computer til imorgen så ingen svar fra mig <3
Vis brugerens profil
Cain

Antal indlæg : 306

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Lør jun 16, 2018 1:09 pm

Må du endelig hygge dig så meget som muligt <3 <3
Vis brugerens profil
Stella

Humør : I learned that its never to late to love yourself
Fag : Hun underviser i samfundsfag.
Antal indlæg : 12

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Lør jul 07, 2018 11:04 pm

Update:
Jeg er for tiden ikke lige den hurtigste til at besvare emner, og det har noget at gøre med at jeg er fuldt booket i mine weekender. Samt er det ikke altid jeg har energien efter arbejde i hverdagen. Men jeg prøver naturligvis på alt få svaret lidt i ny og næ Smile

Vis brugerens profil
Shane

Antal indlæg : 3

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Man jul 09, 2018 1:02 pm

Du skal også opleve lidt mens du er i Australien <3
Vis brugerens profil
Clarissa

Humør : All that pain and misery… and loneliness… and it just made her kind.
Fag : Magiske elementer. Biologi. Fysik. Kemi.
Antal indlæg : 162

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Tirs jul 10, 2018 2:22 am

Hæhæ, bare en anelse xD <3
Vis brugerens profil
Joy
Admin

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Man jul 23, 2018 7:12 am

Nå, jeg føler alligevel jeg er nød til at poste her - også selvom tråden faktisk er gældende i et år xD

Men mangel på tid, overskud og kreativitet så er jeg ikke så hurtig på emnebesvarelserne. Desværre. Jeg er klar over jeg har en del emner, en del karakterer samt emner jeg har lovet at starte op.

Jeg lover også at når jeg lige får mere tid eller blot overskud til at prioriterer mine emner lidt - så skal jeg nok få det gjort. Hvilket også gælder mine admin pm. Jeg har simpelthen ikke overskudet til at fokusere på dem lige nu, så de bedes sendes videre til @Lilith eller @Dove hvis der er spørgsmål i vil have besvaret med det samme.

Sandt at sige er jeg bagefter med opdateringerne til siden.. også ja fordi, jeg egentlig kun har tid i weekenderne til at svare, men sjovt nok er jeg ikke hjemme i weekenderne så tit. Derfor bliver min tid minimal og der er bare ting jeg hellere ville gøre end at sidde foran min computer.

Også fordi jeg lider lidt af rejse stres, eller nok bare hvad man kalder stress. Jeg har så mange ting jeg gerne vil nå, men penge og tid starter bare en stress faktor som gør jeg ikke har har så let ved at sove for tiden.. og ofte får mig til at føle at jeg er fanget i en ond cirkel - hvilket ikke er rart. Så jeg prøver at bryde fri, og ser frem til jeg endelig snart kan komme rundt omkring i Australien igen.

Derved sagt kan jeg sige at fra d. 15 - 19 august kommer jeg nok ikke på. Måske et tjek op om dagen, men ellers ikke. Da jeg smutter til eksotiske Cairns <3

See ya later fokes <3

She’s immortal

Vis brugerens profil
Clarissa

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Tirs aug 07, 2018 4:51 am

Så det endelig min tur til at tage på ferie!! (ahahaha mere ferie, or idk xD)

Her på næste onsdag, smutter jeg 5 dage til Cairns med en veninde hernede fra, hvilket vil sige.. ingen computer og sikkert ikke meget opdate fra mig herinde.. så det må i lige leve med <3
Vis brugerens profil
Ekaterina

Antal indlæg : 4

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Tirs aug 07, 2018 9:10 pm

Du må hygge dig uendelig meget og endelig tage en masse billeder, som du bare har at dele!! <3

Forhåbentlig vil du kunne blive fanget over facebook, ellers kommer jeg til at savne dig alt for meget Sad <3
Vis brugerens profil
Clarissa

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Ons aug 08, 2018 12:27 am

@Ekaterina skrev:
Du må hygge dig uendelig meget og endelig tage en masse billeder, som du bare har at dele!! <3

Forhåbentlig vil du kunne blive fanget over facebook, ellers kommer jeg til at savne dig alt for meget Sad <3

Well, du kender mig min instagram story vil være fyldt Razz <3 Men skal nok sende eksklusive billeder til dig Wink <3

Jeg er nok til at fange, det er jeg altid Wink <3
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Ons aug 08, 2018 12:59 am

True that!! awww <3

Det er jeg glad for at høre <3
Vis brugerens profil
Aya

Humør : You should fear me...
Fag : Nothing
Antal indlæg : 22

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Ons aug 08, 2018 8:01 am

OMG, I WANNA SE THAT INSTAGRAM BUT YOU YEA...

EJ, MEGA GOD TUR. Jeg håber du får en god oplevelse du aldrig glemmer.
Vis brugerens profil
Clarissa

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Ons aug 08, 2018 9:30 am

@Aya skrev:
OMG, I WANNA SE THAT INSTAGRAM BUT YOU YEA...

EJ, MEGA GOD TUR. Jeg håber du får en god oplevelse du aldrig glemmer.

Mange tak!!
Vis brugerens profil
Clarissa

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Man aug 20, 2018 4:24 am

Så kunne jeg endelig være her igen.. emnebesvarelser er stadigvæk en smule langsomme, men er nok mere sandsynlige end den seneste uge.
Gør mit aller bedste <3
Vis brugerens profil
Cain

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Man aug 20, 2018 11:09 am

WELCOME HOME!!! <3

Håber du havde en mega god ferie Very Happy You were missed! <3
Vis brugerens profil
Lili

Humør : “I was born, shaped, molded, broken, repaired by life experiences.
Fag : hmmmm
Antal indlæg : 85

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Ons sep 05, 2018 5:14 am

Update: Her kommer der lige en lille plan for min september måned + oktober (selvom det nok bliver opdateret igen senere xD ) <33

Hverdagene er forsat on /off efter tid, kreativitet og emnelyst <3

Weekenderne:

Fredag d. 7: Får jeg en veninde over så der kommer jeg ikke til at svare før måske engang om aftenen -jeres morgen..

Lørdag & søndag: Mulighed for svar.

Lørdag d. 15 skal jeg til en farvel middag til en veninde der skal rejse til Sydney og bo. Så ja det siger sig selv.

Lørdag d. 22 & søndag d. 23: Jeg har comic con at skulle til, så igen det siger sig selv.

Lørdag d. 29 & søndag d. 30: Mulighed for svar

Oktober:
d. 8 - 12 oktober smutter jeg til New Zealand og har ingen data. Såååå jeg kan ikke just bare lige smutte på når jeg har lyst.

25 - 28 oktober smutter jeg muligvis til Fiji.. muligvis et eller andet sted smutter jeg i hvert fald hen xD

I'm sorry that I'm not a person anymore...I'm a problem.
Vis brugerens profil
Clarissa

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Tirs sep 11, 2018 10:30 am

* Ha for at opdatere min egen fraværs tråd for denne weekend.. så skal jeg slet ikke hjemme i den her weekend.. so much to do xD
Vis brugerens profil
Zitora

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Lør sep 22, 2018 1:26 pm

* Update

Næste lørdag finder i mig nok ikke meget på, siden jeg tager endnu et spontant smut til Sydney - for endnu et comic con xD

Vis brugerens profil
Zitora

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Tirs okt 02, 2018 6:17 am

Okay mit oktober fravær bliver med mindre aktivitet...

Så fra på mandag af og en uge frem, som skrevet i tideligere opslag - så befinder jeg mig på New Zealand. Jeg har ingen data andet når jeg har wifi, så derved er det ikke just meget kommunikation jeg egentlig har. Så ja det siger sig selv..

Den 17 oktober til den 20 oktober, skal jeg på 'spejdertur' ville nogle nok kalde det., ej skal en tur til the outback of overnatte i vildmarken.. ønsk mig held og lykke xD

Den 25 til 28 smutter jeg til Fiji, fordi hvem vil ikke gerne besøge Fiji?

Hvad jeg ved i forhold til November er ikke det helt store - men ved jeg har travlt den 10 november - fordi endnu et comic con <333
Gonna meet these two handsome fellas

Udover det så har jeg måske et smut til Perth, eller sikkert et smut til Perth - men de detaljer er endnu ikke planlagt.. oh ja, også smutter jeg imod Danmark igen d. 27 November <3
Vis brugerens profil
Sergei

Humør : You'll never know unless I want you to.
Fag : Teaches biology & spells, and is an assisting teacher in fencing.
Antal indlæg : 28

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Tirs okt 02, 2018 12:08 pm

Damn du får godt nok rejst lidt omkring derovre, hva? hahahah <3

Ej men du må sku hygge dig med alle de mange ting du nu skal Very Happy
Vis brugerens profil
Zitora

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Ons okt 03, 2018 12:52 pm

@Sergei skrev:
Damn du får godt nok rejst lidt omkring derovre, hva? hahahah <3

Ej men du må sku hygge dig med alle de mange ting du nu skal Very Happy

Yup, det ville være en skam at sige jeg ikke havde i hvert fald Razz <3

Mange tak Very Happy

Ser om jeg kan nå at svare og oprette så mange emner så muligt i weekenden! <3
Vis brugerens profil
Elena

Humør : "You don't get it, Simon. You don't understand what it's like to live always at war, to grow up with battle and sacrifice. I guess it's not your fault. It's just how you were brought up-”
Fag : Hvem har tid til en skole, når man har sin familie at tænke på??
Antal indlæg : 48

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Søn okt 07, 2018 3:46 am

Bare for at minde folk om det, så smutter jeg jeres tid imorgen klokken 22:30 og kommer tilbage lørdag klokken 14:50 dansk tid.

Det vil sige, ikke meget wifi til mig på denne her tur. Så i må hygge jer <3

Vis brugerens profil
Talion

Humør : I was never meant to be, this person. But trough this life, i aint the same person anymore
Fag : Kampsport Fægtning Bueskydning Theater Græsk historie
Antal indlæg : 176

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Søn okt 07, 2018 10:31 am

god tur, gir mig os en helt uge uden drama i be fineee xD
Vis brugerens profil
Elena

Humør : "You don't get it, Simon. You don't understand what it's like to live always at war, to grow up with battle and sacrifice. I guess it's not your fault. It's just how you were brought up-”
Fag : Hvem har tid til en skole, når man har sin familie at tænke på??
Antal indlæg : 48

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Søn okt 07, 2018 11:47 am

@Talion skrev:
god tur, gir mig os en helt uge uden drama i be fineee xD

Har du allerede fået nok da? Det var dig der tiggede mig om drama xD
Vis brugerens profil
Talion

Humør : I was never meant to be, this person. But trough this life, i aint the same person anymore
Fag : Kampsport Fægtning Bueskydning Theater Græsk historie
Antal indlæg : 176

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Søn okt 07, 2018 12:08 pm

I knowwww, but, well next week har jeg tema om andre lande og så har jeg hjemme arbejde jeg ikke er starte på. Razz xD
Vis brugerens profil
Layla

Humør : Oh, no. I'm not here to torture ya. I mean, I could. I could inflict Pain like you can't even imagine. I could inflict such delicious, perfect Pain
Antal indlæg : 11

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Lør nov 03, 2018 8:04 am

Opdatering!

Imorgen - onsdag er jeg ikke så meget på. Tirsdag aften skal jeg nemlig til Taylor Swift koncert!

d. 10 skal jeg til comic con!

Alt derefter er ikke planlagt.. men jeg skal ikke på flere flyture inden jeg skal hjem dog.. men et par togture tæller vel også?? Jeg skriver mere på min opdatering hvis jeg er væk længere tid end en dag <3
Vis brugerens profil
Mercy

Antal indlæg : 6

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Tors nov 22, 2018 6:08 am

Så er tiden inde.. om små 5 dage vender jeg snuden hjem til kulden og blære mig med min fine kulør.
Derfor vil jeg bruge de næste par dage på at tage ind til byen og mødes med de veninder jeg har hernede. Tirsdag formiddag (dansktid) flyver jeg.. og onsdag eftermiddag placere jeg mig på danskjord.

Når jeg kommer hjem er jeg ikke sikker på, hvor meget jeg lige er på. Skal bruge tid med familien og også til at kontakte jobcenter osv.. fagforeningen lader mig nok ikke gå udenom et besøg xD

Med det sagt, så må i hygge jer!
- i kan sikkert indtil jeg smutter finde mig på chatten om formiddagen (dansktid) <3

Vis brugerens profil
Maelle

Humør : The danger is. I'm dangerous. I might just tear you apart..
Antal indlæg : 13

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   Fre nov 30, 2018 7:06 am

SÅ ER JEG I DANMARK!!!!

Mine næste dage bliver brugt på at komme ind i systemet igen.. og vende tilbage til reality.. ha.
Well, jeg vil langsomt finde mig selv tilbage i en rutine hvor jeg kommer tilbage til jer <3
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)   

Ikke fravær bare mindre aktivitet (Calla, Joy, Audrey)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1