Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Well.. Hi? XXX - Lucian
Today at 9:58 pm by Lucian

» Annalyns Instagram
Today at 9:47 pm by Annalyn

» Calling all the monsters - Christian
Today at 9:29 pm by Calla

» After all this time - Livia
Today at 8:53 pm by Livia

» I'm so sorry! ~ Christian
Today at 7:37 pm by Aiden

» First night out - Roy
Today at 7:11 pm by Roy

» Jessalyns instagram
Today at 7:06 pm by Jessalyn

» Aidens Instagram
Today at 6:58 pm by Nathan

» I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)
Today at 6:10 pm by Dust

Top posting users this month
Fenella

Niklaus

Junas

Calla

Azrael

Lilith

Lucian

Chloe

Annalyn

Roy

Statistics
Der er i alt 166 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Selene

Vores brugere har i alt skrevet 6495 indlæg in 444 subjects

Share | 

I must know more (Denja+Dust)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Dust

Fag : musik, psykologi, biologi, kemi og kampsport.
Antal indlæg : 48

IndlægEmne: I must know more (Denja+Dust)   Søn sep 17, 2017 10:25 am

Tid: fredag eftermiddag
Sted: gangene/Denjas vejleder lokale
Omgivelser: normal skole aktivitet
Vejr: let overskyet men hovedsageligt solskin

Det var ved at være slutningen på skole dagen, en ungt udseende mand gik ned gennem gangene, da han ikke havde nogen skema mæssige timer planlagt, på denne tid af dagen. Hans sidste skole time havde været kampsport, og der var sket noget dertil, som havde overrasket hans lære, for hvor denne unge mand før hen havde blå øjne, havde han nu rubin røde pupiller, gemt bag den blinde mands tågede øjne, men det havde ikke stoppet ham i, at nedlægge sine modstandere til træning, med teknikker der virkede til at være finpudset, over flere århundrede. Dette havde efterladt hans lære noget overrasket, da Sherman -kroppens originale ejer- aldrig havde været så god til kampsport før Dust havde taget over.
Efter timerne havde Dust taget et hurtigt bad, og skiftet til det sorte tøj det var lykkedes ham at støve op, før han havde rettet næsen mod vejlederen Denjas lokale, da han var interesseret i at finde ud af, om hun kunne hjælpe ham med at forstå denne verden lidt bedre.

Selvom Sherman havde gået på skolen, i over et helt år nu, så havde Dust kun været i denne verden, i en uges tid når de nåede denne aften, og det havde taget ham nogle dage at tilpasse sig kroppen, da hans egne sanser, lige skulle sætte sig, før de fungerede optimalt, i den 17 årige krop han havde bosat sig i, men nu hvor han var bedre tilpasset, kunne han bedre maskere sin aura, men den var også meget stærkere at mærke, når den blev aktiv. Da han nåede til Denjas kontor, bankede han et par gange på døren, for at give udtryk for, at han var kommet.
"Undskyld mig, er det her vejleder Denjas kontor? Jeg kunne godt tænke mig, at snakke om nogen ting!" spurgte han med en rolig stemme føring, der havde en tydelig mangel på følelser. For dem der havde snakket med Sherman før, burde lyden af hans stemme og synet af hans øjne, være en tydelig indikator på, at noget var meget anderledes ved denne unge mand, men Dust vidste ikke om Sherman havde mødt Denja før, han kunne kun gætte sig til at han måske havde, da hun trossalt var vejleder på skolen, så måske kunne hun opdage, at han ikke var den rigtige Sherman, selvom det var hans krop.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil Online

I must know more (Denja+Dust)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1