Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Chloe

Regina Close

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Lucian

Nercissa Cinderfort

Luca

Statistics
Der er i alt 278 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er BLUEI

Vores brugere har i alt skrevet 13808 indlæg in 1111 subjects

Share | 

What happens? [XXX] - Niklaus

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Next
ForfatterBesked
Angellina

Antal indlæg : 107

IndlægEmne: What happens? [XXX] - Niklaus   Fre sep 15, 2017 8:46 pm

Tid - omkring kl 22
Dag - Fredag
Sted - Millos Cafe
omgivelser - en par faste og nye kunder
Tøj - outfit
TAG: @niklaus

Det var fredag aften, klokken var omkinrg 22 da, Angellina skulle møde ind, dog skulle hun kun være der til kl 01.00, da det var fredag og mange unge gik i byen der og nogen var mere til at lave ballade end andre, og derfor lukkede Cafeen kl 01. 00 hvor der blev kørt sådan en jerngitter så man ikke kunne smadre vinduer osv ned når der var lukket.  Angellina var lidt forsinket, da hendes bus, hun kørte med for at komme der hen, var forsinket. Det var ikke ligefrem det bedste vejr, det regnede voldsomt,  dog havde de sagt det ville stilne af ved 23 tiden, det håbede hun virkelig, for hun havde ikke så mange gæster når vejret var dårligt, medmindre det var unge fulde mennesker, der var startet tidligt på dagen med at drikke.

Da hun endelig var kommet på arbejdet, og havde byttet med sin Chef, der havde været der om dagen. Angellina arbejdede både dag og aften, på cafeen, og den kørte virkelig godt, det var en populær og god Cafee, selvom priserne var billige i forhold til mange store cafe kæder, så havde de overskud hver måned. Angellina, havde taget sit lille forklæde på og havde sagt farvel til sin Chef.  Angellina håbede lidt at hendes ven, ville komme. Hun kaldte ham ven, fordi hun synes han var en god ven, og de snakkede godt sammen, hun regnede da også med at han så hende som ven, hun kunne at gode grunde ikke vide det!

Der var en del unge mennesker, som havde været ude hele dagen og hygge sig, og søgte ly for regnen en kort stund, med noget varmt at drikke, det var godt mørkt udenfor. Angellina var ikke så god til mørke, det var ikke så meget det at det var mørkt udenfor, det var mere rum som der ikke var lys i eller ikke var mulighed for at tænde noget lys i, det kunne hun virkelig ikke lide. Der kom et stort Lysglimt udefra og lidt efter en højt brag. Angellina prøvede at virke som at det ikke skræmte hende, ikke at det gjorde det som sådan, det gjorde hende blot udtryk.

Sidst rettet af Angellina Lør sep 16, 2017 12:29 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom
Fag : Drama, Kampsport
Antal indlæg : 925

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Fre sep 15, 2017 9:13 pm

Det var tidligt på aftenen. Nik vær næsten lige vågnet. Han havde planer for i dag. Planer som ikke var specielt positive. I hvert fald ikke over for 2 personer. En fyr skyldte nemlig Nik penge, og havde endnu ikke givet ham dem. Fyren havde en datter, så Niks plan var at tage datteren som sin ejendom. Han var træt af at vente på sine penge, selvom han ikke manglede nogle. Han havde nu hver dag i noget tid, været gået over til hvor hans datter arbejdede. Snakkede med hende, og virket høflig over for hende. Lært hende at kende, og her i blandt også nogle af de ting som hun var bange for. Dette kunne han bruge imod hende når det var. Mens han jo alligevel havde hende, kunne han godt lege med hende imens.

Selvom vejret var dårligt, stadsede det ikke Niklaus. Han skulle alligevel nok komme over til den lille cafe, og få fat på Angel. Hende som snart skulle blive hans nyeste legetøj. Niklaus tog hurtgt nogle sorte bukser på, og en sort t-shirt på. Ud over den tog han sin jakke, og fik sko på, inden han åbnede døren. Kæft det regnede meget. Dog gik han alligevel ud, ligeglad med at han blev våd. Han kunne alligevel ikke blive syg af det. Roligt lukkede han døren og låste den, inden han begav sig mod cafeen.

Han nåde heldigvis hurtigt der over, så han var ikke helt gennemblødt af regnen endnu. Han åbnede døren, og gik ind i den varme cafe. Dog mærkede han ikke varmen, da han jo var død. Han gik over og satte sig ned ved et af borderne, og ventede på, at Angel vil komme over til ham.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Fre sep 15, 2017 9:21 pm

Angellina smilede til de kunder der kom og bestilte og ja det var lidt tralvt denne aften ,men der gik faktisk ikke så længe, så var der ved at være tømt ud blandt alle dem der var der. Hvilket var meget rart, for så havde hun ikke så travlt. Lige nu havde hun ingen kunder, så hun sad på en bar stol bag disken og læste i et ugeblad. Hun ventede s pændt på om Niklaus ville komme, han var en speciel fyr, men ret sød, han kendte til en masse ting så de havde noget at snakke om, også ting som interressere hende.

En lille klokke larmede da døre gik op og en kom ind, hun kiggede op og smilede stort. Hun hoppede glad og smilende ned fra stolen og gik over til ham. ” Hey Søde” sagde hun og smilede til ham. Hun viste ikke hvad det var, men der var bare noget ved Niklaus som hun godt kunne lide, han var så rolig og havde ikke travlt. ” jeg tænkte på om du havde lyst til at tage i byen, når jeg har fri? Vi lukker kl 01 i nat, og så har jeg hele natten?, skal ikke på arbejde imorgen heldigvis” sagde hun og så på smilende på ham.
Vis brugerens profil
Niklaus

Humør : Tja, det jo det som er spørgsmålet, og tøre du finde ud af det, så bare kom

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Fre sep 15, 2017 9:33 pm

Nik så på Angel som med det samme kom over til ham. Der var ingen andre her inde, så hun kunne tillade sig det. Han smilede til hende. Var ret god til skuespil, og derfor virkede alt det her ved ham ægte. Dog var det ikke den rigtige ham. Han var kun sådan her, når han var ude ved folk som ikke kendte hans sande jeg. For ikke at skræmme dem væk med det samme, men der i mod lokke dem til sig.
Kan hørte det hun sagde. Hun kaldte ham altid søde. Et ord han ikke helt forstod hvis han skulle være ærlig. ”Hey. Hvordan har du det?” spurgte han og så på hende. Hørte det næste hun sagde og smilede over det. ”Vi kunne også tage hjem til mig når du har fri, og lave noget der?” sagde han. Håbede at hun vil sige ja til det, så han ikke skulle tvinge hende med sig.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Fre sep 15, 2017 9:55 pm

Angellina så på ham og smilede " det går virkelig godt, hvad med dig?" spurgte hun, hun var egentligt ligeglad lige nu, der var ikke andre tilstede, og det lignede heller ikke at folk bare sådan havde i sinde at komme her ind, der var næsten ikke nogen ude på gaden ved Cafeen, de fleste var nok taget hjem. " Tjo det kan vi godt. Jeg kan lige ringe til min chef og høre om jeg må lukke, da det ikke rigtig ser ud til at der kommer flere gæster idag" sagde hun og smilede til ham. Hun gik om bag disken og fandt sin mobil frem, hun ringede op til sin chef og snakkede kom med chefen lidt efter sendt hun et Thumps up håndtegn Niklaus. Da hun havde lagt på smilede hun " jeg henter lige min ting og så lukker jeg, chefen kommer selv her ned og lukker helt af. så vi kan bare gå, når jeg lige har taget pengene i pengeskabet og sådan noget" sagde hun og smilede.

Der gik lidt tid mens hun var ude bagved, og fik ordnet tingene, før hun kom tilbage. " skal vi skride?, der er ikke så mange gæster idag, da der er noget party i byen, og så fordi det regner" sagde hun og smilede til Niklaus, hun gik ud af cafeen og ventede på Nikluas var kommet ud, da han var ude lukket hun døren og låste den, gitteret begyndte selv at køre ned. Da det var kørt helt ned så hun på ham. " så må du jo vise vej, jeg kender ikke vejen hjem til dig" sagde hun og prøvede at skutte sig for regnen, hun havde kun en lille tynd læderjakke på, så hun frøs hurtigt.

Da de endelig nåede hjem til ham, og var kommet inden for smilede hun til ham " jeg tænkte hvor er din badeværelse?" spurgte hun, hun ville have så meget tøj af som muligt, hun var nærmest helt gennemblødt hvis ikke hun var helt. Hendes skulder taske hvor mobil og nøgler og alt sådan noget lå i, smed hun i gangen og tog sine sko af inden hun forsatte ind i huset, hun magtede ikke lige at vente på at få det forklarede, hun glemte alt om tasken og gik rundt til hun fandt badeværelset. Hun smilede og råbte LIGE MEGET JEG HAR FUNDET DET" , inden hun tog i døren og åbnede den. Hun gik ind og lukkede døren, tænkte ikke over at låse døren, hjemme hos hende kunne badeværelset døren ikke låses. Hun begyndte at nynne som hun tog sit tøj af, Hun stod med ryggen mod døren og nynnede i sin egen lille verden.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Fre sep 15, 2017 10:36 pm

Han smilede til hende, da hun fortalte at det gik virkelig godt. ”Det jeg glad for at høre. Det går selv også rimelig godt her.” sagde han. Dog manglede han noget sjov, som han snart vidste han vil få. Men han sagde det ikke til hende. Ellers vil hun bare skynde sig hjem til sin far, hvilket hun ikke skulle, hvis han skulle bruge hende imod faren. Han nikkede med et smil da hun sagde, de godt kunne tage hjem til ham, og hun liog vil ringe til sin chef for at høre om hun måtte lukke tidligt. Han ventede mens hun ringede, og det så ud til, at hun fik tilladelse til at lukke allerede nu, hvilket vil sige de havde endnu mere legetid sammen. Nik ventede tålmodigt på, at hun fik hentet sine ting, inden de kunne gå ud.

Nik ventede tålmodigt, og det tog sin tid inden hun endelig kom ud. Hun skulle lære at blive hurtigere færdig, og det skulle han nok sørge for. Han så på hende som hun kom, og hørte det som hun sagde. Han nikkede til det. ”Ja lad os skride.” han gik med ud af cafeen, og ventede til hun havde låst døren, og gitteret langsomt var kørt helt ned. ”Godt nok. Jeg skal nok vise vej til hvor jeg bord.” sagde han, og satte kurs imod sit hus. Han så hun skuttede sig, og tog sin jakke af, og gav hende den. Han kunne lige så godt være sød mod hende, den sidste tid hun var fri. For snart vil hun ikke længere være det. Snart vil hun gøre alt han beordrede hende til. Uden at sige ham imod.

Da de nåde huset, låste han døren op for dem, og lod hende gå ind først, inden han fulgte med, og fik låst døren efter dem. Han hørte hendes spørgsmål, men nåde ikke at svare inden hun allerede selv var gået på opdagelse efter det. Efter hun selvfølgelig havde smidt sko, jakke og taske. Han lod hende gå på jagt, og så mod hendes taske. Smilede lidt over det, og gik over til den og fik fisket hendes mobil op af den. Han havde luret sig til hendes kode, så han kendte den godt. Dog vil han ikke bruge den endnu, men først i morgen når Angels far var bekymret for hende. Han hørte hun råbte at hun havde fundet badeværelset, og han lage mobilen i en skuffe. Han overvejede noget som hun nok ikke vil syntes om, men hun skulle lære det. Han gik over til badeværelset, og tjekkede om hun havde låst døren. Det havde hun ikke, så han kunne bare smutte lige ind, men han ventede lidt til hun enten gik i bad, eller var færdig. Hvis hun ikke gik i bad, vil han meget hurtigt smutte ind i stuen igen, så hun ikke så ham, men gik hun i bad, vil han liste ind, og tage hendes tøj, så hun intet havde at tage på.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Fre sep 15, 2017 11:28 pm

Angellina havde på ingen anelse om hvad Niklaus ville med hende, hun havde bare regnet med de vat gode venner og skulle hygge til engod film eller sådan noget hjemme hos ham. Det var også derfor at hun havde ladet sin mobil ligge i tasken, samme med alle de andre 1000 ting hun havde i sådan en taske. Efter at hun havde smidt tøjet, tændte hun for bruseren til badet, hun tillod sig at tage et bad og få varmen, selvom hun ikke havde noget rent og tørt tøj på, var hendes undertøj ikke tør, og regnede derfor at tage det på bagefter og så et tæppe, dog måtte hun ud fra badeværelset for at finde et tæppe, men hun gik ud fra at han havde set en kvinde i undertøj før. Hun stod med ryggen mod døren og sang en sang hun altid havde elsket og kunne den rigtigt og godt. Derfor hørte hun ikke at Niklaus åbnede døren og tog alt hendes tøj.

Da hun endelig havde fået varmen sådan rigtig, slukkede hun for vandet og tog et stort håndklæde der hang ved siden af bruse kabinen. Hun tørrede håret og sit ansigt før hun fjernede håndklædet fra hovedet, hun var igang med at tørre resten af sin krop, dog kiggede hun tilfældigt hen mod der hvor hun havde lagt tøjet, det var væk, hun kiggede rundt for at lede efter det, men det var der ikke. Hun tog håndklæde omkring kroppen og gik ud af badeværelset, " Niklaus har du taget mit tøj?" spurgte hun og så på ham.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Fre sep 15, 2017 11:50 pm

Niklaus var gået ind i stuen efter han havde taget hendes tøj. Han satte sig i sofaen, og ventede til hun var færdig med badet. Han så på hende da hun kom ud til ham, kun iført et håndklæde. Dog var det stadig for meget der dækkede hendes krop, og han var næsten ærgerlig over det. Han så lidt på hende, og smilede til hende. ”Sæt dig ned hos mig.” sagde han, uden at svare hende på hendes spørgsmål. Han anede ikke hvad hun vil sige til det, eller hvordan hun vil reagere på det.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Fre sep 15, 2017 11:54 pm

Angellina så på ham, hun forstod ikke ret meget af det her, hvorfor var hendes tøj væk? hun kunne ikke se det nogen steder henne. Hun hørte godt at hun skulle sætte sig ned hos ham, hun viste ikke helt hvad det her gik ud på, de var jo bare venner?. Hun gik forsigtigt hen mod ham. Hun regnede ikke med at han ville gøre noget ved hende, de var jo bare venner. Hun smilede derfor sukkersødt og blidt til ham, og sagde " okay, så kan vi jo se en film, " sagde hun og smilede. Angelline troede på det bedste i alle folk, og derfor troede hun også på at Niklaus ikke ville gøre hende. Hun satte sig ved siden af ham, "du er måske ved at tørre mit tøj søde? det virkelig pænt af dig" sagde hun og smilede. hendes stemme var blid og rolig, ingen nervøsitet eller noget som helst.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 12:05 am

Han så på Angel, som ikke så ud til at falde mistanke overhoved. Hvilket kun var godt. Han så på hende, som hun satte sig ved ham, og han hørte hvad hun sagde. At hun vil se en film, og at hun spurgte om han tørrede hendes tøj. Det kunne man lev godt sagde, men det vil ikke være færdigt foreløbig. Han havde lyst til mest bare at gøre noget ved hende nu, og han lod sin hånd ligge sig på hendes ene lår. Det her var ikke som han plejede. Dog vil han havde hende til at tro noget andet, inden han gjorde noget.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 12:11 am

Angel så på ham og smilede, hun fattede ingen mistanke på noget tidspunkt, hun troede blot at Niklaus ville hygge med hende. Hun mærkede godt at han lagde sin hånd på hendes lår, hun helt automatisk spredte sin ben fra at havde siddet næsten helt sammen. Hun var glat barberet til trods for hun aldrig havde prøvet noget med en anden som direkte sex, fordi hun ikke måtte for sin far, dog var hun virkelig god til oral sex, altså at give blowjob, det var det eneste form for sex hun dyrkede. Da hendes far jævnligt fik tjekket hende for om hun stadigvæk var jomfru også selvom hun var voksen og myndig, men hendes far mente noget andet. Hun følte sig helt rolig og afslappet med Niklaus hun kendte ham jo. " du må ikke røre mig dernede, jeg må ikke for min far, han får mig tjekket ofte" sagde hun stille men det var rart at mærke hans hånd på hendes lår glide langsomt kom med hendes skridt.hun lagde en hånd på hans hånd. " min far flipper helt ud" sagde hun stille
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 12:24 am

Han smilede over hun automatisk spredte sine ben for ham. Han havde tænkt sig at gøre det her, lige meget hvad. Han hørte godt det hun sagde, og sagde til hende, med en rolig stemme. ”Han er her ikke til at stoppe mig.” han fjernede hendes hånd med sin anden, og fortsatte op af. Hvis hun standsede ham med den anden, vil han også tage den i sin hånd. Den han allerede brugte til at holde hendes ene hånd med. Han fortsatte til han ramte hendes klit, og begyndte at massager den. Han vidste god hvad en pige kunne lide, selvom han var hår mod dem. Dog gav han dem af og til denne slags belønninger her. Han så roligt på hende imens.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 12:29 am

Angel så på ham og lidt usikkert, og mærkede og så ha nfjernede hendes hånd med den anden af hans hænder. Hun mærkede hvordan hans hånd gled op af hendes lår, det kildede vildt i maven, og hun kravlede længere ned i sofaen sådan at hendes underliv var ved kanten af sofaen, hun lagde ikke selv mærke til det, hendes gjorde det bare, hun mærkede hvordan han masserede hendes klit, og der gik da heller ikke længe før, det begyndte at være tydeligt hun kunne lide det. Hun vred sit underliv sensuelt imens og lagde hovedet bagover. Hun sagde ikke noget, den hånd hun blev holdt i af Niklaus tog hun hen til kanten af håndklædet og hev i det sådan at hun sad nøgen ved ham.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 12:45 am

Han så på hende, og så hvor meget hun nød dette som han gjorde. Han smilede over hende, og lod hende få håndklædet af. ”God pige” sagde han stille og fortsatte lidt tid. Han lod dog en finger finde sig vej op i hende, og lod den køre ind og ud. Han slap hendes hånd og lod den anden hånd ligge sig på hendes bryst, og kælede for det også imens. Han vil fortsætte sådan i noget tid.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 12:49 am

Angel så på ham og smilede, hun lagde hovedet på ryglænet af sofaen og spredte sine ben alt hun kunne, hun var ved at være godt tændt, ville han kunne mærke, hun mærkede hans finger glide op i hende, hun var sindsygt stram, det gjorde ikke direkte ondt da hans finger gled op i hende, men den det nev lidt. Hun lukkede øjnene og kom med små nydende støn og suk. " mere" sagde hun i et støn, hun tog den hånd der var på den side af hvor Niklaus sad, hun fik den hen til hans bukser, som hun åbnede dem med lidt besvær da hun kun havde den ene hånd. Hun smilede og havde virkelig sensitive nippels, og det var tydeligt at se og høre på hende når han rørte ved dem.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 1:01 am

Han smilede over hende. At hun spredte benene helt for ham, og lod ham gøre dette. Før havde hun ikke ville lade ham, men det vil hun nu. Han smilede over det, og hørte hendes beden om mer. Han lod en finger mer op i hende, og lod hende åbne hans bukser. Lod hende gøre hvad hun havde i tankerne lige nu, men vil måske stoppe hende om lidt.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 1:05 am

Angel så på ham, hun havde aldrig troet at det ville være så dejligt, hun havde drømt om det, men det langt fra lige så godt som det var nu. Hun tog fat i hans lem, under hans boksershorts og legede med det. Hun mærkede hvordan der gled en finger mere op i hende, det gjorde ondt og hun pev lidt, Niklaus ville også kunne mærke hvor stram hun var nu. Hun så på ham, og smilede. Hun stønnede lidt mere, dog ikke højre, hun legede med hans lem hårdt og hurtigt. Hun mærkede hvordan det voksede i hendes hånd, hun kunne mærke at hans lem var ret stort i forhold til dem hun havde været " sammen " med, da det jo ikke havde været sex andet end blowjob. Hun håbede ikke han ville have hende til det, for hun ville ikke kunne tage ham.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 1:21 am

Efter han fik den anden finger op i hende, hørte han hende pive over det, og han mærkede hvor stram hun var. Han glædede sig allerede til senere, hvor han vil komme op i hende. Om hun vil have det eller ej, han var ligeglad i sidste ende.
Han nød hendes hånd nede ved pikken lige nu, og han blev hurtig hård. Han havde lyst til at mærke andet end hendes hånd lige nu. Han så på hende, og trak fingerne ud af hende. ”Ned på knæ foran mig.” sagde han roligt. Han ventede til hun sad der, og fik sin pik helt frem. Han så lige på hende. ”Begynd at sut.” sagde han, og ventede på hendes reaktion på det.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 1:25 am

Angel så på ham, hun var tændt og kunne virkelig godt lide det, hun så på ham og blev lidt irriteret over han stoppede, hun hørte hans ord, han krævede det! det var ikke derfor hun havde ladet ham gøre det ! han skulle ikke tro at hun ville lade ham bestemme over hende, hun rystede på hovedet, og satte sig op samlede benene og tog fat i håndklædet for at rejse sig og tage det på. " du skal ikke kræve noget som helst! jeg er ikke en eller anden du tror du bare kan koste rundt med " sagde hun mens hun ville rejse sig, hendes ben var lidt usikre fordi det hele havde været så dejligt.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 1:33 am

Han så på hende, og hørte hun var vred over, at han beordrede hende på knæ. Da hun prøvede at rejse sig, tog han fat i hendes arm, og hev hende ned at sidde foran ham. ”Hvis du gør det, og for mig til at komme, så lover jeg dig, at få dig til det samme bagefter.” han så afventende på hende. Spændt på om hun vil falde for det eller ej. Hvis ikke, vil han blot tvinge hende til det i stedet for.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 1:41 am

Hun så på ham ,og mærkede taget i hendes arm, hun havde ikke rigtig andre valg da han hev hende ned og sidde i mellem hans ben, hun var på ingen måde stærk, og derfor havde den lille modstand hun havde forsøgt at give ikke have noget af betydning, hun så på ham og hørte hans ord " Lover du det?" hun og satte ordenligt til rette, hun troede på ham, hvorfor skulle han ellers lave hende at hun fik lov til det samme bagefter. Hun smilede og tog hans lem i munden og kunne stort set ikke have det i munden, hun måtte sætte sig på knæ for at kunne bedre, hun kunne tage ham et godt stykke ned men ikke helt ned. Hun prøvede lidt før hun stoppede og kiggede op på ham " du er for stor" sagde hun stille, hun så på ham og prøvede igen, dog havde hun taget den ene hånd ned mellem hendes ben og legede lidt, da hun ville have mere imens. Hun håbede ikke at Niklaus så det, ikke at hun regnede med det ville gøre noget. hun var bare vild efter mere.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 1:48 am

Han smilede som hun gav efter for ham. Han nikkede, og så på hende da hun begyndte. Selvom hun ikke kom så langt ned igen, kunne han stadig lide det. Han hørte det hun sagde, og sukkede. ”Gør det så godt du kan.” sagde han, og lod hende prøve igen. Han så hun med sin ene hånd begyndte at lege med sig selv. Han lænede sig ned og tog hendes hånd. ”Er du så utålmodig, at du ikke kan vente med det til jeg gør det?” der var et grin i hans stemme. Fra en som intet gjorde, til en som nu selv prøvede at lege med sig selv der nede. Han smilede over det, og lod hende fortsætte, men lod hende ikke lige med sig selv imens.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 1:56 am

Angel havde ikke troet det ville være så dejligt at bliver rørt ved på den måde før, det havde bare gjort hende klar på mere og ville blive ved, hun hørte hans ord, og mærkede han fjernede hendes hånd, den forsøgte med den anden, men nåede dårligt at få den der ned. Han holde hendes hænder, det var ikke rart, men hun forsatte blowjobbet, hun var god til det selvom hun ikke kunne komme helt ned. Hun så op på ham med hans lem i munden, og forsatte til han var lige ved at komme, hun kunne mærke det på hans lem, hun ville drille, ham. Så hun stoppede lige inden han ville nå der hvor han ville komme, hun tog sit hoved væk fra ham og smilede drilsk til ham.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 2:05 am

Han så hun prøvede med den anden hånd efter han havde fjernet den første. Han sukkede over hende, og fik ogs den væk. Han nød hendes blow lige nu, og var tæt på at komme. Dog valgte tøsen her at stoppe, og se drilsk på ham. Det skulle han nok få pillet af hende. ”Gør dit arbejde færdigt, ellers får du ikke det jeg lovede dig” sagde han, og så hårdt på hende.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 2:08 am

Hun så på ham, og prøvede stille at få hænderne fri, men kunne ikke, han var jo sindsygt stærkt, ellers var det hende som var en skide slap en! hun så på ham og hørte hans ord, hun ville også have æren at komme, så hun forsatte igen, hun gjorde sit yderste til han kom hende i munden hun forsøgte at spytte det ud igen mens hun stadigvæk havde ham i munden. Hun kunne ikke lige at sluge, eller smagen af det for den sags skyld.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 2:18 am

Han så på hende, og var tilfreds med at hun fortsatte. Der gik ikke specielt længe, inden han kom i munden på hende. Han fornemmede hun prøvede at spytte det ud igen, hvilket han ikke var tilfreds med. ”Neej slug det i stedet.” sagde han roligt til hende. Efter hun havde gjort det, hvis hun gjorde, hev han hende op på sit skød. Lod sin hånd ligge sig mod hendes underliv igen, og begyndte at lege med hende der nede. Så på hende imens, og håbede hun nød det, for det her var sidste gang hun vil få dette så let. Næste gang vil der skulle meget mere til end det.
Han lod sin ene finger glide op i hende igen, og kørte den ind og ud af hende. Kort efter kom nummer 2 der op. Han vil fortsætte med det til hun kom.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 2:22 am

Hun valgte at slug det, selvom hun ikke kunne lide det, hun havde slikket ham ren inden han hev hende op på sit skød til ham. Hun spredte igen benene så meget som muligt, mens han igen legede med hende. Man kunne tydeligt høre og mærke på hende han ikke skulle gøre det i lang tid, før hun virkelig nød dette. Hun mærkede hans finger op i hende, hun smilede og havde det virkelig godt, det var virkeligt dejligt for hende. Hun mærkede igen nummer to finger, hun pev kort. Dog gik der ikke lang tid før hun kom, det var tydeligt at se og høre på hende. Hendes krop blev træt men ikke direkte slap.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 2:35 am

Han mærkede tydeligt på hende, hvordan hun nød det han gjorde, og han smilede over det. Fortsatte lige til hun kom, og stoppede så. Så lige på hende med et roligt blik. ”Hvis du en artig pige vil du få en masse af den slags som du lige har fået nu.” sagde han. ”Og det regner jeg med du meget gerne vil have. Har jeg ikke ret?” han ventede på hendes svar på hans spørgsmål.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 2:37 am

Hun var forpustet, selvom hun ikke selv havde lavet så meget, havde det lidt gjort hende forpustet men på den virkelig gode måde. Hun så på ham og hørte hans ord, hun nikkede stille. " men jeg må se at komme hjem, min far venter mig, " sagde hun og rejste sig og stod på gulvet ,det havde været så godt at hun havde svært ved at samle benene og sådan rigtigt stå stabilt da de rystede lidt, men det var af nydelse. " vil du ikk godt finde mit tøj" spurgte hun bedende.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 2:43 am

Han så på hende da hun sagde at hun blev nødt til at komme hjem. Hun kunne tro nej. Ikke før hendes far havde betalt ham det som han skylde. ”Det er okay. Din far har fået besked om at du overnatter ude.” sagde han, og så lige på hende. Han havde ikke sagt det til hendes far, men han prøvede at få hende til at tro ham. Han gjorde ikke minde til at vil finde hendes tøj til hende.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 2:47 am

Hun så på ham, hun kunne ikke helt tro på dette, han kendte jo ikke hendes far, han havde jo ikke hans nummer. Hun så på ha, hvordan det, når du ikke kender mig far, du ved ikke engang hvor jeg bor?" sagde hun, ja hun var godtroende men lige på det punkt med hendes far, argh der troede hun ikke på ham, hun havde jo aldrig fortalt ham hendes far navn eller hvor de boede. " jeg skal have mit tøj! sagde hun og gik væk fra ham, ud mod gangen for at finde sin taske og sin mobil, hun ville ringe efter sin far. Hun ville hjem, hun nåede ud i gangen og fandt hendes taske, hun begyndte at lede efter sin mobil,med røven i vejret, hun mumlede " den skal være her, jeg havde da jeg kom" sagde hun mumlende til sig selv.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 2:55 am

Han smilede overbærende over hende. Hørte det hun sagde, men nåde ikke at sige noget, inden hun var gået ud i gangen til sin taske. Han rejste sig, og fulgte efter hende ud i gangen. ”Jeg ved skam hvem din far er og hvor du bor. Din far er James, og du bor i et boligbyggerig i den ikke så fine ende af Gaia.” sagde han roligt, og betragtede hende lede efter sin mobil, som han vidste hun ikke vil finde, da han havde den.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 2:58 am

Hun rettede sig op og så på ham " hvor ved du det fra? har du fulgt efter mig? er du en stalker?" spurgte hun og begyndte at blive lidt nervøs, " du har taget min mobil, jeg ved jeg havde den i tasken da vi kom her hjem, hver sød og give den til mig, min far er bekymret og jeg er nødtil at skal hjem" sagde hun og så på ham. " giv mig så mit tøj! og min mobil" sagde hun og rakte hånden frem for at vise at hun ville have det nu!
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 3:21 am

Han så roligt på hende, som hun rettede sig op, og så på ham. Han lyttede til det hun sagde, og smilede over det. ”Nej jeg er ikke en stalker. Langt fra. Jeg kender dog din far. Måske har han aldrig nævnt mig, men jeg tvivler på, at du har snakket med ham om mig. Har du?” sagde han, og smilede til hende. Han havde dog ikke snakket med James noget tid, fordi James prøvede at undgå at betale ham tilbage med det han faktisk skyldte ham. Og derfor vil han nu tage mere ekstremme midler i brug, for at få ham til at betale.
Han smilede over Angel da hun sagde, at han havde taget hendes mobil. Det havde hun ret i, men han vil ikke sige det til hende. ”Jeg har ikke taget din mobil, og selv hvis jeg havde, så vil du ikke få den igen alligevel.” sagde han, og smilede flabet til hende. Han smilede over hende, og rystede på hovedet. ”Beklager prinsesse, men du kommer ikke hjem i dag.” sagde han. ”Ikke før jeg får det som din far skylder mig” Han gik meget roligt over og satte sig i sofaen. ”End til han har gjort det, så er du min.” sagde han køligt, og så på hende.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Lør sep 16, 2017 7:44 pm

Angel så på ham, hun viste ikke helt hvad hun følte lige nu, hun hørte hvad han havde spurgte hende om, hun rystede usikkert på hovedet, ” min far ved ikke jeg taler med dig, han vil ikke have jeg er i nærheden af mænd” sagde hun stille og viste egenligt ikke hvorfor hendes far ikke ville have det. Det her var ike spor nemt for hende, for hvad skulle hun gøre, hun havde intet tøj, hun havde ingen mobil, eller noget som helst. Hun knyttede hænderne da hunhørte det efterfølgende han sagde ” hvem skulle det ellers være julemanden?” spurgte hun sarkastisk, det var jo åbenlyst, hun viste det var ham ,men havde ingen mulighed på nogen måde beviser for at det var ham. Da han kalde hende prinsesse og sagde hun ikke ville komme hjem. ” min far skylder dig ingen ting! Han arbejder hårdt hver dag! Han har fået et bedre lønnet job, hvad snakker du om? Min far har aldrig lånt penge af nogen, han har altid lært mig ikke at låne penge af folk” sagde hun og så på ham. Som han gik ind i stuen og satte sig i sofaen, blev hun stående lidt. Inden hun gik over til døren for at tage i den, den var låst og hun kunne ikke låse den op uden nøgle kunne hun se.

Hun måtte være smart, hun måtte hjem! Hun måtte have fat i hendes far! Det her var forsygt, hun måtte vide at der ikke var sket ham noget. Niklaus prøvede at skramme hende eller få hende til ikke at ville hjem, det var hun sikker på. Hun kiggede rundt da hun kom ind i stuen og smilede usikkert ” jeg går lige i ud og tager et glas vand” sagde hun og pegede mod døren til køkkenet, hun kunne se i døråbningen at det var køkkenet. Hun sendte ham et kærligt smil, som han blev siddende i sofaen, hun gik ud i køkkenet og åbnede skabene for at finde et glas, hun prøvede at nynne som lyd hun glad og havde det godt, inden hun tændte for vandet da hun fandt et glas, hun lod vandet løbe efter at havde tændt for hanen og lod som om hun ventede på at vandet ville blive koldt, mens hun kiggede omkring sig, hun fandt hendes bukser ,men kunne ikke fande andet af hendes tøj, hun tog hurtigt sine bukser på. Hun så hen mod det ene vindue i køkkenet, hun var hurtigt der henne og kiggede ud af det, hmm godt nok, der var ikke lige frem 10 meter ned derfra ,hun slå slågen fra og prøvede at åbne vinduet hun skubbede og trykkede osv. Men intet skete, hun skyndte sig hen til det andet vindue og prøvede det samme men der skete ikke noget, hun gik i panik.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Søn sep 17, 2017 1:53 am

Han så på hende, og hørte det hun sagde. Han smilede over det. ”Interessant” sagde han stille til det, at hun ikke havde fortalt sin far om Niklaus. Han så hun knyttede hænderne. Et tegn på hun følte sig en smule magtesløs over det her. Og han forstod hende skam også. De fleste følte det samme som hende i disse situationer. Eller også var hun vred. En af de to ting gættede han. Han svarede hende ikke på hendes noget så flabede spørgsmål.
Han smilede over hende. Hun var virkelig ikke den klogeste pige. ”Jo din far skylder mig skam penge, og en god sjat af dem for at være ærlig, og jeg er træt af at vente på dem. Han har fået meget lang tid til at betale tilbage i.” sagde han, og så lige på Angel. Om hun troede det eller ej, så var det sandheden. Hun var bare hans måde at få sine penge igen på. ”Din far er for stolt en mand, til faktisk at fortælle dig sandheden. At han mistede sit job, og derfor måtte låne penge af mig.” han smilede sukkersødt til hende inden han gik ind i stuen. Han hørte hun prøvede at åbne døren, hvilket hun ikke kunne. Han sagde intet til det.

Han så på hende da hun kom ind til ham, og hørte det hun sagde. Han lod hende gå ud efter vand. Han var ikke nervøs for vinduerne der ude. De var umulige at åbne, så hun var mere end velkommen til at prøve på det. Han valgte at råbe til hende. ”Drop det prinsesse, men der er ingen vej ud her fra.” Han ventede på hun vil komme tilbage ind til ham igen.

Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Søn sep 17, 2017 2:02 am

Hun kunne virkelig ikke tro på Niklaus! Han måtte lyve for at give hendes far et dårlig ry! Hendes far havde ikke mistet sit job, han havde fået tilbudt et der var bedre og gav flere penge, hun kunne slet ikke tro på andet, det var jo det hun havde fået afvide, og hendes far havde altid lært hende ikke at lyve. Da det var latterligt og dumt at lyve. Hun svarede ham slet ikke på det han sagde ,hun skulle væk her fra! Hun skulle hjem til sin far ! hvad nu hvis Niklaus havde flere mænd? Som var på vej hjem til hende far og ville gøre ting ved ham. Hun panikkede endnu mere og kæmpede med at få vinduerne op, det lykkes ikke, hun havde ikke regnet med at Niklaus kunne høre hende, da hun ikke selv mente at hun larmede så meget så han kunne høre det.

Det var stille et øjeblik, helt stille, hun stod og kiggede ud af vinduet, hun viste ikke hvad hun skulle gøre! Hun var bange. Hun ville jo bare gerne hjem! Hun mærkede tårerne presse sig på, hun prøvede at holde dem tilbage, mens hun lagde en hånd mod vinduet, det var dejlgit koldt. Hun lukkede øjnene og lagde panden mod vinduet. Hun hørte godt hans ord, og ja det var vist ved at gå op for hende at hun ikke kunne komme ud. En høj kom, hun genkendte lyden, det var den ringe tone der spillede når hendes far ringede til hende. Hun kom ind I stuen fra køkkenet, kun I ført sine bukser. ” DIN LØGNER!” råbte hun. Han havde sagt han ikke havde taget hendes mobil, hun prøvede at gå efter lyden.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Søn sep 17, 2017 2:36 am

Nik sad roligt og ventede til hun fandt ud af, at det var forgæves at prøve at stikke af. Han hørte hendes mobil ringede, og sukkede over det. Han rejste sig selv op, og smilede over hende som hun råbte løgner af ham. Ja hun havde ret. Han havde løget. Han fulgte med hende, og da hun nåde skuffen mobilen lå i, vidste han hun ikke kunne få fat på den. Skuffen var nemlig låst, og den vil forblive sådan til han syntes andet. Dog overvejede han lidt at tage mobilen, men lod vær. Hun skulle først være gjort tavs. Ikke som i død eller besvimet, men en gagball i munden, så hun intet vil kunne sige. Han vil have den på højtaler mens han snakkede mede hendes far om det.
Han så på hende. Han kunne ikke nå at binde hende og det nu, så han måtte ringe tilbage. Han vil endda lade hende prøve at komme ned i skuffen. Han vidste det vil være nyttesløst da den jo var løst. Da den havde ringet færdigt så han lige på hende. Tog hende om håndledet, og trak hende ind i stuen. Fandt et reb i et af skabene, og vendte sig mod hende. Tvang hendes arme om på ryggen, og bandt dem sammen. Han fik hende ned på knæ, og bandt hendes ben fast til armene, så hun ikke vil kunne rejse sig op, men sagtens sidde sådan. Han smilede over det. ”Jeg skal nok bevise for dig jeg ikke lyver.” Han gik for at tage en gagball som han kom i munden på hende.

Han gik tilbage til skuffen med mobilen. Han låste den op, og tog mobilen. Han gik tilbage ind i stuen hvor hun var. Hev hende med over til sofaen, så han kunne side i den, mens hun sad på knæ foran ham. ”Lad os så se her.” sagde han roligt, og trykkede på ring tilbage. Han satte den på højtaler så hun kunne høre hvad hendes far sagde. Hendes far tog mobilen med det samme. ”Angel mus? Er du okay?” det var tydeligt faren var nervøs for sin lille pige. Nik svarede ham lige så stille. ”Angel kan desværre ikke komme til mobilen lige nu, da hun er optaget med noget andet.” ”Hvem er dette?” blev der spurgt med en mere vred stemme. Nik forholde sig helt roligt da han svarede ham. ”En som du skylder en del penge til James.” Der blev stille i den anden ende i noget tid, inden han sagde noget. ”Niklaus.” Nik lo lidt inden han sagde noget. ”Bingo.” ”Hvad har du gjort med min datter? Er hun okay?” Det var tydeligt han var urolig for hende. Nik svarede lige så stille. ”Din datter har det fint endnu. Men nu længere der går, nu mindre fint vil hun få det. Og du våger på at ringe til politiet. Du ved hvad jeg vil gøre hvis du gør” Man hørte hendes far sukke. ”Ja. Du skal nok få dine penge, men ikke gør min datter noget.” Nik smilede og så på Angel med et kækt smil, som for at sige, hvad sagde jeg. ”Jeg kan intet love. Gi mig pengene og du får hende tilbage. Nu før nu bedre vil hun have det. Skriv når du vil mødes og give dem.” sagde han, inden han lagde på, og lagdemobilen fra sig på bordet. Han vendte sig mod Angel, og fjernede gagballen, og ventede på hun vil sige noget.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Søn sep 17, 2017 2:46 am

Hun så på ham, hun var rasende! Hun troede de var venner,! Hun kunne slet ikke forstå det, hun fandt frem til der fra hvor mobilen ringede, hun tog I skuffen, hun kunne ikke få den op, hun hev I den flere gange. Indtil hun mærkede Niklaus hånd om hendes håndled, og hun blev trukket ind I stuen af ham, ” SLIP MIG” skreg hun og prøvede ihærdigt at gøre modstand, man han var langt stærkere end hende. Hun endte forgæves på gulvet med hænderne på ryggen og bundet om benene ” jeg HADER DIG” skreg hun inden hun presset gagballen i munden, hun så på ham og prøvede at skrige, men det blev kun til en lav mærkelig lyd.

Hun så efter ham som han gik over til skuffen for at tage mobilen frem. Hun vred sine hænder men kunne ikke komme fri, hun havde besvæg med at flytte sig efter ham over til sofaen. Da han ringede hendes far op igen, trillede tårerne hun kunne høre hendes far var bange, men da hun hørte hele samtalen kunne ikke holde tårerne tilbage, hun kunne intet sige og prøvede at skrige, for at hendes far skulle høre hende, men igen blev det bare til en lav mærklig lyd. Da han var færdig med at snakke og hun fik fjernet Gag ballen, så hun vredt på ham! Virkelig vredt. “ slip mig!” sagde hun og prøvede ihærdigt at komme fri. “ du har planlagt dette, udgivet dig for at være min ven! Du har udnyttet mine følelser og godhed” sagde hun og så på ham. Hun satte I et højt skrig, I håb om at nogen ude på gaden ville høre hende.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Søn sep 17, 2017 3:11 am

Han kunne godt se, at Angel var rasende på ham, og han forstod hende. De fleste vil være det i hendes tilfælde. Især når man tror man er venner, men det viser sig, man langt fra er det. Han hørte det hun skreg. At han skulle slippe hende, men han slap hende ikke. Han hørte hun sagde hun hadede ham. ”Fint nok med mig.” sagde han blot til det, uden at gøre eller sige mere end det.

Mens Nik snakkede med Angels far James, så han godt tårerne som trillede ned af Angels kinder. Han tog sig ikke af det, og da han havde snakket færdigt med hendes far, og havde fjernet gagen fra hendes mund, hørte han det hun sagde. Han sukkede over det. ”Måske har jeg planlagt det, men det gør ingen forskel. For end til din far betaler mig, er du min.” sagde han, og smilede ondt til hende. Glædede sig allerede til det. At gøre ting mod hende.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Søn sep 17, 2017 3:16 am

Angel så på ham, hun var så vred og ked af det! Hun havde troet de var venner sådan rigtigt, Hun hørte hans svar, hun sagde ikke noget men kort efter sendte en spytklat mod ham! Da hu nvar bundet kunne hun ikke gøre andet! ” når du slipper mig ud af det her, så banker jeg dig” sagde hun vredt, det var tydeligt at se at hende underkøbe skævlede, hun havde det virkelig ikke godt med dette her!
Men hun måtte jo indrømme at han havde haft ret, hendes far havde ikke fået et job med bedre løn, men lånt pengene af ham, og det ville sige at Angels far, james ikke havde mulighed for at skaffe pengene! For hendes far havde ingen uddannelse så han kunne ikke bare tage hvilket som helst job, og han skulle jo os have mad og blive I lejlighed. Hun vred sine hænder for at komme fri, men rebet”skar” I hende og det gjorde ondt, så hun stoppede. ” slip mig ud af det her reb, og jeg mener det jeg gør ting ved dig du ikke vil drømme om” sagde hun som trussel, og var vred, men hun mente intet med det, for hun kunne ikke stille ret meget op, han var en mand og hun en lile tynd pige der ikke engang kunne tage 3 armbøjninger.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Søn sep 17, 2017 3:41 am

Han sukkede over hende, da hun som alle andre, valgte at spytte på ham. Han sagde intet og tørrede det roligt af. Han hørte det hun sagde, og grinede af hende. ”Du kommer bare and kære Angel.” sagde han og så på hende. ”Jeg vil meget gerne se dig gøre ting ved mig, men det kan du ikke. Men vi skal lære dig at være en god lille lydig pige i stedet for en så flabet en som du er lige nu. Hvis du en god pige, får du mere som tidligere. Jeg ved du elskede det. Jeg kunne tydeligt mærke det på dig. Dog hvis du ikke er artig, fortryder du med det samme min kære.” sagde han, og så lige på hende. ”Dog burde jeg nok fortælle dig om dine regler.” han begynde at remse dem op for hende.
” 1: Altid adlyd mine ordre.
2: Du skal altid tiltale mig som Herre, og du skal altid sige Herre når du snakker til mig.
3: Du skal altid spørge om tilladelse til at snakke til mig. Du skal spørge 'Herre må denne slave her gerne snakke?' og hvis du får et nej, må du tie stille til du får lov.
4: du må aldrig samle dine ben helt. De skal altid være spredte, så der er nemmere adgang til dine kønsdele.
5: Hvis du har kjole eller nederdel på, skal du hive op i den før du sætter dig ned, så du sider på din bare røv
6: intet undertøj er tilladt.
7: Du må ikke lege med dig selv uden min tilladelse.
8: Du skal altid huske at spørge om tilladelse til at komme før du kommer. Får du nej til at må komme, må du holde det tilbage.
9: Du skal altid huske at takke mig for det jeg gør mod dig. Hvis jeg pisker dig, tak mig efter hvert slag, eller hvis du kommer, så skal du altid huske at takke mig for det.
10: Når du bliver pisket, skal du huske at tælle hvert slag du får, og sige tak derefter. Glemmer du dette, får du dobbelt så mange slag.
Jeg forventer du overholder dem alle sammen.” sagde han roligt. ”Er det forstået?”
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Søn sep 17, 2017 3:48 am

Angel så på ham, han var så rolig! Hvordan kunne han være det! Hun forstod det virkelig ikke. Hun slog blikket ned I gulvet, hun ville ikke lade sig tabe til ham! Hun havde ikke I sinde at gøre som han sagde! Selvom det lige nu var svært andet, da hun var bundet på hænderne og fødderne. ” rør mig og du færdig” snerrede hun og da hun hørte hans regler, blev hun bange, hun kiggede slet ikke på ham, hun ville ikke svare ham på om det var forstået. Hun kiggede I modsat retning end hvor han sad I forhold til hende. Hun mærkede tårerne trillede, hun kunne ikke styre dem. Dog valgte hun at vende ansigtet mod ham og stirrede på ham. ” nej det ike forstået, jeg er skide ligeglad med dine regler, jeg ikke bange for dig! Og jeg skal nok komme væk her fra, så snart mine hænder og fødder er bundet fri, er jeg skredet, og du kan ikke stoppe mig” sagde hun med tydelig skævelende underkæbe og tårerne trillende.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Søn sep 17, 2017 4:08 am

Hun havde vist ikke forstået det her endnu, at han bestemte. Men han havde heller ikke sat hende på plads endnu. Overhoved ikke. Hun havde en masse i vente. ”Du går ingen steder. Jeg bestemmer over dig. Hvad du har på. Hvor du er og hvad du laver.” sagde han, g så lige på hende. Han rejste sig, og gik over til en skuffe. Han trak den ud, og fandt et halsbånd til hende. Han havde halsbånd lidt forskellige steder i huset. Et sted på hver etage så han ikke skulle gå så langt når det var. Han gik tilbage til hende, og låste halsbåndet om hendes hals. Det var et man ikke bare kunne få af uden en nøgle, hvilket var godt. Han smilede over synet. På halsbåndet hang et skildt hvor der stod ’ejet. Hvis fundet aflever tilbage til Niklaus’ og så var hans nr på. Hvis hun stak af vil folk kunne få hende tilbage til ham. Der var også en chip i halsbåndet, så han kunne se hvor hun var, da han regnede med hun vil prøve at stikke af fra ham.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Søn sep 17, 2017 4:16 am

Hun var ligeglad med hvad mente hun skulle og ikke skulle, hun skulle bare væk og det kunne kun gå for langsomt! Hun så på ham som han talte, hun fnøs og så efter hvor han gik hen, hun så halsbåndet hun prøvede at gøre modstand sådan at det var sværere for ham at give hende det på, mne det var vildt svært uden sine hænder, hun hørte klik lyden at det var blevet lukket. Hun fnøs igen og sagde nå du tør måske ikke slippe mig ud af det her, du er jo bare en svans, en svans siger jeg dig, du kommer aldrig til at gøre mig noget!, min far skal nok få fat I politiet! Og så henter de mig!” sagde hun, da hun lidt håbede at hendes far viste hvor Niklaus boede. Hun prøvede igen voldsomt at vride sig fri, men fik bevæget sig for hurtigt og væltede forover og landte på gulvet på maven, hun forsøgte at komme op, men det kunne hun ikke, det lykkes hende at komme om på siden men hun kunne ikke komme op og sidde igen.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Man sep 18, 2017 5:11 pm

Det var lige meget om Angel prøvede at gøre modstand da han kom halsbåndet på hende. Det kom på alligevel da han var stærkere end hende. Meget stærkere. Han hørte hende fnyse over ham, og smilede over det, og han hørte det som hun sagde. ”Er jeg en svans? Heh det ikke hvad alle andre som har været i mine klør syntes prinsesse, og du skal nok lære, at jeg er ligeglad med din mening og dine grænser. Men hvis du opføre dig ordentlig får du belønninger, og straf for at være uartig som du er nu.” Han vidstee hendes far ikke turde hente politiet, da James godt vidste hvad Nik kunne finde på i sidste ende.
Han slap hendes ben fri, men beholde rebet om hendes hænder. Det var tid til at sætte hen de lidt på plads, og han tog fat om hendes halsbånd, og slæbte hende med over mod en dør. En dør som førte ned til hans kælder. Han hev hende med der ned, og låste døren efter dem. ”Håber du er klar på din straf for at være næsvis.” sagde han, og hev hende over til nogle kæder. Han tog rebet fra hendes hænder, men puttede med det samme mangchetter om dem i stedet. Han spændte hende fast til kæden over hendes hoved. Han så hende og smilede ondskabsfuldt til hende. Hun skulle nu lære, at han ikke var en svans som hun påstod, og sagtens turde gøre hende fortræd, og det kunne let ses på ham.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Man sep 18, 2017 5:41 pm

Angel hørte hvade han sagde, hun troede virkelig ikke på ham! ” Rør mig og du vil fortryde det!” sagde hun og så på ham, som han kom hen mod hende og bandt hendes ben fri. Angel havde været så dum at fortælle Niklaus at hun ikke kunne slås og aldrig havde været særlig stærk. Da de havde snakket på Cafeen, det hadede hun virkelig! Hun havde fortalt ham alt for meget, især at hun var mørkerad for mørke små rum og alt sådan noget. Som han hev hende op og stå, hun gjorde betydelig mostand, som hun nu kunne med hænderne på ryggen. Hun vred sig og sparkede ud efter ham for at komme fri, men det hjalp intet, hun fuldte dog stille og rolig med ned af trappen for ikke at falde. Da han bandt hendes hænder fri, forsøgte hun med det samme at komme væk men nåede det ikke. Hun mærkede at manchetterne kom på og hendes arm til kæden, over hende. Hun blev bange, var han ude på at skulle slå hende ihjel nu? Hun skubbede dog hurtigt den tanke væk. For hvis han ville, gøre det nu, ville det jo ikke pine hendes far. ” HJÆÆÆÆÆÆLP EN ELLER ANDEN HJÆÆÆLP skreg hun og hun blev ved og ved og ved, Alt hun kunne.

Angel stod ikke stille hun prøvede at komme fri, og sparke ud efter ham flere gange, ” du rør mig ikke!” sagde hun og forsatte igen, og prøvede virkelig at komme fri, det var tydeligt at hun kæmpede ihærdigt. ”bare vent til jeg kommer fri” sagde hun selvom hun godt viste at hun ikke havde en chance, men det kunne jo være han blev nervøs.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Man sep 18, 2017 6:02 pm

Niklaus var meget tæt på at grine over det som Angel sagde. At han vil fortryde det, hvis han rørte hende. ”Hvad skulle få mig til at fortryde det? Du er ikke stærk nok til det selv.” sagde han, og man kunne høre morskab i hans stemme. Han kendte til de ting hun frygtede, og han havde ikke en gang brugt sin evne imod hende for at finde ud af dem. Hun havde selv fortalt ham dem. Helt frivilligt, hvilket var dumt af hende, men hun kunne ikke gøre det om nu.
Da de var nede i kælderen, og han havde spændt hende fast, hørte han hende skrige om hjælp. Han var glad for, at hans kælder var blevet lavet lydtæt. Ingen vil kunne høre hende, og ingen vil komme for at hjælpe hende fri. Hun vil først komme fri den dag hendes far faktisk betalt. Og nik havde på fornemmelsen, at der vil gå meget lang tid, da han vidste faren intet job havde. Han vil nå at knække hende helt først. Hun vil føje hvert et vink han lavede, og det vil han komme til at elske. Der vil nok kun gå nogle dage inden hun var begyndt at knække, eller helt knækket. Ellers kende han en metode, som dog var meget voldsom som vil knække alle på et tidspunkt. Nogle hurtigere end andre. Og hun virkede ikke til at være så viljestærk igen. Hun var jo også kun et sølle menneske.

Han så på hende, da hun prøvede at true ham. ”Tror du virkelig selv at det der vil skræmme mig? At du prøver at true mig? Hverken dig og din far til sammen kan gøre mig det mindste.” sagde han meget roligt. Han gik over til sine piske, og uden at tænke nærmere over det, tog han sin tyrepisk. Han gik over til hende, og så lige på hende. ”Hvis du prøver at sparke mig nu, vil du få flere slag med den her, end dem jeg pt har i tankerne at give dig.” sagde han, og lod hende se pisken. Han gik over til hende for at tage bukserne af hende.
Vis brugerens profil
Angellina

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Man sep 18, 2017 6:14 pm

Hun begyndte langsomt at blive træt, det var jo ikke lige frem fordi det ikke var hårdt at stå sådan og gøre som hun havde gjort, hun stod stille igen, hun hørte hans ord, ” bare vent jeg kan ting du ikke ved” sagde hun træt og forpustet, selvom hun ikke kunne noget som helst som ville kunne redde hende eller skade ham, det var ikke svært at se, hendes arme var tynde og lige så med resten af kroppen. Hun havde aldrig trænet kampsport eller sådanne ting, hvilket hun vist nok havde fortalt ham, hun kunne ikke huske det. Angel viste ikke hvad hun skulle gøre eller sige, men da han stillede sig foran hende med pisken i hånden, prøvede hun at bakke bag ud, for at komme væk, men nåede ikke engang et halvskridt. ” please du må ikke, please” sagde hun bedende og var tydeligt bange. Hun havde aldrig prøvet en pisk eller sådan noget, men den så virkelig ud til at ville gøre ondt på hende.
Hun hørte hvad han sagde, hun var bange, det lyste ud af hendes øjne, og hun valgte at stå helt stille, selv mens han hev bukserne af hende. Hun lukkede øjnene og prøvede at lade være med at tænke over tingene. Men det var sku skide svært . ” please ikke det, alt andet bare ikke det” sagde hun bedende og så på ham, hun mente pisken, hun ville ikke, det ville give hende mærke og ville gøre sindsygt ondt på hende.
Vis brugerens profil
Niklaus

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   Man sep 18, 2017 7:09 pm

Det var tydeligt at Angel var ved at blive træt af at stå på den måde her, og især når hun samtidig prøvede at sparke ud efter Nik imens. Dog stod hun nu mere stille, hvilket kun var et plus. Det hun sagde fik Nik til at grine. ”Yeah right. Lige meget hvad det end er, er det langt fra godt nok til at vil kunne hjælpe dig. Du er svag. Meget meget svag i forhold til mig. Du er en myre for mig. Så svag er du.” sagde han og så på hende. Han vidste godt at myre var meget stærke, men selv for et menneske var myre ingen ting. Og han vidste hun ikke trænede, så hun kunne intet selvom hun prøvede at påstå det.
Da han stod foran hende med pisken i hånden, så han hvor bange hun blev. Hun prøvede at bakke bagud men kunne ikke på grund af kæderne hun var spændt fast til. Han hørte det hun sagde, og smilede over det. Han vil gøre det hvis han havde lyst, og hun kunne intet gøre imod det. Han fik hendes bukser af uden problemer. Hun gjorde ingen modstand, hvilket var godt. Da han havde fået dem af, hørte han hende bede om alt andet end det. Han så lidt på hende. Overvejede, men hun vandt ikke. ”Det godt du vil gøre alt for at slippe, men jeg skal bevise for dig, at jeg ikke er så sød som du altid har troet om mig. Derfor vil du få 10 slag med den her, da jeg tvivler på sådan en svag tøs som dig kan klare mere end det. Og jeg forventer du tæller slagene, hvis du ikke vil ha 20 i stedet.” sagde han, og gik om bag hende. Løftede pisken, og slog hende over ryggen med den. Det var et hårdt slag, men langt fra det hårdeste han kunne, da hun ikke vil kunne klare det. Talte hun vil han kun gi de 10 ellers vil hun få 20.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: What happens? [XXX] - Niklaus   

What happens? [XXX] - Niklaus
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
» Uhmm.. Hey? - Niklaus (XXX)