Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Chloe

Azrael

Lavinia

Joy

Lilith

Ylva

Niklaus

Luca

Lucian

Christofel

Statistics
Der er i alt 151 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kierran

Vores brugere har i alt skrevet 8209 indlæg in 592 subjects

Share | 

Sådan kan man også få nye venner - Dominick

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 22, 2017 3:12 pm

Fenella smilede et akavet, men kært smil og sagde "Fordi jeg ikke vil have at vi skal blive syge af regnen selvfølgelig!" Hun grinede lavt og så lidt rundt på gaden. Da Dominick begyndte at tale igen smilede hun blot op til ham og sagde "Ved jeg faktisk ikke om man kan sige, men jeg vælger at det som et kompliment." Hun rakte tunge af ham og prikkede ham kort i siden. De var stoppet op ved et busstoppested og hun begyndte at finde sit buskort frem, godt nok brugte hun ikke bussen særlig meget, men hendes forældre havde insisteret på at hun skulle have et alligevel. Hun så op på Dominick og nikkede, hun var stille, men kun fordi hun havde regnet ud at han ikke ville fortælle mere om hvor de skulle hen. Hun kunne mærke nervøsiteten stige, hun tog en dyb indånding og fik styr på hendes nerver, det var jo ikke noget slemt, som han ville vise hende. Det håbede hun da i det mindste ikke.
Tilbage til toppen Go down
Dominick

Fag : Geografi, sportsgrene, Kampsport
Antal indlæg : 63

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Man sep 25, 2017 9:17 pm

Dominick gritne bare af at hun sagde hun ikke ville have de skulle blive syg, men han synes faktisk at hun var ret sød! Han glædede sig til at lære hende bedre at kende, hvis hun også ville lære ham bedre at kende altså, han ville ikke tvingende. Dominick gik dog at tænkte over det han havde sagt med sød tosset, det virkede mærkeligt, altså at de to ord ike rigtigt hang sammen, ” det lyder mærkeligt, men sjovt” sagde han smilende, da de var kommet ind i bussen og den kørte, var de på vej ud af byen, efter lidt tid, klikkede Dominick stop, han havde godt set at Fenella blev nervøs i bussen, men da der havde siddet andre i bussen ville han ikke spørge ind til det. Første da de kom ud smilede han og sagde ”der er ikke noget er være nervøs over søde, jeg skal vise dig noget som er virkelig smukt” sagde han og smilede til hende. Han tog og slog paraplyen op igen og tog blidt hendes hånd, klemte den blidt for at berolige hende, han tog hende med ind i skoven, de gik et godt stykke, til de kom til et stort træ der var væltet og en stor åbning i skoven, der var et lille vandløb. Han satte sig på den store stamme, og smilede ” jeg elsker naturens lyde det er dejligt afslappende” sagde han og så på hende.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Tirs sep 26, 2017 4:02 pm

Da de steg af bussen, foldede hun øjeblikkeligt sin paraply ud igen og smilede til Dominick, som han tog hendes hånd og klemte den beroligende og hun sagde et lidt mindre anspændt "Okay. Jeg stoler på dig." . Hun lod ham fører hende ind imellem træerne, i den skov de var kommet til og da de kom frem, så hun forbløffet rundt, det var så smukt. Det mindede hende om hjem, ikke hendes families hjem, men den hjemlige følelse hun havde når hun var ude i naturen. Hun så på den faldne stamme, til træerne i grænsen af lysningen de befandt sig i og til sidst så hun også på vandløbet. Hun blev lidt stående og bare kiggede og lyttede til alt omkring dem.
Da hun endelig vendte sin opmærksomhed imod Dominick igen, smilede hun stort og sagde "Her er virkelig smukt, jeg kan kun forstille mig, hvor smukt der er, når solen skinner.". Hun tog et par skridt og satte sig over ved siden af Dominick på træstammen og så ud over lysningen igen og sagde med et stort smil på læben "Tak fordi du viser mig det her."
Dominick

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 29, 2017 1:17 pm

Dominick så på hende, han havde godt kunne mærke på hende at hun var usikkert og nervøs. Men han håbede virkelig at det han ville vise hende kunne få hende til at slappe af. Han smilede stort som de var kommet frem! Han lod hende kigge rundt uden at sige noget til hende, han havde selv fundet stedet her, og havde været her ofte, siden. Han nyd at være her, der var så dejlig roligt, og ikke mindst at han elskede naturen, og her var virkelig smukt, og alle de lyde der var her, havde en beroligende effekt på Dominick, hvilket han virkelig også håbede at det havde på Fenella, det virkelig i hverfald sådan, han forsatte med ikke at sige noget, dog lyttede han til hvad hun sagde, som hun satte sig ved siden af ham på træstammen. Han vendte blikket mod hende og sagde ” der er virkelig smukt her især når solen skinner, er man rigtig heldig og sidder helt stille uden at røre sig eller noget som helst, kan vi være heldig at der kommer dyr frem som drikker af vandløbet, jeg fandt selv stedet her på en af mine første dage, og nyder at komme her, der er ingen andre og alle naturens lyde og dyrerne, det virkelig fantatisk” sagde han og smilede til hende.
Han så hendes store smil på læberne, og det fik ham til at smile endnu mere, hvis det var muligt . ”Det var så lidt, jeg tænkte, at jeg ville dele det med dig, jeg kommer her næsten hver dag, nyder at være her” sagde han og smilede til hende.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 29, 2017 8:20 pm

Fenella så på ham som han fortalte om stedet og hvordan han havde fundet det på en af sine første dage. Hun nikkede og sagde "Det kan jeg virkelig godt forstå at du gør. Her så anderledes end meget andet. Her er fredfyldt og det næsten som om intet andet eksistere uden for lysningen her." Hun foldede sin hænder i sit skød foran sig og kunne ikke lade være med at føle lysten til at løbe rundt og finde nye dufte, som både sin hunde form, men også sin ravne form. Hun bed sig let i læben, hun vidste det ikke ville være en god idé. For det første, ville hun være nødt til at tage tøjet af for det og for det andet, så vidste hun ikke hvordan Dominick ville have det med det. Hun så let rundt igen, stadig med smilet på læben. Hun lænede sig op af Dominicks skulder, hun håbede ikke at han ville have noget imod det, det skete egentlig bare, hun havde ikke rigtig tænkt over det. "Er det okay, hvis jeg også kommer her nogle gange? Jeg vil ikke komme her hvis det ikke er okay med dig. Men jeg er virkelig glad for at du viser mig det her sted." Hun smilede op til ham.
Dominick

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 29, 2017 10:19 pm

Dominick anede intet om hvad Fenella var af race, men det gjorde ham skam heller ikke noget, han var ikke typen der dømte på ens race, om man var menneske eller hvad man var, bare der var plads til alle! Han havde selv været en rod og selv været typen der gerne ville bestemme, men efter at være kommet på Athena , havde det lige så stille mere eller mindre ændret sig. Han hørte hendes ord og nikkede ” der er så fredfyldt her, og tvivler på der er andre der kommer her, har aldrig set andre end mig her, når jeg har været her” sagde han smilende til hende. Han mærkede godt hvordan hun læned sig op af hans skulder, han lagde en blidt en arm omkring hendes skulder og klemte den blidt. Han var helt rolig, han var ikke ude på noget som helst, han synes Fenella var en sød pige. ”det er det da, det er jo ikke mig der ejer stedet, måske vi kan tage her ud sammen også, og bare nyde det. Men du må gerne komme her alene, jeg vil ikke bestemme, jeg ville vise dig stedet, for at du også kunne bruge det, hvis du vil” sagde han og smilede til hende. Han så en tot hår af hendes var faldet ned i ansigtet. Han tog blidt og førte den tilbage bag hendes øre.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 29, 2017 10:28 pm

Fenella smilede stort op til ham og sagde "Det syntes jeg er en rigtig god idé. Altså at tage herud igen sammen." Hun kiggede igen ud i lysningen og tog en dyb indånding og nød stilheden en lille smule, inden hun igen brød den med et spørgsmål "Dom? Hvad er du egentlig?" Hun var nysgerrig. Hun vidste endnu ikke hvad han var, hun havde ikke mødt mange væsner, og hun vidste egentlig heller ikke om det var uhøfligt, at spørge om hvilken race personer er, men hun ville gerne have svar, da det gik hende lidt på at hun ikke vidste det endnu. Hun smilede og så på op på ham igen. Han havde en beroligende effekt på hende, så han kunne ikke være noget slemt. Ikke ligesom det hun havde hørt om det mørke væsner. Hun vidste heller ikke om han havde lyst til at fortælle, hvad han var.

//sorry for det korte svar :/
Dominick

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør sep 30, 2017 6:56 pm

Dominick så på hende og smilede, ” hvis du vil, kan vi tager her ud igen imorgen?, altså og tage frokost med? Det skulle blive virkelig godt vejr imorgen?” spurgte han hende med et smil, stilheden der var der, var virkelig dejlig, man kunne høre de lyde der var i naturen, han elskede det. Selvom han kom fra byen, men støj fra biler og ikke viste så meget om dem der ikke byede i byen, viste han bare der ikke var noget bedre end et sted som dette. Han så på hende som hun spurgte om hvad han var, han klemte blidt hendes skulder hvor han havde armen omkring. ” jeg er fuldblodsengel , hvad med dig søde?” spurgte han og smilede til hende. Dominick var stolt af det han var! Han var sku ikke en som skammede sig, det havde han nok været hvis han havde været noget fra den mørke side. Han smilede og tyssede stille på hende, da et dådyr var på vej mod dem. Han sad helt stille og kiggede på dyret, som langsomt kom i mod dem for at drikke af vandløbet. Han smilede stort, det var virkelig et smukt syn.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør sep 30, 2017 7:17 pm

Fenella smilede op til ham, og nikkede ivrigt, da han foreslog at de kunne tage dertil igen, dagen efter. Hun ville gerne hertil igen, der var så smukt og fredfyldt. Hun gik allerede i gang med at overveje hvad for noget mad de skulle have med som frokost. Hun overvejede også, om hun skulle tage et tæppe med, men kom hurtigt væk fra sine tanker, da han fortalte at han var fuldblodsengel, så det var derfor han havde sådan en beroligende effekt på hende. Hun skulle lige til at svare på hans spørgsmål, da han tyssede på hende og hun vendte blikket imod der hvor han kiggede og så dådyret. Hun kunne ikke lade være med at smile og hun mærkede hvordan hendes hjerte voksede i brystet på hende, hun elskede dyr. Især vilde dyr. Hun kunne ikke lade være med at lægge sine hænder blidt imod sit hjerte. Dådyret var så smukt, såå.. Majestætisk, som det stod der og drak af vandløbet. Og da det rejste hoved op igen, så det kort hen på dem, inden det begyndte at gå videre. Hendes blik fandt igen Dominicks, hendes øjne lyste op som julelys og hendes smil var stort, "Det er godt nok længe siden jeg har set et vildt dådyr." Hun kom med et stille grin og sagde "Så.. En engel, simpelthen?" Hun lagde igen sine hænder i sit skød og tilføjede så "Jeg er formskifter. Til foråret, får jeg mit tredje dyr. Jeg glæder mig lidt til at finde ud af hvad det er, men jeg er også nervøs.". Hun så tænksom ud, hendes to dyr var ret så simple, så mon ikke det sidste dyr også ville være det? Hun smilede let for sig selv.
Dominick

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør sep 30, 2017 11:37 pm

Dominick så på hende hvor hun smilede op til ham, hvordan hele hendes krop udstrålede glæde, han var vild med det! Det var fantastisk at hende være så glad og smilende. Han sad selv helt stille, da dådyret var der, han bevægede sig først bagefter. Han nikkede til hende og kunne heller ikke lade være med at grine lidt, og endda se hendes øjne lyse op som var de julelys. Han var godt klar over at han havde gjort hende glad og måske endda lykkelig? Han viste ikke helt lige med det sidste, men det måtte tiden vise. ” det ikke så tit man ser dem mere, men de er her” sagde han smilende til hende. Han hørte hendes spørgsmål, og grinte kort stille. ” ja jeg er en Engel” sagde han og smilede, han så på hendes hænder og lagde selv en af sine over på hendes, og nussede dem blidt med sin tommelfinger. ” formskifter lige frem, det må være fedt, hvad kan du så forvandle dig til? Uhhh du får et nyt? Det lyder spændende, det bliver spændende at finde ud af hvad det bliver, hvad tror du?” sagde han og så på hende med et smil, det var spændende, at hun var formskifter. Han havde aldrig mødt en formskifter før.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn okt 01, 2017 11:55 am

Fenella nikkede, da han sagde at man ikke så dem så ofte mere, det gjorde man virkelig ikke. I Alabama havde hun heller ikke set dem så ofte, men var nok, fordi de boede tæt ved et sump område.
Da han lagde sin ene hånd oven på en af hendes og begyndte at nusse den blidt, så hun ned på deres hænder og så op på Dominick igen. Hun smilede blidt til ham og kom med et lille grin. Han virkede så stolt af at være en fuldblodengel. "Så det med vinger og det hele?". "Mit første dyr, fik jeg da jeg var meget lille, det er en hund, en canadisk race faktisk. Og mit andet dyr er en ravn, hvilket min bror altid har fundet sjovt, da ravne ikke rigtig kan synge, men jeg synger næsten konstant." Hun kom med et lille grin,ved mindet om hendes bror. "Ja, det mit sidste dyr jeg får. Jeg håber på, at få noget med vandet at gøre. Da jeg nu har både vand og luft dyr. Men jeg ved virkelig ikke hvad det ender med at være." Hun smilede atter op til ham og forsatte "Det er ikke altid fedt at være formskifter. Det kan få en ud i nogle svære eller virkelig akavede situationer."
Dominick

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Tirs okt 03, 2017 10:27 pm

han smilede til hende, da hun smilede blidt op til ham, hun var virkelig sød! en helt stille og rolig pige, som bare var i nuet, følte han! det var virkelig dejligt at sidde her sammen med hende, da hun kom med et lille grin, han kom selv med et lille grin, hendes grin gjorde at han selv begyndte at grine blidt. " yir det er det" sagde han og smilede til hende. Han hørte hvad hun sagde om hendes dyr hun kunne forvandle sig til. " det lyder fedt!, jeg kan godt lide dyr, jeg er bare lidt bange for store hunde! er bange for de spiser mig" sagde han drillende til hende. Da hun snakkede om at hun håbede på at hendes næste og sidste dyr skulle være et vand dyr, smilede han og klemte hendes hænder blidt og sagde " det er jeg helt sikker på det nok skal blive, hvilket slags vand dyr tænker du?" sagde han og så på hende. At hun sagde at det ikke altid var fedt at være formskifter, kunne han ikke helt forstå, han kendte ikke til det, så det var nok derfor han ikke kunne forstå det. Han så på hende og sagde " hvad mener du med det?" spurgte han og så på hende med et usikkert smil.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Ons okt 04, 2017 4:58 pm

Hun smilede op til ham, Dominick en engel? Det passede til ham, på nogle punkter i hvert fald. Han var bestemt ikke en slem person, i hvert fald ikke af hvad hun havde oplevet.
Hun smilede også, da han fortalte at han elskede dyr, dog falmede det en smule, da han sagde han var bange for store hunde, ville det betyde at han ville være bange for hende? Den hundrace, som hun var, hørte ind under store hunde kategorien. "Hvad er en stor hund for dig? For min hundeform går ind under kategorien af store hunde.." Hun så lettere usikkert på ham, hun havde ikke lyst til at han skulle være bange for hende.
Men da han spurgte ind til hvilket vand dyr hun håbede det ville blive, smilede hun let og sagde "Well.. Jeg håber på det er et dyr, ligesom en odder.". Hendes øjne strålede helt af håb.
Da han spurgte ind til hvorfor det ikke var så fedt at være formskifter, så hun op på ham og bed sig kort i læben. "Ser du.. Transformeringen er bestemt ikke uden smerter. Det er den værste smerte jeg nogensinde har følt." Hun pausede kort og tilføjede så, med en lille latter "Og hvis jeg ikke tager mit tøj af inden jeg forvandler mig, så går det i stykker. Hvilket kan skabe ikke så lidt problemer, hvis man er det forkerte sted."
Dominick

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Tors okt 05, 2017 9:27 pm

havde det stået til Dominikc havde han helt sikkert set Fenella som Engel, hun var så blid og rolig, det var helt vildt fedt faktisk! at de kunne sidde her, ved siden af hinanden og bare snakke uden pinlige tavsheder og sådanne ting, det var virkelig fedt! det havde Dominick aldrig nogen sinde prøvet før. Han så på hendes smil falme og han lagde armen omkring hende og sagde " jeg er bange for store fremmede hunde, dig kan jeg ikke være bange for" sagde han med et smil og med den anden arm tog hun en tot hår væk fra hendes ansigt og om bag hendes øre. " Bare rolig søde, det er gerne store hunde, som ikke er opdraget, eller bare gør, når man går forbi dem, eller hvis ejeren ikke kan holde den og styre den. Men ja, dig søde, du skræmmer mig ikke, " sagde han og smilede kærligt og venligt til hende.

Da hun fortalte om hvilket vand dyr hun godt kunne tænke sig at få, kunne han ikke helt lade være med grine, " Det er en god ting at det gerne må være en odder, jeg fortillede mig en fisk, du ved en guldfisk eller sådan noget" sagde han drillende med et kærligt smil på læbende, så det var ret tydeligt at han havde sagt dette i sjov. Han håbede i hverfald at hun ville opfatte det som en joke. At hun fortalte at Transformeringen var smertefuld og den væreste smerte hun nogensinde havde følt, kiggede han nervøs på hende, han fik tanker om at hendes krop tog skade hvergang og det var derfor hun var i smerter når hun skiftede. Han så kort lige ud, han prøvede at føle den smerte, men det kunne han ikke. " er der slet ikke noget man kan gøre ved det? altså smerterne? er det fordi det skader kroppen eller sådan noget?" spurgte han hende bekymret. " ohhh så det en god ting at tage tøjet af inden. sagde han og blinkede til hende. " vi kan jo ikke have at alle kigger på sådan en smuk kvinde som dig" sagde han og smilede til hende.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre okt 06, 2017 1:03 pm

Fenella smilede let, da han sagde han ikke ville være bange for hende i hendes hundeform. Og da han lagde armen om hende og strøg noget af hendes hår væk fra hendes ansigt, voksede hendes smil og hun sagde "Okay, det jeg glad for du siger.". Vægten af hans arm om hende, fik hende til at føle sig tryg, og det var lidt af en trøst også. Hun nød hans selskab, han var behagelig at snakke med og hun var glad for at samtalen bare kørte imellem dem.

Hun kom med et grin, da han havde tænkt på en fisk som en guldfisk. Hun smilede op til ham og sagde "Hvem ved, måske er jeg uheldig og bliver til en guppy.". Hendes joke var let og kunne ikke forstås på andre måder end en joke. Eller det håbede hun i hvert fald.
Da han spurgte ind til om man kunne gøre noget ved smerterne, rystede hun på hoved og begyndte at forklare "Nej, knogler brækker og forandres under din hud, det gør hele ens krop. Men for mig et det hurtigt overstået. Så det er ikke så slemt igen. Det er en kort varig smerte." Hun smilede op til ham, hun havde gennemgået forvandlingen til dyr, så mange gange, at hun havde lært ikke at skrige af smerte, som da hun var barn. Hun følte også at smerten var det hele værd, for verdenen var virkelig anderledes, når man var et dyr, end et menneske. Hun kom også med et lettere genert grin, da han sagde at man også kunne tage tøjet af før. Hun rødmede også en smule da han kaldte hende smuk. Hun så op på ham og sagde, uskyldigt, "Der er bare ikke altid tid til at smide tøjet, før man forvandler sig." Hun smilede let. Hun havde egentlig intet imod at være nøgen foran andre, men hun var ikke vant til at folk kaldte hende smuk. "Det er faktisk derfor, jeg oftest går i kjole, de er nemme og hurtige, at hive over hoved.".
Dominick

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre okt 06, 2017 9:50 pm

Han nussede blidt hendes skulder, der hvor hans hånd var, mens de sad som de gjorde, han var glad for at hun var glad for at han ikke ville være bange for hendes hundeform. Han ville på ingen måde være bange for hende! så længe at hans vidste det var hende, så han skulle nok lige se hendes hundeform et par gange før han sådan ville være helt sikker på at kunne genkende hende, men det behøvede de ikke nu. Som de sad der i skoven, og det forsat regnede, men det nu kun var mild støvregn. smilede han og sagde " Jeg ville aldrig være bange for dig søde" sagde han med et smil.

At høre hendes ord, fik ham til at bryde ud i grin, han havde virkelig svært ved at stoppe, og holde igen så det ikke blev mega højt og underligt. Han så på hende og måtte tage sig til maven da det gjorde ondt i hans mavemuskler. " det kunne være total nedern at være en gubby" sagde han mens han forsøgte at holde sit grin tilbage, hvilket var seriøst svært for ham, det var ikke af hende han grinte, men af det havde han sagt og hun havde svaret tilbage. Han prøvede seriøst at få styr på sit grin, og han måtte trække vejret dybt flere gange, hvorfor det havde været så sjovt, det vidste han sku ikke, men sjovt var det. Lidt efter da det lykkes ham at få styr på sig selv igen og skruet ned for grinet og kunne snakke ordenligt, uden at grine sagde han," jeg håber inderligt ikke at det er en gubby du får som dit sidste dyr" Blikket lod han vandre udover skoven fra hvor de sad, han smilede og pegede mod et egern som kom løbende henover skovbunden, men kinderne fyldt med nødder og andre godt. " shit, så du brækker alle dine knogler? hvad så når du kommer tilbage til menneske? er de så stadigvæk brækket? undskyld søde, jeg forstår det ikke" sagde han stille og kiggede undskyldende på hende. at der ikke altid var tid til at smide tøjet, forstod han ikke? var det ikke noget hun selv valgte? altså at blive forvandlet? eller var det lige som en varulv, der blev det ved fuldmåne?. Han vidste ikke om han turde spørge ind til det. Dog så han hvordan hun rødmede når han kaldte hende smuk, men han var bare ærlig, der var ikke grund til andet. Han smilede usikkert, " jeg forstår det virkelig ikke, måske er jeg bare dum, men bestemmer du ikke selv hvornår du vil forvandle dig?" spurgte han usikkert, han rejste sig op, og gjorde tegn til at hun skulle gå med ham, han gik over til vandløbet der var tæt på dem, han satte sig på hug og kiggede ned i vandet. " kender du det, med at ønske? min mor lærte mig engang noget, tja det har ikke lige frem virket endnu, det er aldrig gået i opfyldelse, men måske dit ønske gør?" sagde han og smilede til hende. " at gå i kjole må man vist sige er det nemmeste" sagde han og lagde roligt fingerne ned i vandet, mærkede hvordan vandet løbet i mellem hans finger.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør okt 07, 2017 1:15 pm

Da Dominick brød ud i latter, kunne hun ikke slev lade være med at le. Hun så også hvor svært han havde det ved at holde sin latter tilbage. Hun kunne ikke lade være med at grine en smule af det også, men hun var helt enig i at det ville være pænt trist at få en gubby som sit sidste dyr.
"Yeah, det ville ikke være det fedeste dyr at få." sagde hun, da han var færdig med at grine.
"Altså jo, jeg bestemmer selv, hvornår jeg skifter til dyr, men nogle gange er der ikke tid til at smide tøjet. Som for et eksempel, for nogle år siden, havde jeg ikke tid til at smide mit tøj, for så ville min søster være blevet slået ihjel af en prærieulv. Jeg nåede kun lige at redde hende. Der var slet ikke tid til at tage mit tøj af. Og nej, de heler, som de forvandles til menneske knogler igen." Hun smilede til ham, hun håbede at han forstod, det hun havde prøvet at forklare. Hun kunne ikke rigtig forklare det på andre måder.
Da han nævnte det med ønsket, hoppede hun ned af det væltede træ de havde siddet op og gik hen imod Dominick, mens hun spurgte "Ja, jeg har ønsket mange ting i mit liv." Hun stillede sig et par skridt fra ham og så blot på at han lod vandet ramme hans fingre. "Hvad lærte hun dig om ønsker?"

//Sorry for det korte svar :/
Dominick

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør okt 07, 2017 9:38 pm

Han smilede til hende, og sendte hende faktisk et kærligt smil, han havde nydt at høre hende le, mens han selv havde været mere eller mindre helt flad af grin, ja det var sku fedt at være her! og især sammen med Fenella, som den smukke kvinde han var sammen med hed! " tænker lidt at det måske er en ommer hvis man får sådan et dyr" sagde han og så tænkende på hende, " er der egentligt et sted, man kan klage over sådan noget?" spurgte han lidt i sjov, han vidste det ikke, måske var der, måske ikke! Han hørte hendes ord, om det med at hun selv bestemte hvornår hun ville forvandle sig, men nu forstod han hvad hun mente med at der ikke altid var tid til at smide tøjet inden. " ohhhhhh, lever din søster stadigvæk? nåede du at redde hende?" spurgte han stille og helt roligt, han ville ikke lave sjov med dette, for han vidste jo ikke om, hendes søster var død, og død var ikke noget man lavede sjov med! I hverfald ikke i hans hoved! det var en ting der var helt sikkert. " men det er da altid noget at dine knogler heler igen" sagde han og blinkede til hende.

Som han sad der ved vandløbet og havde hånden nede i vandet og mærkede hvordan vandet løb i mellem hans finger, det var en dejlig følelse, det var en beroligende følelse, han så op på hende som hun var kommet over til ham. "prøv at sæt dig på knæ her" sagde han og pegede på en plads ved siden af sig, han valgte selv at sætte sig ordenligt ned på knæ. " min mor, fortalte mig engang, at hvis der er noget man inderligt ønsker sig, noget som er godt. Så kan man ønske det, det er Vor Herre, som bestemmer om det skal gå i opfyldelse, og tror ikke mine ønsker går i opfyldelse nogensinde, for jeg har ikke været den mest søde og hjælpsomme Engel, så måske er det en form for straf" sagde han og så på hende. Han smilede " prøv at holde din hånd sådan her" sagde han og viste hvordan hun skulle gøre, hun skulle holde hånden lodret ned i vandet og sprede fingerne lidt og lade vandet løbe imellem fingerne.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   

Sådan kan man også få nye venner - Dominick
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2