Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Ozzie

Andrew

Talion

Lucifer Darch

Charlie

Lilith

Chloe

Ari

Desire

Statistics
Der er i alt 225 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Bryce

Vores brugere har i alt skrevet 11033 indlæg in 885 subjects

Share | 

Sådan kan man også få nye venner - Dominick

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 15, 2017 4:19 pm

@Dominick

Tid: Omkring en 15.20
Sted: Gangene
Omgivelser: Et par elever, der enten står og snakker eller bevæger sig op og ned af gangene.
Vejr: Overskyet, men vindstille.
Påklædning: Outfit

Fenella priste sig lykkelig over at hendes time var overstået, hendes krop gjorde ondt efter at have trænet fægtning og bueskydning det meste af dagen. Hun var nu på vej tilbage til sit kollegieværelse, for at tage et varmt bad og få løsnet op i sine trætte muskler op. Læreren havde ikke just været blid ved dem i dag, ikke at hun havde så meget imod det, de lærte jo noget af det, og hun havde altid forestrukket at skulle arbejde for tingene, men hun skulle lige ind i rytmen.

Hun hankede lidt op i sin træningstaske, der hang hen over hendes højreskulder og tog sine hørertelefoner i og trykkede play på sin telefon, hun lyttede til nogle af de symfonier og sange hun havde om i musik, og lod sig fortabe sig i at huske hver en note, pause og udtrækning af toner.  

Hun nåede et stykke ned ad gangen og drejede rundt om hjørnet, hvor hun bragede ind i en anden person og tabte både taske og telefon på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 15, 2017 4:39 pm

lucky day! ikke mere eller mindre, han havde fået fri fra sine timer, det havde været en virkelig hård dag, han havde været træt og uoplagt, da han havde siddet oppe det meste af natten for at komme igennem en bunke af lektier, han havde valgt at gemme til lige inden de skulle afleveres fordi han ikke selv mente at de var så svære at komme igen, men han måtte tro om! det havde virkelig taget hele natten! han havde kun sovet 4-5 timer, så han var træt og brugt.

Han havde dog en hel del bøger og papirer og sådan i sin favn, mens han gik i din trætte egen lille verden rundt om et hjørner og BANG! så lande han på gulvet med sine bøger og papirer ud over det hele, det havde gjort ret ondt at lande på gulvet så han ømmede sig kort før han så op for at finde ud af hvem han skulle råbe af for at personen gik ind i ham. For Dominick havde ikke gået ind i nogen, han mente det altid var den anden. Men da han så det var en pige, blødte han op, han ville ikke stå og råbe af hende, for hun lignede en der var blevet lige så forskrækket som ham. Han satte sig om på knæ for at begynde at samle alle sine ting sammen. " det må du undskylde" sagde han med et lille smil og så på hendes mobil der lå på gulvet. Han tog ud efter den for at give hende den. " du tabte din mobil" sagde han og glemte et øjeblik sine egne ting.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 15, 2017 5:00 pm

Fenella så ned på drengen på gulvet med store øjne, og skyndte sig at sætte sig på hug og sagde hurtigt, næsten for hurtigt "Det må du virkelig undskylde, jeg var helt optaget af mine egne tanker og fik ikke lige set mig om hjørnet, før jeg drejede.". Hun så på ham og hans hånd der holdt hendes telefon, hun tog imod sin telefon, lagde den ned i sin lomme på hendes jakke og smilede til drengen med et "Mange tak." Og begyndte at hjælpe med at samle hans bøger og papirer sammen og prøvede så vidt muligt at ligge dem i orden.

Da det hele var samlet sammen, så hun op på drengen, hun havde set ham på gangen før, men hun vidste ikke hvem han var endnu, da hun stadig var ny på skolen og hun havde stadig kun snakket med tre, udover dem hun var makker med i timerne, og selv der blev der som oftest kun snakket om det der foregik i timerne. Hun rejste sig op og børstede sine knæ af med to hurtige børst på hvert knæ. Hun rakte hånden frem til drengen og sagde "Jeg er Fenella." . Hun havde altid lært at det var høfligst at præsentere sig, når man mødte nye personer.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 15, 2017 5:21 pm

Dominick så på hende, og smilede som hun begyndte at undskylde, han valgte dog at sige efterfølgende " nej det var mindst lige så meget min skyld, jeg kiggede mig heller ikke for" sagde han og så på hende, som han afleverede hendes mobil til hende. Som hun begyndte at hjælpe ham med at samle tingene sammen, var han ret glad for. Folk der gik forbi dem smilede og råbte " kys kys kys" og sådanne ting, nogen piftede endda. Dominick tog sig ikke af det, og håbede heller ikke pigen gjorde det.

Da de havde fået det hele samlet sammen og Dominick havde fået det op i sine arme igen smilede han og tog lidt klodset hendes hånd for ikke at tabe tingene igen. " Dominick, men du kan bare kalde mig Dom , hvis det er nemmere" sagde han og smilede til hende, hun virkede virkelig sød, og ville gerne snakke mere med hende, men hvordan kom han lige til det?. Han fik en ide og så på hende. " kunne du have lyst til at tage på cafe sammen?" spurgte han, han havde kun ment det på venne plan, men han blev alligevel lidt rød i hovedet. " bor du her på skolen?, hvis du gør, kunne vi følges over til værelserne?"spurgte han hende smilende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 15, 2017 7:02 pm

Fenella rullede blot øjnene af dem der piftede, men kunne ikke lade være med at grine af dem der råbte af dem. Hun ignorede dem dog efter lidt tid.

Hun smilede til ham, Dominick, det passede til ham, men Dom ville nok være hurtigere, så hun besluttede sig for at bruge det i stedet, som han havde foreslået. "Øh.. Kan vi godt finde ud af." Hun syntes han virkede flink, også at han ikke var blevet sur over at have fået væltet sine ting ud af armene, da de gik ind i hinanden. Hun smilede til ham, da han foreslog at de kunne følges til kollegiet og svarede "Ja, det gør jeg. Og hellere end gerne. Skal jeg bærer nogle af dine ting? Du har ret meget at bærer på." Hun samlede sin taske op fra gulvet og svingede den over skulderen igen, kørte en hånd igennem sit lange blonde hår og spurgte "Skal vi?" alt imens at hun lavede en gestus til at de kunne begynde at gå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 15, 2017 7:39 pm

Dominick prøvede virkelig ikke at høre på dem der kom med tilråb eller piftede, det var for langt ude, han kunne virkelig ikke se det sjove i det?

Han smilede som hun sagde at de kunne finde ud af det, altså at gå på cafe, det ville være mega hyggeligt, Dominick kunne godt lide at gå på Cafe, drikke kaffe eller andet varmt, især på denne tid og den næste tid, hvor kulden vil ramme dem mere og mere. Han elskede også bare at hygge på sit værelse og sådan med en veninde, med noget varmt at drikke og måske noget hjemmebagt, hans mor havde tæt bagte boller i fryseren sådan han kunne tage op. Hans mor bagte ofte om natten når hun skulle arbejde eller bare ikke kunne sove, så der havde altid været noget i fryseren. Nu boede han bare ikke længere hjemme og så var der jo ikke nybagt i fryseren.

Dominick ville gerne være den hårde og seje type, men han havde også den mere rolige side, hvor han elskede at hygge og slappe af. " Fedt. øhmm nej det okay" sagde han og så på hende, han var for meget mand til at ville lade hende bære hans ting. " lad os komme af sted" sagde han og smilede og lidt grinte. Hun virkede virkelig sød, det måtte han indrømme. " har du ellers nogen planer i aften?" spurgte han og så på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 15, 2017 8:24 pm

Fenella kunne godt lide idéen om at tage på café, hvis sandheden skulle frem, havde hun kun været på café to gange i sit liv, det er en af de sure ting ved at vokse op på landet. Den første tur på café var da hun var fem år gammel og hendes far kørte forbi for at få sig en kop kaffe. Den anden gang ville hun helst ikke tænke på, for det var med ham der havde knust hendes hjerte. Hun havde dog ikke lyst til at lade den spolere caféer eller varme drikke for hende. Hun smilede mildt hen for sig selv, ved tanken om at hun endelig var ved at komme sig 100% over ham.

Fenella smilede og begyndte at gå ned af gangen ved siden af Dominick, hun accepterede hans nej, hun havde ikke lyst til at presse sig på, og hun mindes hvordan hendes egen bror blev, hvis hun hjalp alligevel. Hun mærkede presset i brystet igen, det var savnet til hendes familie, men hun valgte at ignorer det. Og hun tænkte lidt over Dominicks spørgsmål, havde hun nogen planer den aften? "Nej, det lader til bare at blive en stille aften med min guitar og mine sange." Hun kiggede kort hen på Dominick og spurgte så "Hvad med dig? Har du nogen planer?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 15, 2017 9:05 pm

Han smilede, han kunne godt se på hende at hun tænkte, men han var ikke typen der ville tvinge hende til at tale om det hun tænkte på, hvis hun ikke ville, han var ikke ligeglad men han var ikke en som bare pressede på.

Mens de gik og snakkede om hvad de skulle lave den samme aften, smilede han til hende " det lyder da hyggeligt, giver du et nummer eller to?" spurgte han smilende og sødt til hende. Han skulle lave lektier, som altid, ja det var kedeligt, men han viste også at hans mor ville kvæle ham hvis han ikke passede sin skole, alt andet var hun ligeglad med men hvis han ikke passede skolen faldt der brænde ned.

" næ skal ikke rigtigt lave noget andet end lektier, det bare mega kedeligt, men sådan er det vel bare, medmindre du giver et nummer eller to, så kan jeg godt lade lektierne ligge til imorgen" sagde han og smilede til hende. Han var lige ved at tabe sine papirer og bøger igen da han ville åbne en mellemdør, men nåede hurtigt at gribe tingene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 15, 2017 9:14 pm

Fenella smilede og kunne ikke lade være med at komme med et lille fnis, da han spurgte om hun gav et nummer eller to. Hun så på ham, og da han var ved at tabe sine bøger og papirer, kunne hun ikke lade være med at skulle hjælpe alligevel og uden at spørge først, greb hun halvdelen af den stak han havde i armene og sagde "Lad mig bære dem." Det var ikke et spørgsmål, mere en konstatering, og der var ikke tvivl om at hun ikke havde nogen planer om at give ham dem tilbage, før de nåede kollegierne og skulle ind på hver deres fløj.

Hendes egne lektier bestod af at komponere og skrive to sange, hun havde intet imod det, hun var allerede i gang. Hun svarede ham så på det spørgsmål han havde stillet hende "Jeg spiller da gerne en sang eller to for dig, så kan du hjælpe mig med at sige om de mangler noget, eller om de slet ikke duer." Hun så på ham og smilede et håbefuldt smil. "Hvilke fag har du?" spurgte hun lidt efter, da de var kommet igennem mellemdørene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 15, 2017 10:14 pm

Han så på hende og havde slet ikke styr på noget af det han havde i sine arme, og derfor smilede han blot og nikkede til at hun tog noget af det. det var rart hans arme var begyndt at blive tunge og ømme. " Tak søde" sagde han og sendte hende et venligt smil. han forsatte med at gå ned af gangen.

Han lyste bare endnu mere op ,da hun sagde at hun gerne ville spille for ham og at han skulle hjælpe hende med noget af det. Han nikkede ivrigt, og nåede ikke at rykke sig før han gik ind i en del af en mellem dør som ikke åbnede sig, da de var låst, i den side hvor Dominick gik og derfor lyd der et højt brag. Han trådte lidt tilbage og så lidt forvirret. " den plejer ikke at være låst" sagde han og det var nu muligt at slippe taget om tingene med den ene hånd uden at tabe det hele han gned let sin pande.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 15, 2017 10:25 pm

Hun smilede bare stort til ham, og rankede op i sin taske, med sin højre hånd og pustede en hårtot væk fra ansigtet, hun fulgte blot med ham ned ad gangen.

Hendes smil forlod ikke hendes ansigtet mere end et par sekunder af gangen, dette var en af de meget få gange hvor hun ikke havde følt sig helt alene på skolen, hun var jo vant til at der var seks andre, næsten konstant, men de var langt væk nu og hun kunne næsten ikke vente med at se dem igen. Hun vidste dog at der ville gå lang tid inden det ville ske. Hun blevet hevet tilbage til virkeligheden, da hun hørte lyden af Dominick som gik ind i en af mellemdørene. "Er du okay Dom?" spurgte hun og så på ham, inden hun gik hen og prøvede at åbne den anden side, den var også låst. Hun sukkede "Ser ud til vi må finde en anden vej.". Hun rettede på hans papirer og bøger hun havde i sin favn og rettede endnu en gang i tasken, den var begyndt at gnave lidt i hendes skulder. Hun sagde ikke noget om det, men ubehaget viste sig kort på hendes ansigt og hun spurgte "Skal vi sætte os lidt inden vi begiver os videre? Mine ben er ved at slå mig ihjel efter fægtning tidligere."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør sep 16, 2017 5:45 pm

Dominick så på hende, efter at være kommet lidt tilbage efter sammenstødet med døren, han smilede og grinte lidt " ja det er jeg" sagde han og smilede til hende, det havde virkelig været pinligt for ham at gå ind i den skide dør! hans hjerne skældte ham ud og nærmest havde et kæmpe skænderi inden i ham. Det gjorde ham ufokuseret men prøvede at skjule det, det var virkelig pinligt og især overfor en pige. Sådan noget måtte bare ikke ske, hvis man var Dominick, det gjorde ham bare ikke til den typen han gerne ville være eller nok mere var.

Da den anden dør også var lukkede sukkede han tungt. det var den hurtigste vej over til kollegie værelserne, og han slæbte på en hel del ting, hvilket bare var skide typisk ham! Han så på hende og nikkede, og kiggede omkring sig, han havde jo ikke været her vildt længe, og kendte ikke alle veje rundt omkring til de forskellige ting, han farede indimellem vild. Men dette behøvede hun ikke at vide.
Da hun spurgte om de ikke skulle sætte sig lidt inden de begav sig videre , nikkede han, og gik hen til et bord og bænke sæt der stod på gangen, han lagde sine papirer og bøger på bordet og slog sig ned på bænken " puhaa det var dejligt at få lidt ro til armene, de helt syret til at bære på alt det lort der." sagde han og smilede til hende, okay hun havde fægtning som fag, det havde han godt set at han havde kunne vælge, men det var ikke lige ham, han synes det var en mærkelig sport. " Fedt du har fægtning, er du god til det?" spurgte han og så på hende med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør sep 16, 2017 5:58 pm

Fenella smilede blot til ham, da han fortalte at han var okay, hun undertrykte dog en fnisen, det var ikke hverdag man så nogen gå ind i en dør. Hun fulgte dog blot efter ham hen til bordet og bænken og lagde hans ting fra sig på bordet foran hende og hun satte sig ned overfor ham. Hun pustede hurtigt en hårtot væk fra ansigtet og strakte sine arme. "Ja, mine ben havde også brug for en pause." Hun smilede og betragtede ham lidt, han så egentlig meget sød ud og hun håbede på at hun havde fået sig en ny ven. Dem havde hun ikke mange af.

Da han spurgte ind til hendes fægtning, smilede hun et lille smil og svarede ham "Jeg okay til det, men sådan er det jo altid, når man lærer noget nyt. Jeg tror dog jeg har fundet rytmen i det." og hun tilføjede med en træt og lettere brokkende klang i stemmen "Det er dog også virkelig hårdt.". Hun lænede sig på sin ene hånd, med albuen i bordet og kiggede kort rundt på gangen, mens hun spekulerede over hvad vej de ellers kunne tage. Måske vejen forbi musiklokalet var nemmeste efter dette? Hun var stadig i gang med at lærer skolens gange at kende, men havde et ret godt indre kort, så hun huskede let nye veje, på trods af hun kun havde været der en enkelt gang. Hun rettede sit blik imod Dominick igen "Hvad med dig Dom, hvilke fag har du?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør sep 16, 2017 6:40 pm

Han så på hende og smilede som hun satte sig overfor ham, han synes hun var en sød pige, sådan virkelig ,og han ville virkelig gerne være hendes ven, og håbet det kunne blive til et godt og langt venskab, det kunne han godt bruge. " det må også være hårdt at have fægtning står man ikke meget op i den samme stiling?" spurgte han med et smil på læben. Han tog sin taske af skulderne og åbnede den var proppet og det var tydeligt at tingene bare var stoppet ned i den, uden at have orden eller passe på de papirer der var der. han hev to dåse colaer op, han havde tidligere havde købt i en sodavands automat der var på skolen. Han rakte den ene til hende og sagde " her du ligner en der godt kunne trænge til sådan en" sagde han inden han selv åbnede sin og tog en tår af den, de var heldigvis stadigvæk kolde.

han så sødt på hende og smilende sagde " det er rigtig al begyndelse er svær" sagde han og hørte godt hvad hun tilføjede og grinte stille, inden han tog endnu en tår og sagde " det er sådan noget sports ting, det er altid skide hårdt" sagde han og smilede til hende. " jeg er geografi sportsgrene og kampsport, kan du holde på en hemmelighed?" sagde han og stillede hurtigt spørgsmålet lige efter, han havde fortalt hvilke fag han havde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør sep 16, 2017 7:23 pm

Hun smilede og kom med et lille grin inden hun sagde "Jo, og man har en hjelm og dragt på, som forresten er virkelig varme at have på!" Hun tog gladeligt imod colaen, som han tilbød hende og åbnede, mens hun sagde "Mange tak." og tog en tår. Den var dejlig kold, lige det hun trængte til. Hun sad lidt og kom så i tanke om at hun måske selv havde noget i sin sportstaske, hun vendte sig og åbnede et af rummene i enden på den og fandt en pose med små pakker af kitkat og hev den op og sagde "Du tager bare, hvis du har lyst." Hun smilede stort til ham og tog selv en og åbnede den hurtigt og knækkede en af de lange stænger af og begav sig til at spise af den. Hun nød den med største velbehag, det samme gjaldt for sodavanden.

Hun nikkede bekræftende til det han sagde om at al begyndelse var nyt. Og da han fortalte om hvad for nogle fag han havde, sad hun og tyggede den sidste bid fra pinden og tænkte lidt over hvad han havde sagt. Geografi lød spændende, men det syntes hun også at sportsgrene og kampsport gjorde, men ikke på samme måde. Hun ville ønske hun havde haft tiden til at have om et fag som geografi, men hun havde tre aktive og musik, så hun havde mere end rigeligt at skulle se til. Hende opmærksomhed blev fanget, da han spurgte om hun kunne holde en hemmelighed og hun nikkede "Ja, det kan jeg."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør sep 16, 2017 9:54 pm

han så på hende og smilede ,han havde ingen ide om hvad fægtning gik ud på andet end at skulle prikke til hinanden med et lang jernpind. " det kunne jeg forstille mig, men helt seriøst, fortæl mig lige hvad det går ud på og hvad du ser i det, det ikke for at være et svin eller noget ,men kan man overhovedet bruge det til noget hvis man kommer ud i noget hvor man skal forsvare sig selv?" spurgte han spørgende og en anelse nervøst, han ville ikke virke som et svin der bare nedgjorde det, for det var ikke det der havde været meningen. Han tog en tår af sin Cola, han elskede kold cola, kunne han ikke få sin cola kold, skulle han ikke have en, han kunne ikke lide som varme. Han så hun hev posen med kitkat chokolade op, og han smilede stort " vildt, det er mine ynglings" sagde han og grinte lidt, han to en pillede papiret af og knækkede de to stænger fra hinanden inden han tog en bid af den ene.

Han så på hende og hanviste ikke om han kunne stole på hende,selvom hun havde sagt at hun kunne holde på en hemmelighed. Han lænede sig over bordet og sagt lavt " læreren i Geografi Alessio, er min far" sagde han og smilede og lænede sig tilbage. " han viste ikke han havde en søn, han skred fra min mor, før hun fik fortalt ham det. Og da min mor sagde han arbejdede på skolen her, meldte jeg mig ind og kom ind et år efter jeg søgte om at komme ind." sagde han og så på hende med et skævt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør sep 16, 2017 10:05 pm

Fenella kløede sig på halsen, inden hun svarede ham på hans spørgsmål "Altså.. Vi lærer en masse teknikker, som sikkert godt kunne bruges til at forsvare sig, hvis det virkelig gjaldt. Men tror mere det er en disciplin, end en teknik til at forsvare sig." Hun strakte sig igen, og mærkede hvordan hendes arme gjorde mindre ondt end før, alligevel glædede hun sig ikke til dagen efter, der ville det være endnu værre.

Hun kunne ikke lade være med at grine en smule, da han sagde at kitkat var hans ynglings. Hun kunne også godt lide kitkat, men det var ikke hendes ynglings, nej, hendes ynglings slik, eller sødsag, var cool mint oreos. Hun tog endnu en tår af sin cola og spiste den sidste stang fra sin kitkat.

Da Dominick lænede sig ind over bordet, lænede hun sig også en smule frem, for at hører hans hemmelighed bedre og hun gjorde store øjne, da han fortalte ham om Alessio. Det havde hun ikke troet, men så igen, det overraskede hende ikke at han havde et barn. Hun spurgte lavt "Ved han det så nu, at du er hans søn, eller?" Hun var nysgerrig, men ville ikke blande sig for meget. Hun tog endnu en tår af colaen og dimsede en smule med toppen af den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør sep 16, 2017 10:37 pm

Han så på hende som hun forklarede, han kunne godt se det smarte i det, men så alligevel ikke, han smilede og sagde " måske du en dag må vise mig det? " sagde han og smilede til hende, hun var sku en sød pige, det måtte han indrømme, hun var ikke en som bare flippede ud eller blev fornærmet over de ikke havde samme meninger og sådan noget. Han så hende kort i øjne og smilede " du har nogen smukke øjne" sagde han smilende og blev lidt usikker, så han skyndte sig at tage en bid af hans chokolade og lade som ingen ting.

Dominick var vild med Kitkat han kunne godt lide det koncept med kiks og chokolade ,det var bare det bedste og det var ikke til at diskutere med ham. Han så rundt på gangen, og skulle lige til at svare hende da en gik forbi dem og tog i døren den var stadigvæk låst, personen vendte rundt og gik igen, først da denne var helt væk så han på igen og sagde " ja, jeg var til min første time i Geografi, hvor klassen skulle have en test og tog imod den og lod som om jeg lavede den og på side to skrev jeg det til ham, og gik op og afleverede testen" sagde og havde svært ved at holde masken og måtte bryde ud i grin dog ikke vildt højt!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør sep 16, 2017 10:47 pm

Fenella så på ham, og nikkede "Sure, så længe du kan tåle at få tæv.". Hun smilede udfordrende til ham og rakte tunge. Hun kunne ikke lade være med at grine en smule også. Hun var ikke en person der blev fornærmet ofte og flippede ikke ud, med mindre der var en god grund, så som hvis nogen gjorde hendes venner noget. Hun smilede også blot stort til ham, da han komplimenterede hendes øjne og sagde "Mange tak.".

Hun fulgte personen med øjnene som gik forbi og lyttede så til Dominicks svar på hendes spørgsmål. Hun var næsten mundlam efter hun havde hørt det, og hun kunne se på ham at han holdt sig tilbage for ikke at grine, men at han fejlede og grinte, hun grinte selv en smule, mere over at han grinede og spurgte "Hvordan tog han det så?". Hun kunne forestille sig at det måtte have været et chok, men også at han måske havde svært ved at tro på det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør sep 16, 2017 11:04 pm

Han så på hende og smilede ” du kommer til at få tæv” sagde han blot drillende og rakte tunge tilbage til hende, han hyggede sig virkelig meget, det var der slet ingen tvivl om, tænkt at han havde mødt hende idag, og bare reddet hele dagen fra at være en af de sædvanelige kedelige dage. Han nikkede til hende og sagde ” min mor siger jeg ikke må lyve” sagde han drillende.

Han så på hende og trak på skulderne, ” det ved jeg ikke, for lige da jeg havde afleveret ringede klokken” sagde han og så på hende med et drillende smil. ” det skal nok blive sjovt” sagde han og prøvede virkelig at få styr på sig selv igen, det lykkes os lidt efter og han så sødt på hende. ” må jeg ikke have æren at invitere dig på cafe idag?, vi kan smutte op med tingene og tage afsted?” spurgte han smilende til hende.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør sep 16, 2017 11:15 pm

Fenella grinte højlydt, uden at det var for højt, selvom det fik et par stykker til at vende hovederne, da han lovede hende tæv. Hun tog en tår af colaen foran hende og hev ned i sin top på ryggen. Hun havde det sjovt og var glad for at have fået en ny ven, hun følte i hvert fald at hun godt kunne kalde ham for sin ven. Hun smilede til ham og sagde "Det tror jeg gerne."

Hun klukkede lavmeldt og sagde "Jamen, så håber jeg da at han tager det pænt.". Hun smilede til ham og da han spurgte om han måtte invitere hende på café, nikkede hun og sagde "Med glæde." Hun rejste sig op og hankede op i sin sportstaske og tænkte lidt "Jeg tror at den hurtigste vej til kollegierne, udover den der underligt nok er låst, er forbi musik lokalet." Hun kom posen med de restende kitkats ned i samme lomme på sin sportstaske, som hun havde hevet dem op af. Hun tog igen, den bunk af bøger og papirer op i favnen og holdt dem under den ene arm og tog colaen i den frie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Lør sep 16, 2017 11:45 pm

Han havde godt lagt mærke til at det var et par stykker der kiggede over mod dem, han sendte dem bare et smil og et lille grin, for at det ikke skulle virke at han reelt faktisk mente det, for det gjorde han på ingen måde! Han var allerede klar til at kalde Fenella for hans ven, hun var skide sød, og han havde aldrig rigtigt haft en ven, som han ikke havde”betalt” for at have, han havde tidligere brugt penge til at skaffe sig venner, og han viste jo godt det ikke var ægte venner, og han havde også opdaget det, for efter han var startet på skolen her, havde han INTET hørt fra dem han kalde venner, selvom han havde skrevet til dem eller ringet for den sags skyld, de havde svaret ja, men ikke som de plejede, de kom med mange undskylder og til sidste havde han bare droppet at forsøge at forsætte deres venskab, som faktisk ikke var ægte. ” Hvis du lære mig at fægte, kan jeg lære dig noget kampsport?” spurgte han ,og sendte hende et sødt og kærligt smil.
Dominick så på hende og nikkede ” ja nu må vi se sagde han og smilede til hende. Da hun sagde ja til at han måtte invitere hende på Cafe den selv samme dag, smilede han stort og sagde det vil blive en uforglemmelig dag ” sagde han og så på hende. Han tog selv taske på ryggen og rejste sig inden han tog bunken af bøger og papire. ” hmm bliver nødtil at gå på biblioteket imorgen, så jeg kan få afleveret nogen af alle de her bøger” sagde han med et grin, han lyttede til hende og nikkede ” du viser vej, jeg er stadigvæk ikke i stand til at kunne funde rundt her” sagde han og tog sin cola, tog den sidste tår og smed den i skraldespanden på vejen videre.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 12:11 am

Fenella tænkte lidt over hans forslag om at hun kunne lærer ham at fægte og han kunne lærer hende noget kampsport, hun nikkede lidt forsigtigt og sagde med et smil, der var mere sikkert "Jo, lyder som om det kunne være sjovt.". Hun nikkede, hun var enig i at det nok var en dag, som de ville kunne huske.
Hun så på ham og alle hans bøger, da han nævnte at han nok skulle smutte forbi biblioteket dagen efter, og nikkede "Det ville nok være en god idé.". Som de begav sig ned ad gangen, så hun hvor høj han egentlig var, han var lidt mere end et hoved højere end hende, med hendes kun 154 cm. Hun kunne ikke lade være med at klukke en smule over det. Hun viste vejen, som gik forbi musik lokalet og efter at have passeret igennem to sæt mellemdøre, var de endelig nået frem til kollegiet. Hun stoppede op foran indgangen og sagde med et stort smil "Så er vi her. Ses her om 10 minutter?". Hun så op på ham, mens hun ventede på et svar. Hun havde nær glemt at hun bar på nogle af hans bøger, og rakte dem hurtigt frem med et "Jeg havde nær glemt dem her." Hun smilede et lettere akavet smil til ham. Det kunne have været pinligt, hvis hun havde glemt at give ham hans bøger.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 12:37 am

Han sendte hende et blidt og kærligt smil, ” det vil være mig en ære at for lov at træne med dig” sagde han stille og så på hende mens de var begyndt at gå mod kollegiet. Han var helt glad indeni, han håbede at han kunne kalde hende veninde, sådan virkelig, uden at han skulle bestikke hende med penge for at lave ting med ham, han skulle også huske det fremover at han ikke skulle købe hende, selvom det nok ville blive svært, for det var jo det han var vant til, men det ville han ikke fortælle hende lige med det samme, han ville gerne kunne stole på hende og sådan noget først, ikke at han ikke gjorde det, han havde jo fortalt hende det med hans far, men han ville se om hun kunne holde tæt, han gik ud fra hun kunne og stolede på hende. ” jeg har ikke engang læst halvdelen af dem” sagde han grinende mens de gik.

Da de endelig nåede frem, havde Dominick allerede glemt hvordan de var kommet frem, da de ikke havde gået den vej han havde fået lært sig I hovedet. Han smilede til hende og nikkede ” 10 min sagde han inden han var på vej mod døren og hørte hendes stemme, han stoppede og grinte lidt det havde jeg fuldstændigt glemt “ sagde han og sendte hende et kærligt smil. Inden han skyndte sig ind og op på sit værelse, han smed tingene på sengen ,han kunne altid ordne det senere. Han smed hurtigt sine bukser og og trøje samt t shirt. Inden han hurtigt vaskede sin overkrop og fik en deo og parfume på en ren t shirt et par rene blå cowboys bukser og en hoodie og sin læderjakke, han så på klokken det havde taget mere end 10 min og han løb afsted, ned af gangen og ned af trapperne og udenfor, det var tydeligt at se at han havde løbet da han kom ud til hende, han så på hende og sagde ” sorry, jeg skyndte mig lige at tage noget ret tøj på” sagde han smilende og ville give hende et blidt kram.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 12:53 am

Fenella skyndte sig også op og stillede sin guitar op af enden af sin seng, hun smed resten af sine ting på sengen, hun greb dog lige sin telefon fra tasken og kom den i baglommen på hendes røde jeans, hvor den plejede at stå. Hun smed hurtigt jakken og sin top, hvorefter hun tog en ren hvis top på, med nogle små søde broderinger som hun selv havde syet i kanten, og slog sit hår ned og redte det hurtigt igennem, så det ikke lignede at hun havde været ude at træne det meste af dagen. Hun smed hurtigt sin læder jakke på igen og hoppede i nogle sko der havde lidt mere af en hæl, så hun ikke var så meget lavere end ham og skyndte sig ned igen, hun var overrasket over at hun var nået ned først, men ventede ikke længe, før at Dominick stod foran hende igen, i et helt nyt sæt tøj, hun grinte blidt og sagde "Det er helt i orden, jeg skulle selv lige skifte." Hun lænede sig op og krammede ham. Hun føltes sig ret lille i forhold til ham, ikke at hun havde noget imod det. Da hun trak sig tilbage kiggede hun op på ham og spurgte "Så.. Hvilken café havde du i tankerne?". Hun smilede nysgerrigt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 1:22 am

Dominick smilede og var glad for hun ikke var blevet bange eller ked af at han havde været forsinket, han slog ud med armen som tegn på at de skulle gå. Han viste ikke hvilken Cafe han ville tage hende med hen til, men det kunne de vel finde ud af på vejen , eller når de kom der hen. " det ved jeg faktisk ikke, jeg kender ikke rigtig den bedste eller væreste, jeg har været på en før, vi kunne tage der hen? den er ikke så stor men der er sjældent mange mennesker, og deres varme kakao er VIRKELIG god" sagde han og smilede til hende.

Efter en god gå tur, var de endelig kommet ned til byen, han kiggede inden han gik over vejen, " det er den cafe der ligger der" sagde han og pegede på en lille hyggelig cafe, han ventede og høre om hun ville med der ind eller om de skulle finde en anden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 1:30 am

Hun smilede stort til ham og nikkede forstående. Hun fulgte blot med ham og sagde "Ja.. Nu skal jeg så lige frem med en lille hemmelighed, jeg har kun været på café to gange i mit liv, så er ret nyt for mig." Hendes smil var genert og hun stak sine hænder i lommerne på sin læder jakke og nynnede lavt. Det var en af hendes egne sange. Hun kiggede lidt på naturen og vejen de fulgte ned til byen.

Da Dominick smuttede over vejen, fulgte hun hurtigt med og kiggede over på caféen. Den så virkelig hyggelig ud, og mindede hende næsten om hvordan det var hjemme ved hendes forældre. Den havde næsten den samme stemning, man kunne faktisk fornemme den ud på gaden og hun så op på ham med et stort smil og uden at sige mere, tog hun fat i hans ærme og hev ham med hen imod døren til caféen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 1:46 am

Dominick hørte hendes ord, det var ikke sjovt at høre, han kunne ikke helt forstå hvorfor hun kun havde været på café to gange, men han ville heller ikke bare tvinge hende til at fortælle hvorfor, han kunne godt fornemme at hun havde det lidt svært med det, eller var det bare ham? Han nåede ikke at sige eller gøre noget før han mærkede hun tog ham I ærmet og trak ham med sig. Han grinte lidt og rystede på hovedet. ” det var en ide jeg fik” sagde han som de stod uden for cafeen, han tog døren og åbnede den for hende ” dammerne først, hvad kunne du tænke dig? Jeg gir” sagde han og det var tydeligt at høre at det ikke var til diskussion. Han stillede sig I den ikke eksisterende kø og så smilende på Fenella. ” hvad kunne du tænke dig?” spurgte han og lagde en blid arm omkring hendes ryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 1:56 am

Hun smilede stort, og da han åbnede døren for hende sagde hun "Mange tak." Da de havde stillet sig i den meget korte kø, mærkede hun hans hånd på hendes ryg og svarede ham tænkende på hans spørgsmål "Hmm.. Og jeg tror jeg gerne vil prøve deres Caffe Mocha.". Det var noget de ikke havde haft på den café, som hun havde været på før, men hun havde set folk drikke dem i tv-serier og på instagram. Hun elskede idéen om at det var kaffe og kakao blandet sammen. Hun var dog ikke meget for at lade ham betale, hun ville gerne selv. Og hun lod det også vise på hendes ansigt, men hun fik pludselig en idé.

Hun så op på ham og spurgte "Hvad skal du have?" Hun spurgte fordi hun var nysgerrig, hun vidste at en drik sande meget om hvad for en type en person var.

Hun så lidt rundt i caféen, og mærkede pludselig en klemmen i brystkassen, det mindede hende om den sidste gang hun havde været på café med ham. Nej, hun nægtede at tænke på ham, og ignorerede den knugende følelse i hendes bryst og smilede op til Dominick.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 2:52 am

Dominick så på hende og smilede, " det lyder også lækkert, så får du sådan en, jeg køber en stor en til dig" sagde han og smilede til hende. Han ville gerne betale, for han var jo manden, det var det mest normale, for ham i hverfald, han havde ikke problemer med at betale, da han ikke manglede penge, og havde han ikke flere på kontoen ringede han blot til sin mor, men det skulle hun ikke vide.

Da hun spurgte hvad han ville have, kiggede han på menu kortet over varme drikke " hmm jeg tror jeg tager en stor varm kakao" sagde han og så på hende ,han kunne godt fornemme og se på hende at hun blev utilpas. " hey er du okay?" spurgte han og så på hende, han viste ikke hvad der var galt men glas så hun ikke ud. Da det blev Dominick tur til at bestille bestilte han en Caffe Mocha. og skulle lige se i menu kortet om hvilket styrke det skulle være og tilføjede " en stor varm kakao medium stærk" sagde han og så på pigen bag disken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 2:59 am

Hun så væk, da han spurgte om hun var okay og vidste ikke helt hvad hun skulle sige. Hun stod lidt og tænkte imens at han bestilte. Da han havde bestilt og servitricen bag desken var gået i gang med at forberede deres kaffe, så hun op på Dominick og trak hurtigt noget luft ned i lungerne, det var bestemt ikke nemt at sige og hun sagde det heller ikke særlig højt, så kun han kunne hører det "Tja.. Jeg er okay, jeg kom bare i tanke om den sidste gang jeg var café, det var ikke ligefrem den bedste oplevelse.." Hun så igen væk, hun var ked af at bringe stemningen ned, men hun havde heller ikke lyst til at lade som om hun var glad, det var ikke hende at gøre sådan. Hun sukkede, og der blev stillet to kopper foran dem på desken. Hun tog hurtigt den kop der stod ud for hende og kiggede rundt efter nogle tomme stole, i det ene hjørne, stod der et par lænestole, og hun så op på Dominick og spurgte med et nik i retningen af hjørnet "Skal vi sætte os derover?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 2:12 pm

Dominick så på hende ,han kunne virkelig ikke lide at hun blev ked af det, selvom det virkede til at hun prøvede at skjule det lidt ,men han kunne se det, det var noget han var god til, så var det at se hvordan folk havde det virkeligt, mange kunne sætte facader op, men han var faktisk ret god til at se igennem dem. ” Jeg lover jeg gør dette besøg uforglemmeligt” sagde han og smilede, han fjernede blidt en tothår der var faldet ned i ansigtet på hende, han tog den blidt tilbage bag hendes øre. Han tog sin kop og så på hende, hun måtte bestemme hvor hun ville side. Han smilede da hun spurgte og han fulgte med hende der over. Han satte sig i den ene stol og så på hende. ”Vil du fortælle lidt om dig selV?” spurgte han og roligt og blidt, han ville ikke tvinge hende til at sige noget om sig, det var helt frivilligt, men han ville gerne lære hende at kende sådan rigtigt, måske en dag få af vide hvad der skete sidst hun var på Cafe, han kunne være et svin på mange områder, men lige idag ville han bare gerne have en rigtig veninde.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 2:28 pm

Fenella så op på ham og smilede blidt, da han fjernede hende hårtot og lovede at han ville gøre besøget uforglemmelig. De fulgtes ad hen til lænestolene og hun satte sig i den der så blødest ud. Hun holdt om den varme kop og pustede let på den, så den hurtigere kunne blive i drikke temporatur. Hun så op på ham, da han bad hende om at fortælle lidt om sig selv. Hun sad lidt og tænkte, mens hun spidsede læberne, det var noget hun gjorde når hun tænkte sig om og hun begyndte at fortælle "Jeg vokset op på landet, i en familie bestående af 7, inklusiv mig selv. Jeg har sunget og spillet guitar lige så længe jeg kan huske, jeg har kun spillet klaver i lidt over 7 år nu." Hun pausede kort og tog en lille tår af hende kaffe. "Jeg bruger det meste af min tid udenfor, da det er der jeg virkelig føler jeg mig helt fri." Hun lænede sig tilbage i stolen og hev sine fødder op, så hun sad sammen krøllet i stolen, der var stadig plads i stolen, faktisk så meget at der kunne side to af hende i den, når hun sad på den måde. "Hvad med dig? Hvem er du som person?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 2:45 pm

Dominick så på hende, han sagde ingen ting, han ville ikke afbryde hende, det var dårlig stil, så han ville vente til hun var færdig, han synes det var spændende, at bo på landet, det havde han aldrig prøvet, men han var overbevist om at der var en anden form for ro, end hos dem der boede midt i byen ,som han altid havde gjort. Han viste dog heller ikke om han ville være god til at bo på landet ,der var så mange ting man skulle, passe dyr, og passer marker og sådan noget, det var i hvertfald sådan at han så på det at bo på landet, måske tog han fejl, han vidste det ikke, så han kunne kun forstille sig det. ” Woow, så har du en stor familie, du må virkelig god til det med musik, måske du kan lære mig lidt?” sagde han og smilede til hende, han overvejede at spørge hende og hans opfattelse af at bor på landet var rigtigt, men han var bange for at gøre sig selv pinlig. Han sad med sit krus i hånden og varmede sine finger. Inden han forsøgte at tage en tår, men den var virkelig varm! Han satte den på bordet, inden han kiggede på hende igen og sagde ”Nu spørger jeg dumt, og det virkelig pinligt, for jeg aner intet om det, når man bor på landet, bor man så ikke på en stor gård, men en masse dyr? Og har kæmpe marker til korn og sådan noget?” spurgte han grinende dog ikke over drevet grinende men bare sådan lidt.

Han smilede og kunne godt lide den måde hun satte sig på, hun var en lille men fin kvinde, Dominick var ikke så meget typen der gik efter højde, jo hvis de var højre end ham, det var han altså ikke særlig god til, men det var Fenella ikke, og det var han glad for. Da hun spurgte om hvem Dominick var så han rundt i cafeen inden han så tilbage på hende ” tja hvem er jeg,” sagde han og smilede inden han forsatte, ”Jeg kommer fra storbyen, har boet hos min mor hele mit liv, har aldrig rigtigt haft sådan regler og sådan noget som andre, det eneste min mor kræver af mig er jeg passer min skole, ellers bestemmer jeg sådan en del selv. Har aldrig rigtigt haft sådan noget som senge tider, som barn, min mor mente at jeg nok lærte det selv, for hvis jeg ikke kom op om morgen når jeg skulle så kastede hun vand i hovedet på mig.” sagde han og tænkte tilbage på det, og kunne ikke lade være med at grne lidt, han havde haft en virkelig mærkelig barndom, for han kunne gøre hvad der passede ham. ”Min mor tjener kassen, så har aldrig manglet noget, og var der noget jeg ville have, gav min mor mig bare pengene så kunne jeg selv købe det. Ved det lyder mærkeligt det jeg siger nu, men nogen gange kunne jeg tænke mig at havde haft en far, du ved at lave mande ting med, min mor har aldrig haft tid til rigtig at lave noget med mig, havde ofte barnepige, hvis min mor skulle rejse med sit arbejde” sagde han og så på hende ,han smilede usikkert, han viste ikke om han havde sagt for meget eller noget forkert, han håbede virkelig ikke at det ville skræmme hende væk. ” det lyder mærkeligt, men jeg savner en familie” sagde han og så på hende med et usikkert smil.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 3:08 pm

Fenella smilede og nikkede da han kommenterede på det med at hendes familie var stor, ja vist var den stor, men der var aldrig et kedeligt øjeblik. Og da han spurgte om hun måske kunne lærer ham at spille lidt, overvejede hun det kort og sagde "Jo, ville vi godt kunne finde ud af, jeg ved dog ikke hvor god jeg er til at lærer fra mig." Hun så hvordan han stillede sin kop på bordet ved siden af dem. Og da fangede hans blik, da han kiggede op på hende igen og spurgte ind til det med at bo på landet. Hun kunne ikke lade være med komme med et kort grin og sagde "Sådan er det ikke altid, vi havde ingen af delene, men min far arbejdede for en som havde geder, får og kvæg. Jeg hjalp nogle gange med at hyrde dem, det en del sjovere fra hundens perspektiv end hyrdens, kan jeg godt fortælle dig." Hun grinede lidt og tog endnu en tår af sin varme drik, den var meget varm, men ikke varm nok til at den gjorde ondt, men så igen, hun var vant til at spise og drikke varme ting.

Hun kiggede på ham, mens han fortalte om sit liv, hun kunne ikke lade være med at blive en smule trist, da han fortalte om at han havde været alene det meste af sit liv, hun kunne slet ikke forestille sig det. Og da han sagde at han savnede en familie, nikkede hun anerkendende, det kunne hun godt forstå. Hun sad lidt og slugte det han havde sagt og sagde så "Kan jeg godt forstå du gør og det er ikke spor mærkeligt, at du savner en familie. Jeg savner selv min egen familie, mine små søskende, såvel som mine forældre. Utroligt nok, så savner jeg larmen, skænderierne, de mærkelige idéer som kun søskende får samme." Hun smilede lettere trist, men så så over på Dominick igen og spurgte med lettere indtrængende øjne "Hvilke mandeting, er det du gerne ville lave med din far da du var mindre?". Hun var nysgerrig, fordi at hun altid selv havde lavet de mere aktive ting med sin far, så som at slå græsset, ordne ting der var i stykker i huset, han havde også lært hende at kører bil. Måske hun kunne lave nogle af de samme ting med ham? Så han i det mindste fik prøvet det?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 4:09 pm

Dominick så på hende og kunne ikke helt lade være med at grine lidt over det ” jeg er heller ikke særlig sikker på jeg kan lære det, jeg har ikke en tone livet, jeg synger så falsk at det lige før glas og sådan springer når jeg begynder at synge, så jeg er ret overbevist om at det også vil gøre det hvis jeg begyndte at spille guitar eller klaver” sagde han smilende, det var måske lidt overdrevet, men overdrivelse fremmer forståelsen, og så var det bare sjovt!. Som Fenella fortalte at det ikke altid var sådan, smilede han og hørte hvad hun fortalte. ” fedt, hvordan hyrder man? Har ladrig hørt det ord før tror jeg” sagde han og så på hende ,han følte sig virkelig dum, og det var tydeligt at høre på ham han var fra stor byen, hvor man ikke talte om sådanne ting.
Han så på hende og kunne godt se at hun blev en smule trist, det havde ikke været hensigten at hun skulle blive trist, han viste bare ikke lige hvordan han skulle redde den. ” kunne godt tænke mig nogen søskende, men tja min mor er for gammel nu så tvivler på det kommer til at ske, hvordan er det egentligt at have søskendE?” sagde han og smilede til hende ,han tog igen sit krus, pustede lidt ned i den stille og roligt, inden han tog en tår, den var ikke lige så varm mere, og var mere i drikke temperatur nu. ” der var altid stille hjemme hos mig, min mor skulle arbejde og have ro, så måtte ikke høre højt musik eller spille playstation med høj lyd.” sagde han og smilede usikkert, han havde heller aldrig rigtig haft en skænderi med sin mor, fordi han jo fik lov at gøre det han ville uden at hun sagde noget til dette. ” sådan noget som at kigge på biler, rodde i motorere, du ved sådan nogen mande ting! sagde han og smilede ,han var ikke helt sikker på hvad det egentligt var han gerne ville, for han prøvede ikke at tænke på det..

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 4:22 pm

Hun grinte lavt og sagde "Vi starter bare ud med noget nemt på klaveret. Det ser ud til du har hænderne til det." Hun skævede ned på hans hænder og så tilbage til hans ansigt. Hun strøg noget af sit hår om bag det ene ører, med den ene hånd og hold koppen med den anden, hun havde ladet den hvile på dit venstre knæ og begyndte at forklare hvad det ville sige at hyrde dyr "Altså det er sådan man transportere dyr fra græs areal til græs areal, eller til deres fold. Der oftest en hyrde, og en eller to hunde. Hundende løber rundt om flokken og gør, så dyrene går i den rigtige retning, mens hyrden går bagved og viser vejen.".
Hun smilede over til ham da han spurgte ind til hvordan det var at have søskende, tristheden hun havde følt, var blot forårsaget af hendes savn til sin familie. "Tjaaa.. Det er trættende, frustrerende og man er aldrig i fred, især ikke hvis man er den ældste. Men det er også dejligt, for man føler sig aldrig alene og man ved man altid har nogen som ville gøre alt for en uanset hvad.". Hun tog en tår af sin kop og nød den søde smag af kaffe og chokolade. Hun nikkede, da han fortalte om stilheden derhjemme, ja den havde hun lært at kende efter hun var startet på skolen. Det var bestemt ikke en rar følelse. Hun sad lidt og sagde så "Ja, stilheden er en kælling, for at sige det mildt." Hun kom med et lille sødt grin og tilføjede "Altså jeg ved lidt om biler, så hvis du har lyst, kan jeg sagtens lærer dig en ting eller to?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 4:47 pm

Han var vild med hende grin, det var så dejligt positivt og roligt, han så hun kiggede på hans hænder og snakkede om at de skulle starte ud med noget nemt på klaveret, han grinte lidt og satte koppen fra sig på bordet, inden han strakte sine arme og ud så hun kunne se nærmere på hans hænder. ” tror du virkelig de her er gode til at spile klaver på?” spurgte han lidt drillende og sende hende et drilsk smil. Han kunne godt lide her og snakke med hende, det var virkelig hyggeligt. Os bare det at der ikke var en pinlig tavshed som der ofte var når han havde været sammen med dem han havde kaldt venner. Da Fenella begyndte at snakke om hvad det ville sige at Hyrde, han lyttede til hende og smilede. ” okay, så hvis jeg forstår rigtigt, er det hundene der styre hvordan dyrerne går? Og manden ham der hyrde manden, som bare gå bagefter? Eller forstår jeg slet ikk noget af det” sagde han og synes det var virkelig pinligt sådan helt vildt meget at han ikke engang vidste hvad det var.

Dominick så på hende og lyttede til hende, hendes stemme den var bare så dejlig rolig, han hørte hende fortælle hvordan det var at have søskende, han kunne mærke at det gjorde lidt ondt. Men han skubbede hurtig følelsen væk, han var en mand! Han skulle ikke vise den form for følelser, i hverfald ikke endnu! Han ville ikke have at hun så ham som svag og sådanne ting. ” det må alligevel være dejligt, at der er liv i hjemmet. ” sagde han og så på hende. ” min mor kan godt lide at bage, og der var altid friske boller i brødkurven eller fryseren til at tage op og pølsehorn, men vi gjorde det aldrig sammen, ikke engang som barn, min mor bruger det til at stresse af, hvis hun er meget stresset, eller hvis hun bare vil have en pause fra arbejdet. Men måtte aldrig være med, måtte kigge på men skulle være stille” sagde han og trak på skulderne. ” det var altid dejligt at komme hjem fra skole til duften af frisk bagte boller, som var taget op af fryseren af mine barne pige, eller hvad man kalder det. Og så kakao mælk og sidde og snakke med hende om skolen, ” sagde han og sendte hende et stort smil, han huskede det tydeligt og det var et dejligt minde. det har du så meget ret i! Stilheden er en stor dræber sagde han og kom selv med et lille sødt grin. Han tog sit krus op og holde om det, inden han tog en tår, det smagte altså virkelig godt! Og så var den ikke lavet på pulver kakao , det gjorde det bare endnu bedre! Slet ingen tvivl om det!. ” Seriøst, mener du det? Det kunne være mega fedt! Jeg vil vildt gerne lære at køre bil” sagde han og grinte lidt, det var fedt at møde en pige som Fenella, hun kunne mange ting, det var vildt, hun kunne langt flere ting end ham. ” du mega cool” sagde han og sendte hende et kærligt smil.

Dominick kiggede kort over mod vinduet der var i nærheden af dem, han kunne se vinduet var vådt og det var begyndt at regne, han tog sin mobil op af lommen, og gik en på en vejr app. Han sukkede lidt og sagde ”det kan godt være vi blive ret våde når vi skal tilbage på skolen” sagde han og så på hende med et stort smil, han viste hende mobilen og at de lovede regnvejr og ret meget endda resten af dagen. Det gjorde ikke noget for Dominikc han synes der var noget roligt og afslappede ved regnvejr. Himlen blev langsomt mere og mere mørk, det var tydeligt. Et stort brag lyd, torden ! det var hyggeligt, med sådan noget vejr, ikke altid lige hyggeligt at gå ud i, men han elskede det! ” håber ikke du er bange for torden, ellers skal jeg nok passe på dig” sagde Han og smilede til hende. Han var ikke selv bange for det, så han kunne sagens passe på hende , hvis hun var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 5:07 pm

Fenella lænede sig frem og tog hans ene hånd og hev blindt ud i hans tommel og lille finger, for at se hvor langt de kunne komme, da de nåede det de skulle så hun smilende op på ham og sagde "Det ikke noget jeg tror, det noget jeg ved." Hun slap hans fingre igen og lænede sig igen tilbage i stolen og kom med et lille grin, da han spurgte ind til det hele "Du har det næsten korrekt, hyrden går ikke bare bagved, han styrer hvor hundene skal hen ad. Men hans opgave er også at se om der er fare på færde, da der kan være diverse rovdyr. Dem jager hundende så også væk, hvis det er nødvendigt.". Hun smilede stort til ham og tog endnu en tår af sin kop, hun havde omtrændt halvdelen tilbage.

Fenella smilede, men fornæmmede lidt at han blev trist, hun valgte dog ikke at sige noget, da hun ikke ville presse på. Hun nikkede ivrigt, da han sagde at det måtte være dejligt at der altid var liv i hjemme og hun tilføjede "Ja, det er det virkelig også. En af mine mål er at få en stor familie en dag." Hun puttede sig længere ned mellem puderne der var i hendes stol og tog endnu en tår af hendes næsten kolde kaffe nu, den smagte stadig godt, selvom den kun var lunken nu. Hun slikkede et par dråber af sin overlæbe og lyttede opmærksomt, da Dominick fortalte om hans mors bagning og at der altid var friskt bagværk hjemme ved ham. Hendes smil blev kun større, da han fortalte om at det var dejligt at komme hjem til friskbagt brød. Fenella nikkede sig enig med ham, hun elskede selv, når hendes mor havde bagt, men hun duede ikke til det selv, uanset hvor godt hun fulgte opskriften, blev det aldrig som det skulle være og endte ofte med at blive uspiseligt.
Hun smilede stort, da han lyste op over at hun gerne ville lærer ham at kører bil og alt det hørte med. Hun grinte også da han sagde hun var cool og sagde "Sådan er det, når man er fra landet." Og hun rakte tunge af ham.

Da han kiggede over imod vinduet, fulgte hun hans blik med øjnene og så at det regnede. Hun priste sig lykkelig for at være i en by, end ude på landet. Her der havde de i det mindste lynafledere, det havde man ikke på landet, så man havde bedst af at blive indendøre indtil regnen var stilnet af.
Hun så over på ham, da han viste hende hans telefon og sagde "Jeg har intet imod at blive lidt våd.. Selvom jeg ville ønske jeg ikke havde taget en hvis top på nu.." Hun så hurtigt ned på sin top og op på ham igen. Hun havde absolut intet imod regnen, som oftest, var hun ude i sin hunde form når det regnene, hun havde hurtigt fundet ud af at hun ikke blev forkølet af at rende rundt som en hund, end hvis hun var menneske. Og da tordenen rumlede, kunne hun ikke hjælpe det smil der brød frem på hendes ansigt og hun så spændt over på Dominick og sagde "Tordenen er jeg skam ikke bage for. Men vi skal være heldige at vi er i en by og ikke ude på landet." Hun smilede til ham og tog den sidste tår af sin kop, inden hun lænede sig frem og stillede den på bordet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 6:31 pm

Han så på hende som han pillede ved hans fingre, han fattede ikke lige hvad hun havde gang i men, det virkede ret meget som om at hun viste hvad hun kiggede efter og lavede, da hun slap hans hænder trak han dem til sig, han havde ikke forstået noget som helst, hvordan kunne hun se det på hans hænder? Ja det var et godt spørgsmål. Han valgte dog ike at spørge ind til det og svarede ” det må man sige du gør, men så må jeg jo prøve” sagde han og smilede til hende, det var alligevel lidt sjovt. Han lænede sig tilbage i stolen og nyd bare at slappe af og have det hyggeligt. Han kiggede ned i sin kop, der var stadigvæk noget tilbage, han tog en tår af den og smagen var stadigvæk lige så god, selvom den ikke lige var vildt varm mere.. Okai, på den måde, nu tror jeg at jeg har fanget pointen” sagde han og grinte lidt af sig selv, han var ikke helt sikker, men det behøvede hun ikke at vide.

Dominick så på hende, han havde også tænkt på at skulle have børn, og han havde besluttet sig at hans børn ikke skulle have samme liv som han havde haft som barn. Han ønskede det ikke for nogen overhovedet! ” jeg vil også gerne have en stor familie! Mit håb er at jeg kan give min børn en bedre barndom end jeg havde ” sagde han og så på hende med et smil. Som han sad og tænkte på sin mor, når der var friskbagt brød, kunne han dufte det i sin næse, det var bare noget af det bedste! Han kunne selv bage, og han kunne godt lide at gøre det. ” du skulle smage det en dag, det smager virkelig godt, det er bare de bedste boller, jeg kan lave dem til dig en dag, jeg ved hvordan de skal laves” sagde han og smilede til hende, det var noget han vildt gerne ville gøre, så hun kunne smage dem. Han grinte lidt og havde nær fået kakao galt i halsen, da han hørte hende sige at det var sådan når man var fra landet. ”så ville jeg ønske jeg boede på landet!” sagde han og grinte lidt. Han smilede stort og rystede på hovedet af hende da hun rakte tunge. Han sendte hende et blink med det ene øje og derefter rakte tunge tilbage.

Bare det at kigge ud af vinduet endnu engang, og se at regnen tog til, gav ham gåsehud, han havde heller ikke noget i mod at blive våd, han blev bare så kold af det, han var lidt af en frossen pind. Han tog lidt mere om sit krus, selvom der ikke var meget varme i den tilbage. ” Du låner mit trøje når vi går, den er dejlig at have på” sagde han og smilede ,han synes ikke hun skulle rende i en hvid top hvor alle og enhver kunne se hendes bh fordi hendes top var våd. Han tømte sit krus og satte det på bordet. torden er ikke det væreste det er mere lynen, de kan være virkelig farlige” sagde han og så på hende. Han viste godt at der var lynafleder på husene inde i byen, ellers ville det ikke være trygt at bo i højhuse, tænkte han for sig selv. hvorfor, er det da farligere på landet?” spurgte han og smilede til hende. Han så på hende og sagde ” har du lyst til at gå en tur i regnen, eller vil du gerne tilbage til skolen?” spurgte han smilende og så på hende. Der var ikke noget bedre end at gå i regnen og nyde det, det var så dejligt afslappende! Selvom man blev skide våd af det! Men man kunne altid tage et varmt bad og tørt tøj på når man kom hjem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 6:55 pm

Fenella så smilende på Dominick, da han trak sin hånd til sig og nikkede "Yup! Det gør jeg nemlig. Altså du har det man kalder klaver fingre, altså lange fingre som kan ramme tangenterne rigtigt.". Hun lænede hoved tilbage, op ad ryglænet på lænestolen og lukkede øjnene. Hun hyggede sig utrolig godt i Dominicks selskab. Hun åbnede igen øjnene og så på Dominick, da han endelig forstod hvad det ville syge at hyrde. Hun grinte lavmeldt og uden rigtig at ligge mærke til det, begyndte hendes ene hånd at spille på siden af hendes ben, som om hun sad ved et klaver.

Fenella smilede stort, han virkede som om han virkelig mente det med at han ville have en stor familie og at han ikke ville have at de skulle have samme barndom som ham selv. Da han tilbød at bage for hende en dag, smilede hun et stort smil til ham og sagde "Meget gerne, jeg ville gerne tilbyde at hjælpe dig, men jeg er desværre en stor ulykke i et køkken." Hun grinte lidt og kiggede ud i lokalet. Der var ikke mange mennesker, for første gang lagde hun mærke til hvor hyggelig belysningen virkelig var. Hun grinte, måske en smule for højt, da han sagde at han gerne ville bo på landet og satte sig lidt mere til rette. Da han blinkede til hende og rakte tunge, himlede hun drillende med øjnene med et smil på læben der matchede.

Hun så på ham, da han sagde at hun kunne få hans trøje og rystede på hoved "Nej, behold du den bare på, du skal ikke blive syg, hvis det bliver virkelig slemt, kan jeg bare forvandle mig." Hun så bestemt på ham, det var klart at det ikke var op til diskussion. Hun havde trods alt sin læder jakke også, som hun kunne hive om sig og lukke, hvis lynlåsen på den gad at virke. Hun havde intet imod at folk kunne se hendes bh under toppen, hun var trods alt vant til at være nøgen i nærheden af folk når hun forvandlede sig, men hun valgte ikke at sige noget. Hun så hen på ham da han spurgte hvorfor at det var farligt at være udenfor, når det lynede og tordnede. "Der er ikke nogen lynafledere. Man er ikke engang i sikkerhed i sin bil, da træerne kan vælte ned over dig." Hun så på ham med et seriøst blik og smilede så til ham. "Vi kan sagtens gå en tur, men mon ikke sælger paraplyer i en af de små butikker nede af gaden?" Hun så håbeful ud og bed sig undrende i læben, men hun sænkede sine ben ned fra stolen igen og gjorde sig klar til at rejste sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 9:39 pm

Dominick smilede til hende og nikkede Jeg lære en masse nye ting idag” sagde han grinende og drillende, han hyggede sig virkelig, sådan virkelig som i virkelig! Han havde aldrig haft det så hyggeligt med dem han havde kaldt venner. Det var måske fordi der ikke var pengene i mellem dem som sådan, altså at Dominick ike betalte Fenella for at være sammen med ham, men at hun faktisk gjorde det fordi hun havde lyst til det!

Hun var sjov! Virkelig, Dominicks grin var ægte! Det var der ingen tvivl om og han slappede af og bare var i det, var til stede i nuet, tænkte ikke over hans næste træk, eller skulle finde på et beløb at gi for at få dem med sig eller sådan noget. Dog kom han til at grine lidt for højt over hendes ” jeg er en stor ulykke i et køkken” der var flere på cafeen som kiggede over mod dem, Dominick blev helt rød i hovedet. ” okay det var pinligt” sagde han og grinte stille og prøvede at gemme sig ved at glide længere ned i stolen. ” Jeg tvivler på det er så stor en ulykke, men vi må jo prøve, så må jeg se” sagde han og smilede til hende. ” du skal jo lære at bruge og være i et køkken på et eller andet tidspunkt, når du ikke går her mere” sagde han stille og smilede til hende. Hendes himlen med øjnene var sjovt, det så virkelig mærkeligt ud når hun gjorde det og han svarede drillende ” pas på dine øjne ikke sætter sig fast” sagde han og grinte. Han havde hørt fra hans mor at hvis man himlede med øjne for meget, ville ens øjne sætte sig fast, han viste ikke om det var sandt, men han havde heller ikke i sinde at forsøge at teste det!.

Han så hende blik og stemme at det var ret tydeligt at hun ikke ville diskutere dette ” men hvad nu hvis jeg gerne vil have du skal have den på!” sagde han og prøvede at lyde bestemt og ikke lidt ”nervøs” for om hun ville blive sur på ham. Han rejste sig da han tænkte at de kunne gå nu, efter Fenella havde tømt sit krus, han smilede og tog sin læderjakke af for at tage sin trøje af for at give hende den. ” jamen hvorfor er der ikke det på husene? Det kan man vel bare installere?” spurgte han dumt og kløede sig i nakken og synes selv han lignede en idiot. ” paraplyer det lyder som en god ide, til dig, en mand kan ikke gå med paraply” sagde han og så drilsk på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Søn sep 17, 2017 9:56 pm

Fenella grinte højt, da han var kommet til at grine lidt for højt og fandt det pinligt at folk kiggede, hun var ret ligeglad med at de kiggede, og hendes latter to kun til da han sank længere ned i stolen. Hun fik næsten tårer i øjnene af latter og hun prøvede at stoppe, ved at holde sig for munden og lytte til hvad han sagde om at hun nok ikke var så stor en ulykke i et køkken som hun havde sagt og at hun jo skulle lærer det, hvortil hun svarede med et par fnis "Nej, tro mig, jeg er elendig, så jeg må finde mig en at bo med, der kan lave mad!". Hun smilede til ham.
Og som svar på hans advarsel om at hendes øjne kunne sidde fast, smilede hun blot og sagde "Nej de kan ej, det er bare noget forældre siger til deres børn med attitude." Hun tørrede sit let under det ene øje, det føltes en smule vådt efter al hendes grinen.

Hun rejste sig smilende op og så på ham og sagde "Husene er ikke høje nok til at overgå træerne, og så er det ikke alle der har råd til at få dem installeret.".
Hun trådte et skridt hen imod ham for at komme forbi ham, men stoppede op lige foran ham og med hænderne i siden, sagde hun "Hvem skal lige have sin vilje her, lille søde mig eller dig?" Hun så på ham med et udfordrende blik og tilføjede drillende, da hun gik forbi ham på vej imod døren ud til gå gaden "Jeg får ret. Jeg tager til gengæld gerne din trøje på kold, tør aften. Og du kan sagtens gå med en paraply, det er altså ikke underligt.". Hun vendte sig om imod ham og rakte drillende tunge ad ham, inden hun tog fat i døren og fik den åbnet.
Da de stod ude på gaden, fik hun med det samme øje på en butik med en spand af paraplyer i vinduet og hun hev sin læder jakke tættere om sig og sagde "Kom, de sælger paraplyer der ovre." Hun pegede, imod butikken og satte i løb imod den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Man sep 18, 2017 6:07 pm

Dominick som var kravlet helt ned i stolen så halvdelen af hans krop hang ud over lænestolens sæde, det virkede ret mærkeligt, men han var ligeglad, han skulle bare ikke kunnes ses. Dog kom han op igen lidt efter, det var alligevel lidt sjovt at han ikke helt kunne lade være med at grine over det. Han forsøgte ihærdigt at svare hende mellem sine grin, men den fik fri snor, han havde virkelig svært ved at stoppe med at grine at han til sidst måtte tage sig til maven, da det gjorde ondt i mavemusklerne. Han fik dog styr på sit grin og hev lidt efter vejret.” du kan seriøst ikke være så elendig, jeg kan lære dig nogen ting” sagde han og smilede til hende, mens han prøvede at få ordnelig styr på sin vejrtrækning. At hun så sagde at ens øjne ikke kunne sætte sig fast og forældre blot brugte det til at deres børn som havde attitude. Han rystede på hovedet ” jeg er ret sikker på det godt kan lade sig gøre! sagde han og blinkede til hende.

Han kendte ikke rigtig til det med ike at have råd til ting, han havde jo fået alt han ville, og manglede han penge fik han af sin mor, han havde aldrig haft et job, og selv skulle tjene sine penge. Men han viste jo godt at det nok skulle komme, han kunne jo ikke leve af hans mors penge hele livet, hans mor havde også før opfordrede ham til at få et job, men da han var godt til at argumentere for hvorfor han ikke skulle, havde hans mor ikke sagt det igen eftefølgende. ” sådan en kan da ikke være så dyr? Altså jeg ved det ikke” sagde han og så på hende med et usikkert smil. Han så på hende som hun stoppede op lige foran ham, han smilede og skyndte sig at kysse hende på panden, og sagde ” okay okay, du får ret, jeg kan ikke diskutere med en pige” sagde han drillende og huskede godt hvad der havde sket ham og sådanne ting når han undervurerede og diskuterede med piger. Det havde han helt ærligt ikke særlig meget lyst til på noget tidspunkt! ”du helt væk” sagde han drillende og gik efter hende ud, vinden var virkelig kold! Og regnen våd! Han så på hende som hun sagde at der var en butik der solgte paraplyer, han nikkede og gik der hen. Han smilede og tog to paraplyer og gik ind for at betale. ” Men nu når vi køber dem her, så kræver jeg du gå en tur med mig , jeg skal vise dig et sted” sagde han og smilede til sødt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Man sep 18, 2017 6:42 pm

Fenella havde nyt hans latter, den var så fuld af glæde at hun ikke selv kunne lade være med at smile. "Jo, det er virkelig slemt, jeg prøvede en gang at bage en kage og jeg fulgte opskriften til punkt og prikke, hverken et gram over eller under og den så skam rigtig god ud, men den smagte forfærdeligt.." Hun smilede halv akavet, med et glimt at generthed, hun ved ikke hvorfor hun fortalte ham om det, for hun syntes egentlig at det var ret pinligt.

Hun så også på ham og sagde "De er ret dyre, og som sagt så ville de skulle installeres ret højt oppe, og det ville bare ikke gå, men det er jo ikke så slemt at blive indenfor når det regner, der er mange hyggelige ting at lave indenfor." Hun smilede til Dominick.
Da han havde kysset hende i panden, så hun overrasket op på ham og tog sig til panden. Det havde overrasket hende. Men hun fik hurtigt et drilsk blik og prikkede ham i siden, hvis han var kilden, hvilket hun virkelig håbede, så ville det helt klart påvirke ham.

Hun fulgte blik i hælene på ham ind i butikken og sagde med et stort smil "Det en aftale.". Hun kiggede lidt rundt, hun havde ikke været inde i butikken før og var kun vant til de små butikker i den by hun plejede at kører til, som ikke var særlig stor og derfor ikke havde så mange forskellige varer.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Ons sep 20, 2017 5:02 pm

Dominick så på hende med hævede øjebryn og overraskelse. ” okay, jeg tænker ikke det er dig der skal lave mad til os to på et tidspunkt, det skal jeg nok gøre” sagde han drillende, hun var virkelig sød, at hun ikke engang kunne bage en kage, det var vildt, men han smilede og lagde sin hånd på hende skulder ” jeg skal nok sørge for du lære det” sagde han og smilende inden han drillende sagde ” jeg skal nok starte i det små, som at skralde en kartoffel” sagde han og sendte hende et drilsk smil, hun var virkelig sød!
Han så på hende og nikkede, ja okay, det ville ikke være muligt at få installerede hvis man ikke havde pengene til det. Men han havde bare lidt svært ved at forstå hvorfor de ikke havde pengene til det, men det var nok fordi han var vant til slet ikke at mangle penge eller mangle noget for den sags skyld. ” hmm oki, så må du vise mig ting man kan lave” sagde han drillende. Han nåede ikke at reagere før hun havde prikket ham i siden, han satte i et hop og et halv kvalt skrig, det var tydeligt at det havde kildet, han grinte og sagde ” heey hvad skulle det til for” mens han sendte hende et kærligt smil

Som hun var med på aftalen betalte han for de to paraplyer og så på hende som hun kiggede rundt ” hvis det behager frøkenen at komme videre så kan vi gå” sagde han drillende og gik over mod døren for at komme ud. Han rakte den ene paraply til hende.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Ons sep 20, 2017 5:21 pm

Fenella nikkede, da Dominick sagde at han nok skulle lære hende at stå i et køkken, hun tilføjede også "Jamen held og lykke med det. Min mor banlyste mig fra køkkenet efter at det for femte gang var gået i vasken.". Hun rakte tunge af ham og grinte så en smule.
Da han hoppede og nærmest skreg, efter at hun havde kildet ham i siden, grinte hun blot triumferende og undlod at svare ham. Hun var lige ved at kilde ham igen, for hans reaktion var egentlig ret sød. Men hun lod være, hun ville vente til det øjeblik hvor han mindst ventede det.

Hun smilede op til ham, gestikulerende i retningen af døren og sagde "Du viser bare vej.". Da han rakte hende den ene paraply, tog hun den og fulgte efter ham udenfor. Hun slog den op og så snart hun var kommet udenfor, hendes første tanke var at hun skulle passe på ikke at prikke et af Dominicks øjne ud, men i samme øjeblik kom hun til at ramme hans skulder med den ene af de små spidser der sad rundt i kanten. "Undskyld! Det var ikke meningen!" skyndte hun sig at undskylde og vippede Paraplyen op, så hun kunne se op på ham med et undskyldende smil og øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Tors sep 21, 2017 9:16 pm

Han rystede på hovedet, selvom hun blev ved med at sige at hun var en ulykke i et køkken og alle de ting, ville han ikke tro på at hun aldrig villle lære det! Det ville komme før eller siden det var han over bevist om, man han gad ikke diskutere det mere med hende, han skulle nok få ret en dag............ håbede han.....” oki du får ret” sagde han og smilede til hende, han hadede inderligt at blive kildet! Og var virkelig glad for at hun ikke gjorde det igen, selvom han nok godt kunne forvente at han ville blive kildet ,hun lignede en som havde svært ved at holde sine finger fra ham, lige på det punkt.

Dominick smilede som de kom ud, han var ikke meget for at gå med paraply, det var ret umandigt mente han, men han ville alligevel ikke diskutere med Fen ,han skulle ikke risikere noget, ikke at han troede hun ville gøre noget men man vidste ALDRIG med kvinder, det var hans erfaring!. Han havde stået lidt i sine egne tanker da noget ramte ham , det gav et kæmpe sæt i ham og da hun så talte, blev han endnu mere forskrækket! Hvis det ikke havde været en overdrivelse, havde han hoppet mindst 2 meter op i vejret at ren forskrækkelse. ” du er en farlig kvinde!” sagde han drillende og grinende. ” det ender med du tager livet af mig ved at kilde mig eller gøre mig forskrækket” sagde han og sende hende et blidt og kærligt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 22, 2017 10:55 am

Fenella smilede undskyldende til Dominick og grinte lidt "Det må du virkelig undskylde, jeg er stadig ikke vant til at gå med paraply, som sagt så blev jeg mest indenfor, med mindre det kun var en let regn, så var jeg ude at løbe i det." Hun smilede stort til ham og sørgede for ikke at ramme ham med paraplyen igen. "Hvad er det for et sted du gerne vil vise mig?" spurgte hun nysgerrigt, hun var ikke god til overraskelser, hun var alt for nysgerrig på det punkt.

Regnen fik hende til at tænke på livet derhjemme, hvordan hun havde nydt at løbe rundt på deres store græs areal i sin hunde form, i regnen og hvordan hun havde erfaret at man ikke kunne flyve i det, da hendes fjer blev for tunge af regnen. Hun fik pludselig en lyst til at forvandle sig, men hold det for sig selv, det ville ikke være klogt og hun ville selv finde det lidt pudsigt hvis nogen pludselig klædte sig af foran hende. Hun rystede derfor lysten af sig og så lidt rundt på deres omgivelser.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   Fre sep 22, 2017 3:02 pm

Dominick grinte og rystede på hovedet, hun var ikke vant til at gå med paraply? Hvorfor fanden ville hun så have de skulle?, han rystede dog svagt på hovedet af det og sagde ” du ikke vant til at gå med paraply og så vil du alligevel have mig til at købe nogen? Jeg hader at bruge paraply” han grinte af det og rystede atter på hovedet . ” du er virkelig tosset, men på den søde måde, du ved sød tosset, hmmm oki er det egentligt noget man sige?” sagde han og forsatte med at gå. Han kunne godt fornemme at hun var en som var virkelig nysgerrig , men han havde ikke i sinde at fortælle hende det, det var et sted han havde fundet, lidt uden for byen. Han stoppede dog ved et bus stopsted, så de ikke skulle gå hele vejen, der gik heller ikke længe før bussen kom kørende. ”vi skal lige køre lidt, det hurtigere” sagde han og steg på bussen og betalte for dem begge. ” det går lidt hurtigere hvis vi kørei bussen der hen,” sagde han og smilende til hende, han havde endnu ikke fortalt hende hvad de skulle ,hun skulle overraskes, håbede han da, for han elskede det sted! Og ikke mindst var det en smuk udsigt.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Sådan kan man også få nye venner - Dominick   

Sådan kan man også få nye venner - Dominick
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next