Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» And now let's see if you good enough ~ Drystan
Today at 12:37 am by Drystan

» You again! - Niklaus/Drystan (XXX)
Tors maj 18, 2017 10:33 pm by Niklaus

» Hello little miss - Rosallina (xxx)
Ons maj 17, 2017 10:38 pm by Rosallina

» Nyt bekendskab! - Dylan
Tirs maj 16, 2017 6:37 pm by Milla

» I'm so glad too be back... or... not really.. - Lillianna
Ons maj 03, 2017 12:23 pm by Lilianna

» My new roome - Caleb R. XXX.
Man apr 24, 2017 11:19 pm by Mark Malkovi

» Show me the world~ - Emnesøgning.
Fre mar 31, 2017 7:54 pm by Jennyfer

» Anybody Here!?
Ons feb 15, 2017 10:13 pm by Dylan

» Redhawk - reklame
Man nov 28, 2016 7:49 am by Joy

Top posting users this month
Drystan

Niklaus

Will

Rosallina

Lilianna

Milla

Statistics
Der er i alt 122 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Nathand

Vores brugere har i alt skrevet 5741 indlæg in 345 subjects

Share | 

don't question me //Karma//-XXX- 18+

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Thea

Fag : Drama, Yoga/Pilates og Dans.
Antal indlæg : 19

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Ons sep 30, 2015 2:33 am

Karma rynkede let på næsen, da han bad hende sluge det. Men hun gjorde det alligevel, og det pressede kvalmen lidt med sig ned. Ind til det så gik om for hende, hun nu havde en del af ham i sig, og det fik blot kvalmen frem igen. Karma satte sig anderledes på sengen, så hun sad mere bekvemt. "Jeg er ikke kreativ. Ikke nær så kreativ som dig." Hun så sig omkring, for at hentyde til hytten og hans aktiviteter i den. Det krævede både et sygt og kreativt hoved at finde på alt det, men i denne sammenhæng, var kreativitet ikke en god ting. Slet ikke en fordel for Karma, i hvert fald.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Adrian

Humør : pay attention class
Fag : biologi, kemi
Antal indlæg : 28

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Ons sep 30, 2015 9:15 pm

Adrian så på hende med et lille smil "smiger for dig ingen vejene" men han havde en ide, hun var ved at blive nedbrudt men han havde ikke taget det der betød mest endnu. Han smilede til hende med et smil der kunne få selv den største ild sjæl til at krympe sig i frygt "Jeg har en ide" han smilede til hende og rejste sig fra stolen og gik hen til hende. Hans fingre lagde sig om hendes ansigt "ganske simpelt entlig, du sætter dig op på alle fire og jeg knepper dig hårdt, så kan du måske få lov til at bruge dine ben igen" han så på hende roligt igen og gav slip på hendes ansigt "har du forstået din ordre slave" hans øjne var fokuseret på hendes krop og han kunne mærke sin sult blive større.
Vis brugerens profil
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tors okt 01, 2015 3:40 pm

Karma havde ikke forsøgt at smigre ham, for hun havde ikke ment det som en kompliment, men det fortalte hun ham naturligvis ikke. Hun var ikke langt fra at knække, hun havde trods alt ikke en masse år, hvor man kan lære sig selv at kende og blive stærkere. Hun havde 30 i alt, hvilket ikke var specielt meget, i forhold til flere hundrede eller tusinde i nogle tilfælde. Da han sagde han havde en idé, blev frygten igen vækket i hende. Hver gang han intet sagde, var hun rolig et øjeblik. Disse øjeblikke var gyldne, men også korte. Det var fint at få hende til alt muligt, men hun nægtede at lade ham voldtage hende. Han havde allerede misbrugt hende, skulle han absolut misbruge hende seksuelt også. ”Jeg gør det ikke.” Hvis han skulle gøre det, måtte han tvinge hende. For hun ville på ingen måde, gå med til at lade ham gøre det.
Vis brugerens profil
Adrian

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tors okt 01, 2015 7:11 pm

hendes modstand fik et smil til at glide frem på hans læber "så du siger at du nægter mig" han grinte en dyb truende latter "du har selv valgt" han startede med at finde den lille kontakt der virkede til hendes elektriske halsbånd og trykkede på kontakten og sendte en let strøm af elektrisitet gennem hende i 5 sekunder. Han brugte tiden på at fast låse hendes arme bag hendes ryg og vende hende rundt så hendes underliv var peget mod Adrian. hans øjne var smalle og på ingen tid havde han sit fulde lem ude igen "lad mig vise dig hvem der er herren her slave" han ventede på at hendes halsbånd stoppede før han pressede sig helt ind i hende brutalt og uden nogen form for advarsel.
Vis brugerens profil
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Lør okt 03, 2015 3:11 pm

Karma fulgte hans bevægelser, og da en let elektricitet bevægede sig igennem, blev hun først forskrækket med et lille gisp, og spændte så i alle sine muskler, i håb om det ville hjælpe med at holde det ud. De få sekunder virkede længe, og da det endelig stoppede, slappede hun i hendes krop igen. Lige ind til han fik vendt hende, så han nemt kunne gøre hvad han havde lyst til. Hun vidste godt hvad han ville gøre, og hun frygtede ham for hende. Hun gispede kort, da han uden videre pressede sig ind i hende. Hun kæmpede for at holde sine tårer tilbage. Han havde ødelagt hende, men hun havde på fornemmelsen, det også var det han gik efter. Hun begyndte at tvivle på, om hun nogensinde kunne komme sig over oplevelsen.
Vis brugerens profil
Adrian

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Lør okt 03, 2015 8:53 pm

han smilede triumferende mens han så ned på den kære fe der nu var knækket. Han så på hende med et fast blik som han begyndte at bevæge sig "forstår du nu din situation" han blottede sine tænder som han lænede sig længere ind over hende og var få centimeter fra hendes hals "du vil gøre hvad jeg siger, eller også gør jeg dig til min lille personlige fuckdoll og blod pose" han smilede til hende triumferende og prikkede hul i hendes hud, ikke for at gå efter at drikke, bare for at sætte dominans over hende.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   

don't question me //Karma//-XXX- 18+
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2