Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Ozzie

Andrew

Talion

Lucifer Darch

Charlie

Lilith

Chloe

Ari

Desire

Statistics
Der er i alt 225 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Bryce

Vores brugere har i alt skrevet 11033 indlæg in 885 subjects

Share | 

Lets see how this friendship thing works

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Azrael

Humør : It's happy hour somewhere my dear
Fag : Drama, Dans, Historie og Yoga
Antal indlæg : 231

IndlægEmne: Lets see how this friendship thing works   Tors sep 14, 2017 10:56 pm

Tid
Kl. 17:00
Sted
Musiklokale/gangen lige udefor
Omgivelser
Mere stille end forventer
Påklædning
Outfit

Efter en lang om udmattene dag var det eneste Azrael ville gøre var at lukke sig inde på sit værelse væk fra alle om glemme alt om jaaa, der var bare for mange ting der kørte rundt i hans hoved og blev nød til at slappe af. Da han ikke kunne gå ind i danse lokalet da døren var låst gik han over mod musiklokalet det var næsten altid åbent.

Han gik med et raskt tempo over mod døren mens han sang With a four speed on the floor, they'll be waiting at the door.You know that ain't no shit, we'll be getting lots of tit. In Greased Lightning. Han smilede mens han sang og dansede sig selv over til døren som heldig hvis var åben *somethings never change*. Han gik ind ad døren og gik over mod højtaleren og satte sin Ipod i *hmmm elvis or more grease… sooo many things to choose from…hmmm*.

Han skulle bare lave noget som ikke var skole eller ligge i sin seng og tænke på dem, han havde brug for noget som kunne distrahere ham længe nok til at han ikke ville lade sig selv synke ned i et mørkt hul som han var i til dagligt.

*oh god when did i get so damn depressing! No wonder I cant get a date! Im old and depressing what has become of me…. I even look old and ugly! * han sukkede og satte den næste sang på hmmm how about 'Rock around the clock' I det sekundt den gammle 1950’er sang begyndte at spille glemte han helt sine bekymringer og dansede som om det var hans sidste dag han var så upslugt af musikken at han helt glemte at lukke døren.

(håber det en okay start <3)
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Fre sep 15, 2017 2:43 pm

Fenella sukkede, da hun så ud ad vinduet på gangen, det regnede og blæste, dette holdt hende fra at kunne sidde udenfor som hun allerhelst ville, når hun skulle spille og skrive musik. Hun rystede let på hoved og rettede på stroppen på hendes guitar. Hun var på vej imod musiklokalet, da hun havde brug for en pause fra sit værelse på kollegiet.

Hun var iklædt en blå skjortekjole med et brunt læder bælte med sorte leggins og brune støvler, hun hev lidt ned på sin kjole foran og satte tempoet ned ad gangen op.

Da hun nærmede sig musiklokalet kunne hun hører musik derinde fra. Hun stoppede op foran døren og kiggede på den dansende mand. Hun lagde mærke til hans bevægelser var elegante, som om han ikke havde lavet andet hele sit liv. Hun smilede et lille smil, dansen var så smuk og hun ville ikke forstyrre ham, men da sangen sluttede, kunne hun ikke lade være med at klappe og sagde "Det var virkelig smukt.".

//Det fantastisk <3 btw hendes outfit er her Outfit //
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Fre sep 15, 2017 7:56 pm

Azrael vente sig hurtigt om, da han hørte lyden af klap, hans ansigt var helt rød *piss troede jeg lukkede døren*. Han viste ikke helt, hvordan han skulle reagere til det hun sagde * ”det var virkelig smukt”*.

Hun syntes hans dans var smuk… det var lang tid siden han havde fået et kompliment… faktisk var det lang tid siden han havde haft nogen at tale til…. Hans øjne kørte over hende og gav hende et hurtigt elevatorer blik. Det første han så var hvor ung hun var, ikke bare hendes udsende, men hendes øjne de var så unge og uden bekymring, han var næsten jaloux over, hvor heldig hun var.

*Det var også en gang mig inden alt gik gjaldt… hvad jeg ville give for at være sådan igen*

Han gav hende et genert smil tak jeg så dig slt ikke komme ind mit navn er Azrael hvad er dit han nået ikke sige mere før den næste sang startede ”Jailhouse rock”,han fik et mere selvsikkert smil efter det og låse øjne med hende vil du danse?
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Fre sep 15, 2017 8:34 pm

Fenella trådte tættere på, og hun kunne ikke lade være med at smile let over at hans kinder blev røde.

Hun var i færd med at tage sin guitar af og stille den op ad væggen, da han præsenterede sig og hun vendte sig helt imod ham igen og sagde over musikken "Hej Azrael. Jeg er Fenella.". Da han spurgte om hun ville danse, fik hun et usikkert udtryk og tøvede lidt inden hun svarede "Jeg.. Jeg ikke særlig god til at danse." Hun mærkede hendes kinder blive varme, hun var ikke glad for at danse, hun var mere komfortabel med at spille musik og synge, mens andre dansede.

Men hun trådte alligevel hen imod ham, først med usikre skridt og så med mere selvsikre skridt. "Men jeg gør gerne et forsøg, så længe du lover ikke at grine af mig." Hun rettede let på sit bælte og rystede en tot hår væk fra sine øjne. Hvad var hun dog i færd med at rode sig ud i?
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Fre sep 15, 2017 11:08 pm

Hans smil blev støre da hun svaret ham igen "Hej Azrael. Jeg er Fenella.". ”Fenella ” flot navn han kunne ikke stoppe med at kigge på hende hun var så ung han havde aldrig mødt en lige så ung som hende.
"Jeg.. Jeg ikke særlig god til at danse." Hans så hendes kinder langsomt blive varme og røde, måske var hun ikke typen der dansede, men da han så hende træde hen imod ham, først med usikre skridt og så med mere selvsikre skridt. Lyste hans ansigt op "Men jeg gør gerne et forsøg, så længe du lover ikke at grine af mig." han kigge ned på hende og nikkede.
Han så hende rettede let på sit bælte og rystede en tot hår væk fra sine øjne, han tog langsomt hendes hånd i sin og den and på hendes skulderblad og lage hendes hånd på hans over arm. Og begyndt smilede hun var ret så sød hans tanker fløj et øjeblik over på hans engel, men stoppede sig selv.
Bare rolig griner aldrig af folk, det en jive så der er kun fire trin smillede han og blinkede til hende og da omkvedet til "jailhouse rock" startede begeyndte han at dreje hende rundt og hoppe rund i lokalet med hende på armen. Da sangen var slut var han godt forpustede te eller kaffe? spurgte han da han virkelig godt kunne bruge noget at drikke
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Fre sep 15, 2017 11:39 pm

Hun smilede, da han viste hende hvordan hendes hænder skulle være og da han begyndte at dreje hende rundt og hoppe rundt med hende, gjorde hun alt hvad hun kunne for at følge med, hun lod også en latter undslippe sine læber, det var faktisk ret sjovt syntes hun. Det havde hun ikke oplevet før, når det kom til at danse. Da de stoppede, stod hun forpustet og hev efter vejret, hendes latter havde bestemt ikke hjulpet på at holde pusten. Hun bukkede let sammen, før hun rettede sig op og med et smil svarede "Te lyder ret godt lige nu." Hun smilede til ham og strøg nogle hårtotter væk fra sin pande. Han var ret galant, efter hendes mening. Og så havde han virkelig ikke grinet af hende, på trods af hendes tydelige fejl og klodsede fødder. Hun rystede let tanken af sig og gik hen til en af stolene der stod i lokalet, fra undervisnings timerne. Hun hev lidt ned i sin kjole og rettede sit bælte, så det sad behageligt. Hun viftede sig lidt i ansigtet med den ene hånd, mens hun stadig havde et stort grin på sine læber.
Hun lænede sig tilbage i stolen og så på Azrael, han var ret interessant at se på, han bevægede sig på en helt bestemt måde, men han virkede også som om han havde en del der tyngede ham ned. Som om at han havde alt for mange erfaringer. Hun bed sig lidt læben. Hun kunne ikke lade være med at tænke på hvor hårdt det måtte være, hun havde selv kun et par enkelte erfaringer, deriblandt et knust hjerte, og det vejede tungt, så hun kunne slet ikke forestille sig hvordan flere måtte føles.
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Lør sep 16, 2017 7:50 pm

Han smilede til hende og gik over til sin taske og kom tilbage til der hvor hun sad med en termokande og hans tegneblok.

pyyyhaa god du ville have te for jeg har ikke noget kaffe med. og jeg ved ikke helt hvor kaffe maskinen er grinede han let til hende og helte to kopper og lage sit hoved mod væggen og drak sin te langsomt mens hans tanker tog ham langt væk...eller faktisk bare hen til kunst lokalet....

Han smilede og drak sin te færdig før hans øjne landede på Fenella, han tog sime blyanter frem og begyndte at tegne hende håber det okay smilede han men du har bare sådan et smukt ansigt og de smukkeste øjne jeg længe har set sagde han og strejfede noget hår bag hendes øre... han opdaget hvor intimt det var og trak den tilbage og tegnede videre.

undskyld... ehm jeg ummm....jah mumlede han efter så mange år alene og uden....nogen eller noget er der....jah noget utroligt smuk ved et uskyldig ansigt som dit...jeg ville ønske mine øjne stadig var så håbe fulde og glimtene som dine

Mens han tegnede og talte kunne han ikke med at klø sine håndled og kraveben…han havde så mange ar og mærker på sine hud….de fleste af dem var hans egen skyld…hans stoppede med at tegne et øjeblik for at hive sine ærmer ned over hans håndled hun måtte ikke se… han smilede til hende så hvad fik dig til at komme her?, han håbede hun ikke lage mærke til hvordan han skiftede emne, han hadet at tale om sig selv sjovt nok.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Lør sep 16, 2017 8:18 pm

Fenella grinede lidt, da han forklarede at han ikke havde noget kaffe med, men alligevel havde tilbudt hende noget, men tog gladeligt imod sin kop med te og sagde høfligt "Tak.". Hun tog en tår og nød teen.

Hun var endnu ikke færdig med sin te, da han begyndte at tegne hende og hun mærkede varmen brede sig over hendes kinder,  hun var aldrig blevet tegnet før, men smilede blot og sagde "Tegn du bare løs.".

Da han rakte frem og strøg hendes hår tilbage bag hendes øre, kiggede hun blot på ham med en smil, og da han begyndte at mumle og næsten falde over ordene, kunne hun ikke lade være med at le blidt og sagde "Skal du da ikke undskylde for, og mange tak, det ikke noget jeg får at vide ofte." Hun smilede stort til ham og da han hev sine ærmer ned, kiggede hun kort, men bed ikke mærke til arrene. Hun besvarede blot hans spørgsmål, med et blik hen på sin guitar "Jeg kom for at øve mig på en af mine sange, til min næste musik time, jeg ville ikke forstyrre min roomie. Jeg gætter på du kom for at danse?"
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Lør sep 16, 2017 11:22 pm

for at danse jah...men også for at komme væk fra alle folkene og øømmm min lære sagde han og rødmede, han burde ikke tale om ham, men kunne ikke stoppe sig selv, dumme univers dumme smukke Gabriel!

han grinede svagt og kiggede på hende og begyndte at tegne videre han kunne ikke stoppe med at kigge på hendes ansigt og dets form, hvordan kunne hun ikke havde hørt før hvor smuk og unik hendes ansigt og øjne var? han kunne kigge ind i dem helle dagender var sådan en ro i dem.

du burde se dig selv i mine øjne, der er du noget helt for dig selv Fenella sagde han og viste hende billedet

Azrael kiggede ned på sin tegning og over på pigen han tegenede hvis du gerne vil spille så spil, jeg vil gerne høre det han kiggede ned og tegnede videre det her var hans måde at slappe af på, det her var hvem han var, en kunstner og det havde tage ham 4000 år at regne det ud. Og det var først da han møde et mennesker som ikke var lige så mange han havde mødt for at få ham til at falde helt til ro og han kunne ikke beskrive følelsen der kom af den type ro

tak sagde han og kiggede inde i hendes roelige øjne igen
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Lør sep 16, 2017 11:33 pm

Hun smilede, hun kendte alt til det med at have brug for at komme lidt væk fra mennesker. Hun klukkede lavmeldt og strøg en tot hår væk fra hendes pande og så lidt rundt i rummet. Hun kunne heller ikke lade være med at smile, da han sagde at hun var noget helt for sig selv. Og hun kunne ikke holde et "Wow! Den er.. Den er fantastisk!" Hun fik helt lys i øjnene og hun kunne ikke stoppe med at smile.

Da han sagde hun bare kunne spille, rejste hun sig op og gik over og samlede sin guitar op. Hun satte sig til rette på en stol og sagde "Jamen, så vil jeg da prøve at spille min nyeste sang for dig. Den hedder Hypnotizing.". Hun begyndte at spille og kort efter begyndte at spille sangen. Hun havde et blidt smil på læben hele sangen igennem og da hun var færdig, så hun over på Azrael med håbefulde øjne "Hvad syntes du?" Hun bed sig nervøst i læben, mens hun ventede på svar.
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Søn sep 17, 2017 12:35 am

Hans øjne lukkede i og han lod musikken tage over, det var en meget stille og rolig sang og hendes guitar spil var fanatisk. Da hun var færdig åbnede han sine øjne og kiggede på hende du er virkelig talentfuld og det noget af en gave du bær der Fenella, du må aldrig stoppe for ikke mange kan tale gennem musik på samme måde som du gjord lige der .

Han begyndte at tegne videre og ligge mere skygge og farver på sit billede, han mærkede sin mave rumle og han grinede, han havde ikke spist siden i morges så måske ville det være en god ide og finde noget at spise, men han ville ikke gå fra det her sted, det her sikre sted, hvor han ikke behøvede at lades som om alt var okay, hvor han bare kunne være hvem han var.....og han havde endelig fået en ven... håbede han og han ville heller ikke gå fra hende endnu, pludselig fik han en ide har du løst til at tage ind til byen og finde noget at spise?
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Søn sep 17, 2017 12:42 am

Fenella smilede, da Azrael komplimenterede hendes sang "Mange tak, jeg har spillet lige så længe jeg kan huske. Og sunget endnu længere. Det er min bedste måde at få mine følelse udtrykt på." Hun smilede lidt og så ned på sin guitar, mens hun spillede en tilfældig melodi.

Efter lidt tid lod hun dog sit blik glide hen på Azrael igen og kunne ikke undgå at hører hans mave rumle, hun kom med et lille fnis og da han foreslog at de kunne tage til byen og få noget at spise, begyndte hun selv at kunne mærke hvordan sulten begyndte at trænge sig på. Hun nikkede hurtigt og rejste sig op og sagde "Jeg skal bare lige forbi mit værelse og ligge min guitar, og så kan vi tage afsted." Hun smilede stort til han og svingede sin guitar om så den var på hendes ryg, så hun havde lettere ved at gå.
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Søn sep 17, 2017 10:28 am

han nikkede og rejste sig op langsomt, han havde haft en hård nat og det kunne han godt mærke,han var helt udkørt og ville bare gerne ligge eller side i en blød sofa og spise pizza med Fenella okay hvad siger du til vi mødes udeforan skolen og tager ind til byen og finder et sted at spise....helst et sted med pizza og sofaer sagde han og blinkede til hende.

*udeforan skole*

Azrael stod ude ved hovedeindgangen til skole og vippede på sine tær, *håber snart hun kommer for jeg er ved at blive godt sulten*, han mave rumlede højlyt og han blev lidt rød i hovedet af den høje lyd.  I have often dreamed of a far off place. Where a hero's welcome would be waiting for me bare det var sandt og han kunne finde sådan et sted, men han hørte ikke til nogen steder lige som hercules.
Where the crowds would cheer, when they see my face. And a voice keeps saying this is where I'm meant to be

Han elskede hercules den og mulan var hans absolut yndlings film, og han elskede hvordan at i begge film helten fandt sit hjem og familie.... noget han ikke havde haft i mange år....men måske ville det her sted og Fenella hjælpe på det. Han kiggede sig omkrig en til gang da hans mave begyndte at lave lyde igen måske skulle jeg havde spurgt hende hvad hendes nummer var....note til selv, spørg folk du godt kan lide hvad deres nummer er.....så længe de ikke er englen
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Søn sep 17, 2017 11:09 am

Fenella smilede og sagde "Giv mig 15 minutter!" Uden at sige særlig meget mere, satte hun i højt gågang imod døren ud til gangen og drejede derefter til højre. Hun satte i en lunten form for løb, hun havde måske brug for lidt mere end 15 minutter, hun boede trods alt på nogle etager oppe, men med et smil på læben og et hjerte der allerede bankede ilt rundt i hendes krop, satte hun i løb da hun nåede udenfor og skyndte sig over imod kollegiet.

*Udeforan skolen*

Fenella skyndte sig ned ad trapperne, hun var lille og adræt, så hun tog et par enkelte trin ned i et hop. Hun havde nær overvejet at flyve ud af vinduet for at komme ned hurtigere, men det ville ikke være smerterne værd og så ville det være akavet, når hun stod foran ham, nøgen.. Nej, det havde ikke været en god idé.

Hun løb ud imod deres aftalte mødested, da hun hørte hans stemme synge en sang fra en disney film hun ikke havde set mere end en gang. Men der var ingen tvivl, det var bestemt en disney sang. Hun satte i gå tempo i stedet og da hun var nået over til ham smilede hun stort og sagde "Nå. Skal vi gå?"
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Søn sep 17, 2017 2:21 pm

"Nå. Skal vi gå?" hørte han en smuk stemme sige, han vente sig om of så hende og smilede stort "det skal vi i hvert fald" sagde han og tog hendes hånd og flettedes deres fingere.
"hvad har du lyst til at spise? jeg har lyst til pizza, men åben overfor andre forslag" sagde han med et glimt i sit øje.

På vej over til byen kunne han ikke lade hver med at tage alting ind, og han kunne ikke stoppe med at kigge på alle de små butikker og boder med alt fra smykker til mad. Da de gik forbi en bod med nogle snukke halskæder og andre ting, kiggede han på Fenella og smilede "omg please kan vi ikke først gå over og kigge på så lover jeg vi finder noget mad... jeg skal bare lige kigge på en eller to halskæder" sagde han og grinede med et glimtene smil. Da han kom der over så han på de mange smykker indtil han fandt den halskæde som han bare måtte have, han skyndte sig at købe den og takke salgs damen med et smil.

Efter det gik han videre med Fenella for at finde noget at spise, indtil det begynde at regne han kiggede op og grinede "og sådan starter eller slutter alle dårlige kærligheds film" han kunne ikke stoppe med at smile mens regnen gennemblødte hans tøj
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Søn sep 17, 2017 2:39 pm

Fenella lod ham tage hende hånd, da de begyndte at gå, hun kunne ikke se noget forkert i at holde sin nye ven i hånden. Og hun sagde "Jeg har intet imod pizza, så længe der ikke er skinke på.".

Da de gik forbi de mange boder og små butikker med nips ting, og hun grinte blot, da han gerne ville stoppe og kigge på nogle halskæder og hun kiggede selv, men fandt i noget hun følte hun havde brug for. Hun gik nemlig ikke rigtig med smykker, da det havde en tendens til at gå i stykker eller blive væk, når hun forvandlede sig til sine dyr, det skete dog at hun en sjælden gang eller to gik med en halskæde, et armbånd, nogle øreringe eller ringe på fingrene.

Og da de skulle til at finde et sted at spise og regnen begyndte at styrte ned, kunne hun heller ikke holde en høj latter tilbage og sagde "Det ved jeg nu ikke noget om, men vi må nok hellere skynde os indenfor, inden vi bliver syge!". Hun talte nu sandt om at hun ikke vidste noget om kærlighedsfilm, da hun aldrig havde set en, hun så ikke rigtig film.
Hun trak sin jakke op over hoved, for at skærme sit hår og hoved så godt hun nu kunne, mens hun løb imod en diner. Hun vidste ikke om de havde pizza, men der var ledige siddepladser og tørvejr.
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Søn sep 17, 2017 5:37 pm

Han grinede og løb efter hende, da de kom indenfor tog han hendes hånd og førte dem over til en tom bås og satte sig ned. Hans hænder lyste blåt da han kastede en besværgelse til at tørre dem og varme dem op, "så sjovt som det ville være ikke at tage til time i morgen, så vil jeg helle pjække og lads som jeg er syg end faktisk at være syg sagde han og kiggede ned på menu kort og bestilte en cheeseburger med pomfritter da de ikke havde pizza.

Han kiggede ud af vinduet og så på regnen male byen udenfor grå og våd det ret smukt. Det var først da maden blev stille foran ham at han opdagede at han havde været i sine tanker i noget tid og gave Fenella et undskyldende smil.

"undskyld, jeg er tilbage nu... Men hvis du ikke skal noget senere så har jeg en masse cheasy ass film der hjemme som jeg gerne vil introducere dig til han smilede til hende og håbede hun ville sig jah det ville være mega hyggeligt at have en "tøse" aften med dårlige film og junk-food, så havde de en grund til at pjække i morgen. Han kiggede ned på sin mad og begyndte at spise mmmmm det var godt at få noget at spise og det var så undervurderede, hvor perfekt en burger kunne være. "omg mad, hvor har du gemt dig hele mit liv
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Søn sep 17, 2017 5:47 pm

Fenella så på hans hænder der lyste, og mærkede hvordan hun blev tør. Hun smilede op til Azrael "Tak, jeg har heller ikke ligefrem lyst til at ligge syg i morgen. Jeg har en vigtig opgave i musik, som skal afleveres." Hun så op på servitricen og bestilte en jordbær milkshake og bacon-cheese-fries. Hun smilede venligt til servitricen, da hun havde taget deres ordre.

Hun kiggede selv ud af vinduet lidt, og vendte så blikket indenfor, dineren var indrettet som en af dem man typisk så på billeder fra 50-erne, den havde endda også en vintage jukebox. Hun smilede let for sig selv, og blev først hevet tilbage til virkeligheden, da Azrael snakkede igen. "Det er helt okay." Og da han tilbød at de kunne se nogle film, senere den aften, overvejede hun det og svarede "Jeg kan nok godt se en enkelt sammen med dig, men jeg kan ikke løbe fra min opgave i musik." Hun smilede undskyldende til ham og kiggede sulten på maden som blev stillet foran hende. Hun greb hurtigt en pomfrit, som var tilfølet i smeltet os og havde sprød bacon drysset til med bacon, og proppede den i munden.
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Søn sep 17, 2017 6:43 pm

En film det siger du jo nu, men bare vent og se du skal nok have lyst til at se flere og ikke lave andet end at dovne sammen med mig heeeeeele aftene sagde han og grinede. Og spiste videre der var noget meget hjemme ligt ved stedet han kunne ikke sætte ord på det men der var noget afslappende ved at sidde her og spise mens det regnede, han opdagede dog at mens de spise at de faktisk ikke viste så meget om hinanden, og de havde været sammen i et par timer nu og hans viste ikke mere om hende end hvad hun hed og at hun var talentfuld i hendes musik….det måtte han lave om på

jeg opdager nu at vi faktisk ikke ved så meget om hinanden, så lad mig starte, som du ved er mit navn Azrael, og ummm hvad kan man sige om sig selv… jeg er omkring 4000 år gammle ca er ikke helt sikker, og det er her kun min anden gang i Europa sagde han og tog en til bid af sin mad og håbede hun ville sige noget om sig selv inden han skulle sige mere, for der var ikke mange ting han kunne tale om uden det bragte for mange ubehagelige minder tilbage
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Søn sep 17, 2017 8:56 pm

Fenella grinte lidt og sagde "Altså.. Sidst jeg så en film var for 10 år siden." Hun smilede og spiste videre, mens hun indimellem tog en tår sin milkshake, den smagte ikke spor syntestisk, som så mange andre steders milkshakes gjorde. Den smagte rent faktisk af jordbær og ikke kemikalier.

Hun så op på ham, da han fortalte lidt om sig selv og sagde "Er 19, så der er noget af en alders forskel og dette er min første gang jeg er i Europa. Ellers har jeg tilbragt hele mit liv i Alabama." Hun smilede og forsatte så, lidt lavere "Og så er jeg en formskifter.". Hun lænede sig lidt tilbage og tørrede sine fingre og mund med en serviet. Han var godt nok en del ældre end hende, men hun var egentlig lidt ligeglad.

//Sorry for det korte svar o:
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Søn sep 17, 2017 10:25 pm

10 år siden! hvordan kunne gå uden at se film! han elskede film! film var sådan en stor del ja i hans øjne alt! han kigge på hende målløs "hvordan? der er jo så meget tv?". Han kiggede på hende mens hun drak sin milkshake og ventede på hun ville sige mere, hun var spændene på ny måde han ikke havde oplevet før.

Han kunne ikke stoppe med at grine "det siger du ikke der er jo kun, hvad 3981 år i mellem os det er da ingen ting" sagde han og grinede "formskifter, indsandet sådan en har jeg ikke mødt i mange år, sådan en smuk race" han lagde sine hænder ned på bordet og smilede til hende, små blå flammer kom ud af hans hænder og begynde at danne et billede af et gammelt palads som nu ikke vare mere end en ruin "det her var mit hjem, sagde han med et trist smil, han savnede sit hjem sit land, men det var alt sammen væk nu... han lage ikke mærke til tårnende før han næsten blev blændede af dem.

//det helt fint <3
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Søn sep 17, 2017 10:33 pm

Fenella grinede let da han virkede så chokeret over at hun ikke havde set en film i så mange år, hun kunne ikke se det store problem, men hun valgte alligevel at forklare sig "Vi havde kun et tv derhjemme, og mine søskende fik lov til at bruge det i stedet, da jeg hellere ville ud og løbe, og senere flyve ellers spillede jeg på min guitar og sang. Eller hjælpe min far med at reparere bilen eller noget i huset. Fjernsyn, både programmer og film, har aldrig sagt mig noget, jeg ville hellere set det selv." Hun smilede og pustede en hårlok væk fra hende øjne.

Hun smilede blot og sagde "Ja, det jo ingenting!" Hun himlede sarkastik med øjnene og grinte så. Hun studerede ham, da han snakkede om formskiftere, men rettede blikket til hans hænder, hvor hun så et billed af et gammel palads. "Wow.. Det var virkelig smukt."
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Man sep 18, 2017 9:20 am

Han kunne ikke stoppe med at føle sig jaloux over den måde hun talt om sin familie og søskende på. Han havde aldrig haft sådan en glæde i sin stemme når han talte om sin egen familie og hvis han nogensinde havde kunne han huske det. De var jo alle samme døde nu og der var ingen grund til at lades som om han havde haft en ’god opvækst’, det var så mange år siden nu at den eneste grund han stadig kunne huske noget af det var på grund af hans evne til at skabe billeder med sin magi, og det var det eneste han havde en masse dagbøger og billeder.

Han smilede til hende da hun kommenterede til hans magi mange tak… det var også et flot land…Egypten….mmm jeg savner det nogen gange…men ikke det Egypten som vi ser i dag fuld af kaos og sorger…men mit Egypten. sagde han med en nostalgisk stemme du skulle havde set det, paladset lige op ad Nilen oaserne omkring… det var det smukkeste sted….og det var alt sammen mit
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Man sep 18, 2017 10:56 am

Fenella drak det sidste af sin milkshake, mens hun lyttede til Azrael fortælle om hans gamle hjem, hun ville gerne have set det, det lød virkelig smukt, men det lød også som om det var længe siden.. Hun så ud af vinduet, ud på gaden, hvor tusmørket var begyndt at falde og som regndråberne stadig faldt, som de eksploderede når de ramte jorden. "Jeg ville have elsket at se det. Jeg har faktisk altid gerne ville se noget mere af verdenen.".

Hun rettede atter sit blik imod ham og smilede sagde smilende til ham "Jeg er sikker på du nok skal finde endnu et hjem, måske ikke lige så smukt, men et hjem." Hun strakte sig lidt og lænede sig tilbage i sædet. Hun lod også sine fødder dingle en smule, da hun ikke kunne nå gulvet. "Vi er nok også snart nødt til at vende tilbage til skolen, det ikke sikkert at være ude, når det mørkt."
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Man sep 18, 2017 2:38 pm

Han smilede til hende hun var virkelig noget helt specielt det håber jeg også, og måske har jeg på en måde fundet det… men jeg er for bange til at tage i mod det… tage imod ha… han stoppede sig selv og begyndte at lege med ringene på sine fingere.

Hvis du vil kan jeg godt vise dig det….eller næsten…jeg kan dele mine minder med dig, hvis du har lyst til at se det, sagde han med en næsten nervøs stemme, han ville så gerne dele hvem han var og hvor han kom fra med en han følte han kunne stole på. Han kiggede på hende og nikkede bare rolig jeg skal nok passe på dig sagde han og gav hendes hånd et klem, ingen ville gøre denne her unge pige noget så længe han var med hende, han viste ikke hvorfor, men han følte sig meget beskytsom overfor hende.

og vi har også en date med mit tv og den kan vi jo ikke komme forsendt til sagde han med et stort smil og rejste sig op.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Man sep 18, 2017 3:13 pm

Fenella så undersøgende på ham, da han stoppede midt i en sætning "Hvorfor er du bange for at tage imod det?". Hun vidste selv at hun havde sår på sjælen når det kom til kærlighed. Måske han også havde det? "Det okay, hvis du ikke vil tale om det, jeg vil ikke presse mig på."

Hun så op på ham da han tilbød at dele sine minder med ham og nikkede "Jo, jeg ville gerne se det igennem dine øjne." Hun smilede stort til ham, det lød spændende og det var jo ikke fordi hun havde noget imod hekse eller deres kræfter. Hendes roomie var trods alt også en heks. Hun smilede også til ham da hun sagde at han nok skulle passe på hende. "Det tvivler jeg ikke på, men jeg har stadig ikke lyst til at rende ind i dem. Jeg hører det er pænt nasty."

Hun rejste sig op sammen med ham og sagde påmindende "Én film. Resten må blive i en weekend eller noget.".
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Man sep 18, 2017 6:40 pm

Mens de gik gennem de våde gader kunne han ikke ryste hvad hun sagde til ham af sig. Kunne han stole på hende, ville hun forstå ham eller løbe sin vej… det viste han ikke og det skræmte ham. Han havde lige fundet hende han kunne ikke miste hende så hurtigt igen.

Han kigge på hende med trist smil ”fordi jeg ikke fortjener det….fordi jeg…jeg gjord ting jeg ikke er stolte af… ting som gør det svært for mig at lukke mine øjne… uden at se..se , han kunne ikke stoppe de små tåre der trillede ned ”lad os bare sige at der mange ting i mit live som gør jeg ikke fortjener det….fortjener ham... og det værste er jeg ved ikke om jeg vil have ham….

Han tog hendes hånd og gave hende et smil som næsten ramte hans øjne en film, pfff det siger du nu bare vent, og se min kære sagde han med et glimt i sit øje mens regnen stillede hen
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Man sep 18, 2017 6:47 pm

Hun så op på ham og sagde "Jamen alle fortjener at blive elske og at have en at elske. Alle. Uanset hvem de er eller hvad de har gjort." Hun havde en overbevisning og en bestemthed i stemmen, som understregede hvad hun mente. Hun var ligeglad hvad han havde gjort, uanset hvad skulle han ikke gå og torturer sig selv.

Hun grinte, da han gjorde nar af hendes ord om at det kun ville blive en enkelt film. Hun så op på ham og sagde "Hvis vi skal se mere end en film, tvinger jeg dig til at holde dig vågen sammen med mig indtil jeg har afleveret min opgave.". Hendes tone var alvorlig og det samme var hendes blik, dog brød hun ud i et stort smil og et lille sødt fnis kort efter.
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Man sep 18, 2017 9:54 pm

Du ved ikke en gang hvad jeg har gjort… Hvis du gjord ville du ikke en gang være sammen med mig…. jeg har levet i 4000 år….. og der meget jeg ville ønske jeg kunne ændre, men nogle ting jeg ikke vil og det er grunden til jeg ikke fortjener det. Han kiggede op på himmelen, han kunne ikke ændre på sin fortid, men han kunne gøre noget ved sin fremtid, selv om det var svært for ham at tage imod gode ting. Han grinede af hende den er jeg med på, lad os se hvem der vinder grinde han.

De var over ved skolen nu, så han tog hendes hånd og fulde hende op på hans værelse, heldigvis var han roommate ikke hjemme i aften så de havde stedet for sig selv hmmm hvad skal vi se…
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Tirs sep 19, 2017 9:45 am

Fenella så usikkert på Azrael, hun blev fyldt med en tristhed og en smule vrede, efter det han havde sagt. Men hun valgte at lade den ligge, selvom hun var tæt på at råbe af ham og sige at han ikke kunne sige om hun ville være sammen med ham hvis hun vidste hvad han havde gjort.. Hun flyttede sit blik fra ham og hendes bryn samlede sig mens hun bed sig i læben for ikke at råbe af ham.

Da han havde fulgt hende op på sit værelse, så hun sig lidt omkring, hun lagde mærke til at hans rommie ikke var der. Hun så på ham og sagde "Jeg ved det virkelig ikke.. Jeg har ikke forstand på film." Hun smilede akavet, der var mange nye dufte hun også lige skulle vende sig til, men ingen af dem var forfærdelige.
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Tirs sep 19, 2017 11:38 am

Han kiggede undskyldende på hende, han viste godt at han var meget at vende sig til, og at hans syn på sig selv og hans grå syn på livet, ikke var noget som alle var enige i og det kunne frustrere mange, især folk som stadige havde lys og håb i sine øjne. ”undskyld” mumlede han mens han kiggede gennem sine film efter den helt rigtige. Den skulle være sjov, glad og dramatisk, hans øjne landede på ” Clueless”, han smilede og vente sig om og kiggede på hende med et stort smil. ”Det her er den helt rigtige film! Trust me! Du vil elske den” , sagde han og begyndte at ryde lidt op på hans seng så der var plads til dem.

Han gik over og satte den på og satte sig godt til rette og gjord plads til hun kunne sidde ” bare rolig jeg bider ikke, med mindre du beder mig om det” grinede han flirtende til hende.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Tirs sep 19, 2017 12:22 pm

Fenella så på ham og sagde "Du skal ikke undskylde, jeg forstår bare ikke hvorfor at.. At du stadig straffer dig selv. Eller hvordan du kan sige at jeg ikke ville have noget med dig at gøre hvis jeg vidste hvad du havde gjort. Jeg er ligeglad, du er tydeligvist ikke den samme person mere." Hun smilede trist til ham.

Og da havde ryddet lidt op på hans seng og gjort plads til dem, satte hun sig ned ved siden af ham, hun smilede stort til ham og sagde med en latter "Jeg ville ønske jeg kunne sige det samme.". Hun smilede og lænede sig tilbage og slappede af. Hun føltes sig overraskende ikke træt, som hun plejede på denne tid, men hun havde heller ikke haft løbet eller fløjet som nogle af hendes dyr, den dag. Det var en underlig følelse. Men hun satte pris på ikke at skulle igennem det smerte helvede det var at forvandle sig.
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Tirs sep 19, 2017 5:39 pm

Han grinede og kiggede på hende don’t make promises you can’t keep sagde han og tog dynen om dem, og satte filmen på. Grunden til jeg stadig straffer mig selv er fordi jeg har gjort det så længe at jeg ikke ved andte sagde han og viste hende sine håndled….efter et helt liv fyldt med fortrydelse og smerte var det svært at føle noget andte…at lade nogle andre følelser rumme ens hjerte. Og mens han sad der med hende med filmen som baggrunds støj, og hans ar ude i det åbne, kunne han godt indse at det måske var på tide at ændre sine vaner.

Han viste ikke hvad der gik af ham, men han tog hende i sine arme og holdt om hende mens der skete noget dramatisk med veninde flokken på tv’et. Tak…jeg er måske ikke den person mere, men der er mange dele af hvem jeg er som jeg ikke har lyst til at huske eller dele med folk…fordi jeg er så bange
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Tirs sep 19, 2017 5:46 pm

Fenella så på hans håndled, hun havde sympati med ham, hun havde aldrig straffet sig selv på den måde "Azrael.. Jeg siger heller ikke du skal dele din fortid, men del nuet i stedet." Hun så op på ham og tilføjede "Desuden er jeg hundrede procent sikker på at hvem end der har fanget dit blik, har det på samme måde som jeg har det. Du fortjener så meget mere end du tror.".

Fenella grinte lavt da han slog armene om hende og sagde "Jeg hjælper dig gerne med at indse at du er meget mere end din fortid." Hun smilede og krammede ham hårdt.
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Tirs sep 19, 2017 8:33 pm

Han slap hende ikke, hun var så varm og forstående og han kunne ikke nænne at slippe den varme hun gav ham inden i. Han kiggede på hende, han ville sige til hende at han ikke ville have hendes sympati, at han var okay og at hun ikke skulle kigge på ham på den måde jeg håber jeg er din tid vær, det er noget jeg skal øve mig på… han kiggede ned på hans hænder som holdt hendes fine hænder men jeg tror ikke at du har ret….han vil ikke have mig…han….han han begyndte at græde igen. Hvad gik der af ham i dag!

Tror mig han har ikke nogen følelser for mig og hvis han havde så ville det aldrig blive til noget…og jeg ved ikke og jeg kan give slip på den sidste person jeg elskede på denne her måde…jeg ved ikke hvad jeg skal gøre sagde han bedrøvede
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Ons sep 20, 2017 12:17 pm

Fenella krammede ham og da han begyndte at græde, rakte hun op og nussede ham i håret. Hun syntes altid selv at det hjalp. Hun sagde med en blid tone "Det skal nok gå.. Jeg ved alt om hvordan et knust hjerte føles og han vil være en idiot, hvis han ikke kan se hvad han siger nej til. Men sig mig.." Hun så på ham, "Har han sagt at han ikke var interesseret?" Hun forsatte kærtegnene af hans hår.

Hun kendte virkelig alt det at have et knust hjerte, hun havde heller ikke selv kunne give slip på ham hun engang havde elsket, men hun var nødt til at være stærk og komme videre. Hun havde da også selv spirrende følelser for en person selv. Men hun turde ikke tænke på det. Hun tilføjede "Jeg ved at, det er et godt tegn, at din krop fortæller dig at du er klar til at komme videre, når du får følelser for en anden, men det betyder jo ikke at man holder op med at elske en person." Hun bed sig lidt i læben og forsatte "Og jeg ved hvor svært det er.. Tro mig." Hendes stemme var stærk for hans skyld, men man kunne stadig hører tristheden og følelserne hun selv kæmpede med.
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Ons sep 20, 2017 10:21 pm

Han lænede sig tættere på hende og lod hende nusse hans hår og kærtegne ham, han havde ikke følt denne her form for sikkerhed og accept hos et andet menneske i så mange på….den sidste person som havde nusset hans hår og været så kærlig over for ham var død… og hans kunne ikke stoppe med at græde hårdere ved tanken om at alle han elskede ville dø og forsvinde en dag selv Fenella. Og det var ikke en verden han var klar til at være del af… bare han kunne stoppe tiden og levet i dette sekundt , sikker og med et menneske som gerne ville have ham... og ikke en mand som var død og en anden en som ikke ville have ham…. Bare hele verden var inde på det her værelse her var der ingen som kunne gøre ham ondt.

*snøf* tak…men han behøver ikke *snøft* at sige det jeg kan se det I hans øjne… *snøft* han er mere bekymret for sit job end mig….. han forstår ikke hvordan jeg har det….han er ikke en heks…så hele denne her ting er anderledes for ham… snøftede han stille. Han kiggede på hende med et sympatisk blik han var ikke den eneste her som var blevet brændt af kærlighed. hvem knuste dit hjerte? Det svært at forstille at nogen ikke ville have en så fantastisk som dig… og som du selv sagde er jeg sikker på hvem enten du godt kan lide…vil de med sikkerhed elske dit smukke hjerte Fenella sagde han og kyssede hendes pande.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Tors sep 21, 2017 11:54 am

Fenella holdt blot om Azrael og nussede ham i håret, mens hun begyndte at nynne sagte til ham, for at berolige ham. Hun vidste ikke hvad hun ellers kunne gøre, end at være der for ham, hun var vant til at trøste andre og hun var også god til det. Den træning var kommet igennem hendes søskende, når de græd og var kede af det.

"Hvis han ikke kan se at han afviser noget, som tydeligvis, er det bedste han nogensinde vil få tilbudt, så må han godt nok være lidt af en nar. Undskyld, jeg ved det nok ikke er det du har lyst til at hører, men hvis han virkelig ikke er villig til at tage en chance, så fortjener du så meget bedre." Hun så på ham med et alvorligt blik og smilede mildt til ham. Da han spurgte ind til hendes eget hjerte, tav hun kort og tænkte sig om. Hun havde ikke fortalt nogen om ham, ikke andre end hendes lille bror i hvert fald. "Han.. Han var min første kærlighed. Mit første kys og min første.. Gang." Hun kom med et lille fnys. "Han var kærlig til at starte med og lige som en drømme kæreste burde være. Men han blev pludselig kold og ond i sine ord. Og efter at vi havde været sammen i to år, fandt jeg ud af at han så en anden, en som var med på flere ting end jeg var. En som.. Som passede bedre til ham." Hun så ned og mærkede hvordan de triste tanker kom tilbage, men hun tog en dyb indånding og så direkte på Azrael igen og sagde "Men jeg er ovre ham. Det tog tid og jeg heler stadig efter den skade han har skabt i min sjæl.".
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Tors sep 21, 2017 2:47 pm

Azrael kiggede på Fenella og smilede trist til hende, og nussede tilbage, hun var så varm og sikker og han ville bare blive i hendes små arme forevigt...han lagde sig ned på sengen og tog hende med sig og hiv dynen op omkring dem. Han er min mage...og det er det som skræmmer mig...jeg ved ikke hvordan jeg skal...der er så meget jeg ikke forstå...eller ved...men jeg ved at han ikke vil have jeg dør, men jeg tror ikke han vil have et forhold med mig...han har ikke de samme følelser for mig som jeg har for ham....og det ikke en gang min skyld...det alt sammen fordi han blev født fordi hans navn står på min krop sagde han bittert og gemte sit hovedet i puden.

Men tak...du er virkelig god at tale med...jeg ....stoler på dig... hviskede han, han holdt hende helt ind til kroppen og kyssede hende pande og hviskede Hvem enten har var...ville jeg ønske jeg kendte dig den gang for ingen...mand har ret til at gøre det mod en så dejlig som dig....især ikke hvis han var din første alt...det ikke rigtigt...og jeg er ked af du gik gennem det, jeg håber ikke det var alene.... Han var glad for han mødte hende at døren til danselokalet var låst den dag, for ellers ville han ikke være her med hende...

Jeg ville aldrig havde gættede du var en formskifter, du er mere en engel, du ved ikke hvad du har gjordt for mig sagde han og gabte piss måske skulle vi gp i seng...vil du sove her i nat...hos mig?
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Tors sep 21, 2017 3:01 pm

Fenella så på ham og sagde "Jeg håber virkelig at han får slået øjnene op en dag. At han tager sig sammen og får losset sig selv i røven! Jeg håber virkelig virkelig at han indser hvilken fejl han begår.." Hun så på ham og mente hvert et ord af det hun sagde. Hun håbede virkelig ikke at hvem end hans mage var, at han ville afvise ham. For hun kunne ikke holde tanken om at miste sin nye ven, ikke nu, ikke nogensinde.

"Det jeg glad for at hører. Jeg stoler også på dig. Du er faktisk den første jeg fortæller, udover min bror.." Hun puttede sig lidt ekstra under hans dyne, den var dejlig varm og hun lyttede til Azrael som han snakkede. "Tak, men sådan noget sker jo. Det er ikke alle sydstats drenge der er gentlemen, som man ser i filmene." Hun klukkede en lille smule og så på Azrael.

Hun grinte lidt, da han sammenlignede hende med en engel og hun sagde "Jeg har en idé om hvad jeg har gjort for dig, jeg har lyttet og sagt nogle ting som du havde brug for at hører.". Hun gabte kort efter hans gab og sagde "Yeah, det er nok en god idé. Det er for mørkt nu, til at jeg kan bevæge mig udenfor, du ved på grund af.. Skyggevæsnerne." Hun tog sin telefon op af sin lomme og satte sin alarm "Jeg håber ikke du har noget imod at jeg sætter min alarm, jeg skal nå at øve inden jeg aflevere min opgave.". Hun smilede undskyldende til ham.
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Tors sep 21, 2017 11:00 pm

Han kiggede på hende og nikkede det helt fint med mig min kære, du har jo en opgave du skal aflevere, men næste gang så ser vi altså en film grinede han inden han knipsede sine fingere og slukkede lyset og tv'et. Han puttede hende indtil sig og lagde sin hage oven på hendes hår, så længe du er med mig så er der ingen som kommer og tager dig, det lover jeg, du i sikkerhed her hos mig...ingen vil gøre dig noget hviskede han til hende og måske også lidt sig selv.

Bare rolig jeg har overlevet i 4000 år og en mand bliver ikke grunden til jeg dør...selv om det hårdt for mig at være i nærheden af ham uden min krop og følelser går amok... hmmm hvis bare alle mænd var som de var i film, men selvfølgelig kun 'helten' så ville jeg leve lykkeligt, jeg ville være en fantastisk Disney prinsesse sagde han og grinede, han gav hende et klem og puttede dem godt ind før han hviskede godnat til hende.

*næste morgen*
uuuhgg nej nej nej det var at for tidligt at stå op! han var helt klar til at have et ord med hvem enten ville vække ham så tidligt, men så vente han sig rundt i senge og blev mødt med synet af Fenella og han kunne ikke stoppe med at smile til den nuttede pige i hans seng. Skulle du ikke op min lille sovetryne?
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Fre sep 22, 2017 11:03 am

Fenella grinede lidt af hans kommentar over at han ville være en fantastisk disney prinsesse og hun kunne ikke lade være med at være enig, "Ja, det ville du! Jeg kan næsten forestille mig dig i en stor kjole.. Hmm.. Måske en lilla en?". Hun smilede venligt og puttede sig ind til sin varme nye ven. Det var godt at hører at han ikke ville lade ham blive sin ende.

*næste morgen*
Fenella lå nærmest rullet sammen i en lille kugle, uden at kigge fandt hun sin telefon og slukkede alarmen, hun mærkede hvordan sengen bevægede sig og at en mande stemme spurgte om hun ikke skulle op. "Mmmm!" kom det fra hende og hun gemte sit hoved i sine arme, som om hun var en hund der ikke ville op, men der gik ikke længe før at hun satte sig op og gned sig i øjnene. ".. Det er al for tidligt..!" klynkede hun og strakte sig. Hun kørte hurtigt sine fingre igennem sit hår og svang fødderne ned over siden på sengen og så lidt rundt, hun vendte sig imod hendes ven "Godmorgen Azrael." sagde hun med et smil og gabte lidt.
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Søn sep 24, 2017 8:44 pm

Han kiggede på hende og grinede af hende, hun var bare for kær med hendes morgenhår og den måde hun svingede sine ben over sengekanten, han lå og med et søvnigt smil om læberne. Mmmmm hvad vil du have til morgen mad? mmmm jeg kunne så godt spise æg, bacon og toast...mmmm varm mad.... eller pandekager kunne også være så lækkert, han smilede til hende og rullede ud af senge, uhg alt for tidlig til at være oppe...jeg burde sove lige nu sagde han mens han bevægede sig over i mod badeværelset....hopper lige i bad så kan vi spise efter sagde han inden han lukkede døren til badeværelset.

Han sukkede og lod det varme vand masere hans ømme ryg, det var lang tid siden nogen havde sovet i samme seng som ham. Han stod under det varme vand og lod hele sin krop sakke ind mod vægen. *mmm hvem ville gætte at et varmt bad kunne bringe så meget glæde til en...mmm jeg kunne stå her foreviget... hvis bare han var i bad med mig...så ville det være mmmm åh gud bare han var her lige nu* men hans mave begyndte at rumlede, så han skyndte sig ud så han kunne spise.

Kiss me, k-k-kiss me...Infect me with your love and fill me with your poison sang han mens han kom ud af badeværelset med et håndklæde om livet

Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Man sep 25, 2017 12:26 am

Hun grinte lidt af al den mad han remsede op og hun så på ham med store øjne "Sikke meget du godt kunne lige nu. Jeg kunne virkelig godt noget müsli eller noget toast." svarede hun ham på hans spørgsmål og rejste sig op fra sengen og rettede lidt på sit tøj og glattede lidt hendes top.

Fenella smilede havde fået redt sit hår igennem, med sine fingre, da han var færdig med at være i bad og hun stod klar, mens hun nynnede stille hen for sig selv og ind imellem mumlede teksten til en af hendes egne sange. Hun havde også sunget, mens Azrael var i bad, men ikke højt nok til at han ville kunne have hørt hende. Hun satte sig på kanten af hans seng, mens hun ventede på at han ville være klar til at gå imod spisesalen for at få noget mad. Hun hev sin telefon frem og tjekkede sin instagram og et af hendes spil, som hun havde spillet siden hun fik sin telefon.
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Man sep 25, 2017 11:22 am

Han kom gående ud af badeværelset og sang videre, mens han gik over imod sit skab for at finde noget tøj. Han vente sig i mod hende og smilede ”sååå hvilket sæt tænker du ville være mest øjn åbnede, jeg har en mand som jeg skal imponere” sagde han med et glimtene smil som kunne lyse et rum op. Efter alt det som de havde talt om aften før , havde givet ham viljen til at tage det første skidt og vinde den engels hjerte ”jeg har to sæt,det her eller det her"

Han kiggede på hende med et spørgende blik, han havde lovede sig selv at han ikke ville lade hans fortid dominere hans fremtid og han viste got det ville være svært, men han skulle ikke gå igennem det alene, ikke denne her gang…fordi denne her gang havde han en som han kun stole på, en som ikke ville løbe sin vej…. Hans ansigt begyndte at bleve rødt da han opdagede at han ikke havde andet end et håndklæde på, *fuck*…
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Man sep 25, 2017 2:56 pm

Fenella så op fra sin telefon og kiggede på de to sæt tøj og hun smilede og sagde "Helt klart nummer to, det første sæt, et er mere.. Hvad kan man sige, passende til en date eller en aften i byen.". Hun kunne godt lide begge sæt af tøj og hun rejste sig op og sagde "Mens du får tøj på, smutter jeg lige hen på mit eget værelse og får noget rent tøj på og en rigtig børste igennem håret, jeg skal alligevel have fat i min opgave og min guitar.".

Hun begyndte at gå imod døren inden hun vendte sig rundt og sagde "Jeg tænker vi mødes nede foran indgangen til kollegiet?" Og hun trådte igennem døren og satte kurs imod sit værelse.

Da hun havde gjort sig klar til dagen og fået et par rene bukser og en ren bluse på, trak hun en trøje på og tog sin guitar overskulderen i stroppen og sin opgave i hånden og begav sig ned til hoved indgangen til kollegiet. Hun gav sig stille til at synge en af sine egne sange igen, mens hun stod og ventede på Azrael. "..This time I won't need help from you, That's what I'm gonna do. Won't go back, I'mma show you what I'm made of, Can't hold me down, cause I'mma rise above, Do this on my own, I can do it alone! "
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Tirs sep 26, 2017 6:45 pm

Han smilede til hende og nikkede, og ventede på hun var ude af døren før han lod håndklædet falde til jorden. Han kiggede på det sæt som hun havde valg til ham og begyndte at tage det på med et smil om læberne *stakkels mand ved ikke hvad der kommer efter ham*. Han kunne ikke stoppe sig selv, da han gik over til spejle, han begyndte at ligge et make up og smilede til sig selv, *ikke overdriv, det bare en skole dag*, da han var færdig smilede han og gik ud af døren for at finde Fenella.

Azrael var sikker på hans ansigt ville gå i tu fordi hans smilede så meget, men det var svært ikke at smile når Fenella bare stod der og sang. Hun var virkelig noget specielt.
"Det er noget af et sæt lunger du har" sagde han med et smil og gik over og lagde armen omkring hende "men så smukt som du synger og jeg mener det min kære jeg kunne høre på dig synge til verden endte, meeeen jeg er bange for min mave ikke kan vente hele dagen" sagde han og rakte hende sin hånd, så de kunne gå over i spisesalen sammen.
"Du har holdt den før og sovet i min seng så du ved jeg ikke bider sagde han og grinede, men hans smil forsvandt da en elev råbte noget vulgært efter dem...."uhhh pas på han ikke giver dig nogle sygdomme.., han har jo været sammen med flere mennesker end der går på hele skole....hav en god dag 'slut' Azrael så rødt
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Tirs sep 26, 2017 7:42 pm

"Mange tak. Men jeg er helt enig! Lad os få noget at spise!" Sagde Fenella og tog Azreals hånd. Hun slap den dog igen, da eleven havde råbt til dem og hun råbte vredt igen "I det mindste er han ikke en kæmpe nar med et dårligt selvværd, der er nødt til at hive andre ned for at have det godt med sig selv!". Hun kunne mærke hvordan vreden ulmede op i hendes brystkasse og hendes stemme var ru og næsten dyrisk som hun havde råbt. Eleven så på hende med store øjne og skyndte sig så videre. Hun vendte sig imod Azreal og så på ham "Sker det dér ofte?". Hendes tone og stemme var blid igen og hun tog hans hånd i sin endnu en gang og begyndte at gå imod spisesalen.

Da de ankom til spisesalen, var hun stadig ikke ovre at eleven havde råbt sådan nogle ting til Azrael. Hun var stadig vred og sorget på hans vegne. Hun så op på Azrael, han havde også virket som om han var vred. Virkelig vred. Hun gav hans hånd et blidt klem og smilede op til ham.
Azrael

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Tirs sep 26, 2017 8:46 pm

Han smilede til hende da de kom ind i spisesalen, han pustede ud og kiggede sig omkring efter sine daglige 'venner', da han ikke kunne se dem åndede han lettede ud, forhåbentligt ville de ikke komme efter ham i dag, han havde ikke overskud til det lige nu, "ja...men de har sagt være ting end det... hvorfor tror du at du ikke har mødt mig før nu...jeg plejer altid at spise på mit værelse...hader at være sammen med andre folk...du er nok den eneste person som jeg gerne vil være sammen med..."

Han begyndte at spise sin mad varsomt, han kunne ikke stoppe med at kigge på alle folk som gik forbi ham. Han ventede næsten på de ville begynde at råbe ting efter ham..."Morder" hviskede en i hans øre, hele hans krop frøs og han vendte sig mod personen som havde sagt det og kylede ham ned i jorden "sig det en til gang og jeg sværger du aldrig vil se en til dag i dit, ynkelige liv" råbte han
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   Ons sep 27, 2017 10:13 am

Fenella nikkede betænktsomt og begyndte selv at spise sin mad. Men da der var en der var gået forbi og hvisket noget i Azraels øre, nåede hun slet ikke at opfatte hvad det var der skete, men pludselig lå han på jorden med Azrael over sig, som råbte af ham. Hun sprang op fra sin stol og greb fat i Azraels arm. "Azrael, stop det! Han er ikke det værd, kom, vi går et andet sted hen, inden lærerene kommer herned.". Hun så hurtigt op imod lærerenes bord og så at et par stykker af dem havde rejst sig op. Hun hev lidt i hans arm og håbede inderligt at han ville følge med. "Kom nu!" sagde hun med en skyndsom og bedende stemme.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Lets see how this friendship thing works   

Lets see how this friendship thing works
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Okay then, lets run! - Lorelai