Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Ozzie

Andrew

Talion

Lucifer Darch

Charlie

Lilith

Chloe

Ari

Desire

Statistics
Der er i alt 225 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Bryce

Vores brugere har i alt skrevet 11033 indlæg in 885 subjects

Share | 

The Black sheep

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Taron

Humør : Altid ude efter morskab
Fag : Musik, kampsport, historie
Antal indlæg : 3

IndlægEmne: The Black sheep    Tors sep 14, 2017 10:03 pm

Personlighed
]Manipulerende--Kold--Charmerende--Farlig

Taron er forførende, manipulereden, grov, og forbande dygtig til at sno folk om sin lille finger. Han har et dårligt ry, og er ikke lærenes favorit. Taron har for det meste en bagtanke, med alt han siger og man skal passe, på ikke at træde forkert for han er ikke bange for at vise hvem der er boss.
Han er afhængig af omgang med kvinder, men der er dog aldrig følelser indblandet.
Taron ses ofte sammen med en flok på skolen, han er en af de populære men frygte personer, og en af dem der går mange rygter om.

Taron er forsanger i bandet Black Rose, som spiller en blanding af rock, punk, havy metal og han skriver selv alle sange, har mange liggende på youtube, også fra før han starte sit bandt.

Baggrund

Taron er et sort får, eller ihvertfald hans families sorte får.
Han er født ind i en rigmands familie, med planer for hans liv og hans to ældre brødres, og han blev fra helt lille af hjemmeundervist, lærte manere og hvordan man tiltaler folk.
Men som årene gik, gik det ned ad bakke for ham, han begyndte at flygte fra undervisningen, at svarer igen overfor de voksne, ødelagde ting og slog fra sig vis man rørte ham.
Som årene gik blev det værre, han stak af ind til byen, stjal fra butikker, og folk, var med i slagsmål, begyndte at ryge og drikke. Derhjemme låste han sig inde på sit værelse, drak alkohol og så frække ting på nette, mobbe folk online, og meget værre ting.

(forkortet, tjek den fulde på profilen)

Black]]Vigtige relationer

-Søger en rommie
Tænker en person der minder lidt om ham, eller måske det stik modsatte og at fyren frygter ham.

-Brødre
Søger to ældre brødre, alder er op til jer, racen er menneske men i kan jo være forvandlet til anden race.

-Hans slæng
En flok personer han går meget sammen med på skolen, og som gerne må være med til at styre stedet lidt, både kvinder og mænd.

-Bandt medlemmer
Ikke nødvendigvis fra skolen af, må gerne være et par stykker udefra.

-Kærlighed
Han tænder på piger, men man ved jo aldrig vis han nu mødte en fyr, der kunne vænne op og ned på ham, kunne det være muligt. Lige meget hvad søger jeg en der kan bryde gennem hans hårde ydre og finde den unge lidt fortabte fyr der gemmer sig i ham.

Alle andre relationer

Er meget åben for alt, så længe han overlever, så længe er jeg glad.

Forslag
-Fjender-Venner-Folk at feste med-Folk der kan få ham i problemer og meget mere

[/center]
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Calla

Humør : It was never about what I am.. its about who I am.
Fag : Kunst. Musik. Historie. Kampsport samt andre sports fag.
Antal indlæg : 149

IndlægEmne: Re: The Black sheep    Fre sep 15, 2017 6:13 am

Jeg er frisk!
Lad de to fortabte sjæle mødes!
Calla er blevet ødelagt af sin far som lavede eksperimenter på hende, hvilket forklare hvordan hun er blevet blanding. Desuden er hun derved så også den bedste partner in crime - så måske det kunne være en god blanding til en masse sjove ting Wink
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil

The Black sheep
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1