Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

H V EM E R H V E M ?

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Lilith

Chloe

Regina Close

Andrei

Matteo Belmonte

Satrina Darch

Luca

Lucian

Nercissa Cinderfort

Statistics
Der er i alt 278 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er BLUEI

Vores brugere har i alt skrevet 13825 indlæg in 1112 subjects

Share | 

don't question me //Karma//-XXX- 18+

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Søn sep 27, 2015 9:42 pm

S: Adrians kontor
T: 15.30
O: det dunkle kontor, et sort egetræs bord, en katana hænger bag det og en stor stol i blod rødt læder
V: overskyet
P: sort jakkesæt, hvid skjorte, rødt slips og de røde briller

Adrian sad på sit kontor med en fjer pen i sin hånd, han var ikke meget for at bruge normale penne normalt, han sad og rettede prøver som han havde gevet ud som en overraskelse mandag morgen til sine elever. Et sted dybt nede i hans sind tiltfredstillede deres skrækslagne blikke hans indre sadist. Det var normalt ikke noget han gjorde, men han havde hørt nogen af eleverne brokke sig over hans undervisning, dette var måske lidt småligt havde han tænkt efter han havde leveret prøverne selv om det ikke var en hård prøve.

Sidst rettet af Adrian Man sep 28, 2015 1:27 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Thea

Fag : Drama, Yoga/Pilates og Dans.
Antal indlæg : 20

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Søn sep 27, 2015 10:05 pm

Karma travede frem og tilbage, foran døren ind til Adrians kontor. Hun var muligvis en af de nyere lærere, men hun havde stadig haft tid nok til, at spotte de andre lærers fralæringsstile. Lige netop Adrians, var muligvis den hun var mest imod. Hun gik meget ind for opmuntring af eleverne, og ikke bare smide fakta i hovedet på dem. Det ville hverken læreren eller eleverne få meget ud af alligevel. Eleverne ville ikke lære noget på den måde. Hun stoppede op foran døren, og tøvede med at banke på, men i stedet trak hun bare ned i håndtaget og gik indenfor, uden egentlig at blive budt ind. Hun kunne være frembrusende på den måde. ”En overraskelsestest?” Hun lagde armene over kors, og lænede sig op af den nu lukkede dør. ”Jeg ved godt du er en gammel vampyr og alting, men jeg synes du burde komme ind i det nyeste århundrede. Dine elever får intet ud af din undervisning, hvis du forsætter på den måde.” Karma var en temperamentsfuld pige, og hun havde aldrig været god til, at holde sine meninger for sig selv. Hun fjernede sig fra døren, og gik hen foran hans skrivebord i stedet. ”Vampyrer er hurtige ikke?” Hun holdt en pause for effekt. ”Skynd dig hellere ind i vores århundrede. Jeg kan godt hjælpe dig. Vi kan starte med dit kontor.” Hun så sig omkring. Jep, det kunne godt bruge en opgradering.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Søn sep 27, 2015 10:53 pm

Adrian havde frygtet dette siden denne kvinde havde startet som underviser her "lad mig give dig et blik på hvad erfaring jeg har med denne form for undervisning miss... Tempest" han 5 prøver som han havde rettet frem, alle af dem lå i den øverste 90 ud af 100 point "du siger at motivation og positiv tænkning er den eneste måde at undervise på, men det ser ud til at disse fem lære helt fint under mig og mit tyranniske greb" han sagde det sidste med en lidt hånlig stemme "vi er dirimetrale modsætninger, det kan godt være du underviser i stjerne kiggeri på den måde, men mine fag er 100% fakta" han satte sin pen i sin blæk brønd og rejste sig op fra sin stol i sin fulde højde af 1.96 m "desuden har eleverne ikke brug for en ven, men en fjende, hvis de får mig slået er jeg stolt af dem hvis de krymper sig og skifter hold eller dropper ud, kan jeg ikke blive mere skuffet, spørg hvem som helst der er kommet her fra med en top karakter i biologi og kemi om hvem der motiverede dem mest" hans øjne glimtede lige frem fra bag hans briller.
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Søn sep 27, 2015 11:03 pm

Karma så på papirerne med et let hævet øjenbryn. ”Jeg har aldrig sagt det er den eneste. Jeg mener bare det er den bedste.” Hun lavede en grimasse over hans hånlige stemme. Han var da heller ikke andet end provokerende. ”Bare fordi dit fag kun handler om fakta, behøver du ikke gøre det kedeligt for eleverne. En god lærer, vil variere sin undervisning, for at nå ud til alle eleverne.” Hun holdt atter en pause, mens hun bed nogle knap så pæne ord i sig. Hun blev ikke intimideret da han rejste sig op, på trods af han var en del højere end hende selv. ”Okay, så du forsøger simpelthen, at ødelægge dine elever? Hvis de dropper ud, er det fordi du er for hård ved dem. Ikke alle kan klare at blive undervist på den måde.” Karma kunne skam godt være hård, og hun var det også når det var nødvendigt, men hun gik meget op i, at give eleverne plads til at være sig selv og ikke føle sig utilpas i hendes undervisning. ”Hvad betyder en topkarakter, når alt man kan huske er den lærer der var tæt på at knække dem? Skolen handler ikke kun om karakterer. Det handler også om det sociale.” Karma var tydeligvis ikke tilfreds med diskussionen, det kunne man se i hendes blik. Hun var klar over, hun ikke kunne overbevise ham, men hun skulle nok dele ud af sine meninger og holdninger alligevel.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Søn sep 27, 2015 11:23 pm

Adrian kunne mærke en lille kugle af vrede brede sig i hans bryst "hvis de dropper ud ønskede de ikke at bestå hårdt nok" hans øjne var smalle, dette var den måde han var blevet lært på, at sige dette new age lort lige i hovedet på ham var som at spytte på hans gamle lærers metoder "ved de, hvorfor jeg gør mig selv til en fjende over for mine elever, det er så de ikke tror jeg er deres ven. Hvis de tror jeg er deres ven slapper de af i timerne, hvis de slapper af i timerne består de ikke, og ved du hvad der sker når de ikke består" hans stemme var syle skarp og han var begyndt at vise tænder "så bebrejder de læreren" han så på hende med et blik der kunne dræbe en hver mand. Han ikke så meget gik men mere gled rundt om bordet og om foran kvinden der havde trådt ind i hans domicil så de nu stod helt tæt. Han lagde sin hånd på hendes skulder med lidt pres på "du tager 100% fejl miss... tempest, karaktere betyder alt for skolen, og for mange elever, tro mig når jeg siger dette, ikke en af mine tidligere elever frygter mig eller hader mig når de går her fra, for de er alle kommet vidre til storheds ting" han så på hende med blod røde øjne før han gav slip og satte sig i en stol han havde og tog en pose med friskt nedkølet blod op.
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Man sep 28, 2015 12:56 am

Karma prøvede at komme på noget at sige. Men han havde en vis pointe, og hun kunne ikke komme op med et godt modargument. Så hvorfor ikke gøre lidt brug af hendes evne, hun fik jo ikke evnerne uden grund, og han fortjente da at blive fornærmet en smule. At blive det med sin egen stemme, var måske lige ondskabsfuldt nok. Men hvad pokker. Karma skilte sine læber ad, og ud kom ordene: ”Jeg ved også hvad jeg taler om.” Stemmen var ikke hendes egen, men Adrians. Det skulle nok gøre ham lidt irriteret. ”Jeg må hellere gå. Jeg skal hjem og læse eller noget.” Stadig med hans stemme. Hun gik hen imod døren og tog fat i dørhåndtaget. Hun tøvede med at gå ud, for var hun virkelig færdig med ham? Hun drejede sig imod ham igen. ”Du tror måske viden er det eneste her i livet, men det er det ikke. Man kan have uendelige mængder af viden, men det er ikke noget værd, hvis man ikke har tjent nogens kærlighed og omsorg. Så har du ingen at dele det med.” Dette var sagt med hendes egen stemme, og var hendes endelige ord, før hun trak ned i håndtaget.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Man sep 28, 2015 1:06 am

hun ramte ikke et disideret ømt punkt men på dette tidspunkt var Adrian et andet sted, han havde besluttet sig for at denne her lille skøge ikke skulle have lov til at snakke sådan mere. Da hun tog fat om håndtaget lagde han sin hånd i et greb om hendes arm "det tror jeg ikke" i det samme sekundt hvirvlede de gennem skygger til de kom til en stor bjælke hytte, eller mere præcist inde i den "jeg er træt af at du tror du er et perfekt væsen, din lille fe" hans hånd fløj let gennem luften og ramte hendes kind med bagsiden, han lagde ikke alt kraften i hans slag men det var nok til at han fik hendes opmærksom hed. Han pakkede sine briller væk så hun nu kunne se hans øjne rigtigt, i forhold til et normalt menneskes øje var hans en aflang propil som en kats og var uden nåde. han løftede sin hånd og med en bevægelse af hånden rev han hendes tøj af hendes krop "det er tid til du får nogle special timer i at respektere de ældre" hans smil bredte sig til et helt tand grin så man kunne se de syle spidse hjørne tænder.
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Man sep 28, 2015 1:13 am

Karma gispede en anelse, da han greb fat i hendes arm. Hun nåede ikke at reagere, før de pludselig stod inde i en hytte. Hun så sig forvirret omkring, og reagerede ikke på ham, før hans hånd ramte hendes. Hendes hoved blev tvunget til siden af slaget, og efterlod et mærke af hans hånd. Hun lagde en hånd på hendes ømme kind. Da hans briller blev fjernet, og hun var ikke ligefrem tryg ved synet. Ikke så meget pupillens form, mere det nådesløse blik han sendte hende. Hun vidste nu, at hun var gået over stregen, men hvad end han havde planlagt, vidste hun at hun ikke fortjente. Bare fordi han ikke kunne klare lidt modstand. Hun dækkede sin krop, da han rev tøjet af hende. Hun bevægede sig hen i et hjørne af hytten væk fra ham, selvom hun var klar over, det ikke ville standse ham fra at nå hende. Hun kunne se de spidse tænder, selv på den afstand hun havde bragt imellem dem. Hendes puls begyndte at stige, for hun var bestemt ikke tryg i hans selskab, ikke længere. Selvom han ikke ligefrem gjorde hende tryg før, troede hun ikke han ville ligge en hånd på hende.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Man sep 28, 2015 1:21 am

en kold dyb latter kom fra ham "ved du at alle vampyr lærere på skolen har fået special tilladelse til at gøre hvad vi må for at overleve" Han knækkede sine knoer "for eksempel, kan jeg lave en opringning og sige jeg er taget til min bjerg hytte i det nordlige Canada som vi er nu" han smilede til hende og kom helt hen til hende "og det bedste er, her ude er der ingen der kan komme og hjælpe dig" han tog fat om hendes hår og slæbte hende med sig, der var et gulvtæppe men det ville ikke hjælpe hende meget "lad mig se, det første vi skal er at træne dig til at høre efter" han åbnede en dør og trak hende med ind hvor han låste efter sig. Han gik helt hen til hende "hør her miss tempest, fra nu af og ind til jeg fucking siger det er du min slave, så der er ikke noget der hedder nej, men i stedet hedder det Ja herre, med det samme herre" han smilede til hende med et faretruende smil.
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Man sep 28, 2015 1:28 am

Karma var ret ligeglad med hans tillade. Det betød ikke han kunne behandle hende sådan. Hun havde på ingen måde truet hans overlevelse. ”Og hvornår har jeg truet din overlevelse?” Hun rynkede brynene. Canada? Hun kunne ikke være i Canada. Hvad med hendes elever, hendes job? ”Jeg har ikke brug for andre. Jeg kan hjælpe mig selv.” Så greb han fat i hendes hår, og trak hende hen over gulvet. Hun udstødte nogle lyde, der udtrykte hendes ubehag ved at blive trukket, for behageligt var det langt fra. Karma så ham direkte i øjnene, med et blik der viste stædighed, men også utryghed inde bagved. ”Tror du selv på det?” Hun var måske dumdristig, ved at svare ham igen, men hun nægtede at lade ham tro, hun bare ville gøre alt hvad han sagde uden videre. Hun var ikke en pushover, og det skulle han ikke tro hun var. ”Tror du ærlig talt selv, jeg bare vil gøre alt du siger. Herre?”
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Man sep 28, 2015 1:38 am

bedrøvet lod Adrian et suk undslippe hans læber "hvorfor skal folk altid være så stædige" han løftede sin hånd og slog hende med mere kraft denne gang. Han gav hende et halsbånd på med en strøm kilde der sad lige omkring hendes strube "lad mig give dig et indblik i noget sjovt, jeg var en gang kendt som Mr. Pain" han holdt hende nede mens han bandt hendes fødder sammen og satte hende i håndjern "og, ja lad os bare sige jeg var god til at få folk til at høre efter" han så på hende med de kolde følelses forladte øjne "du får en chance til før jeg begynder at blive meget irriteret på dig miss tempest" hans smil var dog stadig bredt så man kunne se hans hugtænder "og bare rolig jeg har sørget for at dine håndjern ikke er af metal. Fe pige" hans øjne var smalle mens han så på hende.
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Man sep 28, 2015 6:34 pm

Karma forsøgte, at gøre modstand, da han satte et halsbånd på hende. Nu begyndte hun for alvor, at blive bange for ham. Han var jo sindssyg! Mr. Pain? Det kunne ikke være et godt tegn. Da han også bandt hendes fødder og hænder sammen, forsøgte hun at komme ud af dem, men det resulterede bare i, at det gjorde ondt på hende. ”Okay..” Hun havde ikke længere et kvikt svar, for hun frygtede oprigtigt for, hvad han ville gøre for hende. ”Hvad skal jeg gøre?” Hun bed tænderne sammen, før ordet herre,” lød fra de sammenbidte tænder. Hun var tydeligvis ikke glad for, at hun blev nød til at kalde ham herre. Det var faktisk virkelig nedværdigende for hende. Hun var en selvstændig kvinde, så hun hadede at skulle ligge under for en mands syge fantasier, eller hvad der nu var skyld i dette.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Man sep 28, 2015 8:58 pm

han så på hende med de katte lignende røde øjne "det er meget simpelt entlig, du skal læres i at tilfredstille mig, på alle måder, måske lære du lidt om at respektere folk så" hans øjne var smalle som han sagde det sidste. han var 100% seriøs omkring dette. Der var en meget specielt historie til hans kæle navn, han havde gået under navnet Mr. Pain mens han arbejede som en agent under FBI for at opspore overnaturlige trudsler. Han savnede lidt at jage andre monstre og torturere dem... for hans regering, nu var det mere en hobby.
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tirs sep 29, 2015 8:15 pm

Karma var langt fra glad for situationen hun var havnet i. Men hun var også klar over, det ville blive værre for sig selv, hvis hun ikke gjorde som han sagde. ”Okay.” Nu skulle det bare overstås. Det var umuligt at vide, hvor længe han ville holde hende der. Men hun skulle vel bare sige, hvad han gerne ville høre. Karma tog en dyb indånding, og forsøgte at gøre sig klar til hvad der var hende i vente. Selvom hun tvivlede på, hun faktisk kunne forberede sig på det. Han blev ved ikke kaldt Mr. Pain uden grund.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tirs sep 29, 2015 9:22 pm

han så på hende med et smil og tog fat om hendes hage "det lød ikke særligt overbevisende" han tog fat om hende og hev hende op på sengen med maven ned i madrassen "sig mig så kære miss tempest. Er du en jomfu?" han smilede til hende sadistisk og fandt en ride pisk fra vægen. Han havde en hel væg fuld af seksuelle redskaber. Adrian var meget glad for at han havde skaffet disse, det var lige så meget at skabe frygt som at det var at han ville bruge det. I en elegant bevægelse smed han sin overjakke og vest samt hans slips.
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tirs sep 29, 2015 9:46 pm

Karma spændte kæberne og sank efterfølgende en klump, da han greb fat i hendes hage. Så hun skulle være mere overbevisende. Ja, det måtte hun så arbejde på. Da han smed hende på sengen, slap et gisp over hendes læber, da hun ikke var forberedt på det. Hun blev liggende som han havde smidt hende, men drejede sit ansigt, så hun kunne trække vejret. ”Jeg er ikke jomfru.” Det var ikke fordi hun havde været i alle verdenshjørner, men hun havde haft et par kærester og one night stands. Det var dog ikke noget hun normalt talte for højt op, men hun var næsten tvunget til at svare ham. Hun kunne høre ham bevæge sig bag hende, og begyndte at blive utryg, selvom hun næsten kunne regne ud hvad han ville gøre.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tirs sep 29, 2015 10:14 pm

han var gammel så et sted kunne han ikke lade være med at grine "sikke en slem pige" han så på hende med et fast blik "det er strafbart her i mit hus" han lod sin pisk glide langsomt op af hendes lår indtil den hvilede på hendes balle "10 slag" han så på hende med et smil og lod den lille læder pisk svinge ind mod hendes balle med meget blidere slag end dem han gjorde før men kun for ikke at slå hende til blods. Han så på hende med et roligt smil.
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tirs sep 29, 2015 10:27 pm

Karma krympede sig næste sammen ved lyden af hans grin. Det var det værste grin hun nogensinde havde hørt, men trods alt stadig kun et grin. Hun svarede ham ikke, og da han oplyste hendes straf bed hun tænderne sammen og tog imod det første slag. Hvert slag fik hende til udstøde en lyd af ubehag. Hun havde grebet fat om dynens lagen og klemte det i hendes hænder, som var helt hvide efter hun havde strammet dem ved hvert pisk. Hun var langt fra knækket, men hun havde også en bange anelse om, at han kun lige var gået i gang. Det var ikke første gang man havde hørt om sådan en historie. Forskellen på alle andre historier og hendes var blot, at hun var blevet fanget af en vampyr. Han havde evigheder, så han kunne beholde hende lige så længe han ønskede.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tirs sep 29, 2015 10:40 pm

han fandt en nøgle frem til hendes håndjern "her i mit hus kommer alt frihed til en pris, dette er den første, for at du kan være fri til at bruge dine hænder igen skal du..." han så ud til at tænke lidt med et djævelsk smil "ah give et blowjob" han holdt nøglerne i sin hånd mens han så på sin slave "forstår du det slave" han så på hende med et hårdt blik, hun skulle forstå at hun ikke var en gæst mere men en slave, ikke at hun nogensinde var en gæst i hans hus, i guderne. Han knappede langsomt sine bukser op så hans hårde lem kom til syne.
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tirs sep 29, 2015 10:52 pm

Karma gned hendes håndled, da han låste hende op. Hun følte der gik lang tid, før han endelig sagde hvad hun skulle gøre. Hun var tæt ved at svare ham igen, men bed det i sig. ”Jeg forstår.” Hun drejede sig om imod ham. Karma tøvede, før hun lod hendes læber glide ned over ham. Hun startede med spidsen, men gik så i dybden. Hun havde på ingen måde lyst til det, men hvis hun gjorde hendes bedste, ville han sandsynligvis blive mere tilfreds. Så hun satte farten lidt op. Hun havde lært et par ting og sager igennem tiderne, og brugte dem nu på ham. Men imens havde hun en stærk trang til at kaste op. Hun havde aldrig været mere frastødt i hele hendes liv.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tirs sep 29, 2015 11:00 pm

hun var faktisk meget god til dette, ikke fordi han var over rasket efter hun indrømmede hendes tabte mødom til ham, dette var ikke noget en jomfru ville kunne uden tilstrækkelig træning. Han var sikker på at hun ønskede at tilfreds stille ham, men hun var stadig ikke slået kunne han mærke. Man havde altid sagt at vampyre stank af død på lang afstand, dette var ikke sandt, faktisk var Adrians duft meget tættere på sød vanilie men han dækkede det med en overtone af kanel, ikke den mest mandlige duft men meget beroligende på en måde for både ham og dem i hans nærvær. Mens han stod og blev serviceret af den søde slave han havde skaffet sig kom der tanker om alle de ting han kunne lege med hende, måske ville han beholde hende for evigt hvis hun var så god her efter bare en halv time med ham.
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tirs sep 29, 2015 11:10 pm

Karma vidste ikke specielt meget om nogle racer, udover feer. Hun vidste de fandtes, men det var mere eller mindre også det. Selvom hun igennem hendes tid på akademiet havde lært en hel del mere. Nu vidste hun også, at vampyrer var sindssyge og duftede af vanilje og kanel. I hvert fald hvis hun tog undgangspunkt, i lige netop denne vampyr. Hun forsatte, men havde sådan lyst til at stoppe. Hvis Karma turde, kunne hun forvandle sig til feform og prøve at stikke af, men hun var bare nervøs for, om det ville gøre ham vred, hvis han så fangede hende. Men hvis han ikke gjorde, kunne hun stikke af. Det var lidt et dilemma, for på den ene side kunne hun blive straffet, eller blive fri. Hun turde ikke prøve på noget endnu.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tirs sep 29, 2015 11:20 pm

nogen vampyre var rustet til kamp andre havde meget charme, Adrians kompetance ud over det fysiske ved at hans lem var noget større end de fleste andres var hans skarpe hjerne. Han havde stort set taget højde for alle senarier for flugt i denne hytte. Han havde ikke joket da han sagde dette var ude i den canadiske ødemark, den tætteste by var 20 km væk fra hans hytte, ingen ville komme og hjælpe hende hvis hun stak af her fra, ikke at han ville tillade det. efter noget tid med hendes service kunne han mærke sig selv på kanten til at komme og uden advarsel skød han sin ladning ind i munden på hende med så stor en ladning og kraft at det fyldte hendes mund på få sekunder.
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tirs sep 29, 2015 11:27 pm

Karma var lige pludselig ikke så glad for, den betydning hendes navn havde. For hendes karma var bestemt ikke god. Hvad hun havde gjort for at fortjene, vidste hun dog ikke. Hun fik gjort det sidste, og da han affyrede lige ind i munden på hende, mærkede hun for alvor kvalmen trænge sig på. Hun var tæt på at spytte det ud, men måtte hellere vente til han havde fortalt hende hvad hun skulle gøre. På trods af hun endnu ikke var knækket - men hun nærmede sig - så var hun stadig ikke dum. Hun ville ikke gøre noget uden han havde bedt hende om det, for det kunne umuligt begejstre hans syge hjerne. Hun lagde hovedet let på skrå, og ventede på hans kommando.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tirs sep 29, 2015 11:45 pm

hun havde potentialet til at blive en god slave, hun holdt hans sæd i munden uden hverken at sluge eller spytte de ud. Langsomt fik Adrian rystet adrenalinen af sig "godt så slave, slug" han så på hende med et roligt blik og satte sig ned i en lænestol lavet i sort stof "lad mig tænke, hvad skal du give for at få dine ben igen, kom med et bud selv slave" han smilede til hende og så lige på hende som hun sad der på sengen nøgen og bundet på føderne med store lænker. Han tænkte over hvor meget han kunne ydmyge hende og hvor sjovt han ville have det med det.
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Ons sep 30, 2015 2:33 am

Karma rynkede let på næsen, da han bad hende sluge det. Men hun gjorde det alligevel, og det pressede kvalmen lidt med sig ned. Ind til det så gik om for hende, hun nu havde en del af ham i sig, og det fik blot kvalmen frem igen. Karma satte sig anderledes på sengen, så hun sad mere bekvemt. "Jeg er ikke kreativ. Ikke nær så kreativ som dig." Hun så sig omkring, for at hentyde til hytten og hans aktiviteter i den. Det krævede både et sygt og kreativt hoved at finde på alt det, men i denne sammenhæng, var kreativitet ikke en god ting. Slet ikke en fordel for Karma, i hvert fald.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Ons sep 30, 2015 9:15 pm

Adrian så på hende med et lille smil "smiger for dig ingen vejene" men han havde en ide, hun var ved at blive nedbrudt men han havde ikke taget det der betød mest endnu. Han smilede til hende med et smil der kunne få selv den største ild sjæl til at krympe sig i frygt "Jeg har en ide" han smilede til hende og rejste sig fra stolen og gik hen til hende. Hans fingre lagde sig om hendes ansigt "ganske simpelt entlig, du sætter dig op på alle fire og jeg knepper dig hårdt, så kan du måske få lov til at bruge dine ben igen" han så på hende roligt igen og gav slip på hendes ansigt "har du forstået din ordre slave" hans øjne var fokuseret på hendes krop og han kunne mærke sin sult blive større.
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tors okt 01, 2015 3:40 pm

Karma havde ikke forsøgt at smigre ham, for hun havde ikke ment det som en kompliment, men det fortalte hun ham naturligvis ikke. Hun var ikke langt fra at knække, hun havde trods alt ikke en masse år, hvor man kan lære sig selv at kende og blive stærkere. Hun havde 30 i alt, hvilket ikke var specielt meget, i forhold til flere hundrede eller tusinde i nogle tilfælde. Da han sagde han havde en idé, blev frygten igen vækket i hende. Hver gang han intet sagde, var hun rolig et øjeblik. Disse øjeblikke var gyldne, men også korte. Det var fint at få hende til alt muligt, men hun nægtede at lade ham voldtage hende. Han havde allerede misbrugt hende, skulle han absolut misbruge hende seksuelt også. ”Jeg gør det ikke.” Hvis han skulle gøre det, måtte han tvinge hende. For hun ville på ingen måde, gå med til at lade ham gøre det.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Tors okt 01, 2015 7:11 pm

hendes modstand fik et smil til at glide frem på hans læber "så du siger at du nægter mig" han grinte en dyb truende latter "du har selv valgt" han startede med at finde den lille kontakt der virkede til hendes elektriske halsbånd og trykkede på kontakten og sendte en let strøm af elektrisitet gennem hende i 5 sekunder. Han brugte tiden på at fast låse hendes arme bag hendes ryg og vende hende rundt så hendes underliv var peget mod Adrian. hans øjne var smalle og på ingen tid havde han sit fulde lem ude igen "lad mig vise dig hvem der er herren her slave" han ventede på at hendes halsbånd stoppede før han pressede sig helt ind i hende brutalt og uden nogen form for advarsel.
Thea

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Lør okt 03, 2015 3:11 pm

Karma fulgte hans bevægelser, og da en let elektricitet bevægede sig igennem, blev hun først forskrækket med et lille gisp, og spændte så i alle sine muskler, i håb om det ville hjælpe med at holde det ud. De få sekunder virkede længe, og da det endelig stoppede, slappede hun i hendes krop igen. Lige ind til han fik vendt hende, så han nemt kunne gøre hvad han havde lyst til. Hun vidste godt hvad han ville gøre, og hun frygtede ham for hende. Hun gispede kort, da han uden videre pressede sig ind i hende. Hun kæmpede for at holde sine tårer tilbage. Han havde ødelagt hende, men hun havde på fornemmelsen, det også var det han gik efter. Hun begyndte at tvivle på, om hun nogensinde kunne komme sig over oplevelsen.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   Lør okt 03, 2015 8:53 pm

han smilede triumferende mens han så ned på den kære fe der nu var knækket. Han så på hende med et fast blik som han begyndte at bevæge sig "forstår du nu din situation" han blottede sine tænder som han lænede sig længere ind over hende og var få centimeter fra hendes hals "du vil gøre hvad jeg siger, eller også gør jeg dig til min lille personlige fuckdoll og blod pose" han smilede til hende triumferende og prikkede hul i hendes hud, ikke for at gå efter at drikke, bare for at sætte dominans over hende.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: don't question me //Karma//-XXX- 18+   

don't question me //Karma//-XXX- 18+
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1