Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Chloe

Azrael

Lavinia

Joy

Lilith

Ylva

Niklaus

Luca

Lucian

Christofel

Statistics
Der er i alt 151 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kierran

Vores brugere har i alt skrevet 8209 indlæg in 592 subjects

Share | 

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Christian

Humør : He will bring nothing but death and chaos in his way
Fag : -
Antal indlæg : 30

IndlægEmne: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Tors sep 14, 2017 5:48 pm

Christian's emnesøgning

Jeg vil super gerne have gang i min Christian, og dertil kunne jeg da helt klart, bruge både emner og relationer. Så kom endelig, jeg bider ikke Wink
Jeg har egentlig ikke som sådan nogle regler andet end disse:
- Jeg ser helst ikke, at min karakter dør (for obvious reasons)
- Hvis du ønsker, at gøre ham ondt (psykisk eller fysisk), så skriv gerne først
- Acceptere at jeg nogle gange, kan være lidt tid om at svarer. Det er ikke fordi jeg har glemt dig, men blot fordi jeg sikkert er stresset. Jeg vil dog forsøge, at skrive hvis dette skulle komme på tale. Du er dog mere end velkommen til at skrive, hvis jeg ikke har skrevet en grund for mit fravær, eller jeg ikke har svaret efter omkring to ugers tid. Jeg vil ikke tage det personligt, men ser gerne at det ikke kommer i en anklagende form.
- Jeg er ikke god med URL faceclaims (anime, animeret). Jeg har intet imod, at dit billede er tegnet, det skal dog helst være mere realistisk end det fra Anime.
- Jeg vil helst gerne kunne forstå det som er skrevet, hvilket ikke betyder du skal skrive perfekt, for det gør ingen virkelig. Jeg ønsker blot, at stavefejlene er på det minimale, dette vil gøre oplevelsen (emnerne) bedre for os begge Smile

Der er heller ingen krav om racer eller køn til relationerne eller de plots jeg forslår. Medmindre der direkte står ham, hende, dæmon eller noget andet, så betyder det at din karakter sikkert kan være den del, uagtet om din karakter er en kvinde eller mand, vampyr eller elver Smile

Om ham

Det basale Christian er en af mine første karakterer, og nok en af de få, som jeg har holdt fast i. Han er oprindeligt fra en anden side, men jeg valgte at fører ham over til denne side. Oprindeligt var han født under navnet Antonius Greyson, hvor han startede sit liv ud som en elver. Efter at havde været blevet forvandlet til en vampyr, og senere han slået sin skaber ihjel, påtog han sig personaet Christian Anthony Grey, som en måde at komme væk fra sin fortid på. Han er en ret gammel mand, som efterhånden har levet i mange år. Han fungere som en nomade, og flytter ret ofte rundt, hvor han enten slagter en hel familie, og vælger at bo i huset, eller bor på hoteller.

Hans fortid Christian var oprindeligt født som en Elver, men efter at havde fået knust sit hjerte af hans første store kærlighed, stødte han på en smuk vampyr, der bortførte ham og brugte ham som sex slave. Hun satte ham gennem 200 års seksuelt og psykisk misbrug og tortur, hvor i hun ville voldtage ham, dele ham rundt blandt sine venner og ofte torturerer ham (han har en del ar på kroppen, som er resultet af dette). Efter mange år i hendes selskab, blev han slemt syg og for ikke at miste ham, forvandlede hun ham til en vampyr. Der skulle gå omkring 60 år, før det slog klik for ham, og han slagtede hende. Det var efter dette, at han gav sig selv et nyt navn og en ny identitet. Derpå tog han på en 1.000 (plus flere år) år mordtogt, hvor han vandrede gennem forskellige byer, og mere eller mindre slog ihjel til højre og venstre. I denne tid ødelagde han også en hel del liv, hvor i han enten ville terroriserer familier, slagte folk eller forvandle andre imod deres vilje. Han fik kælenavnene The Ripper, The Bringer of Death & The Impaler netop på grund af den brutalitet, som han havde inde i sig. Der skete dog en masse ting for ham, som resulterede i at, han blev til et spøgelse, så besatte han en kvinde, derpå blev han bortført og sat ind i en dæmon, og nu lever han som en vampyr.

Hans nuværende status Sammen med Cimberlie, tog de gennem en portal og endte op på Jorden. Nogle måneder efter de gjorde dette, begyndte Sebastian (Den oprindelige ejer af kroppen han besatte), at tage kontrollen tilbage og de fandt ham en ny krop, i formen af Niklaus de Florence, som han nu besætter.

De mange diagnoser
- Dyssocial personlighedsforstyrrelse På grund af det tortur han var udsat for, og senere han forvandlingen til en vampyr, begyndte der at dukke mange træk op, for en psykopatiske lidelse. Han har en manglende empati og har svært ved at sætte sig ind i andres følelser. Han har ingen samvittighed, og har derfor intet imod, at slå ihjel til højre og venstre. Han skaber sjældent længerevarende forbindelser, og mange af dem han får, er der enten meget tillid mellem eller også, har han gerne en gemt mening bag det hele. Han er uforudsigelig, og man kan derfor aldrig regne med, hvor man har ham.
- Ripper På grund af manglende lærling, blev Christian det man vil kalde en Ripper, hvilket er et begreb brugt imod vampyrer, som bær en ekstremt sadistisk tendens, som samtidig nyder af torturer og ofte flå sine ofre fra hinanden. De har ingen kontrol over deres blodtørst, og på grund af manglende menneskelighed, oftest agere ud fra denne blodtørst og disse sadistiske behov.
- Blood Rage Det er et stadie hvor i, at en vampyr oplever en stor blodtørst, specielt under en pludselig mængde følelser (kan være positive og negative). For Christian blander den sig sammen, med hans status som en Ripper, og han kan derfor ofte slå op imod 20 mennesker ihjel, og oftest på samme tidspunkt.

Personlighed Christian er på mange måder, hvad man vil beskrive som enten en psykopat eller sociopat, han er karismatisk, charmerende, ejer meget lidt empati og føler generelt meget lidt skam, for alle de ting han gør. Disse træk kommer ofte frem, hvis han enten ønsker noget eller får en pludselig lyst til at dræbe nogen. Mange beskriver ham derfor både som værende et monster, men også et ret charmerende et af slagsen, som har en mørk aura om sig, og en uforudsigelighed og sadistisk natur, der kan gøre ham både en drøm, men også et mareridt. Han kender meget lidt til monogami, og har en tendens til at knalde til højre og venstre, hvorvidt hans seksuelle partnere så overlever natten, eller bliver en del af hans samling af mord, kommer oftest an på personen, og hans humør på det givet tidspunkt. Han har også en forfærdelig cyklus, hvor i han ofte slår ekstreme mængder af folk ihjel (i 1400 tallet, tømte han en hel by for folk, hvor han efterlod deres døde lig og en by i flammer og kaos). Mange vil ikke just kvalificerer ham som loyal, da han bekymre sig om ganske få, og har før røvrendt venner og bekendte. Men han har dog sine gode øjeblikke, hvor han kan være ganske sød, uheldigvis er der blot ret få af disse, og de kommer med meget store mellemrum.

De få relationer han har
(Dem fra denne side)
- Cimberlie, en han har kendt i 50 år, en af de få han stoler på. Hun fungere som en partner in crime og elskerinde. Han gør ofte ret mange ting for hende, og ser på hende som værende smukkere end en gudinde. Han tog med hende til Jorden, hvor de lever nu

Emnerne
When fates collide - Med Chloe
I shall bring death in my way, and when they ask why, I simply answer: Because I can - Med Nalissa
Just leave them alone, the problem is with me not them - Med Evie (XXX)
I'm so sorry - Med Aiden
Calling all the monsters - Med Calla

Andre emnesøgninger
Ingen i øjeblikket

Lovers

Som skrevet under Personlighed, besidder Christian et stærk behov for sex, hvorfor ved han ikke helt. Dette betyder han sikkert vil have en masse fremtidige elsker/elskerinde, samt haft en del af dem i fortiden. Advarsel: Christian har sadistiske tendenser, og kan være meget voldelig, selvfølgelig er han ikke altid voldelig og har episoder, hvor han kan være nåde så charmerende og sød.

De forskellige måder, hvorpå dette kunne ske:

Past lovers Han har levet i mange år, og har derfor højst tænkelig, haft sex med en hel del personer. Helt præcis hvor længe, deres relation foregik og hvor dybt det gik (om der var mulige følelser involveret), kan vi evt. finde ud af. Dette kan også være elskere af Klaus.

One night stands Christian har ofte ligegyldig sex med andre, evt. folk som han har mødt på en bar, som han ligger an på også senere har sex med, eller en person som han finder på gaden. Uagtet hvor han møder en person, vil han sikkert ikke have noget imod, at dele lidt tid med dem, mere specifikt i sengen.

Current lovers Som der er beskrevet mange gange, elsker han sex og kan derfor ofte tage adskillige elsker/elskerinder. For ham gør kønnet egentlig intet, og han går heller ikke meget op i udseendet eller for den sags skyld vedkommendes race (han er dog ikke tiltrukket af børn), så længe han kan finde personen interessant. En elsker/elskerinde, vil nok være en som han selv vil opsøge, da han finder vedkommende spændende nok, til at ville tilbringe mere end én nat hos personen.

People from the past

Da han har levet i mange år, har han mødt mange folk og haft mange forskellige effekter på folk. Nogle foragter ham og andre vil helt andre ting med ham. Få gange har han præsteret ikke, at opfører sig som en komplet idiot, hvor han endda har kunne få venner, og andre gange har han slået de forkerte ihjel og denne vej igennem fået fjender.

De forskellige måder, hvorpå dette kunne ske:

Fjender Det kan være han har slået din karakters mor ihjel, eller generelt bare fucked din karakters liv op. På mange måder er han en morder, og det vil undre mig, hvis han ikke har en del fjender, som generelt ønsker ham døde eller generelt bare gerne vil gøre ham ondt. Dette kan også være relationer fra Klaus.

Venner De få gange hvor han ikke opfører sig, som en komplet psykopat eller et mega røvhul, kan han faktisk være ret charmerende, og kan derfor havde fået venner fra fortiden. Hvor længe venskabet har foregået, og hvor tæt venskabet er, er noget vi helt sikkert kan finde ud af. Dette kan også være relationer fra Klaus.

Skabte Han har levet mange mange mange år som en vampyr, og har derfor skabt utallige andre vampyrer. Han har haft mange forskellige grunde, til at ville forvandle andre. Nogen gange keder han sig, andre gange vil han ødelægge et liv, nogle gange er det fordi han ser egenskaber i folk, og andre gange ønsker han bare kaos, også er der selvfølgelig de få gange, hvor han rent faktisk bekymre sig om folk. Så hvad grunden er til, at han har forvandlet din karakter, er noget vi sagtens kan finde ud af. Dette kan også være relationer fra Klaus. Det kan også være nye som han har skabt.

Andre ting

Disse forslag er nogle, som ikke som sådan kan sættes ind i en kategori, og er derfor en smule anderledes (I guess). Det skal dog siges, at jeg oftest er med på hvad end folk har lyst til, og du skal derfor ikke være bange for, at komme med underlige/anderledes forslag. Om dette så er adventure, afslappende eller noget helt tredje, så er jeg helt sikkert med på det!

Her er de forskellige forslag, som jeg selv tænker:

En der ønsker at hjælpe ham Nogle folk tror, at de kan redde en ødelagt person, og ønsker derfor at give dem så meget godt. Din karakter er måske en af de personer, som virkelig gerne vil gøre ham god igen. Dette vil næppe virke, men man kan jo altid prøve.

Partner in crime Christian er en mand, som elsker at dræbe, han elsker det at skabe kaos og frygt i andre. Måske din karakter elsker det samme, og de to kan derfor slå folk ihjel sammen. Hvorvidt dette spreder sig til noget andet, er noget vi helt sikkert kan finde ud af.

Dårlig indflydelse Han kan være meget karismatisk og charmerende, og kan sikkert derfor også trække folk i fordærv. Måske din karakter er en uskyldig engel, eller et menneske, som endnu ikke har prøvet det forførende ved ondskab. Ikke desto mindre, tænker jeg han sagtens kan være en dårlig indflydelse på andre.

Har du en ide Hvis du har en ide, så er du mere end velkommen til at komme med den. Jeg vil med stor sandsynlighed være med på den ^-^

Jeg håber i vil skrive, også ses vi vel i et emne Smile
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Christian

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Fre sep 22, 2017 7:44 pm

Jeg søger endnu emner Smile
Vis brugerens profil
Evie

Fag : Drama, Musik, Biologi, Kemi og Historie
Antal indlæg : 24

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Fre sep 22, 2017 7:51 pm

Hvis du har lyst kan vi godt tage et emme mere Smile ,  jeg tænker lidt at han måske sagtens kunne trække Evie i en dårlig retning, hun har sådan lidt en plettet fortid og prøver på at komme på ret køl, men hun ville sikkert ikke være ret svær til at presse. Især ikke hvis man ved hvilken knapper man skal trykke på.
Vis brugerens profil
Christian

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Fre sep 22, 2017 7:56 pm

Evie skrev:
Hvis du har lyst kan vi godt tage et emme mere Smile ,  jeg tænker lidt at han måske sagtens kunne trække Evie i en dårlig retning, hun har sådan lidt en plettet fortid og prøver på at komme på ret køl, men hun ville sikkert ikke være ret svær til at presse. Især ikke hvis man ved hvilken knapper man skal trykke på.

Det kan du da tro, jeg har lyst til Very Happy

Han kan da helt sikkert, trække hende imod den dårlige retning. Han elsker at smide folk i fordærv! Spørgsmålet er blot, om han skal forførere hende i den retning? eller langsomt ødelægge hende? (Dræbe hendes familie)
Vis brugerens profil
Evie

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Fre sep 22, 2017 8:03 pm

uhh jeg kan godt lide tanken om at hun langsomt bliver ødelagt ved at han dræber hendes plejefamilie, de betyder rigtigt meget for hende, da de har acepeteret hende for den hun er, hun har ikke altid vidst hvad det var, men de accepeterede det alligevel.
Måske hendes plejefamilie har været på ferie eller sådan noget og er derfor at han har kunnet få fat på dem. 
De har måske ganske kort forinden mødt hinanden, dog vil Evie ikke vide hvad det er han er netop fordi hun har levet det meste af sit liv med mennesker.
Vis brugerens profil
Christian

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Fre sep 22, 2017 8:09 pm

Evie skrev:
uhh jeg kan godt lide tanken om at hun langsomt bliver ødelagt ved at han dræber hendes plejefamilie, de betyder rigtigt meget for hende, da de har acepeteret hende for den hun er, hun har ikke altid vidst hvad det var, men de accepeterede det alligevel.
Måske hendes plejefamilie har været på ferie eller sådan noget og er derfor at han har kunnet få fat på dem. 
De har måske ganske kort forinden mødt hinanden, dog vil Evie ikke vide hvad det er han er netop fordi hun har levet det meste af sit liv med mennesker.

Uhh jeg har en ide!!

Måske de har mødtes et par gange, de har måske haft sex og han forsøgte at drage hende imod mørket, men hun afviste ham hver evig eneste gang. At blive afvist er ikke just noget, som han kan lide og ofte dræber han vedkommende bagefter. Ikke desto mindre finder han ud af, hvor hendes familie er og han tager hjem til hende. Emnet vil være at han har ringet til hende, via hendes plejemors telefon, og hun kommer hjem netop, finder hun hendes familie bundet fast (forældrene og søskende). Han slår hende ud og hun vågner op, og er nu selv bundet fast. Han "mocker" hende og i sidste ende slår han dem alle ihjel, som en form for straf?
Vis brugerens profil
Evie

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Fre sep 22, 2017 8:14 pm

I like it Smile for hun ville helt sikkert afvise ham fordi det er hendes sidste chance for at bevise at hun kan komme på ret køl og få et liv som  ikke ender i fiasko og det vil helt klart ødelægge hende at se dem død især fordi det er hendes skyld.

hvem laver Smile
Vis brugerens profil
Christian

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Fre sep 22, 2017 8:15 pm

Evie skrev:
I like it Smile for hun ville helt sikkert afvise ham fordi det er hendes sidste chance for at bevise at hun kan komme på ret køl og få et liv som  ikke ender i fiasko og det vil helt klart ødelægge hende at se dem død især fordi det er hendes skyld.

hvem laver Smile

Det er godt ^^

Gider du? Du ved hvor de lever Wink
Vis brugerens profil
Evie

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Fre sep 22, 2017 8:16 pm

Okay
Vis brugerens profil
Christian

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Fre sep 22, 2017 8:18 pm

Evie skrev:
Okay

Perfekt, jeg vil vente spændt Smile
Vis brugerens profil
Evie

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Fre sep 22, 2017 9:22 pm

Vis brugerens profil
Christian

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Fre sep 22, 2017 9:26 pm

Evie skrev:
http://athenaakademiet.danskforum.net/t506-just-leave-them-alone-the-problem-is-with-me-not-them-xxx-christian#7269

Jeg håber det godt nok Wink

Det ser perfekt ud!!
Men vi er enige om, at han slagter hele hendes familie?
Vis brugerens profil
Evie

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Fre sep 22, 2017 9:26 pm

Ja, det er vi
Vis brugerens profil
Christian

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Fre sep 22, 2017 9:27 pm

Evie skrev:
Ja, det er vi

perfekt!
Vis brugerens profil
Lavinia

Humør : Are you really sure you wanna know?
Fag : Hjælpelærer i Historie, Drama og Psykologi
Antal indlæg : 75

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Tors okt 05, 2017 2:30 pm

Jeg tænker; at siden Lavinia kender Elijah, kunne det være sjovt hvis hun ramlede ind i Christian, måske på vej hjem efter at have været hos Elijah.
Ellers måske ude på en "hunt" på føde?

Hun kunne også have kendt ham før i tiden, nu ved jeg ikke om han tog til de store bal eller ligne tilbage i tiden, men at de måske havde mødtes og ikke ligefrem skilledes på de bedste terms eller ligne?
Vis brugerens profil
Christian

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Tors okt 05, 2017 10:13 pm

Lavinia skrev:
Jeg tænker; at siden Lavinia kender Elijah, kunne det være sjovt hvis hun ramlede ind i Christian, måske på vej hjem efter at have været hos Elijah.
Ellers måske ude på en "hunt" på føde?

Hun kunne også have kendt ham før i tiden, nu ved jeg ikke om han tog til de store bal eller ligne tilbage i tiden, men at de måske havde mødtes og ikke ligefrem skilledes på de bedste terms eller ligne?

Well han har været på Jorden i 1 år til halvandet, og hvad angår bal så er det ikke just noget han ofte gør Smile Hun kunne dog måske havde "hørt" om ham, i den forstand hun har hørt om hvad han har haft gjort. Som Ripper er han meget dødbringende, og han har haft mange tusinde års øvelse, i at øve sig!

Hun kunne dog måske havde kendt Klaus aka ham som Christian besætter?
Vis brugerens profil
Lavinia

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Tors okt 05, 2017 10:14 pm

Ooh, den idé kan jeg godt lide! Med hun har haft kendt Klaus, men syntes helt klart også hun skal have haft hørt om ham Razz (havde helt glemt at han ikke havde været på jorden særlig længe xD haha )
Vis brugerens profil
Christian

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Tors okt 05, 2017 10:19 pm

Lavinia skrev:
Ooh, den idé kan jeg godt lide! Med hun har haft kendt Klaus, men syntes helt klart også hun skal have haft hørt om ham Razz (havde helt glemt at han ikke havde været på jorden særlig længe xD haha )

Hvilken form for relation, som hun havde med Klaus, er selvfølgelig helt op til dig!
Så hvordan hørt om ham? Hans psykopatiske og morderiske side, eller hans charmerende og karismatiske side, eller måske har hun haft hørt om ham fra Elijah?

hahahaha, den slags kan ske Razz
Vis brugerens profil
Lavinia

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Tors okt 05, 2017 10:22 pm

Yeah, finder jeg ud af, når det er.
I emnet med Elijah, har han holdt tæt om ham, så hun har ikke hørt noget om ham fra ham Razz Men syntes hun skal have hørt lidt om begge hans sider, sådan hun blev interesseret, da hun først hørte om hans morderiske side og valgte at undersøge sagen en smule mere og fandt ud af han også havde det andet ry?
Vis brugerens profil
Christian

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Tors okt 05, 2017 10:26 pm

Det gør du bare Wink
Det kan vi sagtens sige! Spørgsmålet er hvordan hun finder ham? I øjeblikket er han dog nem at finde på Philotes, hvis man selvfølgelig ved hvad man skal lede efter!
Vis brugerens profil
Lavinia

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Tors okt 05, 2017 10:29 pm

Hehe Razz
Tænker at hun kunne være på jagt efter bytte på Philotes, og så render ind i ham, eller ligne? Ellers kunne de rende ind i hinanden efter en feeding?
Vis brugerens profil
Christian

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Tors okt 05, 2017 10:33 pm

Lavinia skrev:
Hehe Razz
Tænker at hun kunne være på jagt efter bytte på Philotes, og så render ind i ham, eller ligne? Ellers kunne de rende ind i hinanden efter en feeding?

Ville hun ikke undersøge ham? Aka forsøge at finde ham? Sådan forstod jeg det Wink
Ellers kunne hun være på vej imod Philotes, også ser hun ham forlade en gyde, hvor der er to lig bag ham?
Vis brugerens profil
Lavinia

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Tors okt 05, 2017 10:35 pm

Mente nu mere at hun bare opsøgte rygter om ham, men jo, hun kunne da sagtens finde på at prøve at finde ham Razz
Men kan nu bedst lide idéen om den med hun opdager ham forlade gyden, med to lig bag sig Smile
Vis brugerens profil
Christian

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Tors okt 05, 2017 10:39 pm

Lavinia skrev:
Mente nu mere at hun bare opsøgte rygter om ham, men jo, hun kunne da sagtens finde på at prøve at finde ham Razz
Men kan nu bedst lide idéen om den med hun opdager ham forlade gyden, med to lig bag sig Smile

Jamen perfekt, så regner jeg med at det er mig, som skal lave emnet? Wink
Vis brugerens profil
Lavinia

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Tors okt 05, 2017 10:40 pm

Må du meget gerne! Razz Det ville give mest mening med, hvis hun skal opdage ham Razz
Vis brugerens profil
Christian

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Tors okt 05, 2017 10:44 pm

Lavinia skrev:
Må du meget gerne! Razz Det ville give mest mening med, hvis hun skal opdage ham Razz

Netop!
Men jeg vil lave emnet og tagge dig i det Wink
Vis brugerens profil
Lavinia

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   Fre okt 06, 2017 10:28 am

Coolio Very Happy Vil se frem til det!
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]   

He's so bad but he does it so well [Emnesøgning]
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1