Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 So... What's up? - Zoila

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




So... What's up? - Zoila Empty
IndlægEmne: So... What's up? - Zoila   So... What's up? - Zoila EmptyMan Jan 13, 2020 12:04 pm

Tid: Sent på eftermiddagen, omkring en 4-5 stykker - en tirsdag for omtrent tre måneder siden.
Sted: Udkanten af skoven der er ved akademiets grænse.
Omgivelser: Ingen andre lige pt.
Vejr: Overskyet med svag brise, men ingen regn.
Outfit: Link her
@Zoila
__________________________________________

Igår havde været hans første fuldmåne nat ude sammen med hans nye, lille pack. Det havde sådan set ikke været så meget anderledes fra andre fuldmåner - den havde været med andre personer end han var vandt til, naturligvis, men ellers var det sådan set noget af det samme det her pack lod til at lave, som hans gamlei Brooklyn også havde lavet. Men han var derfor også en smule træt idag, ovenpå det hele... Måske ikke helt ligeså voldsomt som en normal varulv ville være... Det kunne være magien der også løb i hans årer hjalp en smule der. Gjorde at han ikke følte sig helt lige så drænet for energi? Han vidste det ikke,men han følte sig sjældent ligeså smadret som andre gjorde ovenpå en sådan nat.

Han var idag efter timerne taget ud i skoven på en mindre gåtur, med musik i det ene øre, mens han snackede på lidt forskelligt med energibarer og müslibarer - for selvom han ikke følte sig udmattet, så blev han dog stadig en hel del mere sulten dagen derpå, nok grundet al den energi kroppen jo alligevel brugte på at transformere frem og tilbage.
Tilbage til toppen Go down
 
So... What's up? - Zoila
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» You're blind to whats around you [TW]
» Whats behind the red door? - Tidus
» ✦ I see whats mine and take it - xxx (Lector)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: V :: Skoven omkring Akademiet-
Gå til: