Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Chloe

Azrael

Lavinia

Joy

Lilith

Ylva

Niklaus

Luca

Lucian

Christofel

Statistics
Der er i alt 151 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Kierran

Vores brugere har i alt skrevet 8209 indlæg in 592 subjects

Share | 

Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Samuel

Humør : Displeasure, anger, hatred. Its all the same.
Fag : Historie, Biologi, Kemi, billedkunst
Antal indlæg : 12

IndlægEmne: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   Tirs sep 12, 2017 5:47 pm

Why hello there!

Jeg søger nogle emner til Samuel. PT søger jeg kun 3-4 emner da jeg godt lige vil starte ham op. Flere emner kan sagtens komme senere.

To the fun part!

Om Samuel/idéer til emner:
- Samuel er drug-dealer, så ideelt ville det være typisk at der er nogle stofmisbrugere, eller nogle dealere til ham (Dealere er ikke en mulighed fra start, da jeg er lidt usikker på om Samuel ville stole nok på nogen til at lade dem deale for ham. Vi får at se c;)
- Der er ikke noget bedre han ved end penge. Det kunne være at han mødte nogen med samme tankegang?
- Samuel har dog sit skole-persona som han prøver at opretholde. Så venner og sådan noget kunne også være en mulighed.
- Flirts kan være en ting, men Samuel ville aldrig binde sig til nogen. Typisk ville han heller ikke rigtig holde fat i flirten og han ville egentlig kun bruge vedkommende når han havde lyst.
- Samuel værende den rod han er, ville en fjende eller to ikke være underligt. Faktisk ville flere fjender være bedre. Om det er andre kriminelle eller folk der vil sætte en stopper for hans lille money-maker.
- Hvis i har idéer vil jeg med glæde høre dem. Smile

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Junas

Fag : Musik, Kemi, Kampsport
Antal indlæg : 119

IndlægEmne: Re: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   Tirs sep 12, 2017 6:23 pm

hey Sam Smile

Sætter gerne Junas til rådighed Razz
måske at Sam ikke rigtig kan lide Junas og måske ikke er så sød ved ham?
Vis brugerens profil
Lexa

Humør : Hearts are breakable. And I think even when you heal, you’re never what you were before.
Fag : Psykologi, Kampsport, Historie.
Antal indlæg : 18

IndlægEmne: Re: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   Tirs sep 12, 2017 9:05 pm

Hellooo Smile
Jeg synes vi skal finde på noget fedt. Jeg har måske allerede en idé.
Lexa er afhængig af blod, og ved hvor let det kan være at blive afhængig af. Så hvis hun kender Samuel og ved han sælger stoffer, kan hun måske forslå ham.at udvikle hans forretning.
Also... De kunne måske have/få en flirt. Lexa har samme holdning til forhold som ham.

Hvis det ikke passer med dig, kan vi måske finde på noget andet Smile
Vis brugerens profil
Chloe

Humør : I wonder if fears ever really go away, or if they just lose their power over us
Fag : Dans, Astrologi, Psykologi
Antal indlæg : 180

IndlægEmne: Re: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   Ons sep 13, 2017 10:04 am

Jeg stiller gerne @Lucian til rådighed som fjende Very Happy Men kære lille Alfa er meget imod kriminalitet, og siden han har flok i området så tror jeg at han gerne ville stoppe ham fra det rod han laver der Smile

jeg ved ik om du frisk på det? Smile
Vis brugerens profil
Samuel

IndlægEmne: Re: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   Lør sep 16, 2017 8:07 pm

@Junas : Det kunne sagtens være! Sam ville gøre alt for at opretholde et godt image!

@Lexa : Uhh! Det lyder spændende. Men jeg kan ikke helt forstå hvordan hun kan udvide hans forretning? Razz

@Chloe : Hmmm. Det kunne blive spændende. Jeg kunne forestille mig at Sam har solgt nogle stoffer til nogle elever som har gjort dem skøre og så kunne Lucian gå helt sherlock holmes for at finde ud af hvem det er? Razz
Vis brugerens profil
Lexa

Humør : Hearts are breakable. And I think even when you heal, you’re never what you were before.

IndlægEmne: Re: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   Lør sep 16, 2017 8:15 pm

Det blev også skrevet i farten Smile
Jeg mener, at hvis han lige nu sælger de traditionelle stoffer, hash, heroin og så videre, kam hun måske forslå ham at begynde og anskaffe og sælge blod fra forskellige racer.
Vis brugerens profil
Samuel

IndlægEmne: Re: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   Lør sep 16, 2017 9:13 pm

Uhhh. Den idé kan jeg godt lide Wink Men det ville ikke være typisk Sam at fortælle andre om hans forretning. Så skulle det næsten være at hun har fået fat i en af hans dealers (Umiddelbart den eneste måde hun kan finde ud af det på) og derfra fundet ud af hvem han var. Eller også kunne der gå rygter rundt om hans hemmelige forretning. Idk. Har du nogle idéer til det? c:
Vis brugerens profil
Lexa

IndlægEmne: Re: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   Lør sep 16, 2017 9:27 pm

Altså Lexa er afhængig af blod, både fordi hun er halv bloddæmon, men også fordi blodet er rigtig let at blive afhængig af for hende. Hun er ikke glad for det er sådan, så hun har måske prøvet at tage andre stoffer for at komme af med den afhængighed hun nu har. Så ville det selvfølgelig være en af hans dealers hun har haft fat i, og måske Samuel også, hvis han selv sælger af og til?

Ellers kan hun bare have nævnt for dealeren at hun er afhængig af blod, og han kan så have fortalt Samuel om det, og så har Samuel måske tænkt, det kunne være en udvidelse af hans forretning og taget kontakt til Lexa, eftersom hun ved hvordan man kan anskaffe blod.

Hvad end der passer dig bedst. Smile
Vis brugerens profil
Samuel

IndlægEmne: Re: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   Søn sep 17, 2017 9:26 am

Uhhh. Jeg kan lide begge idéer. Tror den anden er den jeg bedst kan lide. Så skal vi tage den? Smile
Vis brugerens profil
Chloe

Humør : I wonder if fears ever really go away, or if they just lose their power over us

IndlægEmne: Re: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   Søn sep 17, 2017 12:05 pm

haha yes. det lyder fedt Razz
Det skal nok blive fedt Smile vil du lave en tråd el?
Vis brugerens profil
Junas

Fag : Musik, Kemi, Kampsport
Antal indlæg : 119

IndlægEmne: Re: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   Søn sep 17, 2017 1:06 pm

Samuel har sendt pb Smile
Vis brugerens profil
Lexa

IndlægEmne: Re: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   Søn sep 17, 2017 2:39 pm

Det synes jeg vi da Smile
Vis brugerens profil
Samuel

IndlægEmne: Re: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   Søn sep 17, 2017 10:50 pm

@Chloe : Ville du have noget imod at starte den? Finder det mest oplagt!

@Junas : Ser på det hurtigst muligt!

@Lexa : Super! Hvem af os laver det??
Vis brugerens profil
Chloe

IndlægEmne: Re: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   Man sep 18, 2017 12:26 am

På ingen måde Smile er helt enig! Smile jeg laver den i morgen og tagger dig Wink
Vis brugerens profil
Lexa

IndlægEmne: Re: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   Man sep 18, 2017 7:32 am

Har du måske tid til det? Jeg har en del andre emner der venter på mig lige nu Smile
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning   

Hey kids, wanna buy some drugs? -Emnesøgning
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1