Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Tidslinje

År: 2020
Årstid: Forår
Måned: Marts

Fuldmåne:
9. Marts
Nymåne:
24 Marts
Latest topics
» Ghost hunting
Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyToday at 1:13 am by Noah

» I can't do this all by myself
Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyYesterday at 9:28 am by Shin

» Call of Nature
Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyYesterday at 11:56 pm by Mykie

» A Tragic story
Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyLør mar 28, 2020 7:37 pm by Cassius

» A double homecide (CW)
Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyLør mar 28, 2020 7:19 pm by Cassius

» Legends Of Gaia
Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyLør mar 28, 2020 7:01 pm by Elena

» Multisøgning til mine elskinger
Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyLør mar 28, 2020 6:41 pm by Andrew

» They say curiosity killed the cat
Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyLør mar 28, 2020 3:59 pm by Caine Rothwell

» • They called out turbulence (Reign) (tw)
Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyLør mar 28, 2020 3:57 pm by Razor

Top posting users this month
Atlas
Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyHave you heard the Saga about... [plotsøgning] 9688_210Have you heard the Saga about... [plotsøgning] Empty 
Caine Rothwell
Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyHave you heard the Saga about... [plotsøgning] 9688_210Have you heard the Saga about... [plotsøgning] Empty 
Razor
Reign
Athena
Saga C. Rhyss
Shin
Ajax
Elena
Maya
Statistics
Der er i alt 395 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Elena Ahlers

Vores brugere har i alt skrevet 46721 indlæg in 3257 subjects
Top posters
Tidus
Lilith
Niklaus
Atlas
Razor
Cassandra
Joy
Reign
Luca
Averie

Have you heard the Saga about... [plotsøgning]

Go down 
ForfatterBesked
Saga C. Rhyss

Saga C. Rhyss

Humør : There's a sense of tranquility in the essence of life. Even when there's chaos.
Antal indlæg : 79

Have you heard the Saga about... [plotsøgning] Empty
IndlægEmne: Have you heard the Saga about... [plotsøgning]   Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyTors jan 02, 2020 5:15 pm

Have you heard the Saga about... [plotsøgning] Tumblr_nwxxjajXWb1ufn5guo3_500

... H E R?

XXXXXX
Jeg har så småt fået nok gang i Saga til at føle mig ganske sikker i mit spil med hende, så jeg ville sprede mine arme ud omkring flere, der kunne være interesseret i en tråd med hende!
Saga er din standard heks. Født med blodet flydende i sine årer og forældre, der bærer det lige så. At blive lært op i brugen af magi var en større del af hendes opdragelse – og hele livsstil i det hele taget. Ved mange ting har hun vokset op med, at bare bruge magi eller andre sekundære evner til, og møder man hende, vil man opdage, at det stadig hænger ved selv efter, hun har forladt reden og blevet en selvstændig, stærk ung kvinde.
Hun var ikke en der kom til Gaia for at tage undervisning på Athena Akademiet, men i stedet søgte hun til de overnaturliges by for at sætte forretning op. Allerede før hun kom til Gaia, however, førte hun samme eller lignende salg af magiske heksekunster, som hun gør nu. Mest af alt er hun kendt for at hærde dvælende besværgelser på folks kroppe. Alt fra healende til beskyttende til styrkende til transporterende. Alt efter kunden. Og alt efter pris, som kunden var villig til at betale. Men det er ikke det eneste, man han få gjort eller købe sig til hos Little Lamb. Hun fører et bredt spektakel. Og chancen for, at hun har, hvad man skal bruge, er ganske muligt.

Der er selvfølgelig mere til Saga end bare hendes opvækst og hendes beskæftige. Ting der kan findes mere uddybende på hendes profil. Ting som måske først ville komme frem i en tråd…
XXXXXX

I d e e r / S ø g n i n g e r:

I | Jeg har den her forestilling om, at nogen har forsøgt at bryde ind i hendes butik. Hun har trods alt nogle potentielt værdifulde sager på sine hylder. Desværre for indbrudsmanden skulle det så vise sig, at butikken ikke var helt forladt. Det kan nemt overses, at hun faktisk bor lige oven på og har direkte adgang til forretningen derfra. Ideen er derfor, at Saga får taget hvem end, der har lirket hendes løs op og sneget sig indenfor uden invitation, red handed.
Det kan være alt fra en der i sin rus handlede på spontane og adrenalinfylde ideer eller en gennemtænkt hejst. Måske man er ude efter noget specifikt?

II | Et ord: Kunder. En forretning har brug for en kundestab for at kunne holdes åben. Og Saga ligger inde med varer, der ikke nødvendigvis er til at få fingrene i i det lokale supermarked. Dette er ikke engang begrænset til at foregå hos Little Lamb. Det er ikke uhørt, at hun er taget ud til folk for at hjælpe. Men hvad hun gør er ikke noget, der er reklamer af hængende rundt i hele byen. Ord om hende rejser mellem munde. Eller hvis du er heldig, finder du et lille beskedent kort i din lomme…

III | Nu vil jeg ikke komme her og påstå, at Saga er så vigtig, at der er nogle derude i den store vide verden der er blevet interesseret i hendes ’højere end gennemsnittet’ magiske lager eller hvad hun kan med det, men jeg kan nu alligevel godt lide ideen, at nogen har sat en pris på hendes hoved, uden hun selv er klar over det.
Hvis ikke pga. hendes evner, så kan det være en fugl har pippet om hendes langsomt udviklende forsøg med at frigive sig selv - og andre hekse - fra deres magemærke og dermed bryde en tradition, der for mange heksefamilier er et tegn på dyb respekt. Og dermed være ufatteligt respektløst.

IIII | Andet. Har du selv nogle ideer? Så kom med dem! Ellers finder vi ud af det sammen.

Obs.: Jeg skriver dansk tekst, og jeg bruger gerne engelsk til dialogen. Jeg kan dog overtales til at også bruge dansk der, hvis det er hvad der foretrækkes. 

Sidst rettet af Saga C. Rhyss Fre jan 03, 2020 8:54 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Heather

Heather

Humør : I can feel your blood pressure rise, fuck this tension...
Fag : Drama, Biologi/kemi/historie, Løb/yoga/kampsport, Vampyrisk historie
Antal indlæg : 18

IndlægEmne: Re: Have you heard the Saga about... [plotsøgning]   Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyTors jan 02, 2020 9:24 pm

Jeg er interesseret! Jeg tænker:

@Heather, vampyr, kunde: Hun kunne måske tænke sig et form for smykke, der gør hun kan gå i dagslys?

@Odessa, heks, 'kunde': En heks der måske kunne have interesse i at få fjernet sit magemærke?

@Delilah: Hun er kriminel, men det kan være det lige skal vendes med @Vanessa om vi skal have et størrer plot igang? <3

Men...!
Jeg må være helt ærlig og fortælle dig, at jeg har luret i dine emner, og syntes den længde du skriver er intimiderende!! Du må selvfølgelig gerne skrive langt, det gør i hvert fald man har noget at svare på, og det kan være det inspirerer mig til at skrive længere, helt generelt. Men jeg må bare fortælle dig, at jeg kan ikke love at kunne komme op på din længde....
Odette

Odette

Humør : Boom boom... You´re dead
Antal indlæg : 58

IndlægEmne: Re: Have you heard the Saga about... [plotsøgning]   Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyFre jan 03, 2020 3:14 am

Jeg lokkes også lige til her !!
Clarissa
Royal
Clarissa

Humør : All that pain and misery… and loneliness… and it just made her kind.
Fag : -
Antal indlæg : 171

IndlægEmne: Re: Have you heard the Saga about... [plotsøgning]   Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyFre jan 03, 2020 6:18 am

Kan se et potientielt venskab med Clary og Saga måske? Very Happy
Saga C. Rhyss

Saga C. Rhyss

Humør : There's a sense of tranquility in the essence of life. Even when there's chaos.
Antal indlæg : 79

IndlægEmne: Re: Have you heard the Saga about... [plotsøgning]   Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyFre jan 03, 2020 4:56 pm

Har sendt PM'er ud! : D (det er lidt nemmere...)
Love
En af de første 10
Love

Antal indlæg : 86

IndlægEmne: Re: Have you heard the Saga about... [plotsøgning]   Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyFre jan 03, 2020 6:23 pm

Jeg vil gerne tilbyde Love. Hun er en alien, der var sendt fra sin hjemplanet af sine forældre, for at beskytte hende, og da hun landede på Jorden, blev hun fundet og adopteret af dem. Men grundet mindre problemer aka hendes far er en konservativ mand, smed han hende på gaden som 13-årig, efter at havde fundet hende med en anden pige. Hun har derfor levet på gaden lige siden da.
- Jeg har ikke direkte en ide, men tænker vi måske kunne prøve at lade dem mødes? Måske hun bryder ind hos Saga's forretning, i et forsøg på at finde noget mad, eller måske slippe væk fra nogen folk. En længere ide kunne være, at hun forsøgte at give sin krop for penge, men de blev voldelige, hendes evne triggered (enten hendes evne inden for manipulation af kosmisk energi eller telekinese), og hun stikker af fra ligende, og bryder ind et første sted hun finder?

[ What do you do when all you were made to do is destroy worlds? You decide whether or not you let this control who you want to be ]
Katerina
En af de første 10
Katerina

Fag : Ingen
Antal indlæg : 48

IndlægEmne: Re: Have you heard the Saga about... [plotsøgning]   Have you heard the Saga about... [plotsøgning] EmptyLør mar 21, 2020 9:17 pm

Hvis du stadigvæk søger, vil jeg da gerne tilbyde Katerina. Hun er dronning af Illien, en slavisk magisk by i central Europa, kendt for deres magiske skoler for hekse og feer Very Happy
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Have you heard the Saga about... [plotsøgning]   Have you heard the Saga about... [plotsøgning] Empty

Have you heard the Saga about... [plotsøgning]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: Emne søgning & Fravær :: Plots samt emnesøgninger-
Gå til: