Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 Running from time itself

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Running from time itself Empty
IndlægEmne: Running from time itself   Running from time itself EmptySøn Sep 15, 2019 1:01 am


Running from time itself Tumblr_pgv0hiEb251s3lqteo1_500
Tid | 01:43
Sted | Gader/vejen til Amena Street
Omgivelser | Få biler på vejen
Vejr | Køligt, Mørkt
Outfit | Outfittet

Dedikeret til - @Letty



Hun sad og drak lidt med sine kollegaer fra firmaet, før hun kiggede ned på sin mobil og opdagede klokken. " Shit, jeg bliver nød til at gå ". De så op mod hende, før en af dem lænede sig frem og sagde " Tag et hiv Chione, blot et enkelt. Det skader ikke, du aldrig blevet stoppet alligevel ". Hun sukkede kort og svarede " Hør, jeg har allerede drukket lidt, så jeg vil nødig ende med at få mere indenbords ". Hun sukkede svagt, men tog dog et enkelt hiv af hash smøgen, før hun tog sin jakke og taske og gik ud af døren. Hun havde dog glemt sine husnøgler på bordet, men for nu, var det ikke i hendes tanker. Hun gik ud til sin bil, hvilket var en helt anden nøgle der ikke sad fast til hendes husnøgler, eftersom hun næsten lige havde købt bilen. Det var en smuk corvette stingray fra 1970, i en lys blå farve. Hun satte musikken på da hun kom ind i bilen, før hun kiggede i bakspejlet. Hun havde taget sin jakke på, på grund af det var lidt mere køligt end hun lige havde regnet med. Hun sukkede svagt, før hun tjekkede sit ansigt og så sine øjne. Hun havde dog også været passiv ryger, eftersom hun havde sat nær dem der havde røget hash, men det kunne hun simpelthen ikke bekymre sig om lige nu.

Hun havde en utrolig vigtig samtale hun skulle til dagen efter, men hun havde dog allerede skrevet angående om det måske kunne lægges en anden dag, men nu måtte hun se. Hun bakkede langsomt ud, før hun endelig kom ud på vejen og fik så kørt et godt og langt stykke. Hun havde glemt alt om sin sele, men da hun syntes at se blink i bagspejlet, fik hun dog hurtigt bakset en lille smule med den, men den endte med at klikke fri, da det var hun holde ind til siden. Hun lod sit hoved falde mod rettet, i det hun sukkede tungt og sagde for sig selv. " Shit.. ". Hun så tøvende i bagspejlet ventende. Hun havde ikke solbriller på, men kontakt linser, der dog var gennemsigtige men forhindrede hende i at få nogen under hendes evne, som hun ikke kunne kontrollere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Running from time itself Empty
IndlægEmne: Sv: Running from time itself   Running from time itself EmptySøn Sep 15, 2019 4:08 pm

Letty vidste hun var stationens sorte får, men da chefen havde bedt hende tage motorcykel ruten, havde hun bandet for at slå næven ind i en toilet dør, hun havde håbet at komme hjem, og drikke sig herre stiv, hun var mere end normalt pisse sur, dog tog hun den tæt siddende politi mc dragt på, med Gaia politi, og alt muligt fis, for at sætte sit hår i en heste hale, tage bælte på, og lyne dragten over sig, den sad stramt og fremhævede bestemt hendes kurver, som var slanke af sund kost og fysisk træning, dog med en rimelig bryst størrelse, og en squat røv da sagde spar to, var da flere betjente da havde fløjtet til hende, hvor på hun havde givet dem en ferm fuck finger.
Hun hentede sin walkie talkie og satte den til headsettet i hjelmen, for at hoppe op, tænde motorcyklen, gasse op og drøne afsted i fart gennem parkerings kælderen, hun havde ryg beskyttelse i sin dragt såvel som knæ, hofte og skulder beskyttelse, hun havde trukket handsker på med kevlar i knoerne, for at snøre sine støvler.

Hun kørte roligt sin rute da ud af, imens hun dog fulgte fart loven til nærmest pinlighed, hun drønede stødt da ud af, for at stoppe op ved et lyskryds, hun støttede sit ben til asfalten imens nogle unge stive mænd gik forbi og stirret blev der da, det var jo politiet, dog så hun en rigtig pæn Corvette Stingray komme kørene, hun beundrede bilen, før et eller andet i hendes politi hjerne klikkede, hun satte sirene på og drønede efter, for at følge med i jævn fart, hun signalerede at bilen skulle holde ind til siden, hun parkerede sin motorcykel lige bagved, satte støtte benet ud, for at stige af og traske over, for at banke på ruden med knoerne, da ruden blev kørt ned, sagde hun med en brusk, autoritær stemme, dog feminine.
“God aften, Miss, dette er et rutine tjek, vil de være sød at vise mig deres kørekort og registrerings papirer, tak”
Hun så da manglede en sele, og da duftede.. at hash.. og.. alkohol.. Letty stirrede på hende med sine brune øjne, da havde en glød af varme lande, dog en hårdhed som en betjent da har set for meget, hørt det hele, hun havde en pæn latino farvet hud, blød og ren, hun sagde roligt og professionelt.
“Vær sød at stige ud af køretøjet, Miss, med kørekort og registrering papirere.. tak”
Letty trådte lidt tilbage, for at vente på kvinden steg ud af bilen, som hun stadig beundrede, men hun havde osse et job at passe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Running from time itself Empty
IndlægEmne: Sv: Running from time itself   Running from time itself EmptySøn Sep 15, 2019 11:53 pm

Da hun opdagede blinkene i bagspejlet kunne hun ikke andet end at placer sit hoved mod rettet og blidt banke det mod det, eftersom hun allerede vidste hvad klokken var slået på dette punkt. Hun tog med begge hænder, fast i rettet og fik bilen drejet ind til siden, efter at ha kørt et lille stykke, så den stod et sikkert sted. Hun sukkede, før hun slukkede bilen og ventede blot med bilens nøgle i sin hånd. Da der blev banket på ruden, så hun med blide safir grønne øjne, direkte op mod kvinden og rullede vinduet ned. Hun lyttede til hendes ord og nikkede, før hun skulle til at finde papirerne frem, men da hun hørte kvindens stemme igen og med nogle ord hun ikke brød sig synderligt om, sukkede hun svagt og sagde " Javel ". Hun tog sine papir og sit kørekort, før hun ligeså også tog nøglen med ud og holde armene oppe, for at signalerer at hun intet gemte. Hun trådte ud af bilen efter kort at ha ført den ene ned for at åbne og gik så ud og holde dem blidt foran sig, som en, at hun ikke var ude på ballade.

Hun lod sine øjne studerer kvinden foran sig og ville da ikke lyve, at hun et kort øjeblik tænkte hvordan hun måtte se ud uden uniform på. Hun kunne lide hårdheden over hende og et lille kækt smil gled over hendes læber. Vis man kiggede på Chione, så kunne man som det første se, at hun havde en underskøn skønhed, nærmest som var den aldrig set før, med det lange chokolade brune hår, de safir grønne øjne, der nærmest lyste op, samt de fyldige læber og den slanke hvepse talje, samt hendes bryst var ikke nær så stort som Letty´s, men de var dog perky og det kunne tydelig anes under hendes top. Hun bar ingen bh, så der kunne også skimtes en lille smule, mens hun stod der i kulden. Hun så tøvende på hende og sagde " Jeg kan ligeså godt sige det som det er, jeg har drukket en smule, men ikke meget.. ". Hun håbede ikke at kvinden kunne fornemme hash duften på hende, men det kunne hun sikkert og så vidste hun, at de sikkert ville tag hendes bil eller lade den blive parkeret og tag hende med på stationen. Hun sukkede svagt og sænkede sine arme, før hun så ned mod sine sko og derefter op igen. " Hør, du kan ikke tag mig med okay.. please lad mig gå, hvor meget vil det koste? ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Running from time itself Empty
IndlægEmne: Sv: Running from time itself   Running from time itself EmptyMan Sep 16, 2019 12:06 pm

Letty havde generelt en dårlig dag, at hun skulle køre rundt på politi motorcykel, hun vidste ikke hvad da havde tricket hendes hjerne til at stoppe denne bil, var det den smukke kvinde? Hun rystede på hovedet, det var yderst uprofessionelt manede hun sig selv med en indre banden, Lettys brune, varme øjne kiggede ind i de safir grønne øjne, hvis kvinden kiggede efter, ville hun se en gnist af interesse i de brune øjne, Letty trådte tilbage, holdt øje med de unge kvinde da hun slukkede bilen, såvel steg ud med åbne håndflader, gjorde Letty’s arbejde nemmere, hun studerede den unge kvinde, for at række hånden frem for registereings papirer og kørekort, hun sagde tak da hun fik dem, for at studere kørekortet og papirene, hun nikkede og gav dem tilbage til Chione Moore som hun erfarede på kørekortet at hun hed.

Letty stod roligt og studerede kvinden, hun studerede detaljerne ved Chione, med et roligt neutralt blik, dog kunne hun ikke gemme interessen i hendes øjne for Chione, Lettys hud var som chokolade, med en firm kæbe, et par rolige øjne, hun var bygget som en atletisk kvinde med former til, måden hun stod på var en da havde dyrket kamp sport før, eller noget hardcore dans, dog var dansen ikke tilfældet, imens Letty så på hende, hun lyttede roligt, sagde med en lidt mildere stemme.
“Det osse iorden, jeg er dog stadig nød til at tage en alkohol test på dig, og skrive en bøde for at køre uden kørekort, Miss”
Hum gik over til sin motorcykel, for at bukke sig lidt ned så dragten strammede om ballerne, for at finde et alko-meter frem, og gøre det klar, for at gå over til Chione igen, hvor på hun hørte Chione’s ord, hun sagde ganske fattet og roligt.
“Beklager, Miss, jeg er stadig nød til at tjekke dit alkohol tal, pust her til jeg siger stop”
Hun vidste blæsestykket på apparatet og målte roligt tallene til hun var færdig med at puste, Letty nikkede for at tjekke talene, 0.4, hvor på Letty kiggede på Chione med et lille skjult smil.
“Det ser fint ud, jeg skal skrive en bøde for at køre uden sele dog”
Hun fandt sin blok frem og skriftede roligt den den mindste bøde hun kunne for at køre uden sele, hun skrev Betjent Letty Sanchez, hvor på hun vendte den og skrev på den anden side af bøden, hvilket nogle nok ville finde lidt underligt.
Letty rakte Chione bøden, da stod det minimale hun kunne give, intet klip, alkohl målt til 0.4 så godkendt, på bagsiden stod da: undskyld, Cutiepie, da kamera og lyd optager i min hjelm, må jeg gøre det godt igen med en drink på The Wolf’s Den: et telefon nummer stod da, og Letty sagde venligt og uskyldigt med et wink.
“Det ser jo fint ud, kan de have en god dag, Miss, kør forsigtigt”
Hun lavede et call me tegn, for at gå over, sætte sig op på sin Motorcykel, tænde den og slukke blink lyset, drøne afsted med et blik tilbage da mødtes Chione.

Hvis Chione besluttede sig for at ringe, ville Letty lyde rolig og venlig, spørge om hun ville med hende på The Wolf’s den, eller noget andet, ud fra hvad fra Chione ville, så ville Letty betale gildet, hvor på Letty ville bande da hun kom hjem fra stationen, men nu var skaden sket, hun ville skifte fra uniform, til et par brune læder støvler, og bestemt ikke kvinde model, et par hvide sorte camo bukser med side lommer, en hættetrøje med den lokale bokse klubs navn og hendes navn på brystet, logo på ryggen, hvor på hun tog en læderjakke på, og satte håret op i en heste hale, tog mobil med, pung i sidde lommen, nøgler og så da ud af.
Hun ville skrive til Chione at hun var på vej, for at møde Chione hvor de havde aftalt at mødes, hun kørte en gammel truck, i en slidt rødlig farve, men hun var glad for trucken, hvor på hun ville parkere tæt på møde stedet, og gå resten af vejen for ag låse trucken dog, den var ikke meget værd men den var hendes, hun ville vinke til Chione da hun kom i synet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Running from time itself Empty
IndlægEmne: Sv: Running from time itself   Running from time itself Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Running from time itself
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I guess everyone fight time to time - Lion
» Running Low On Oxygen
» Running into trouble
» I'm running back to you
» Running with wolves

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VIII :: Amena-
Gå til: