Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

V Æ R E L S E R

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

S O C I A L E M E D I E R

Latest topics
Top posting users this month
Lector

Ozzie

Andrew

Talion

Lucifer Darch

Charlie

Lilith

Chloe

Ari

Desire

Statistics
Der er i alt 225 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Bryce

Vores brugere har i alt skrevet 11033 indlæg in 885 subjects

Share | 

two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Luke

Humør : i dont remember my real life and who i am
Fag : Underviser, i Historie fægtning og Religion.
Antal indlæg : 29

IndlægEmne: two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)   Tirs sep 05, 2017 2:12 pm

Hey jeg søger nye emner, og viol geerne undskylde til de emne partner jeg har hvis, det var et vigtig emne gør jeg det færdig. Very Happy Now thats out of the way, lets start. Wink
Ikke særlig god til det her, but here goes. Smile

@Luke

Luke er en gammel engel, men holder sig stadig godt. Razz Han er historie lærer og, har haft noget kørende med en i think tror ikke der er to. Men yeah, han har arbejde som historie lære et godt stykke tid nu, og derfor søger jeg alt.

Venner/fjender
elsker/flirt/ måske mere. Razz
Studenter han kan hjælpe. :p
og gammel venner eller eks kærster igen he is old. Wink

@Edward:
Han forlod en anden engle som blev lidt pissed på ham, han er min englee som døde af sin egen adoptiv bror. Ham søger jeg os alt til. Smile
Venner/fjender
Studenter han kan hjælpe. :p

@Michael.
Han blev forvandlet af Caroline ham, søger jeg os det meste til og han har ikke en pack i nu lone wolf right there. :9
Venner/fjender
. :p

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Elena

Humør : I want to talk about what happened without mentioning how much it hurt. There has to be a way. To care for the wounds without reopening them. To name the pain without inviting it back into me
Fag : Psykologi, biologi, poppilates & Løb.
Antal indlæg : 20

IndlægEmne: Re: two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)   Tirs sep 05, 2017 3:46 pm

Måske Caroline og Michael skulle mødes igen? xD
Vis brugerens profil
Luke

IndlægEmne: Re: two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)   Tirs sep 05, 2017 4:02 pm

uha hva tænker du butterfly Wink < 3
Vis brugerens profil
Elena

Humør : I want to talk about what happened without mentioning how much it hurt. There has to be a way. To care for the wounds without reopening them. To name the pain without inviting it back into me
Fag : Psykologi, biologi, poppilates & Løb.
Antal indlæg : 20

IndlægEmne: Re: two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)   Tirs sep 05, 2017 4:10 pm

Jeg tænker han er et led til hendes fortid og den vrede hun gemmer på. Hun kunne have brug for en ven som hun kunne fortælle sine frustrationer til c;
Vis brugerens profil
Luke

IndlægEmne: Re: two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)   Tirs sep 05, 2017 4:31 pm

ohhh husk på hun forvandlet ham,sooo maybe he can help maybe not c;
Vis brugerens profil
Chloe

Humør : I wonder if fears ever really go away, or if they just lose their power over us
Fag : Dans, Astrologi, Psykologi
Antal indlæg : 298

IndlægEmne: Re: two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)   Man sep 11, 2017 10:56 pm

Søger du stadig?
Har pt kun @Chloe som er en baby vampyr dog. Lige hvad relation skal være og til hvem er jeg dog blank :p den du helst vil rp måske?
Vis brugerens profil
Andrew

Humør : For det meste glad, til tider nok lidt for fjollet.
Fag : Historie, Biologi, Kemi, Geografi,
Antal indlæg : 229

IndlægEmne: Re: two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)   Man sep 11, 2017 11:18 pm

Michael+Andrew

Jeg tænker måske de to godt ville kunne komme ud af det sammen. Måske Andrew kunne være en hjælpende hånd til at Michael kunne komme ind i den Pack han er en del af Wink
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)   Tirs sep 12, 2017 3:19 pm

Jeg melder mig gerne! Ved dog ikke helt hvem der ville passe bedst sammen med min lille formskifter o:
Luke

IndlægEmne: Re: two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)   Ons sep 13, 2017 11:02 pm

well @Andrew lyder fint could be fun Smile
@Fenella lad os tag michael, ide til plot ? Smile
@Chloe Edward eller Michael tænker jeg, ide til plot ?
Vis brugerens profil
Chloe

Humør : I wonder if fears ever really go away, or if they just lose their power over us

IndlægEmne: Re: two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)   Ons sep 13, 2017 11:05 pm

Har siden fået mig en karakter mere en werewolf Smile mangler faktisk at finde en masseanden til ham @lucian hedder han.
Måske du frisk på noget med ham? Smile
Vis brugerens profil
Luke

IndlægEmne: Re: two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)   Ons sep 13, 2017 11:42 pm

tror heller. jeg vil ha et emne med @Chloe dog. Smile
Vis brugerens profil
Chloe

IndlægEmne: Re: two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)   Ons sep 13, 2017 11:59 pm

Det er skam også HELT i orden Smile

Læste lidt på dem, og lagde mærke til du skriver Edward søger studerende han kan hjælpe. Plus han har dans som fag. Chloe er jo meget ny på skolen, og har egentlig undgået undervisning til at starte med. Hendes sanser er jo ude af kontrol, så alt bliver hurtigt for overvældende for hende, så måske han kunne hjælpe hende med at komme i gang. De kan evt rende ind i hinanden på gangen.? Smile
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)   Tors sep 14, 2017 3:35 pm

Micheal virker også rigtig skøn!
Og ikke rigtig, jeg plejer bare at wing it i forhold til hvad den anden skriver Razz
Sponsored content

IndlægEmne: Re: two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)   

two Angels and a Werewolf walk into a Bar*emnesøgnig)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1