Vi er flyttet, find os her: https://athenakademiet.jcink.net/index.php?act=idx
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

 

 By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX. Empty
IndlægEmne: By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX.   By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX. EmptyTors Sep 12, 2019 10:13 am

Tidspunkt: 07:45.

Sted: Miss Cecilia og Herre Caelan’s hus.

Chad var stået op, før  han sku arbejde, han satte sig op i sengen imens han gned sig i øjnene, han behøvede som sån ikke søvn, han sov heller ikke rigtig men det var en rar måde at hvile på.
Han stod op for og tage sit pyjamas af, skifte til et pænt sæt tøj, med bløde bomulds bukser, laksko da gode og gå eller løbe i, en pæn skjorte, med en tilsvarende pæn rød/hvid farve, han spændte sit pistol hylster fast, han så sig i øjnene i spejlet for at tage sit ur, han nikkede og forlod sit værelse.
Han gik først ned til vagterne, for at få den daglige Report såvel hente avisen de tog med ind, han takkede dem imens han inspicerede deres grej, han nikkede og gik videre, han gik ned i køkkenet, for at se til morgen maden, en rigtig luksus britisk morgenmad, da manglede intet, han duftede til spejl æggene for at påpege da manglede salt, den unge kok nikkede og skyndte sig at tage sig af det, imens mad mutter kiggede på ham og sagde noget han ikke forstod, så han bad hende gentage, hun havde sagt den unge kok havde knoklet som en hest med morgenmaden, Chad så rolig ud for at nikke, og sige til mad mutter at den unge kok kunne tage en spise pause.
Han gik videre til gartnerne for at høre om haven var klar til vinteren, imens da blev snakket om haven lidt, og han fik årets sidste roser til en vase, takkede han og gik imod badet.
Han gik der ind, imens hans øjne så rundt, gotisk victoria stil, han fik tændt nogle stearin lys, og gjort vandet, han tjekkede vandet, præcis 39 grader, han nikkede, han hængte bade kåben klar, med en phoenix på ryggen, for at mixe en bloody mary, til nærmest perfektion, dette havde han prøvet før, for at hælde lidt bade olie i vandet, så det duftede af roser, lagde have roserne i en vase, med vand, alt var klar, nu skulle han bare vente.


Sidst rettet af Chad Tors Sep 12, 2019 1:35 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX. Empty
IndlægEmne: Sv: By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX.   By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX. EmptyTors Sep 12, 2019 11:02 am

Cecilia var så småt begyndt at vågne, takkeværet fuglenes sang, gartneres småsnakken ude i haven, kokkene der kastede rund potter og pander for at få morgenmad klar til både hende og Caelan. Hun strækkede sig i sengen og gabte svagt som hun satte sig på sengekanten og rakte ud efter sin mobil, blot for at tjekke om der var kommet opkald eller noget fra London, men intet var sket, så hun gik ud fra hendes forældre var okay. Langsomt rejste hun sig fra sengen og gik over for at hive de sorte gardiner fra, så hun kunne se lige ud til resterne af roser der stod og blomstrede i deres smukke have. Et svagt grin undslap hende som hun fik øje på en af gartnerne der så op på hende og stod fuldkommen måbende, fordi hun ikke havde andet end et sæt trusser på som hun stod i vinduet. Det rørte hende ikke det mindste og hun vendte sig for at gå mod badeværelset, hvor hendes butler sikkert havde gjort alt klar til hende, præcis som han gjorde hver eneste morgen. Et smil kom frem på hendes læber som hun nåede til badeværelset og rettede blikket mod Chad "Så helt glemsom er du ikke gamle" sagde hun med et grin i stemmen, næsten som en lille pige. Den sorte silke morgenkåbe var lagt frem og hun kunne se drinken også var klar. . Vandet var fyldt op til perfektion. Hvad skulle hun dog gøre uden Chad? Hun gik over til badekarret og stak hånden i " Det er perfekt" sagde hun med et smil på læberne inden hun begyndte at hive trusserne af, ligeglad med at Chad var i rummet og lod sig langsomt glide ned i det varme vand. Hun rettede blikket ud mod haven, som der var udsigt til selv fra badeværelset og smilede "Trækker du ikke gardinerne for? Jeg føler kun for at sidde i det blide lys fra stearinlysene?" sagde hun med et blidt smil og rettede blikket mod Chad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX. Empty
IndlægEmne: Sv: By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX.   By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX. EmptyTors Sep 12, 2019 1:35 pm

Chad stod roligt som en klippe, da hans Miss kom ind, han nikkede til hende, for at sige helt roligt og høfligt, hans tanker var et andet sted, på den varulv da var undsluppet ham og hans nylige rivaler, som beskyttede hun ulven, han svarede dog midt i sine tanker.
“Jeg er kun 105 år, Miss, men det en god rutine at huske, da jeg ved det behager dem”
Han bukkede let ved at vandet var perfekt, imens han så hende smide trusserne, han kiggede kort, for at se hende glide i vandet, han gik over og hentede drinken, for at stille den på en bakke ved badekaret, han så på hende, for at svare høfligt.
“Javel, Miss, det klare jeg”
Han gik der ovre med hurtige skridt for at trække for, han så på hende med et blidt og venligt smil, hvor på han stillede sig tilbage på sin plads, afventende på yderligere ordre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX. Empty
IndlægEmne: Sv: By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX.   By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX. EmptyMan Sep 16, 2019 8:28 pm

Cecilia hævede et øjenbryn som hun skævede lidt mod Chad "Årh vor herre til hest... Du er jo ikke andet end et lille kid, min kære" sagde hun med et let grin gemt et sted i stemmen. Hun lod sig glide ned under vandet og holdt vejret i fem sekunder inden hun kom til overfladen igen og tørrede sine øjne. Som der blev trukket for så hun rundt på de mange stearinlys der stod i rummet, og gav det et dæmpet orange agtigt lys. Hun rakte ud efter sin drink og sukkede da hun havde taget den første tår. Hun rettede igen blikket mod Chad " Har vi noget på dagsorden? Eller har vi rent faktisk tid til at tage et varmt bad?" spurgte hun med et lettere slesk smil på læberne som hun rykkede sig lidt frem i badekaret, lidt som en hentydning til at Chad skulle joine hende i badekaret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX. Empty
IndlægEmne: Sv: By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX.   By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX. EmptyTirs Sep 17, 2019 10:27 pm

Chad stod roligt og mødte hendes blik, han nikkede roligt til hende, han svarede i et høflig og roligt tonefald, med en ganske blødhed og britisk accent.
“Det kan godt være, Miss, men jeg er en mester til mit fag..”
Han fortrak ikke en mine, han stod roligt, hun vidste godt han havde en fejde med varulve, hun havde set ham gøre ting ved dem, som man ikke ønskede sig for sin værste fjende, set ham bryde de stolte væsner ned, så de adlød hans ønsker, han kunne få dem til hvad som helst han ønskede, dog hørte han sin Mistress, for at skæve til Cecilia, han sagde roligt.
“Først noget senere, meget senere, Miss Cecilia, de kan nyde et.. langt bad”
Han havde fanget hentydningen og var i fuldgang med at tage sit tøj af, for at lægge det yderst pænt, hans pistol hylster og William dolk blev lagt på et bord, hvor på han stod nøgen, han var muskeløs men på en militær måde, vampyren i ham gjorde hans hud sad stramt over de få rynker i hovedet, godt udrustet, og duftede af mango og fersken, hvor på han steg op i badekaret, for at ligge armene om sin Mistress, han sad der og holdt hende trykket ind til sig i 30 sekunders tid, før hans øjne åbnede, næsten blod røde, han hviskede i hendes øre.
“Top.. eller bund”
Han sad afventende, hans hjørne tænder gned imod hendes pulsåren ved hendes hals, hun ville kunne mærke han var jernhård imod hendes hofte, afventende, på ordre, at blive bundet, eller.. sluppet fri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX. Empty
IndlægEmne: Sv: By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX.   By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX. EmptyTirs Sep 24, 2019 2:02 pm

Cecilia kunne ikke lade være med at sende vampyren et kækt smil som hun nikkede "De andre butlere jeg har haft, gik som regel når jeg smed tøjet... Måske var de til mænd? Eller også havde Caelan fået kløerne i dem først..." sagde hun og fniste ganske svagt. Hende og Caelan havde en eller anden form for kamp om hvem der kunne forføre deres butler først, men hun havde som regel vundet, eller havde delt med sin elskede broder. Hun så på Chad og smilede "Aaah, perfekt... Føler ikke ligefrem for at skulle stresse rundt idag" sagde hun nærmest opgivende. Hun vidste hun sikkert ville ende med at løbe rundt som en hovedløs høne for at nå det hele til tiden og både Chad og Caelan ville stå og råbe og skrige af hende, Måske ville Caelan's tjenestepige også stå og skrige for en gangs skyld? Den lille mus. Cecilia bed sig i underlæben som hun havde blikket rettet mod Chad, som var i gang med at smide sit tøj for at joine hende i badekaret. Hun fulgte ham med øjnene og skævede svagt over skulderen som han satte sig i vandet sammen med hende. Hun lænede sig tilbage mod Chad, ind mod den kølige krop og sukkede svagt som han havde lagt armene omkring hende. Hun mærkede tænderne mod hendes fine hud på halsen og smilede kækt til sig selv "Husk nu effekten på mit blod... Det ville jo ikke være noget ved hvis du dør... Igen" sagde hun med et lille grin i stemmen som hun lod en af sine hænder glide om på hendes ryg og ned mod hans lem. Hun skævede mod ham og smilede " For første gang i længere tid... Får du lov til at styre" sagde hun med et kækt smil som hun fortsat havde omkring hans lem og begyndte at lade sin hånd glide op og ned i et roligt tempo.
Tilbage til toppen Go down
 
By you’r orders, my Lady ( Cecilia ), XXX.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Just another day at the market...? - Cecilia & Zabrina
» Remember our times together? ~ Cecilia
» Hello my lady-- Nymeth -- XXX
»  you are so pretty, my lady --- Vivienne
» Lady Midnight - Avalon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Athena :: VI :: Aston :: Det nordlige Aston :: Bolig området, over klassen-
Gå til: