Athena Akademiet: Det bedste akademi for alt overnaturligt og alle mennesker fra hele Verden.

IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SøgSøg  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  TilmeldTilmeld  LoginLogin  
Login
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation

R E G L E R

F A C E C L A I M

J O B L I S T E N

F A G E N E

I N F O R M A T I O N

Latest topics
» Well.. Hi? XXX - Lucian
Today at 9:58 pm by Lucian

» Annalyns Instagram
Today at 9:47 pm by Annalyn

» Calling all the monsters - Christian
Today at 9:29 pm by Calla

» After all this time - Livia
Today at 8:53 pm by Livia

» I'm so sorry! ~ Christian
Today at 7:37 pm by Aiden

» First night out - Roy
Today at 7:11 pm by Roy

» Jessalyns instagram
Today at 7:06 pm by Jessalyn

» Aidens Instagram
Today at 6:58 pm by Nathan

» I see nothing, but i always see you(Nalissa+Dust)(xxx)
Today at 6:10 pm by Dust

Top posting users this month
Fenella

Niklaus

Junas

Calla

Azrael

Lilith

Lucian

Chloe

Annalyn

Roy

Statistics
Der er i alt 166 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Selene

Vores brugere har i alt skrevet 6495 indlæg in 444 subjects

Share | 

Little event for the users still here! [Admin nyhed]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Joy
Admin

Humør : When you threw me to the wolves at night. Did you think they would find me easy to swallow? I suggest next time, you try feed me to dragons. I wore wolf skins as easily as my own.
Fag : Idræt. Astrologi. Musik. Kunst. Naturvidenskab & Psykologi.
Antal indlæg : 169

IndlægEmne: Little event for the users still here! [Admin nyhed]   Lør sep 02, 2017 9:12 pm

Heeeey Angels! <3

Dejligt at se der faktisk stadigvæk er et par personer online herinde.. jeg prøver selv at komme lidt tilbage og måske kan jeg lokke et par sjæle med mig!

I hvert fald vil jeg starte efteråret igang med et par events!

Skyggevæsner angriber!

Disse væsner angriber skolen og prøver at udrydde elever og undervisere.. de angriber når mørket rammer og gemmer sig i mørke afkroge, hvor man ofte vil se dem som en skygge der fylder folk med negative samt triste følelser. Disse væsner kan ikke slås ihjel som sådan, andet ved hjælp fra fuldblodsengle - men selv med dem er det en udfordring.

Derfor skal der møde to undervisere op hver morgen inden undervisning og tjekke skolen an. Disse undervisere dukker op kl 7 hvis der er nogle spørgsmål til dem.

Derudover er man opfordret til at blive på sit værelse efter mørket er faldt på. Lås dørene og giv besked hvis du ikke er på skolens grund.

Pas på jer selv når mørket truer! Flere informationer vil blive skrevet op, men indtil videre er det alt vi ved om disse væsner!

--

Jeg håber i vil spille på eventet om skyggevæsnerne på skolen Wink

Love from Joy!

Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."
Antal indlæg : 128

IndlægEmne: Re: Little event for the users still here! [Admin nyhed]   Ons sep 06, 2017 9:42 pm

Hej alle sammen Smile

Der er blevet indført en ny FC regel, at man efter 3 måneders inaktivitet, bliver slettet fra listen. Jeg har været listen igennem, og har slettet alle de, som har været inaktiv i 3 måneder. Kig evt. listen igennem, og hvis du mangler, kan du skrive dit FC til mig ^-^

Vis brugerens profil Online
Joy
Admin

Humør : When you threw me to the wolves at night. Did you think they would find me easy to swallow? I suggest next time, you try feed me to dragons. I wore wolf skins as easily as my own.

IndlægEmne: Re: Little event for the users still here! [Admin nyhed]   Tors sep 07, 2017 7:14 pm

Også en et hurtigt spørgsmål! Til alle!

Skal vi lave et nyt header til siden - overskrifts billed? Evt give sidens naturlige charme et lille twist? Wink

Vis brugerens profil
Amanda

Humør : Ud af til altid godt.
Fag : Historie, kunst og yoga
Antal indlæg : 22

IndlægEmne: Re: Little event for the users still here! [Admin nyhed]   Tors sep 07, 2017 7:37 pm

Så længe i ikke laver alt for meget om Razz
Men det gør da ikke noget med lidt nyt, bare der ikke ender med at blive helt om Razz
Vis brugerens profil
Joy
Admin

IndlægEmne: Re: Little event for the users still here! [Admin nyhed]   Tors sep 07, 2017 7:38 pm

Hvad med jeg sender nogle forslag ind - så kan i som brugere stemme for eller ej? Wink

Vis brugerens profil
Amanda

Humør : Ud af til altid godt.
Fag : Historie, kunst og yoga
Antal indlæg : 22

IndlægEmne: Re: Little event for the users still here! [Admin nyhed]   Tors sep 07, 2017 7:56 pm

Det er en rigtig god ide Very Happy
Vis brugerens profil
Lilith
Admin

Humør : "Many called her beautiful, but she wasn't beautiful. No she was red and terrible and red."

IndlægEmne: Re: Little event for the users still here! [Admin nyhed]   Ons sep 13, 2017 8:01 pm

Hej Lovelings <3

Det er dejligt, at se så mange gamle bruger kommer tilbage. Dertil vil jeg igen minde folk om, at tjekke den nye FC regel ud (at man bliver fjernet fra FC listen, hvis man er inaktiv i 3 måneder og mere).
Derfor kan nogen havde været fjernet fra listen, og er man det, kan man skrive også vil jeg sætte jer på. Er man så uheldig, at en anden har taget ens FC, kan man spørge om vedkommende vil dele ellers er man uheldigvis, tvunget til at finde et nyt Smile
Jeg vil også minde folk om, at indsende deres FC til mig, som anvist på FC listen. Dette gør det nemmere for mig, og derfor vil dit FC sættes ind ti gange hurtigere ^-^

Lilith
Admin

IndlægEmne: Re: Little event for the users still here! [Admin nyhed]   Tors sep 14, 2017 8:52 pm

Hej Lovelings <3

Vi fik en ide, som er de sociale medier og mere specifikt Instagram. Her kan folk poste billeder/gifs af sig selv (sin karakter) og andre. Tanken er at i laver et indlæg (et indlæg per person), som vil repræsenterer jeres instagram. Her kan i sætte billeder ind, tekst og hashtags. Man kan tagge andre, hvi nu jeres karakter, er i selskabet af andre.
Her er et eksempel:

Fun night, great cause, incredible people!!! Tomorrow is our @WhiteRibbon gala event, let's make a difference in people's life!! ❤️❤️ Thank you my love @Alycia, for joining me at this beautiful event.
Picture taken by @Musifa
#WhiteRibbonfoundation #dinnerevent #Galaevent #lookatthisbeatifulcreature #havingagoodtime #Letsmakeadifference

Joy
Admin

IndlægEmne: Re: Little event for the users still here! [Admin nyhed]   Lør sep 16, 2017 11:41 pm

Eyyyy!

Endnu en tilføjelse!

Vi har prøvet af med et nyt billed til siden! Fortæl os hvad i synes, er det et yay or nah?

Der er kommet et felt til de sociale medier og i løbet af i morgen vil der komme en sladder spalte i kan sprede rygter i, både i skolen og i Gaia!

God weekend Angels! <3

Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Little event for the users still here! [Admin nyhed]   

Little event for the users still here! [Admin nyhed]
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1